חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שיטות לטיפול באקנה

מאת: זוהרהטיפול בעור18/11/20111082 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

שיטות לטיפול באקנה

בעיית אקנה המוכרת גם בשם העברי חטטת, או בשפה העממית פצעי בגרות, גורמת לתחושת אי נוחות ודימוי עצמי נמוך.
מחלה זו אמנם יכולה לבוא לידי ביטוי בחלקים שונים של הגוף, אך צורתה המוכרת ביותר וזו אשר גורמת לבני נוער וכן לאנשים מבוגרים לתור אחר פתרון עבורה, באה לידי ביטוי בפצעים מוגלתיים בפנים.

מדי שנה, יוצאות לשוק תרופות שונות, משחות, מוצרים טבעיים ושיטות טיפול, על מנת לפתור את הבעיה.

התלונה העיקרית של רוב האנשים הנוטלים תרופות חזקות לטיפול באקנה, היא שהתרופות פעמים רבות חזקות וגורמות לתופעות לוואי.
בשנים האחרונות, יצאה לשוק שיטת טיפול אשר אינה גורמת לתופעות לוואי ומבטיחה תוצאה מוצלחת ביותר: טיפול באקנה באמצעות לייזר.

חשוב לדעת, כי כאשר מדברים על טיפול בבעיית החטטת, מדברים לא רק על טיפול בבעיית הפצעים, אלא גם על טיפול בבעיית הצלקות אשר נוצרו, או יכולות להיווצר כתוצאה מהבעיה.

בני נוער וטיפול אקנה בלייזר

לא קל לעבור את גיל ההתבגרות וכאשר אותו נער או נערה סובלים מחטטת, תקופת ההתבגרות הופכת קשה מנשוא.
גיל ההתבגרות הוא הגיל בו מגלים את המיניות, מעצבים את תדמית הגוף ומוצאים קבוצה של חברים איתם יכולים לבלות וליהנות.
התחושה של נער כי אף אחד לא ירצה בחברתו והוא לא יוכל למצוא בת זוג בגלל אותם פצעים מוגלתיים בפנים, גורמת לרוב בני הנוער הסובלים מאקנה לגשת אל רופא המשפחה שלהם, ליטול כדורים ואף להגיע למכון קוסמטיקה, על מנת שהקוסמטיקאית תנקה את הפנים ותשווה להם מראה אסתטי ככל שניתן.
בשנים האחרונות, גם בני הנוער הסובלים מבעיית אקנה, יכולים לזכות לטיפול חדשני באקנה, על ידי מכשיר הלייזר.
כל נער או נערה אשר הגיעו לגיל 16, יוכלו להגיע אל מכון הקוסמטיקה לפגישת ייעוץ אצל מקצוענים, על מנת לשמוע האם הם מתאימים לטיפול זה.

מבוגרים וטיפול בלייזר

רוב האנשים סבורים כי בעיית האקנה משפיע אך ורק על בני נוער בגיל ההתבגרות. סברה זו אינה נכונה, משום שיש גם מבוגרים אשר חווים בעיות הורמונאליות ושלל בעיות נוספות שבעקבות אלו מתחילים להופיע בפניהם ובחלקים שונים של הגוף פצעי חטטת.
בנוסף, ישנם מבוגרים אשר סבלו בעבר מפצעי גיל ההתבגרות ונותרו עם צלקות מכוערות. גם אלו יוכלו להגיע אל מכון יופי וקוסמטיקה, על מנת לזכות לטיפול הולם בצלקות אלו.

טיפול באקנה במכשיר לייזר- יתרונות

בשלב זה, אתם בוודאי מעוניינים לדעת מה הם היתרונות של טיפול באקנה באמצעות לייזר, לעומת טיפולים אחרים וכמובן האם הטיפול כואב, האם הוא מותיר סימנים ומהם אחוזי ההצלחה של טיפול חדשני זה.

בטיפול זה, קרן לייזר חודרת אל בלוטות החלב כשהמטרה היא למנוע את ההיווצרות של אותם פצעים מוגלתיים. היתרונות הם רבים ועל כן נמנה את העיקריים בהם:

תוצאות- ניתן לראות שיפור כבר אחרי פגישת הטיפול הראשונה.

זמן- הטיפול הוא קצר מועד וכל פגישה אורכת כרבע שעה.

תופעות לוואי- לטיפול אין תופעות לוואי, אינו כואב ואינו מייבש את עור הפנים.

 



תגיות המאמר: מכון יופי, טיפול באקנה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

זוהרה הינו מכון יופי ואסתטיקה שהוקם על ידי זוהרה כחלון ומעניק מגוון רחב של טיפולים: הסרת שיער בלייזר , פדיקור ומניקור ועוד...

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת זוהרה

מאת: זוהרהבריאות ורפואה כללי14/12/11805 צפיות
מי שסובל מפטרת ציפורניים, בוודאי מכיר את התחושה הלא נעימה כאשר הוא נדרש ללחוץ את כף ידו של אחר, (במידה ומדובר בפטרת בציפורניים בידיים), או להוריד נעליים בפומבי. פטרת ציפורניים הוא מחזה לא אסטטי אשר מלווה בתחושת בושה של זה הלוקה בה, ועל כן רצוי לטפל בבעיה עוד לפני שהיא מחמירה.

מאת: זוהרהיופי וטיפוח - כללי22/10/111105 צפיות
פטרת ציפורניים היא אחת ממחלות העור המטרידות ביותר, הן מבחינה אסתטית והן מבחינה בריאותית. מבחינה אסתטית הפטרת היא בעלת מראה מכוער ומשדרת תחושה כי אותו אדם הלוקה בה מזניח עצמו. מבחינה בריאותית היא מדבקת, כך שאם לא תטפלו בפטרת בציפורן אחת, קרוב לוודאי שהיא תנדוד גם אל הציפורניים האחרות ותגרום לתחושת גירוד וכאב.

מאמרים נוספים בנושא טיפול בעור

מאת: שי כהןטיפול בעור17/09/187530 צפיות
מכשיר סקין קיור לטיפול בצלוליט פועל בטכנולוגיית אולטראסאונד מתקדמת המכשיר יעיל לטיפול בצלוליט אנטי אייג'ינג, שיקום הרקמות, הצרת היקפים וחיטוב הגוף.

מאת: רוני הכהןטיפול בעור21/11/172295 צפיות
זקנה היא לא מראה יותר מידי מחמיא בעולם שמקדש עד בלי די את מושג הצעירות. זו הסיבה שטיפולים כמו הזרקת חומצה היאלורונית כה פו פולארים בארץ ובעולם כולו. מה זה חומצה היאלורונית? קראו הלאה.

מאת: רוני הכהןטיפול בעור08/11/162025 צפיות
עבור כל אלה גם יחד קיים מכשיר אחד אשר בשיטת המזותרפיה מאפשר לבצע העלמת צלוליט מעיק, צלקות ושאר מפגעי עור שפשוט לא מרגישים הכי נעימים למגע ולמבט.

מאת: שרון צרפתיטיפול בעור08/01/162061 צפיות
חשוב לבצע פעולות שמסייעות לעור להיראות במיטבו כמו למרוח קרם הגנה בשעה בה נחשפים לקרני השמש, מפסיקים לעשן, שותים הרבה מים ומורחים קרמים שמסייעים לעור לשמור על רמה טובה של לחות וגמישות, לפי הצורך והגיל.

מאת: שרון צרפתיטיפול בעור20/08/152328 צפיות
שיטה זו קיימת כבר שנים רבות ומשתמשים בה בסלוני יופי בעזרת מכשיר דרמה רולר לשימוש מקצועי בכל רחבי העולם, יש לה הוכחות של מחקרים רבים שמצאו את השיפור במראה של העור מתרחש עבור סוגים רבים של פגמים.

מאת: שרון צרפתיטיפול בעור17/08/151828 צפיות
בעוד אנשים רבים מתכננים את הטיפול אצל כירורג פלסטי, דעו לכם כי ישנו טיפול שמאפשר שמירה על עור בעל מראה חלק וצעיר בצורה פשוטה שאינה מצריכה התערבות כירורגית. בעזרת שימוש במכשיר ביתי קטן בשם דרמה רולר, ניתן לטפל בצלקות, קמטוטים, סימני מתיחה ואפילו בצלקות אשר נוצרו כתוצאה מאותם פצעי אקנה אשר הותירו את סימניהם אצל רבים מאיתנו.

מאת: הכותבטיפול בעור30/06/151627 צפיות
הטכניקה, השיטה, המוכרת ביותר בתחום הקוסמטיקה הפלסטית, לטיפולי אנטי אייג'ינג או הצערת עור הפנים, היא הטכניקה של מזותרפיה והיא כוללת גם שימוש במזרקים ובהזרקות שטחיות של חומרים פעילים, בריאים וטבעיים ישירות אל האזורים הדורשים תשומת לב וטיפול להחלקת העור, למילוי קמטים ולהענקת מראה צעיר

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica