חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

Embraer משיקה את מטוס המנהלים החדש שלה- הLegacy 500

מאת: lynxjet - לינקס ג'טתעופה17/01/20121163 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ענקית התעופה הברזיאלית, חברת אמבריאר (Embraer), עומדת להשיק בתחילת שנת 2013 את התוספת החדשה למשפחת מטוסי המנהלים שלה- ה Legacy 500. המטוס ממוקם בין הקטגוריה של   mid-size jets לקטגורית ה  super mid-size , ובכך וודאי יאיים על נתח השוק של החברות המתחרות.
הLegacy 500  יכול להטיס עד 12 נוסעים בקבינה מרווחת מאוד (בדומה למטוס ממוצע בקטגורית Super-mid-size) עד למרחק של 5,600 ק"מ, במהירות שיוט של 0.82 מאך (1004 קמ"ש).
הנוסעים יוכלו להביא איתם יותר מטען, החל מציוד סקי כבד ועד אלות גולף- כל מה שיוכלו להכניס בכל מטוס אחר מקטגורית ה super mid-size; מדובר בנפח תא מטען של למעלה מ4200 ליטרים, כאשר רבע מהם פנימיים ונגישים מתוך הקבינה עצמה.
הנוסעים יוכלו להעזר במערכת ניהול-קבינה משוכללת שתאפשר להם לשלוט במערכת הבידור במטוס, התקשורת, התאורה, הטמפרטורה וההצללה של החלונות השונים במטוס- והכל ממקום מושבם בכורסא המפנקת.
מערכת הדיחוס מאפשרת לנוסעים להרגיש כאילו הם בגובה של 6000 רגל בלבד (כ2 ק"מ), וזאת גם כאשר המטוס מגיע לגובהו המקסימלי- 45,000 (כ13 ק"מ). לא מעט מטוסים גדולים יותר מה Legacy 500 אינם מסוגלים לשמור את הקבינה בגובה נמוך כל כך. נוסעי ה Legacy 500 יוכלו לחוש הרבה יותר רעננים לאחר טיסה ארוכה במטוס, כשהם נושמים הרבה יותר חמצן מאלה הטסים במטוסים המתחרים.


המנועים החדישים של ה-500 הם שקטים ונקיים במיוחד.  המנועים משתמשים בטכנולוגיה שמשפרת את צריכת הדלק שלהם תוך צמצום פליטות גזים רעילים ועשן.
אז אם אתם מתעניינים בטיסה פרטית במטוס בעל טווח חוצה-יבשות, קבינה נוחה וחדשנית, אוויוניקה מתקדמת ומחירי הפעלה טובים- ה Legacy 500 יהיה פתרון מעולה עבורכם.


עד שהמטוס יצא לשוק באופן רשמי, חברת LynxJet-Private Flights יכולה להציע עבורכם מטוס אחר מאותה סדרה-ה Legacy 600. למטוס זה, ישנה קבינה גדולה מאד, בעלת 3 אזורי ישיבה, שיכולה להכיל עד 13 נוסעים , בעוד שעלות הטיסה במטוס נמוכה באופן יחסי לגודלו ודומה לעלות של מטוסים בעלי קבינה קטנה יותר. לאחרונה , היווה המטוס פתרון אידאלי למשפחה בת 13 נפשות שטסו עם חברת LynxJet  לאתונה. המטוס הובא במיוחד מיוון לקחת את המשפחה המורחבת, בעלות שלא היתה גבוהה בהרבה מעלות טיסה אלטרנטיבית של בני המשפחה במחלקת עסקים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ייחודה של חברת LynxJet הוא בשאיפה המתמדת ובמחויבות לשירות מצויין,למקצועיות ולבטיחות. אנו מציעים ללקוחותינו ערך מוסף על ידי חשיבה מחוץלקופסה ומציאת הפתרונות המשתלמים ביותר לכל לקוח, ביניהם גם מגוון פתרונות ייחודיים אשר בדרך כלל אינם מוצעים למשתמשי התעופה הפרטית והעסקית.

http://www.lynxjet.aero/

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת lynxjet - לינקס ג'ט

מאת: lynxjet - לינקס ג'טתעופה03/06/121113 צפיות
החלטתי לפתוח את הבלוג עם השאלה הנפוצה ביותר בתחום, שאלה שאני נשאל עשרות פעמים בפניות שמתקבלות לחברה אותה אני מנהל.

מאת: lynxjet - לינקס ג'טתעופה27/03/121181 צפיות
חברת קייטרינג לונדונית, המתמחה בשירות למטוסים פרטיים, הכריזה לאחרונה על פרוייקט חדש בשם "שף בשמיים" ('Chef in the sky'). השירות החדש כולל שף אישי שיתלווה לטיסה הפרטית שיכין ויבשל ארוחות לנוסעים- תוך כדי הטיסה

מאת: lynxjet - לינקס ג'טתעופה06/11/111080 צפיות
תעשיית מטוסי מהנהלים מצפה ל-2012 בכדי לציין את שנת הגידול הראשונה מאז המשבר הכלכלי, אך לא לכולם בתעשיה הדרך לשם תהיה קלה כל כך. "התחזיות שלנו ל-2011 שכללו גידול משמעותי בהזמנות התבדו, על כן אנו מכוונים את התקוות שלנו ל-2012", אומר ג'נס הניג, סגן נשיא תחום תפעול בארגון יצרני מטוסי התעופה הכללית (General Aviation Manufacturers Association), קבוצה בין-לאומית היושבת בוושינגטון ועוקבת אחר התעופה הלא מסחרית.

מאת: lynxjet - לינקס ג'טחיות מחמד22/10/111145 צפיות
בניו יורק טיימס פורסם שלאחרונה אסרו מרבית חברות התעופה בארצות הברית על הכנסתם של כלבים מעורבים קטני מימדים מזן הבולדוג הצרפתי לבטן המטוס. הנביחות או הנשיכות הפוטנציאליות לא היו המניע להחלטה. הסיבה לאיסור הייתה הרבה יותר משמעותית – הניסיון לימד כי מספר רב של כלבים מסוג זה הלכו לעולמם במהלך הטיסות ולכן ההחלטה שהתקבלה הייתה בבחינת ניסיון להקדים תרופה למכה.

מאמרים נוספים בנושא תעופה

מאת: רוני הכהןתעופה24/01/181228 צפיות
חלק מהשדרוגים הלו קשור גם אל העולם של טיסות פרטיות אשר עדיין יש להן דרישה גדולה. מדוע? קראו הלאה את הדברים החשובים הבאים.

מאת: ניב אבןתעופה15/11/171544 צפיות
ישנם אנשים אשר הטיסה היא חלק בלתי נפרד מן העולם שלהם, כאשר הם צריכים לצאת אל עבר טיסה למטרות עסקיות בצורה תדירה למדי, ועבורם כניסה אל מטוס מנהלים הוא חלק בלתי נפרד מן המעמד, ומן התפקיד גם כן. למה דווקא מטוס שכזה הולם את התפקיד? קראו הלאה.

מאת: articlestbdתעופה31/01/172211 צפיות
מה חשוב לדעת ומה יתרונותיה של הסעה לשדה התעופה?

מאת: articlestbdתעופה10/05/161603 צפיות
הסעות לשדה התעופה – לא רק עבור נסיעה סטנדרטית לשדה התעופה. אלא גם עבור...

מאת: נדב אלטלייףתעופה17/07/132435 צפיות
תיאור של שיטות הלימוד והנושאים הנלמדים במסגרת קורסי טייס. המאמר גם מדבר על הנושא של הגדר מכשירים.

מאת: מיכל שדהתעופה20/05/131745 צפיות
הן האמצעי הקרוב ביותר של האדם לחוש כמו ציפור ולטוס מעל הקרקע ולהגיע למחוזות אחרים. החלו כבר בשנת 1783 כאשר הטיסו כדור פורח

מאת: דורון שפיראתעופה21/04/132743 צפיות
החלום להטיס מטוס משותף להרבה אנשים, חלקם ינסו להגשים אותו בצבא, חלקם באזרחות אבל רבים ישארו עם החלום. בפעם הבאה כשאתם מחפשים איזו מתנה לתת למישהו קרוב, לרגל אירוע מיוחד, או כשאתם רוצים לרגש באופן מיוחד, הגשימו לאותו אדם חלום וקנו לו במתנה טיסה מסוג "טייס ליום אחד", את המתנה הזאת לא שוכחים במהרה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica