חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מה עושים ברומא

מאת: פיני לויאטרקציות16/10/20111525 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

רומא - אחת הערים עם הכי הרבה היסטוריה או שלפחות ככה היא מצטיירת לנו, רומא היא ייעד תיירותי מאוד פופולרי ולא סתם. רבים רואים ברומא ייעד רומנטי וכך גם אני.

ברומא תמצאו אין סוף אטרקציות, אתרים היסטורים,מוזיאונים  ועוד

האטרקציות הפופלאריות ברומא:

הוותיקן - כל מי שמגיע לרומא צריך להגיע לביקור בוותיקן, די במבט אחד על תיקרת הוותיקן בכדאי להרגיש את העוצמה הרבה של המקום. בכניסה לוותיקן תוכלו להצטייד באוזניות שיסברו לכם על כל הדברים שתראו בתוך ךהמבנה העצום הזה לאלו ממכם שלא חוששים לטפס קצת ברגל מומלץ מאוד לעלות עד המרפסת העליונה!!!

הקוליסאום - ראיתם אותו כמעט בכל סרט שמשלב את רומא בצורה כלשהי ובמבט ראשוני הוא קצת אכזב (אותי לפחות) אבל אחרי שעה וחצי של סיור במקום(שעלה עשרים וחמש יורו) אני חייב להודות שהקוליסאום הוא אחד המקומות המרשימים ביותר שביקרתי בהם. לא לוותר על סיור מודרך במקום בלעדיו זה נראה כמו עוד "סתם" אתר היסטורי.

מזרקת טרווי - רומא מלאה במזרקות אך היפה שבהם "טרווי" נמצאת בלב ליבה של רומא. במקום תמצאו המון תיירים שמנסים לתפוס את התמונה הטובה ביותר מסביב למזרקה. אני ממליץ לכם לקנות גלידה טובה ופשוט לשבת ולנוח על שפת המזרקה.

לדף המלא של אטרקציות ברומא

טיפים לטיול ברומא:

רומא אכן מלאה באטרקציות הדרך הטובה ביותר לטייל ברומא היא בעזרת האוטובוס התיירותי שעובר בכל האטרקציות בעזרתו תוכלו לראות את כל העיר וכמובן לרדת בכל תחנה(אטרקציה) בעיר.

חשוב להצטייד במצלמה (עם בטריה מלאה יש הרבה מה לצלם) ואל תשכחו להצטייד במפה מבעוד מעוד שכן יש הרבה אטרקציות שקרובות אחת לשניה.

עוד מידע על רומא -

מלונות ברומא , מסעדות ברומא.

תהנו

 



תגיות המאמר: רומא, מקומות ברומא, ברומא


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת פיני לוי

מאת: פיני לוירהיטים03/12/12924 צפיות
בשנים האחרונות התפתח מאוד ענף מדבקות קיר בארץ ובחו"ל, יותר בתים ועסקים משדרגים את המראה בעזרת מדבקה אותה הם מדביקים באופן די פשוט. המדבקות מהוות תחליף לצביעה של הקירות או לחילופין במקום תליית תמונה על קיר, בהשוואת עלויות האופציה של מדבקות קיר קורצת הרבה יותר משתי האפשרויות האחרות אם כי לא כולם עדיין רואים לנכון להשתמש במדבקה כפריט עיצובי לבית.

מאת: פיני לויבתי מלון05/07/121018 צפיות
מי מה מהם היא באמת הבירה של ישראל? אומנם ירושלים היא בירת ישראל הרישמית אך רובנו נותים להסתכל על תל אביב כמרכז החיים בארצנו.

מאת: פיני לויבתי מלון25/01/121118 צפיות
טוב האמת שאין לנו הרבה אפשרויות בארץ ושרוצים חופשה חמה בתקופת החורף אילת היא האופציה הכי טובה שיש בארץ.

מאת: פיני לויאבטחת הבית10/01/121114 צפיות
זה קרה לכם לפחות פעם אחת.. נתקעתם מחוץ לבית ללא מפתח או שבמקרה יש לכם דלת שלא ניתן לפתוח בלי מפתח והמפתח אופס נשאר בתוך הבית.

מאת: פיני לויטיולים בארץ21/12/111177 צפיות
גם בחיפה וגם בירושלים תמצאו אטרקציות טובות שחובה לטייל בהם הערים הקסומות האלו מציאות לכם אטרקציות תיירותיות,היסטוריות, מסעדות טובות, חנויות רבות כולל את כל המותגים הגדולים, מקומות בילוי רבים וכמובן מלונות לפי כל סוג תקציב מלונות יוקרה לצד מלונות 2 כוכבים

מאת: פיני לויטיולים בחו"ל21/12/111836 צפיות
אז מה באמת יש לעשות בלונדון? לא משנה מאיזה סיבה הגעתם ללונדון ובאיזה תחום אתם מתעניינים סביר מאוד להניח שלא תשתעממו בלונדון לרגע, העיר שסימן ההיכר שלה הוא "הלונדון האי" מוצגת בהמון סרטים, קליפים ספרים ועוד.

מאת: פיני לויטיולים בחו"ל18/12/11999 צפיות
מאמר מספר 2 על ברזיל מקומות ששוה לבקר בהם ולא כדאי לכם לפספס.

מאמרים נוספים בנושא אטרקציות

מאת: קוביאטרקציות08/12/195646 צפיות
כולנו מגיעים לרגע בו יש לבן או בת הזוג שלנו יום הולדת או יום נישואין ומה שבנהם ואנחנו רוצים לעשות משהו מיוחד שיתאים לשנינו גם מבחינה רומנטית וגם מבחינת התחביבים , בגדול אנחנו רוצים לקחת חופש ולארגן יום כיף זוגי יום קצת ארוך שלא מתחיל ומסתיים במסעדה או ככה בטיפול ספא וכדומה , כאשר מגיעים למקום הזה של להחליט אז קצת מתחילים להתבלבל , איזה חוויה לעשות, מה מתאים למה , ואיך באמת ממלאים יום שלם או לפחות חצי יום בפינוק זוגי מושלם.

מאת: יובל בן בסטאטרקציות28/01/192506 צפיות
הלן גרינר ייסדה את IROBOT בזכות פיתוח של רובוטים לשימוש צבאי ואזרחי. סדנאות גיבוש הינם אחד מהגורמים החברתיים החשובים ביותר לשיפור יחסי הגומלין ושיתוף הפעולה בין העובדים/ות.

מאת: tiloniאטרקציות01/02/181989 צפיות
נער ליווי מספק שירותי מין לנשים ולגברים. נשים הצורכות שירות זה צמאות לא רק למין אלא ליחס, לשיחה, לתשומת לב. נשים לא מחפשות מין חפוז, זנותי, אלא דווקא קשב והתחשבות, אינטימיות שחסרה להן ביחסים הזוגיים שיש- אם יש להן.

מאת: articlestbdאטרקציות27/07/172127 צפיות
איך תשדרגו משמעותית את הנופש או הבילוי המשולב הקבוצתי שלכם? תשובות במאמר שלפניכם

מאת: רוני הכהןאטרקציות12/07/171739 צפיות
היום? כבר אפשר למצוא חבילות נופש בעלות של כמה מאות דולרים בסך הכל, כולל חבילות נופש הופעות בחול למי שמחפש אחר הופעה טובה של זמר או להקה מאוד אהובים שממש לא מראים סימני הגעה אל ארץ ישראל הקטנה.

מאת: SEOMANאטרקציות25/06/171852 צפיות
חדרי הבריחה נכנסו לתודעה בשנים האחרונות והפכו לאחת מהאטרקציות האהובות ביותר בקרב האוכלוסייה. היכולת לשלב משחקי חשיבה, מתח ואתגר בבילוי הפך לאהוב בקרב המשפחות השונות שנהנות כל המשפחה מבילוי יוצא דופן. סקרנו את חדרי הבריחה השונים ומצאנו את המתחם של חדרי הבריחה שכדאי לכם לבקר כל המשפחה.

מאת: אליאטרקציות24/05/171452 צפיות
מעוניינים להגיע לביקור בעיר עשירה בתרבות, אטרקציות ואפשרויות רבות של פנאי ובילוי? בירות אירופה המזרחית לשעבר – בוקרשט, פראג ובודפשט עונות לכם על הצרכים הללו. כל אחת מהערים האלו היא פנינה תיירותית בפני עצמה ובהחלט מומלצת לכל תייר מישראל.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica