חפש מאמרים:
שלום אורח
04.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עלויות שונות של הפקת חתונה מושלמת

מאת: אורי בוסביבצילום16/10/2011887 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בישראל של היום אנו יכולים לראות כיצד זוג המתכוון להתחתן צריך להכין תקציב לא קטן. החל מרכישה של אחת מאותן שמלות כלה יקרות שהוצגו לכלה לעתיד וכלה בתוספת של אטרקציות שונות לאירוע עצמו, חתונה היא לא עסק זול וזוגות רבים בישראל יודעים זאת ומנסים להיערך כמה שיותר להפקת אירוע מכובד ומושקע.

ברגע שמתחילים לברר את המחירים השונים ניתן לראות כיצד עלותם של צלמים מקצועיים ושל תקליטנים מוכרים הם כאלה שיכולות להציב רב גבוה עבור זוגות מסוימים. לכן גיוס הכספים למשימה זו או בחירה של ספקי שירותים שונים לחתונה בהתאם לתקציב הסופי של בני הזוג הן פעולות חשובות בדרך לחתונה שמחה.

החלק החשוב של השמלה

בכדי שהכלה תרגיש כמה שיותר טוב עם עצמה ביום לחוץ ומרגש כל כך היא מנסה בראש ובראשונה להתמודד עם המגוון הרחב של שמלות כלה שמהן היא אמורה לבחור את המתאימה לה ביותר. אולם אירועים   הן עסק לא פשוט עבור הכלה לעתיד ולעתים הבחירה יכולה להיות ארוכה וכזו שיכולה להתיש לא רק את האישה עצמה.

אך לאחר שעוברים את השלב החשוב הזה בהצלחה ניתן לראות כיצד שאר ההכנות מקבלות דחיפה קדימה. זאת בזכות הרגשתה הטובה יותר של הכלה ומתוך ידיעתה כי היא עתידה להיראות מצוין עם השמלה שבחרה. נכון שלעתים יש מספר מדידות נוספות ועוד התאמות והשלמות לבצע אך לאחר בחירת השמלה זה קל יותר.

בין חלומות למציאות

לא אחת אנו יכולים לראות כיצד הכנות לחתונה נתקעות פה ושם מסיבות כספיות לרוב. מאחר ולא כל אחד מאתנו נולד עם כפית זהב בפה אנו יכולים לראות כיצד שמלות כלה 2012  שונות, על אף היותן מדהימות ויפהפיות, הן מחוץ לתחום של בני זוג מסוימים בשל מחירן הגבוה. מדובר בתופעה די מוכרת של קפיצה מעל הפופיק.

הכוונה היא שברגע שרואים מגוון רחב של שמלות כלה זולות  שוכחים לרגע שחלק גדול מהן יכולות להיות מאוד יקרות. לכן חשוב להיות שקולים ולנסות לשלב בין החלום לבין המציאות. רק כך ניתן להיות שלמים לגמרי עם הבחירה וללבוש שמלה שמעניקה מראה נהדר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אורי בוסביב

מאת: אורי בוסביבצרכנות29/01/121002 צפיות
הדבר הראשון שבאמת גורם לנו להתעורר בבוקר , זה ממש לא השעון, עד שאתה מגיע לכוס הקפה המשובח שלך, אפשר

מאת: אורי בוסביבאירועים וחתונות – כללי07/11/111143 צפיות
יום החתונה הוא יום מאוד מרגש לחתן ולכלה. ביום החתונה אנחנו רואים את כל המאמצים שהשקענו מתגשמים. אחרי חודשים רבים של עבודה ותכנון אנחנו חוגגים את אהבתנו. יום החתונה הוא בעל חשיבות מיוחדת במיוחד לכלה שעומדת במרכז תשומת הלב של כל האורחים באירוע

מאת: אורי בוסביבאירועים וחתונות – כללי06/11/11976 צפיות
כאשר סוף סוף מגיע היום לו חכינו זמן רב ואנחנו יכולים לצעוד עם בחיר או בחירת ליבנו מתחת לחופה אנחנו מאוד מאושרים. יום החתונה מעורר אצל כל אחד ואחת מאתנו חששות רבים. החששות הם טבעיים מאוד כי חתונה היא אירוע גדול מאוד שיש בו הרבה מאוד משתתפים ועלינו מוטלת האחריות שהם ייהנו. בשביל שהחתונה שלנו תצליח אנחנו צריכים לדאוג לאוכל שיוגש לאורחים, למוזיקה וגם לשמלת הכלה.

מאת: אורי בוסביביופי וטיפוח - כללי06/11/111048 צפיות
כולנו רוצים להרגיש יפים. לפעמים אנחנו מרגישים שאנחנו לא יפים מספיק ואנחנו רוצים לעשות כל מה שאנחנו יכולים לעשות בשביל להיראות טוב. דרך מצוינת לשיפור המראה האסתטי שלנו היא לעבור טיפולים קוסמטיים או טיפולים פלסטיים. היתרון של קבלה של טיפול קוסמטי ופלסטי הוא שהם נותנים לנו הרגשה טובה ורעננה והם יכולים לעזור לנו להרגיש יפים יותר ואף להיראות כך.

מאת: אורי בוסביבעבודה וקריירה - כללי03/11/111032 צפיות
רבים מאתנו מחכים זמן רב עד שאנחנו מוצאים את האחד או את האחת שאנחנו רוצים להתחתן איתם. יום החתונה הוא יום מרגש ורווי מתחים לכל אחד. מצד אחד יום החתונה הוא היום המאושר ביותר בחיים שלנו ומצד שני הוא אחד הימים המלחיצים ביותר.

מאת: אורי בוסביבאירועים וחתונות – כללי27/10/111238 צפיות
נכון שזה נהוג כבר במשך מאות שנים לבחור לחתונה שמלות כלה בצבע לבן, אולם תמיד ניתן למצוא כלות שמחליטות לבחור שמלות כלה בעיצוב נועז, עם צבע שונה, צורה אחרת ומיוחדת וכל דבר בעצם שלא יגרום לשמלה להיראות סתם עוד שמלה מאחת הקולקציות של מעצבי השמלות השונים, הרבים והמוכשרים שנמצאים בארץ.

מאת: אורי בוסביבאירועים וחתונות – כללי26/10/111083 צפיות
אין ספק כי שלבי ההכנות לחתונה עבור הכלה הם מאוד מלחיצים ברוב המקרים. בניגוד לחתן שהוא רק צריך לבחור לעצמו במהירות הבזק איזה חליפה שהוא ממילא יוריד מיד לאחר החופה. לעומת זאת, על הכלה לבחור שמלה, למצוא סלון שבו יעצבו לה את השיער וגם יאפרו אותה וגם כמובן לדאוג לדברים אחרים לקראת הערב.

מאמרים נוספים בנושא צילום

מאת: דניסצילום16/01/182960 צפיות
תחום האטרקציות והצילום לחתונות צומת ותופס תאוצה רבה, איך נבחר מבין כל הספקים את הספק האיכותי ביותר?

מאת: ניב אבןצילום18/09/172922 צפיות
כמה זה עולה בסופו של דבר לשכור את השירותים הנאמנים של צלם אירועים מיומן שיודע את עבודתו במקצועיות רבה? קראו הלאה.

מאת: דניסצילום14/05/172217 צפיות
כשהמקרר שלנו מלא עד אפס מקום במגנטים הרגילים חשוב להעניק לאורחים באירוע שלנו סיבה לשים את המגנט שלכם על המקרר, עיצוב פולארויד הוא עיצוב רטרו משנות ה80 שידאג להבליט את המגנטים שלכם מהמגנטים האחרים.

מאת: moraleצילום18/04/172082 צפיות
חברות הייטק רבות דואגות להכין סרטי תדמית שמיועדים לצרכים שונים. סרטים אלו מבליטים את איכויות החברה, יעילות המוצר והשירות שהן מייצרות ומשווקות, הן לצרכים פנימיים, והן לצרכים חיצוניים, לקהל לקוחות מקומי וכן לקהל לקוחות בינלאומי.

מאת: moraleצילום26/03/173798 צפיות
הילדה הגיעה לגיל 12, זה הזמן לחגוג לה בת מצווה. היום לא מדובר יותר בחגיגה פשוטה וצנועה, היום כל חגיגת בת מצווה היא בעצם הפקה שלמה. אולם, קייטרינג, תקליטן, צלם, מגנטים, אטרקציות של אירועים, תלבושות ומה לא. לצד הפקת האירוע צריך גם לחשוב על הפקת בוק בת מצווה.

מאת: moraleצילום14/03/174055 צפיות
בשנים האחרונות אנחנו יכולים לראות, שלצד צילומים של תמונות משפחתיות אשר מבוצעות אצל צלמים מקצועיים, נערכים גם צילומים של נשים, כשהן בהיריון. בדרך כלל, נשים מבקשות לצלם את ההיריון הראשון שלהן, למרות שבמקרים רבים נשים חוזרות שוב ושוב לערוך צילומים אלו, גם בהריונות נוספים.

מאת: דניסצילום07/03/171779 צפיות
המחיר הוא לא הכל, כאשר ניגשים לבחור ספק עבור מגנטים לאירוע שלנו חשוב לשלב בין המקצועיות, האיכות והמחיר כמובן בלי להתפשר על אף אחד מהם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica