חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ממה נובעת הפופולאריות של הסרת שיער בלייזר?

מאת: יורם חברשיער13/10/20111378 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

למה דווקא הסרת שיער בלייזר?

בשנים האחרונות הפכה שיטת הסרת שיער בלייזר לפופולארית כל כך שמכונים חדשים נפתחים כפטריות אחר הגשם.

הסרת שיער בעידן המודרני אינה פוסחת כמעט על כל אחד מאיתנו. כמעט כולם שואפים להיראות יפים ומטופחים ולכן משתמשים בשיטות להסרת שיער שונות כמו: פינצטה, חוט,גילוח, קרמים ומשחות,הסרת שיער בשעווה, אפילציה הנקראת גם אלקטרוליזה, הסרת שיער באינפרא אדום, הסרת שיער HR, הסרת שיער IPL, הסרת שיער SHR, הסרת שיער בלייזר.

כל השיטות להסרת שיער דורשות השקעה של זמן, כסף ולעיתים גם עצבים וסבלנות ולכן אין זה פלא שאנשים רבים מחפשים שיטה שתבצע הסרת שיער לצמיתות בגופם, אחת ולתמיד!

השיטה של הסרת שיער בלייזר הוכיחה עצמה כשיטה יעילה המביאה לתוצאות הרצויות של עור חלק משערות וזו השיטה שהכי מתקרבת ל- הסרת שיער לצמיתות ולכן רבים רואים בה כשיטה להסרת שיער המועדפת ביותר.

מכשיר להסרת שיער בלייזר

חשוב שתדעו שהמכשיר להסרת שיער בלייזר אינו מסוכן כשהוא בידיים מקצועיות. קרינת המכשיר אינה מסכנת את בריאות המטופל ובוודאי שאינה מסרטנת כמו שנהגו לחשוב בעבר. המכשיר להסרת שיער בלייזר הוא בטוח רק אם הוא מתופעל על ידי איש מקצוע מיומן שעבר הכשרות והסמכות ספציפיות על המכשיר ולכן חשוב לבחור מטפל שהוא רופא מוסמך שהוכשר לעבוד על המכשיר להסרת שיער. מכשירי לייזר הולכים ונכנסים לעולם הרפואה בקצב הולך וגובר וטכנולוגיית הלייזר הולכת ומשתפרת עם השנים.

בתחום של הסרת שיער בלייזר קיימים מכשירים רבים. כל מכשיר להסרת שיער מתאים לתכונות עור ושיער שונים ולכן חשוב לבחור את המכון שמחזיק ברשותו את מכשיר הורדת שיערשהכי מתאים לגוון עורכם ושערכם.

המכשיר להסרת שיערמתמקד בשורש השערה ומשמיד אותה באמצעות קרן אור המפיקה חום. שורש שערה שהושמד אינו מסוגל להצמיח יותר שערה. התוצאה המתקבלת היא דילול שיער מרשים עד כדי הסרת שיער לצמיתות.

הסרת שיער לגברים בלייזר

גברים רבים אינם מרגישים בנוח כאשר עליהם להוריד חולצה ולחשוף את גופם השעיר.

הסרת שיער לגברים בלייזר הינה פתרון מושלם לגברים אלו הרואים בהסרת שיער לצמיתות כדרך הטובה ביותר להיפטר משיער בלתי רצוי מגופם. שיטת הלייזר טובה גם לאזורים גדולים בגוף כמו גב, חזה, זרועות, רגליים וכתפיים. כעבור מספר טיפולים תהיה הפחתה משמעותית ביותר בהצמחת שיער חדש ובתום סדרת טיפולי הסרת שיער לגברים (10-12 לאזורים גדולים) יוכל הגבר להרגיש שהוא מספיק מטופח ויוכל להסיר חולצה ברבים בחופשיות ובהנאה.

למי מתאימה שיטת הסרת שיער בלייזר?

התקדמות טכנולוגית הלייזר הביאה לפיתוח מכשירים העונים למעשה לכל גווני העור והשיער אך התוצאות הטובות ביותר יתקבלו אצל בעלי שיער כהה ועור בהיר כי ברוב המכשירים הקרן מתמקדת בפיגמנט השערה. גם אנשים שאינם עונים לקריטריונים אלו יוכלו להיעזר בשיטה ולקבל דילול שיער ותוצאות מספקות.

שיטת הסרת שיער בלייזר מתאימה לכל מי שאין לו סבלנות לביצועי הסרת שיער חוזרים ונשנים בשיטות המיושנות ומחפש דילול שיער משמעותי ביותר שיתקרב ל- הסרת שיער לצמיתות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

כותב המאמר: יורם חבר, בעל האתר "המדריך להסרת שיער בלייזר".

האתר  "המדריך להסרת שיער בלייזר"  הינו המדריך המקיף ביותר בישראל בתחום הסרת שיער בלייזר הכולל עשרות עמודי מידע, ייעוץ, טיפים,  מאמרים, סירטוני הדרכה בוידאו, סקירת מכונים והשוואת מחירים להסרת שיער בלייזר.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יורם חבר

מאמרים נוספים בנושא שיער

מאת: עידן שלומןשיער08/04/197712 צפיות
תחום היופי והטיפוח עובר טרנדים רבים משנה לשנה, חלקם חולפים להם וחלקם נשארים עמנו לשנים רבות. אחד הטרנדים החזקים במאה הנוכחית בתחום עיצוב השיער, כזה שלמעשה קיים מאות שנים אבל עבר ריענון משמעותי והתקדמות טכנולוגית הוא זה של (חבישת) פאות.

מאת: שרון צרפתישיער11/11/172155 צפיות
יש לא מעט שיטות אשר מתיימרות להחזיר את הצמיחה של השיער האבוד ו/או למנוע את הנשירה של שיער נוסף שעדיין נמצא על הקרקפת, אבל ישנן שיטות אשר גם מאפשרות לסגור את הפערים שנותרו לאחר נשירת שיער אצל נשים ללא קשר בגיל שבו הן נמצאות.

מאת: שרון צרפתישיער11/11/172064 צפיות
יש לא מעט שיטות אשר מתיימרות להחזיר את הצמיחה של השיער האבוד ו/או למנוע את הנשירה של שיער נוסף שעדיין נמצא על הקרקפת, אבל ישנן שיטות אשר גם מאפשרות לסגור את הפערים שנותרו לאחר נשירת שיער אצל נשים ללא קשר בגיל שבו הן נמצאות.

מאת: רוני הכהןשיער28/12/163501 צפיות
תוספות שיער אשר אותן אפשר להוסיף בצורה מתוחכמת אל השיער האמיתי, כלל לא מבחינים שזו תוספת וכלל לא יודעים כי טרם לכם היה מצב של שיער דליל. בשל כך תוספת שיער למכירה נעשתה מצרך מבוקש, ומה שנותר הוא רק לשלם את המחיר עבורה.

מאת: רוני הכהןשיער28/11/161964 צפיות
נשים טורחות המון על מנת לרכוש את הבגדים הנכונים, להדגיש את תווי הפנים עם איפור ולטפל בשיער על ידי מפגשים קבועים עם הספר, אז למה לא לחשוב על שדרוג המראה בצורה שהיא לא עוד תספורת וצבע בצורה שדי חוזרת על עצמה? כמעט בכל מספרה יש תוספות שיער נהדרות שאיתן אפשר לשדרג את המראה ליפה בדיוק כפי שנשים רבות רוצות, וזה הזמן להכיר את העניין מקרוב.

מאת: מגניב שיער19/09/161894 צפיות
התקרחות גברית היא בעיה שכיחה ונפוצה מאוד בארצנו, אך בעוד שישנם גברים רבים אשר משלימים עם התופעה, אחרים רואים בה כבעיה. אם אתם נמנים על אותם הגברים אשר מתקשים לקבל את תופעת ההתקרחות, חשוב שתהיו מודעים לעובדה כי ישנם צעדים בהם תוכלו לנקוט על מנת לטפל בנושא ההתקרחות. בין הפתרונות אותם כל גבר אשר מתקרח צריך להכיר, ניתן לציין את התכשירים המיועדים לריסוס או מריחה מקומית, כדורים, תרופות סבתא למיניהן וטיפולי השתלות השיער.

מאת: ניב אבןשיער28/06/162153 צפיות
אם אתם מבצעים סקר שווקים ראשוני בתחום תוכלו לראות כי עבור תוספות שיער מחירים מגוונים למדי ודבר זה נובע מכמה סיבות עיקריות. קראו הלאה על מנת להכירן.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica