חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בגרויות - לסגור פרק מהעבר

מאת: תומר ביטוןבגרויות12/07/20121102 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

רבים מהצעירים לא משלימים את תעודת הבגרןת בזמן הלימודים מסיבות שונות ומגוונות. בזמן הצבא או לאחריו מבינים הצעירים כי במידה והם מעוניינים לרכוש השכלה אקדמית או מקצועית עליהם להשלים בגרויות. כיום ניתן ללמוד במכללות רבות ובבתי ספר מקצועיים להשלמת בגרות וצעירים אחרי הצבא או עוד בזמן הצבא נרשמים לקורסים. במסגרת הלימודים יכול הצעיר להשתמש בכספי הפיקדון הצבאי וכך להשלים בגרות. ניתן ללמוד גם במתכונת של לימודי ערב וכך לדאוג לפרנסה במהלך היום ולצאת ללימודים בערב.

תחום בהתפתחות

בשנים האחרונות חלה עליה במספר בתי הספר להשלמת בגרויות והתחום הולך ומתמקצע. כיום ניתן להירשם גם לקורסים המתבצעים בנוחות דרך המחשב האישי ולקבל שיעור אישי בקצב של התלמיד ותוך עזרה רבה. יותר ויותר צעירים מבינים כי על מנת להתקדם בחיים ולהשתלב בעבודות טובות ונחשקות עליהם לצאת ללימודים ולרכוש תואר או תעודה מקצועית. השלב הראשון הוא להשלים בגרות ולכן יש פריחה בענף זה בארץ. גם המכללות והאוניברסיטאות מציעות מכינות לצעירים במהלכן יכול הצעיר להשלים בגרות ולשפר את סיכוייו להתקבל ללימודים בהם הוא מעוניין.

חשוב גם למבוגרים

לא רק צעירים משלימים בגרויות אלא גם מבוגרים רבים המעוניינים להוכיח לעצמם כי הם מסוגלים ללמוד ולהצליח, לאחר השלמת הבגרות הם יכולים להמשיך ללימודים גבוהים וכך להרחיב את מעגל אפשרויות התעסוקה עבורם או להתפתח במקום העבודה הנוכחי בו הם עובדים ולשפר משכורתם. מבוגרים יכולים לבחור ללמוד גם במרכזים קהילתיים המעודדים מבוגרים לצאת ללימודים ולעתים עוזרים במימון מלא או חלקי בהתאם למצב הכלכלי.

תחרות רבה

ריבוי המכללות, בתי הספר להשלמת בגרות והתחרות מצד המוסדות להשכלה גבוהה מביאה לשוק תחרותי בו מוסדות הלימוד מתחרים ביניהם על אחוזי הצלחה ובכך למשוך אליהם את הצעירים המעוניינים להשלים בגרות. התחרות מורידה מחירים ומביאה להתמקצעות רבה של הענף. בתי הספר והמכללות להשלמת בגרות מעסיקים מורים מקצועיים ומיומנים כדי להעלות את הרמה והם משפרים את התכנים ואת דרכי הלימוד. כיום נהוג לקבל ערכת לימוד הכוללת חוברות תרגול, ספרים ואפילו סרטונים וכך יכול התלמיד להגביר את סיכוייו להצליח.

 



תגיות המאמר: בגרות, בגרויות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת תומר ביטון

מאת: תומר ביטוןלימודים אקדמאיים10/06/121191 צפיות
למה קמו כל המכללות בישראל זה מעניין רבים ולמה זה תרם כל כך לרבים שרצו ללכת ללמוד לא רק באוניברסיטאות וניתנה להם חלופה ללמוד וגם מכללות בישראל למה לפעמים טוב יותר.

מאת: תומר ביטוןלימודים אקדמאיים03/06/121036 צפיות
מכללה, אוניברסיטה ומה שביניהן - סקירה אינפורמטיבית של התחום בישראל וגם מכללות או אוניברסיטאות זו תמיד הייתה השאלה הגדולה.

מאת: תומר ביטוןבגרויות17/01/121252 צפיות
מדוע כדאי לפנות להשלמת בגרויות בצבא? מהם היתרונות להשלמת בגרויות בצבא? מהן דרישות במגוון הקורסים במקצועות השונים? ועוד פרטים נוספים אודות השלמת בגרות בצבא.

מאת: תומר ביטוןבגרויות09/01/122000 צפיות
כל מה שרציתם לדעת על השלמת 12 שנות לימוד. מדוע חשוב לסיים את הלימודים וכיצד ניתן להשלים את תעודת הבגרות.

מאת: תומר ביטוןבגרויות09/01/121049 צפיות
היכן ניתן ללמוד קורסים המתמחים בהשלמת בגרויות? מהם המחירים? והאם ניתן ללמוד בחינם קורסים להשלמת בגרויות ושיפור בגרויות?

מאת: תומר ביטוןבגרויות20/12/111119 צפיות
השלמת בגרויות חשובה לכל אלו שאין בידם תעודת בגרות מלאה. זאת על מנת לפנות ללימודים גבוהים. כול מה שרציתם לדעת על השלמת בגרויות. מדוע כדאי? היכן ניתן להשלים? ועוד.

מאת: תומר ביטוןבגרויות11/10/111168 צפיות
כל מה שצריך על מנת להשלים בגרות במתמטיקה

מאמרים נוספים בנושא בגרויות

מאת: בגרויות31/01/214099 צפיות
מכללת נשיא טכנולוגיות - המטרה הראשית של לימודי הכשרה מקצועית אונליין היא שבסוף הלימודים תוכלו למצוא ולהשתלב בעבודה מתאימה לכישורים שלכם.

מאת: בגרויות31/01/214045 צפיות
מכללת נשיא טכנולוגיות - המטרה הראשית של לימודי הכשרה מקצועית אונליין היא שבסוף הלימודים תוכלו למצוא ולהשתלב בעבודה מתאימה לכישורים שלכם.

מאת: רונית שמאי שורץבגרויות19/06/173116 צפיות
אם הילד סיים כתה י' והידע שלו בלשון לא מדהים, נצלו את החופש הגדול לשיפור המצב. העניקו לו חמישה - שישה שעורים פרטיים והבטיחו לו יותר בטחון וציון גבוה יותר בבגרות המצפה לו בשנה הבאה, בתום כתה יא'. האתר scoolers.online יעזור לכם בקלות וביעילות.

מאת: בוגי אונלבגרויות06/01/149562 צפיות
בגרויות במתמטיקה דורשת הכנה יסודית, אין כל מקום להסחת דעת. ריכוז נחוץ לפתירת התרגילים המורכבים והתמדה לאורך זמן. אחת לשעה כדאי יהיה לקום, להתרענן ולחלץ עצמות. פינת הלימוד הזו תשמש אתכם להכנת שיעורי בית, תרגול אישי, שינון נוסחאות וחיזוק התחומים החלשים.

מאת: חיים קסלרבגרויות08/10/132237 צפיות
ישנם לא מעט ניגשים לבחינת פסיכומטרי המתקשים לעמוד במתכונתה הרגילה, לא עקב היעדר יכולות שכלית אלא בשל מגבלות מנטאליות או פיזיות. עבור מעומדים אלו מוצעות בחינות פסיכומטרי מותאמות בתנאים מיוחדים, שעל מנת להיות זכאים להן יש צורך בהרשמה מיוחדת ובהוכחת המוגבלות בפני יחידת במו"ת, שהינה מחלקה מיוחדת במרכז הארצי האמונה על מקרים אלו.

מאת: חיים קסלרבגרויות27/08/131921 צפיות
בגרות במתמטיקה מתקיימת במועדי חורף בין החודשים ינואר לפברואר, ובמועדי קיץ בין החודשים מאי ליולי. על מנת להצליח בבגרות זו הנחשבת בעיני רבים לקשה מכולן, חשוב להגיע מוכנים, ועדיף בעזרת קורס הכנה המתחיל כארבעה חודשים לפני הבגרות.

מאת: ליטל כץבגרויות18/08/131878 צפיות
מחירי ההשכלה הגבוהה ותנאי הקבלה הנוקשים גורמים לישראלים רבים לחפש תוכניות לימודים בארצות אחרות. בעיקר בתחומי ההיי טק, רפואה ומקצועות יוקרתיים נוספים קיים מספר קטן של מקומות ולכן לימודים בחו"ל הם פתרון יעיל, ולעתים אף זול יותר.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica