חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ביטוח נסיעות בהתאמה אישית, זה חיוני

מאת: יגאל מורביטוח נסיעות12/10/2011894 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כיום כמעט כל הנוסעים לכל רוכשים ביטוח נסיעות כברירת מחדל, אולם לא כולם מקדישים זמן ומחשבה לכך אלא פשוט מזמינים זאת כלאחר יד, ומדובר בטעות שעלולה בסופו של דבר לעלות לכם כסף רב. ביטוח נסיעות חייב להיות מותאם למצבכם הרפואי, ליעד הטיסה ולאופי הטיול, לכל אדם התאמה באופן אישי, זה שם המשחק. אין ספק כי צרכיו של תרמילאי בהודו שונים לחלוטין מזה של איש עסקים בארה"ב ולכן ישנה חשיבות רבה בהתאמת ביטוח הנסיעות לצרכי המבוטח.

ביטוח הנסיעות הבסיסי מכסה אנשים בריאים עד גיל 75 בדרך כלל, שטסים לחופשה רגועה ללא כל ספורט אתגרי או צרכים מיוחדים. ביטוח נסיעות זה כולל שלושה רכיבי ביטוח, האחד כיסוי הוצאות רפואיות, השני ביטוח מטען והשלישי ביטול או קיצור נסיעה. לביטוח נסיעות זה ניתן להוסיף מגוון הרחבות התואמות באופן אישי למצבו של המבוטח כדוגמת מחלה קיימת, נשים בהיריון, ספורט אתגרי, ספורט חורף, חילוץ והצלה וביטוח מטען מורחב.

נניח שאתם סובלים מלחץ דם גבוה, בטרם רכישת ביטוח הנסיעות חובה עליכם לדווח על כך בפני חברת הביטוח ולהצהיר כי בחצי שנה האחרונה לא חלה כל התדרדרות במצבכם הרפואי. במידה ואושפזתם בחצי שנה האחרונה בבית חולים, תידרשו להציג אישור שחרור מטעם בית החולים וכן אישור רפואי מטעם הרופא המטפל. חברות הביטוח רוצות לבטח עצמן ולהפחית את הסיכון ככל האפשר.  במידה ולא תדווחו נכונה ובמהלך הטיול תזדקקו לטיפול רפואי שנבע כתוצאה מיתר לחץ דם, אתם למעשה אינם מכוסים על ידי חברת הביטוח שיכולה להתנער מכם, ולהסיר כל אחריות בעניין.

מקרה אחר של מצב רפואי חריג הוא נשים בהיריון. גם במקרה זה חברות הביטוח אינן מאפשרות לכל אחת לטוס אלא צריך לעמוד במספר הגבלות, ראשית רק נשים בעלות היריון תקין וטבעי יורשו לבטח עצמן. במידה ומדובר לדוגמא בתאומים, חברת הביטוח תסרב לבטחן. כמו כן מדובר בביטוח הנעשה עד סוף שבוע 30-32 בלבד ומעבר לכך ביטוח הנסיעות פג באופן אוטומאטי אף אם המבוטחת ההרה טרם חזרה ארצה. עליכם לוודא כי ביטוח הנסיעות מכסה לא רק את האם ההרה אלא גם את התינוק במקרה וייולד בלידה מוקדמת טרם עת.

במידה ואתם מתכננים לעסוק בספורט חורף, בגלישה או בסנובורדינג, עליכם לרכוש הרחבה המכסה ספורט חורף, לגבי פעילויות אתגריות אחרות כדוגמת רפטינג, סנפלינג, צניחה חופשית, ספורט ימי ועוד, ישנה הרחבה נוספת הידועה בשם ספורט אתגרי. אפילו אם אינכם בטוחים מראש כי תעסקו בפעילות אתגרית מעין זו וקיים סיכוי קטן לכך מומלץ לרכוש הרחבה זו ולטוס בראש שקט מתוך ידיעה שלא תצטרכו בזמן אמת להגביל עצמכם לפעילות זו או אחרת. מה גם שמדובר בתוספת מחיר זעומה, במיוחד בהשוואה לכיסוי המקיף שהיא מעניקה.

לכל אותם מטיילים שמתעדים לצאת לטרקים ולמסעות בטבע מומלץ ביותר לרכוש הרחבה של איתור, חילוץ והצלה. חילוץ מיועד למקרים שבהם נתקעתם ואתם זקוקים לחילוץ אווירי או יבשתי בכדי להגיע למקום מבטחים. איתור והצלה מיועדים למקרה שבו עקבותיכם נעלמו וקיים חשש ממשי לחייכם, במקרה זה תצא משלחת חיפוש מטעם חברת הביטוח במטרה אחת, לאתרכם ולהשיבכם בבטחה.

 



תגיות המאמר: ביטוח נסיעות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

יגאל מור

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יגאל מור

מאת: יגאל מורביטוח נסיעות30/10/111061 צפיות
תושבי ישראל זכאים בהתאם לחוק ביטוח בריאות ממלכתי לסל רפואי המוענק בפועל מטעם קופות החולים השונות. עם זאת מדובר בחוק טריטוריאלי שפג מרגע יציאתכם את הארץ ובמקרה זה מומלץ כי תבטחו עצמכם ותרכשו ביטוח נסיעות לחו"ל.

מאת: יגאל מורביטוח רכב27/10/11963 צפיות
רבים מאזרחי ישראל מתייחסים אל ביטוח רכב כמשהו מובנה שבא כנלווה לרכישת רכב היות ועל פי חוק כל בעל רכב מנועי מחויב ברכישת ביטוח רכב חובה וזאת מבלי לעיין בנבכי פוליסת הביטוח ולוודא לעומק מה בדיוק כלול במסגרת פוליסת הביטוח, מהן האותיות הקטנות, ואיפה ביטוח הרכב אינו תופס. לא מדובר בהגזמה פרועה אלא במציאות יומיומית היוצרת מצב שבו אתם בטוחים בכך שאתם מכוסים אך בזמן אמת כאשר תידרשו להפעיל את פוליסת הביטוח תתאכזבו לגלות כי אתם מצויים כעת בחריגים וביטוח הרכב אינו חל עליכם.

מאת: יגאל מורביטוח רכב09/10/11957 צפיות
ענף ביטוח הרכב ידע בשנים האחרונות תרומות ושינויים שמטרתם אחת - הטבת מצבו של הצרכן הפרטי. בעבר חברות הביטוח הציעו ביטוח חובה זהה למבוטחים השונים ללא כל התייחסות לנהג הרכב ואפיוניו. כיום המצב השתנה וחברות הביטוח החלו להציע ביטוח חובה מותאם ואישי המתייחס הן למאפייני הרכב והן לנהג עצמו. ומהו בעצם ביטוח חובה ומה מבדילו משאר ביטוחי הרכב הקיימים?

מאת: יגאל מורביטוח רכב26/09/11888 צפיות
במדינתנו האהובה הכל עולה ביוקר ובמיוחד נכון הדבר לגבי רכישת רכבים. הודות למיסים הרבים המוטלים יוצא מצב בו האזרח הישראלי נדרש לשלם כמעט כפליים עבור אותו רכב בהשוואה לאירופה ולארה"ב. ואם כבר השקעתם סכום ניכר בקניית הרכב מומלץ כי תבטחו אותו, כך שתרכשו ביטוח רכב ותשמרו על השקעתכם.

מאת: יגאל מורביטוח משכנתא23/09/11909 צפיות
נדלקתם על דירה, עשיתם סקר שוק בין הבנקים השונים והחלטתם על מסלול משכנתא מסוים, הכל טוב ויפה אך כדאי שתוסיפו לעניין רכיב נוסף, חיוני מאין כמוהו - ביטוח משכנתא שמו. ביטוח משכנתא נועד לבטח את האינטרס של הבנק המלווה ויחד עם זאת את האינטרס האישי שלכם. הרי משכנתא אינה הלוואה רגילה אלא ייחודה בפריסתה לאורך שנים רבות. שנים שבהם העתיד אינו מבוטח ואין לדעת מה צופן לנו הגורל. ובדיוק מסיבה זו קיים צורך להבטיח ככל האפשר את החזר תשלומי המשכנתא וזאת באמצעות ביטוח משכנתא.

מאת: יגאל מורביטוח נסיעות16/09/11979 צפיות
לא פעם מסתבר כי אנשים רוכשים מוצר מסוים בסגנון העדר משמע אם כולם קונים אז כדאי שגם אני וזאת מבלי להבין לעומק את מהות הדברים, כך גם במקרה של ביטוח נסיעות לחו"ל. חשוב להבין כי ביטוח נסיעות אינו מוצר בילט אין סטנדרטי אלא קיים צורך להתאימו באופן אישי למצבו הבריאותי של המבוטח, גילו, יעד הטיסה ואופי החופשה. הרי צרכיו של תרמילאי בן 21 בהודו שונים לחלוטין מזה של פנסיונר בגיל העמידה בחופשה באיטליה.

מאת: יגאל מורביטוח רכב13/09/11967 צפיות
אנשים רבים בישראל מקבלים מדי חודש בחודשו את חשבון ההוצאות ולא ממש מבינים על מה הם משלמים, כך בכל הנוגע לשירותי הסלולר וכן בתחום ביטוח רכב. אחת מההוצאות המרכזיות אצל כל משפחה ממוצעת בישראל מתקבלת כמובנת מאליו ולא נעשית לאחר בדיקה מעמיקה והבנה מהותית של התחום, טעות בסיסית שיכולה לעלות לכם סכומים לא מעטים במרוצת השנים.

מאמרים נוספים בנושא ביטוח נסיעות

מאת: שלום כהןביטוח נסיעות11/08/163017 צפיות
כיום כולם כבר יודעים שממש כפי שיש להכין מזוודה, להודיע למקום העבודה על לקיחת ימי חופשה, לחדש את הדרכון ולבדוק לגבי מצב האקלים ביעד אליו טסים, כך גם יש לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל. קשה למצוא אנשים שמעדיפים...

מאת: שלום כהןביטוח נסיעות11/08/162995 צפיות
רבים מכירים את המונח "ספורט אתגרי", אך כאשר מדובר על ביטוח נסיעות לחו"ל, הרי שמתקבלת משמעות נוספת. למה הכוונה? ובכן יש להבין שאדם שיוצא לחופשת בטן גב באירופה, אינו צריך את אותם שירותי ביטוח להם זקוק...

מאת: שלום כהןביטוח נסיעות11/08/162816 צפיות
יש אנשים שעוד עשויים להתלבט האם לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל, או שמא לוותר על כך ולקוות לטוב. ובכן ראשית נציין שאין שום הכרח לבצע ביטוח ותמיד ניתן לשלם מהכיס הפרטי שלכם עבור מגוון תרחישים פחות נעימים, אך...

מאת: שלום כהןביטוח נסיעות11/08/162453 צפיות
לא כל יום נוסעים לחו"ל, לא כל יום לוקחים חופשה מהשגרה ולא תמיד יוצאים להרפתקה. עם זאת, אם בעתיד הקרוב אתם כן עומדים להגשים חלום ולצאת לחופשה בחו"ל, מוטב שתייצרו עבורכם את התנאים הטובים ביותר להפיק מהחופשה...

מאת: שלום כהןביטוח נסיעות10/08/162537 צפיות
אין ספק שכאשר עומדים לקראת נסיעה עתידית, ההתרגשות גדולה, ניתן לחוש בריח של הדיוטי פרי מגיע למרחקים, לדמיין את המלון שמחכה לכם...

מאת: שלום כהןביטוח נסיעות10/08/162537 צפיות
לצד ביטוח נסיעות סטנדרטי, ניתן למצוא ביטוח נסיעות שמיועד עבור תרמילאים, וזאת כי יש הבדל מהותי בין תרמילאים שיוצאים עם תרמיל על הגב, מקל ביד ועם כוונה להגיע למקומות אקזוטיים (שבין היתר כוללים מבחר אטרקציות מסעירות)...

מאת: אודי ביגביטוח נסיעות03/04/163543 צפיות
ביטוח נסיעות לחול פספורט קארד אינו אמור להיות דבר מסובך מדי. רוכשים פוליסה, מבטחים את עצמנו על כל צרה שלא תבוא, ונוסעים בראש שקט. נפצענו? חלינו? זקוקים לחילוץ? אבדה המזוודה? נגנב הכסף? מרימים טלפון, ומייד מקבלים את סכום הכסף הדרוש לנו על פי הכיסויים שרכשנו בפוליסת הביטוח כדי לקנות את כל מה שצריך כדי שהטיול ימשיך כסדרו. זה הוא אולי המצב האופטימלי, אך עד היום זה לא היה כך. עד היום, היינו צריכים להגיש תביעה מסודרת לחברת הביטוח כדי לקבל את הפיצוי המגיע לנו, והיינו צריכים לעשות זאת רק לאחר שחזרנו לארץ. עם פספורט קארד זה כבר לגמרי אחרת.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica