חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תואר ראשון בראיית חשבון

חשיבותם של לימודי תואר ראשון בראיית חשבון

לימודי תואר ראשון בראיית חשבון הם לימודים מבוקשים ביותר. עם זאת אלו לימודים לא קלים אפשר לומר אף קשים. למרות זאת תואר ראשון בראיית חשבון נחשב לתואר יוקרתי ונחשק בקרב סטודנטים. כמו כן רואה חשבון זהו מקצוע הנכלל במקצועות היוקרתיים בשוק העבודה, וכן השכר של רואה חשבון גבוה ביחס לממוצע בשוק. אחת הסיבות העיקריות לביקוש הגבוה ללימודי תואר ראשון בראיית חשבון היא שבסיום תואר זה יכול סטודנט כבר מגיל צעיר להשתלב בעבודה משגשגת ובמשכורת גבוה מאוד.

למי מתאימים לימודי ראיית חשבון ומהן דרישות התואר?

תואר בראיית חשבון עוסק בתחום שאינו מתאים לכל מי שרוצה ללמוד אותו. אדם הרוצה להיות רואה חשבון צריך לאהוב את המקצוע, להיות בעל חוש טוב למתמטיקה ובאופן כללי לתחומים הריאליים.

לימודי תואר ראשון בראיית חשבון עוסקים בכל הקשור לתחום הפיננסי במערכת הכלכלית. זהו תואר אשר דורש רצינות רבה, וכמובן השקעה.

תואר זה נכלל כתחום במדעי החברה, ואורכו ארבע שנים. לאחר סיום התואר על מנת להיות רואה חשבון מוסמך ולאחר שביצע הסטודנט התמחות (סטאז') במשך שנתיים בארגון כלשהו (מומלץ בזמן התואר), צריך הסטודנט להבחן במבחני הלשכה.

מסלול לימודי תואר ראשון בראיית חשבון

לימודי תואר ראשון בראיית חשבון ניתן ללמוד במוסדות שונים להשכלה גבוה. תנאי הקבלה גבוהים ביחס לשאר התארים. ברוב המוסדות הגבוהים תנאי הקבלה לתואר ראשון בראיית חשבון הוא שילוב של בחינת בגרות עם ציון גבוה של 95 בשקלול עם בחינת הפסיכומטרי של 670 נקודות פחות או יותר. חשוב לציין כי במכללות הפרטיות תנאי הקבלה קלים יותר, ישנן מכללות שאינן דורשות פסיכומטרי כלל, אך השכר הלימוד גבוה במידה ניכרת מהשכר האוניברסיטאי. את תנאי הקבלה ניתן לברר באתרי האינטרנט של המוסדות וכן בימים הפתוחים המתקיימים מספר פעמים בשנה במוסדות עצמם.

את ההתמחות ניתן לעשות גם בסיום התואר אך יש לקחת בחשבון כי ייקח יותר זמן לסיים את התואר ולהשתלב בשוק העבודה. ההתמחות נעשית במגוון של ארגונים ממשלתיים, משרדי רואי חשבון ועוד. במהלך ההתמחות הסטודנט מפתח קשרים היכולים לקדם אותו כשיסיים באופן רשמי את התואר.

תכני הלימוד

תואר ראשון בראיית חשבון נחלק למעשה לשני תחומי לימוד, האחד, חשבונאות ניהולית, הסטודנט מקבל כלים מקצועיים על מנת לנהל ארגון לאורכו ולרוחבו. והחלק השני, חשבונאות פיננסית, בתחום זה הסטודנט נחשף לדוחות כספיים, ביקורת ועוד. בעזרת שני תחומים אלו יוכל לגשת לארגון כלשהו בעל ידע והשפעה משמעותיים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת תומר ביטון

מאת: תומר ביטוןבגרויות12/07/121097 צפיות
בגרויות צריך להשלים על מנת להתקבל ללימודים גבוהים,גם מבוגרים בוחרים להשלים בגרויות גם בגיל מאוחר יותר.

מאת: תומר ביטוןלימודים אקדמאיים10/06/121188 צפיות
למה קמו כל המכללות בישראל זה מעניין רבים ולמה זה תרם כל כך לרבים שרצו ללכת ללמוד לא רק באוניברסיטאות וניתנה להם חלופה ללמוד וגם מכללות בישראל למה לפעמים טוב יותר.

מאת: תומר ביטוןלימודים אקדמאיים03/06/121036 צפיות
מכללה, אוניברסיטה ומה שביניהן - סקירה אינפורמטיבית של התחום בישראל וגם מכללות או אוניברסיטאות זו תמיד הייתה השאלה הגדולה.

מאת: תומר ביטוןבגרויות17/01/121250 צפיות
מדוע כדאי לפנות להשלמת בגרויות בצבא? מהם היתרונות להשלמת בגרויות בצבא? מהן דרישות במגוון הקורסים במקצועות השונים? ועוד פרטים נוספים אודות השלמת בגרות בצבא.

מאת: תומר ביטוןבגרויות09/01/121997 צפיות
כל מה שרציתם לדעת על השלמת 12 שנות לימוד. מדוע חשוב לסיים את הלימודים וכיצד ניתן להשלים את תעודת הבגרות.

מאת: תומר ביטוןבגרויות09/01/121047 צפיות
היכן ניתן ללמוד קורסים המתמחים בהשלמת בגרויות? מהם המחירים? והאם ניתן ללמוד בחינם קורסים להשלמת בגרויות ושיפור בגרויות?

מאת: תומר ביטוןבגרויות20/12/111116 צפיות
השלמת בגרויות חשובה לכל אלו שאין בידם תעודת בגרות מלאה. זאת על מנת לפנות ללימודים גבוהים. כול מה שרציתם לדעת על השלמת בגרויות. מדוע כדאי? היכן ניתן להשלים? ועוד.

מאמרים נוספים בנושא לימודים אקדמאיים

מאת: ליאורלימודים אקדמאיים24/06/182591 צפיות
הנדסאי בניין לימודי בוקר, הוא מסלול לימודים שיש במספר מכללות טכנולוגיות בארץ. הנדסאים לומדים במכללות טכנולוגיות, שנקראות גם בשם: בתי ספר להנדסאים.

מאת: ליאורלימודים אקדמאיים03/06/182438 צפיות
בית ספר להנדסאים בשכונת נאות אפקה (בתל אביב), נוח להגעה עבור תושבי תל אביב. מומלץ ללמוד בבית ספר, שקבלתם עליו המלצות, מאנשים שאתם סומכים עליהם. לימודי הנדסאים, מתאימים עבור אנשים, שנמשכים לתחומים טכנולוגיים.

מאת: רועי כץלימודים אקדמאיים05/02/181890 צפיות
ברשת האינטרנט ניתן למצוא לא מעט עבודות אקדמיות בתשלום, אולם, חרף המחירים המפתים, לא מומלץ להשתמש ב'בנק' הזה היות שהוא לא מבטיח לכם בלעדיות על העבודה. ממש כפי שאתם קניתם לעצמכם עבודה כך גם שכנכם לספסל הלימודים עלול לרכוש את אותה העבודה בדיוק, מה שעלול להביא את שניכם לעמוד בפני צעדים משמעתיים במוסד האקדמי שבו אתם לומדים.

מאת: ליאורלימודים אקדמאיים23/01/181708 צפיות
הנדסאי מכונות מעולה, יכול לעבוד בעבודה מספקת מאוד. הנדסאי המכונות, יכול להשתלב בתעשיית הטכנולוגיה המתקדמת, או בתעשייה המסורתית. לימודי הנדסאי מכונות, מתקיימים בבתי ספר להנדסאים.

מאת: ליאורלימודים אקדמאיים20/12/171478 צפיות
הנדסאי מכונות בעל ניסיון, יכול לעבוד בתעשייה הישראלית. לימודי הנדסאים, מתאימים לבחורות ולבחורים, שנמשכים לתחומים טכנולוגיים.

מאת: אבי בכרלימודים אקדמאיים16/12/172267 צפיות
מאמר זה דן בסוגיית ההשכלה הגבוהה בקרב נשים בישראל כאשר ההתייחסות מנסה להקיף את כלל המגזרים בפסיפס המורכב של החברה בישראל אם כי עקב המורכבות החברתית הקשורה לסוגיה זו באשר לנשים משכילות מהמגזר הערבי בישראל בכללותו (נוצריות, מוסלמיות, בדואיות ובסייגים מסוימים גם דרוזיות) המיקוד במאמר יהיה בנשים משכילות בחברה הישראלית. כלומר, מצב ההשכלה או מקומה של ההשכלה בהוויה הישראלית בקרב הנשים בישראל. הדיון מתייחס לנשים בישראל מהמגזרים השונים.

מאת: אבי בכרלימודים אקדמאיים16/12/171936 צפיות
מאמר זה דן בסוגיית ההשכלה הגבוהה בקרב נשים בישראל כאשר ההתייחסות מנסה להקיף את כלל המגזרים בפסיפס המורכב של החברה בישראל אם כי עקב המורכבות החברתית הקשורה לסוגיה זו באשר לנשים משכילות מהמגזר הערבי בישראל בכללותו (נוצריות, מוסלמיות, בדואיות ובסייגים מסוימים גם דרוזיות) המיקוד במאמר יהיה בנשים משכילות בחברה הישראלית. כלומר, מצב ההשכלה או מקומה של ההשכלה בהוויה הישראלית בקרב הנשים בישראל. הדיון מתייחס לנשים בישראל מהמגזרים השונים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica