חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פוטרים את בעיית פטרת הציפורניים

מאת: זוהרהיופי וטיפוח - כללי22/10/20111103 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

פוטרים את בעיית הפטרת

אם בעבר, נאלצנו לקבוע תור אל רופא עור באחד מקופות החולים או להתמודד עם בעיית הפטרת בעצמנו באמצעות משחות וקרמים שונים, כיום ניתן לגשת אל מכון יופי ולפתור את בעיית הפטרת ציפורניים לצמיתות.

פטרת ציפורניים היא אחת ממחלות העור המטרידות ביותר, הן מבחינה אסתטית והן מבחינה בריאותית.

מבחינה אסתטית הפטרת היא בעלת מראה מכוער ומשדרת תחושה כי אותו אדם הלוקה בה מזניח עצמו. מבחינה בריאותית היא מדבקת, כך שאם לא תטפלו בפטרת בציפורן אחת, קרוב לוודאי שהיא תנדוד גם אל הציפורניים האחרות ותגרום לתחושת גירוד וכאב.

כיוון שישראל היא מדינה חמה ולחה מאוד, אחוזי האנשים הלוקים בפטרת ציפורניים גבוהים מאוד.

(כארבעים אחוזים מכלל האוכלוסייה בישראל), לכן חשוב מאוד לבחור בסוג הטיפול היעיל ביותר עבורכם.

מכון יופי- טיפול באמצעות לייזר

הטיפול החדשני והיעיל ביותר היום הוא טיפול של פטרת ציפורניים באמצעות לייזר.

טיפול בשיטה זו מאגד יתרונות רבים: אינכם תלויים בכדורים או משחות, הטיפול אינו מגביל אתכם בתנועה משום שהוא נעשה נקודתית בציפורן כף הרגל או היד, הוא אינו מצריך פעולה פולשנית כירורגית הגורמת לכאב והפטרת אינה חוזרת באותן אצבעות שטופלו.

כיום ניתן לפנות אל מכון יופי בבקשה לפגישת ייעוץ בכל הקשור אל טיפול בבעיית פטרת ציפורניים.

בפגישת ייעוץ, הנציג יבחן את הציפורן או הציפורניים הנגועות ויציע לכם את טיפול הלייזר המתאים ביותר.

מכון יופי יעמיד לרשותכם רופא מטפל אשר יחליט אם הטיפול ייעשה על ידי קרן לייזר בעוצמה גבוהה מאוד. כאן מדובר על טיפול חד פעמי שבו קרן הלייזר שורפת את הציפורן הנגועה בפטרת. ההצלחה כאן קרובה למאת האחוזים או טיפול לייזר במינונים נמוכים יותר, דבר אשר ידרוש סדרת טיפולים.

נקודות חשובות בכל הקשור אל טיפול לייזר בבעיית פטרת ציפורניים:

  • מסוכן? הטיפול אינו מסוכן
  • לצמיתות? טיפול הלייזר יפתור את הבעיהלצמיתות.
  • כואב? אין כאבים בטיפול זה. יש פעמים בהןתרגישה אי נוחות, אך לא מעבר לכך.
  • זמן? הטיפול בכל ציפורן אורך כ- 10 דקות וכ-4 מפגשים.
  • תופעות לוואי? אין.

טיפול מונע לאחר הטיפול בלייזר

מכון יופי מציע לכם גם את אחד הטיפולים היעילים והחדישים המיועדים לפתרון מצב של פטרת ציפורניים:  טיפול באמצעות לייזר. כאן מדובר על מכשור לייזר אשר חודר לעומק של הציפורן ומבטיח (תוך מספר מפגשים) פגיעה באותו פתוגן אשר גורם מלכתחילה לפטרת וחיסולו.

יש לקחת בחשבון כי הטיפול אמנם יחסל את בעיית פטרת ציפורניים, אך אם אין אתם מעוניינים להידבק בה שוב חשוב מאוד לשלב לאחר טיפול הלייזר גם טיפול מונע במשחות אלו ואחרות שעליהם ימליצו במכון היופי.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

זוהרה הינו מכון יופי ואסתטיקה שהוקם על ידי זוהרה כחלון ומעניק מגוון רחב של טיפולים: הסרת שיער בלייזר , פדיקור ומניקור ועוד...

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת זוהרה

מאת: זוהרהבריאות ורפואה כללי14/12/11804 צפיות
מי שסובל מפטרת ציפורניים, בוודאי מכיר את התחושה הלא נעימה כאשר הוא נדרש ללחוץ את כף ידו של אחר, (במידה ומדובר בפטרת בציפורניים בידיים), או להוריד נעליים בפומבי. פטרת ציפורניים הוא מחזה לא אסטטי אשר מלווה בתחושת בושה של זה הלוקה בה, ועל כן רצוי לטפל בבעיה עוד לפני שהיא מחמירה.

מאת: זוהרהטיפול בעור18/11/111080 צפיות
בעיית אקנה המוכרת גם בשם העברי חטטת, או בשפה העממית פצעי בגרות, גורמת לתחושת אי נוחות ודימוי עצמי נמוך. מחלה זו אמנם יכולה לבוא לידי ביטוי בחלקים שונים של הגוף, אך צורתה המוכרת ביותר וזו אשר גורמת לבני נוער וכן לאנשים מבוגרים לתור אחר פתרון עבורה, באה לידי ביטוי בפצעים מוגלתיים בפנים.

מאמרים נוספים בנושא יופי וטיפוח - כללי

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי18/06/185555 צפיות
יישור שיניים למבוגרים במבצע קיץ, מהווה הזדמנות לקבלת שיניים ישרות. יישור השיניים, יכול להתבצע בכל הגילאים (מבוגרים, ילדים, בני נוער). יישור השיניים, גורם להעלאת הדימוי העצמי, של המטופל. יישור שיניים, מבוצע בעזרת מכשירי יישור שונים.

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי10/04/183974 צפיות
אורתודנט בעל ידע, מבצע טיפולי יישור שיניים מוצלחים. אורתודנט הוא רופא שיניים, שבנוסף לכך, עבר בהצלחה, התמחות בטיפולי יישור שיניים. אחרי סיום ההתמחות, הוא חייב לעבור בהצלחה, מבחן של משרד הבריאות בישראל.

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי18/02/184123 צפיות
יישור שיניים בסיוע אורתודנט, מתבצע באופן מוצלח, ופותר בעיה של שיניים שאינן ישרות. אורתודנט הנו רופא שיניים, שהוא גם מומחה ליישור שיניים. רק אורתודנט, רשאי לבצע טיפולי יישור שיניים.

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי15/01/184244 צפיות
יישור שיניים למבוגרים על ידי מומחים, מבוצע בהצלחה רבה. יישור שיניים למבוגרים, מאפשר למי שלא קיבל בעבר טיפול כזה, לקבל שיניים ישרות.

מאת: eyalfatranיופי וטיפוח - כללי22/11/173006 צפיות
טיפול השיאצו, הפך בשנים האחרונות לאחד מטיפולי העיסוי הפופולריים ביותר. הסיבה לכך, נטועה ככל הנראה בעובדה שמדובר בטיפול בעל מאפיינים ייחודיים, שמותאמים אישית לכל מטופל ומטופל ולכן, מדובר בטיפולים בעלי השפעה מקיפה ורחבה יותר על המטופל. אז מה המאפיינים הייחודיים שהופכים את טיפול השיאצו לפופולרי כל כך וכיצד תוכלו לבחור לכם מטפל שיאצו שיצליח להתאים עבורכם את תכנית הטיפול הטובה ביותר?

מאת: eyalfatranיופי וטיפוח - כללי22/11/172305 צפיות
טיפול השיאצו, הפך בשנים האחרונות לאחד מטיפולי העיסוי הפופולריים ביותר. הסיבה לכך, נטועה ככל הנראה בעובדה שמדובר בטיפול בעל מאפיינים ייחודיים, שמותאמים אישית לכל מטופל ומטופל ולכן, מדובר בטיפולים בעלי השפעה מקיפה ורחבה יותר על המטופל. אז מה המאפיינים הייחודיים שהופכים את טיפול השיאצו לפופולרי כל כך וכיצד תוכלו לבחור לכם מטפל שיאצו שיצליח להתאים עבורכם את תכנית הטיפול הטובה ביותר?

מאת: רוני הכהןיופי וטיפוח - כללי10/10/172297 צפיות
ניתן לבחור תוספות שיער טבעי שאותן מחברים בשיטות שונות אל השיער המקורי ולקבל שיער שופע ואפילו ארוך יותר די בקלות. ללא קשר אל האורך המקורי וללא סבל שנותר שכמות שיער שפחתה לאורך השנים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica