חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

רקדנים ורקדניות לאירועים מזווית הראיה של בעלת השמחה

מאת: latinodanceריקוד06/08/20091124 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

רקדנים סמויים... גאון מי שהמציא את זה...
עד היום אנחנו מקבלים תגובות מטורפות על אותו אירוע – החברים מפרגנים ההורים מבסוטים ואפילו הדודים הכי "כבדים" מודים שהיה אירוע כייפי במיוחד.

אם להיות כנה, חששנו בהתחלה מהרעיון, מה שאני אזמין "אורחים שתולים"? האמת התלבטתי הרבה...
חברה שלי אמרה לי שכדאי לי מאוד ושזה הטראנד היום בתחום החתונות, וכמה זה יכול לקבוע אם האירוע יהיה הצלחה או כישלון, וכמה שהיא צדקה....

אמרתי יאללה ננסה, רע מזה כבר לא יכול לקרות וגם בייננו זאת לא הוצאה מי יודע מה יחסית לכל ההוצאות שהיו לי בחתונה והיו לי הרבה.
ידעתי שהאולם משגע, החתן תודה לאל מתוק, השמלה מושקעת,אבל בתכלס האנרגיות וכמות העינתוזים ברחבה הם אלו שייקבעו אם החתונה שלי הייתה עוד אחת מיני רבות או אירוע של פעם בחיים, וזה גם הזיכרון שיישאר בסופו של דבר מסרט החתונה. מה, כשנהיה זקנים, לא נרצה להראות לילדים איזה חתונה מגניבה הייתה להורים שלהם?

רציתי אירוע נוצץ, מושקע, שלא ישכח. עיקר החשש היה בתחום הריקודים אך כבר בתחילת ההכנות החלטנו שאנחנו לא רוצים רקדניות אקטיביות שירקדו על הרחבה בלבוש חשופני ויקחו את כל הפוקוס מהחתן והכלה.
רציתי רקדנים שידאגו שיהיה שמח על הרחבה, אבל גם שישמרו שהפוקוס ישארו על החתן והכלה ושכל העניין יהיה סביבם.

רק לאחר שהתייעצתי עם כמה חברות, גיליתי שקיים בכלל דבר כזה שנקרא "רקדנים סמויים" – רקדנים מקצועיים שמתלבשים בצורה מכובדת לאירוע ודואגים שיהיה שמח על הרחבה תוך כדי שמירה שהפוקוס ישאר על החתן-כלה.
אפילו לא סיפרתי לבת שלי שהזמנתי "רקדנים סמויים", זאת הייתה ההפתעה שלי, ורק ביום האירוע סיפרתי לה שהחברה שמקיפים אותה הם לא באמת חברים מהצבא של בעלה לעתיד, אלא "רקדנים סמויים".

לימודו מאיתנו, באירוע שאנחנו מוצאים עליו כל כך אלפי  שקלים, כדאי להוציא עוד כמה שקרלים גם על רקדנים סמויים, תאמינו לי לא תתחרטו.
בהזדמנות זאת אני רוצה להודות לרקדנים והרקדניות של "לטינו דאנס" שדאגו לי לאירוע בלתי נשכח. אם אתם מחפשים רקדנים ורקדניות לאירועים, החברה האלו כבר ידאגו לכם לאירוע בלתי נשכח.
תסתכלו באתר החברה
, שם גם תוכלו לראות קטע קצר מהחתונה של הבת שלי. שיהיה לכם אירוע שמח ואל תשכחו לחייך ולרקוד...

 

מזל טוב

מאת:  יפה זוהר, מכתב תודה לצוות "לטינו דאנס", חתונה ב-.2.8.2009

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

לטינו דאנס - הפקת רקדנים ורקדניות לאירועים
www.latinodance.co.il
לפרטים 0504-725696

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת latinodance

מאת: latinodanceהפקת אירועים05/07/092295 צפיות
סדנאת סטריפ דאנס תלמד אותך לזוז בצורה שלא יורידו ממך את העיניים. סטריפ דאנס הוא ריקוד השואב השראה ממועדוני הסטריפטיז. בשיעור הסטריפ דאנס ילמדו תנועות גוף חושניות לרקע מוזיקה תואמת. שיעור הסטריפ דאנס משלב בין חושניות, אירובי, עיצוב הגוף והכי חשוב הרבה הרבה כיף.

מאת: latinodanceהפקת אירועים05/07/09933 צפיות
אם גם אתם חוגגים בקרוב חתונה, בר/בת מצווה, אז בנוסף לצלם, תקליטן וזיקוקים, כדאי שתיקחו בחשבון להביא גם רק רקדנים ורקדניות שיטריפו לכם את הרחבה וידאגו לכם לאירוע בלתי נשכח. כולם יודעים שהוצאות חתונה הן הוצאות גבוהות, אבל עם תכנון נכון, תוכלו להוציא את כספכם בדברים היותר חשובים לאירוע כמו תקליטן ורקדנים טובים ולחסוך בדברים החשובים פחות. כשאתם מזמינים את הרקדנים והרקדניות לאירוע שלכם, כדאי שתבדקו את טיבם, את יכולת הפעלת הקהל שלהם והמראה שלהם כמובן...

מאמרים נוספים בנושא ריקוד

מאת: חיים נויריקוד04/07/172798 צפיות
יצירה מרהיבה על חייה של האמנית המקסיקנית- תיאטרון הבימה

מאת: דניאל seoריקוד20/10/162134 צפיות
מעוניינים להדפיס כרטיסי דפוס? לא בטוחים לאילו מחירים לצפות? חוששים שירמו אתכם ויבקשו מחיר גבוה מדי? כל המידע שאתם צריכים ורוצים כאן:

מאת: דניאל seoריקוד08/08/152919 צפיות
מהי למעשה משמעות המילה גלויות? שהן מגלות. שגלויים בהן כל הפרטים שהן חושפות את העין לכל מה שנמצא עליהן, שהן נגישות וזמינות לעיון בכל עת. אי לזאת גלויות יכולות לשמש כל בית עסק חברה או עצמאי פרילנס כפריט שיווקי נהדר וכאמצעי לפרסום.

מאת: רוי ורלריקוד10/03/152666 צפיות
There are a lot of people out there who claim to real-estate gurus, but do they always make the best decisions? These are the very same people who were presiding when the market crashed after all. Read these tips if you navigate real estate.

מאת: stasevichריקוד30/01/152193 צפיות
גם אני לא הייתי אומר ש-- חשפניות למסיבת רווקים השפיל את ראשו במהירות. - אבל אני אומר לך שאני מרגיש כמו שניתנתי לי הזדמנות שנייה. אני עדיין אוהב אותך ורוצה אותך להיות אשתי. האם אתה מרגיש לי כלום?

מאת: פרדי DJ ריקוד25/01/152103 צפיות
על חשיבות בחירת התקליטן לאירוע שלכם אין עוררין. תקליטן מקצועי מהשורה הראשונה בתחום יגרום לאירוע שלכם להיות הכי שמח ומיוחד בעוד בחירה פזיזה מדי באיש מקצוע שרק בתחילת דרכו עלולה לעלות לכם ביוקר.

מאת: stasevichריקוד28/05/145102 צפיות
בכל אירועה של רווקים מתאימות חשפניות . זה לא חייב להיות מסיבת רווקים לפני הנשואים אלא גם מתאים יום הולדת של חבר או פשוט באיזה שהוא ערב החלטתם להפגש עם החברים ולעשות לאצמכם ערב גברים ולשכוח מהבעיות שיש בחיים , ולרגעה לחשוב שאתם רווקים אפילו אם זה כבר הרבה זמן לא כך . . . לכל מפגש כזה תמיד אקטואלי להזמין חשפניות כי הן תמיד ידעו איך לגוון את האירועה שלכם ולעשות ממנו ערב נפלאה ובלתי נשכח .

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica