חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

גם כלבים צריכה טיסה פרטית

מאת: lynxjet - לינקס ג'טחיות מחמד22/10/20111144 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בניו יורק טיימס פורסם שלאחרונה אסרו מרבית חברות התעופה בארצותהברית על הכנסתם של כלבים מעורבים קטני מימדים מזן הבולדוג הצרפתי לבטןהמטוס. הנביחות או הנשיכות הפוטנציאליות לא היו המניע להחלטה. הסיבה לאיסורהייתה הרבה יותר משמעותית – הניסיון לימד כי מספר רב של כלבים מסוג זההלכו לעולמם במהלך הטיסות ולכן ההחלטה שהתקבלה הייתה בבחינת ניסיון להקדיםתרופה למכה.

כרטיס טיסה על הצוואר

על מנת להתגבר על הבעיה הלא פשוטה הזו נכנסו לפעולה בשנים האחרונות מספרחברות המציעות טיסות צ'רטר ייעודיות לחיות מחמד– ובכלל זה לכלבי הבולדוגהצרפתים. אחת מהחברות האמריקאיות שעוסקות בתעופת כלבים הודתה כי לא פחותמ-25% מסך הכלבים שאותם הטיסה השתייכו לזן מעורב זה.

אז איך זה עובד?

הכרטיס שנקנה עבור הכלב (מחירי הכרטיסים הייעודים הוא גבוה מאוד ויכולאף להגיע לכ-800$ לכיוון אחד) נתלה על צווארה של החיה בטרם היא מועברתלמטוס המיוחד. במקביל, בעלי הכלבים רוכשים לעצמם כרטיסים נוספים לטיסהמסחרית רגילה לכל דבר. כך למעשה אנו עדים למצב משעשע למדי בו הבעלים טסיםבמחלקת תיירים סטנדרטית בעוד שהכלב זוכה לטיסה פרטית שאף נוחה יותר פעמיםרבות מהטיסה במחלקת עסקים.(טיסות עסקיות)

היתרון שבטיסה הפרטית, טיסה אישית טמון בעובדה שלרשות הכלבים עומד צוות מומחה ומנוסה שיסייע להם במידהובמהלך הטיסה הם יסבלו מכאבים או הקאות מכל סיבה שהיא. הצוות שנמצא עלהמטוס מכיר את מגוון התסמינים האפשריים ועושה ככל יכולתו על מנת לטפל בהם.
איסור כמעט גורף על הטסת כלבים הוליד דיון ציבורי של ממש

כיום, מעט מאוד חברות תעופה מאפשרות לכלבים מכל סוג שהוא לשהות בתאהמטען במהלך הטיסה כפי שנהוג היה בעבר. יתרה מזאת, בחלק מצומצם ביותרמחברות התעופה מורשים לעתים רחוקות כלבי הבולדוג הצרפתים, מפאת משקלםהזעום, להתלוות לבעליהם ולשהות לצדם במהלך הטיסה במחלקת התיירים או במחלקתהעסקים. ואף על פי כן, בסופו של יום מרביתן המוחלט של חברות התעופההמסחריות הטילו איסור גורף על הכנסת כלבים – לתא המטען או אל אחת המחלקות.

טיסות פרטיות לכלבים - צ'רטר מציל חיים

מהנתונים הרשמיים שפרסם משרד החקלאות האמריקאי עולה תמונה לפיה בין יוני2005 ליוני 2011 מתו 189 חיות שהועלו על טיסות מסחריות – יותר מחצי היוחיות שמקורן בגזע מעורב ובכלל זה בולדוגים צרפתיים, חתולי הימאליה וחתוליםפרסיים. במרבית המקרים, מותם נגרם כתוצאה מחום גבוה ומפתחי אוורור קטניםמדי הפוגמים ביכולתם לנשום באופן סדיר.

בעקבות האיסור הגורף החל בארצות הברית דיון ציבורי רחב היקף בין בעליחיות המחמד לבין הווטרינארים המומחים: מחד, חלק מבעלי המקצוע הציעו פתרונותבדמות ניתוח שיסייע לפתיחה רחבה יותר של נתיבי האוויר בגופם של הכלביםוהחתולים הגזעיים. מאידך, חלק אחר ולא מבוטל של הווטרינארים טען כי אינםמאשרים כלל עלייה למטוס.

לבסוף, בכדי להתמודד עם האיסור יותר ויותר בעלים רוכשים כאמור כרטיסיטיסה לצ'רטר פרטי עבור החיות שלהם. רבים אף לוקחים את הכלבים והחתולים למסעמחוף אל מחוף ברכב. אך הדבר המעניין ביותר הוא שלא רק הבעלים הפרטי מוכןלהשקיע בטיסה הפרטית כי אם גם לא מעט מוסדות וארגונים (בעיקר מכללות) שבהםמשמשים בעלי החיים כקמעות ספורט לכל דבר ועניין.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ייחודה של חברת LynxJet הוא בשאיפה המתמדת ובמחויבות לשירות מצויין,למקצועיות ולבטיחות. אנו מציעים ללקוחותינו ערך מוסף על ידי חשיבה מחוץלקופסה ומציאת הפתרונות המשתלמים ביותר לכל לקוח, ביניהם גם מגוון פתרונות ייחודיים אשר בדרך כלל אינם מוצעים למשתמשי התעופה הפרטית והעסקית.

http://www.lynxjet.aero/

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת lynxjet - לינקס ג'ט

מאת: lynxjet - לינקס ג'טתעופה03/06/121113 צפיות
החלטתי לפתוח את הבלוג עם השאלה הנפוצה ביותר בתחום, שאלה שאני נשאל עשרות פעמים בפניות שמתקבלות לחברה אותה אני מנהל.

מאת: lynxjet - לינקס ג'טתעופה27/03/121181 צפיות
חברת קייטרינג לונדונית, המתמחה בשירות למטוסים פרטיים, הכריזה לאחרונה על פרוייקט חדש בשם "שף בשמיים" ('Chef in the sky'). השירות החדש כולל שף אישי שיתלווה לטיסה הפרטית שיכין ויבשל ארוחות לנוסעים- תוך כדי הטיסה

מאת: lynxjet - לינקס ג'טתעופה17/01/121163 צפיות
ענקית התעופה הברזיאלית, חברת אמבריאר (Embraer), עומדת להשיק בתחילת שנת 2013 את התוספת החדשה למשפחת מטוסי המנהלים שלה- ה Legacy 500.

מאת: lynxjet - לינקס ג'טתעופה06/11/111080 צפיות
תעשיית מטוסי מהנהלים מצפה ל-2012 בכדי לציין את שנת הגידול הראשונה מאז המשבר הכלכלי, אך לא לכולם בתעשיה הדרך לשם תהיה קלה כל כך. "התחזיות שלנו ל-2011 שכללו גידול משמעותי בהזמנות התבדו, על כן אנו מכוונים את התקוות שלנו ל-2012", אומר ג'נס הניג, סגן נשיא תחום תפעול בארגון יצרני מטוסי התעופה הכללית (General Aviation Manufacturers Association), קבוצה בין-לאומית היושבת בוושינגטון ועוקבת אחר התעופה הלא מסחרית.

מאמרים נוספים בנושא חיות מחמד

מאת: דודישחיות מחמד29/03/1810460 צפיות
הגידול במספר בתי האב בהם יש חיות מחמד (כלב או חתול) הוביל להתפתחות מטורפת בענף המזון לחיות. היום כשאתם נכנסים לחנות יש כמות רבה של מותגים על המדפים וכל כך קשה לבחור.

מאת: דודישחיות מחמד19/09/175293 צפיות
יש לא מעט דברים שיש להיערך אליהם כשמחליטים לצרף למשפחה חבר חדש בדמות כלבלב. כלומר, כל חיית מחמד דורשת היערכות מסוימת, אבל אני חושב שיסכימו איתי רוב האנשים, שכלב בבית דורש קצת יותר הערכות ונכונות והשקעה

מאת: דודישחיות מחמד07/05/176181 צפיות
הכלב הוא לא רק חברו הטוב ביותר של האדם, הוא גם אוכל השאריות שהאדם מגניב לו מתחת לשולחן הטוב בעולם. ואוכל דברים שנפלו על הרצפה במטבח הטוב בעולם.

מאת: נטלי הרוש חיות מחמד03/11/162007 צפיות
על גידול תוכי קוקטייל כחיית מחמד

מאת: נטלי הרוש חיות מחמד01/08/163201 צפיות
תופעת נטישת חיות המחמד גדלה עם הזמן מזמינים אתכם לקרוא קצת מה עובר עליה שם בחוץ...אחרי שהתרגלה לתנאי בית חום ואהבה..

מאת: דודישחיות מחמד22/03/167801 צפיות
אנחנו אוהבים את הכלב שלנו כמו ילד. אנחנו משחקים אתו, מפנקים אותו, מדברים אליו, מתכרבלים אתו ורוצים את הטוב ביותר בשבילו

מאת: דודישחיות מחמד14/03/167924 צפיות
אימצתם גור? איזה כיף! תתחדשו בחבר החדש והכי טוב שיהיה לכם! בטח חשוב לכם שהוא יתפתח ויגדל בצורה הבריאה והנכונה ביותר

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica