חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לשחרר את הכבלים- על מערכת יחסים פתוחה

מאת: tom lachamזוגיות ואהבה17/10/20111813 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

זוגות החיים יחדיו חשים לאחר שנים רבות של זוגיות את "עייפות החומר"- שעמום כללי, חוסר התלהבות ושחיקה. בן הזוג כבר אינו מרגש אותנו כבעבר. הפרפרים בבטן נעלמו, פעימות הלב המואצות כבר מזמן לא נחלתנו, הספקות וחוסר הוודאות המזינים את הקשר ברחו להם והותירו אותנו עם תחושת ה"מובן מאליו". מה עושים? איך "מחדשים" את מה שכבר ישן? איך מגוונים זוגיות שאנו מכירים היטב, על יתרונותיה וחולשותיה?

חלק מהזוגות מצאו את הפתרון או לפחות כך הם טוענים: מערכת יחסים פתוחה.

מערכת יחסים פתוחה אינה בגידה או הפסקה בזוגיות או חילופי זוגות מין בשלשות. כל אלו הן טעויות נפוצות. אנשים הנמצאים במערכת יחסים פתוחה מנהלים משק בית משותף, אוהבים זה את זו ומכבדים זה את זו בדיוק כמו במערכות יחסים מונוגמיות. החידוש הוא בשחרור הכבלים. מפעם לפעם, מותר לכל אחד מבני הזוג למצוא פרטנר חלופי למיטה. בן הזוג הקבוע מודע לסקס המזדמן ומפרגן להנאות של אהובו. לא מדובר בבגידה היות וכל הנוגעים בדבר יודעים ומודעים. אין שקרים, הסתרות וסיפורי בדיה. הכל מונח על השולחן. הסקס החלופי משפר ללא היכר את הסקס הקיים וגורם לכל אחד מהצדדים להתאמץ יותר עבור בן זוגו.

על מנת שזוגיות פתוחה תצלח יש צורך במספר חוקים. הראשון: יש להחליט במשותף מה מספרים וכמה. עדיף לקבוע שלא שואלים שאלות מיותרות ואם שאלות כאלה אכן נשאלו- עונים את האמת תמיד. השני: האם ישנים מחוץ לבית? כמה פעמים בחודש "מותר" למצוא פרטנר חלופי למיטה? האם גם פרטנר ממקום העבודה, אותו אנחנו פוגשים מדי יום רלוונטי לנו? הבעיה עם סטוץ מכל סוג שהוא שהוא עלול להפוך לרומן ורומן איננו מין מזדמן אלא מערכת יחסים נוספת שמתנהלת במקביל לקיימת. רומן בהכרח יפגע במערכת היחסים ואף עשוי להרוס אותה, בעוד שמין מזדמן עשוי להועיל ולשפר את הזוגיות. השלישי: יש להבין שמטרת מערכת היחסים הפתוחה איננה לקלקל, כי אם להיטיב. יש לנהוג ברגישות ובתבונה ולהיות ערים לתגובות בן/בת הזוג. ודבר אחרון: יש להשתמש באמצעי מניעה. איידס ומחלות מין אחרות יאמללו את כל הנוגעים בדבר.

 



תגיות המאמר: איידס, זוג, חילופי זוגות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת tom lacham

מאת: tom lachamטלפונים סלולריים19/02/121228 צפיות
הבעיה העיקרית בקניית מתנות היא הצורך התמידי להפתיע ולחדש. הנה רשימת מתנות מגניבות לגבר או בחורה שמתים על גאדג'טים בסגנון אביזרים לאייפון.

מאת: tom lachamבריאות ורפואה כללי16/02/121189 צפיות
חיסונים הם חלק מעולמנו, ומתוקף כך, לפעמים קשה לזהות אותם כגורמי סכנה פוטנציאלים. עם זאת, דווחו מספר מקרים בעיקר בקרב ילדים, שחיסונים כאלו או אחרים נקשרו עם הסיכון לחלות במחלות אחרות.

מאת: tom lachamדיאטה ותזונה07/02/121258 צפיות
השמנת יתר היא אחת מהמחלות השכיחות ביותר בחברה המודרנית המערבית, והיא מעלה את הסיכונים לחלות במחלות נלוות רבות ואחרות כמו בעיות קרדו-וסקולריות, סכרת, בעיות שרירים ושלד ועוד.

מאת: tom lachamדיאטה ותזונה07/02/121207 צפיות
השמנת יתר היא אחת מהמחלות השכיחות ביותר בחברה המודרנית המערבית, והיא מעלה את הסיכונים לחלות במחלות נלוות רבות ואחרות כמו בעיות קרדו-וסקולריות, סכרת, בעיות שרירים ושלד ועוד.

מאת: tom lachamזוגיות ואהבה07/02/121516 צפיות
הגעת לגיל 30 ואין לך בן זוג? חושב כבר על ילדים אבל עדיין אין פרטנרית מתאימה? אנשים רבים מוצאים את עצמם עוסקים בנושא של זוגיות ונושא של משפחה באופן בלתי תלוי.

מאת: tom lachamקידום אתרים24/01/121271 צפיות
בעידן של היום, כל עסק, תאגיד או עמותה מחזיקים ברשותם אתר אינטרנט. אתר יכול להיות אתר תדמיתי, דינמי, בלוג או אפילו דף עסק בפייבוק. איך מביאים גולשים? איך גוגל יודע למקם אתכם בתוצאות החיפוש? איך קובעים רלוונטיות של אתר?

מאת: tom lachamדיאטה ותזונה24/01/121153 צפיות
על פניו נשמע שפסיכולוגיה רפואית עוסקת במורבידי, בצד הקשה של החיים, זה שמנסים רוב האנשים להמנע ממנו בכל מחיר, אך רבים העוסקים בתחום יאמרו דווקא שהם מתעסקים עם תקווה ואופטימיות, עם כוחות התמודדות ותעצומות נפש.

מאמרים נוספים בנושא זוגיות ואהבה

מאת: אמורזוגיות ואהבה14/12/206362 צפיות
כולם אוהבים סקס. זה מהנה, זה מענג וזה עושה נעים בגוף ובנפש. אך האם ידעתם שבקרב הציבור הדתי קיום יחסי מין הוא בגדר חובה?

מאת: משה סויסהזוגיות ואהבה07/11/204885 צפיות
במגזר החילוני מה עדיף להירשם למשרד שידוכים לחילונים או לאתר הכרויות? רבים מהחילונים מחפשים בת זוג והאופציה הראשונה הינה אתר הכרויות! הבעיה מתחילה בהצא וביקוש בתחום זה וגם בתחום של שידוכים לחילונים!

מאת: אבי דוידיזוגיות ואהבה17/10/204671 צפיות
איך לרגש את בני הזוג עם ארוחה רומנטית בתקופת הקורונה. ארוחה טעימה ורומנטית אצלכם בבית.

מאת: אמורזוגיות ואהבה14/09/192799 צפיות
הפעם מנקודת מבט של מארחת בשם ענבר, בת 36 מאזור המרכז, העובדת כחדרנית במתחם צימרים וחדרים לפי שעה. ענבר שיתפה אותנו לאחרונה בחוויות משעשעות מעבודתה, כחדרנית היא מוצאת לא פעם "מציאות" בחדרים, למשל כסף, משקפי שמש, מפתחות, תכשיטים וכמובן לא מעט

מאת: אמורזוגיות ואהבה13/06/182306 צפיות
הזמנה דיסקרטית- בעבר אנשים היו צריכים ללכת לחנות סקס באזורים נידחים ומפוקפקים בשולי הערים ולכן חוויה זו הייתה מלווה במבוכה רבה עד כדי הימנעות כוללת. חוסר הדיסקרטיות, המפגש עם המוכרים, רכישה של מוצרים שונים והתעניינות בהם, הייתה דבר שקשה מאוד לרוב האוכלוסייה לעשות

מאת: אמורזוגיות ואהבה05/06/182744 צפיות
אמור חנות אביזרי מין דיסקרטיים הינה יבואנית של אביזרי מין גדולה ומקצועית ולה ניסיון רב שנים. כתוצאה מכך ניתן למצוא בחנות מגוון רחב של אביזרי מין ומוצרי סקס, כאלו שלא ניתן למצוא בחנויות סקס אחרות וכן מוצרים ייחודיים שונים כמו הלבשה סקסית

מאת: אמורזוגיות ואהבה26/03/181899 צפיות
ויברטורים חיצוניים לאישה ( רוקט פוקט , מסג'ר ) הם מוצרי סקס פופולריים לצורך אוננות בקרב נשים רבות ה-ויברטורים חיצוניים עוצבו כדי להעניק גירוי לדגדגן ועוזרים לנשים רבות להגיע

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica