חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

2012 תביא צמיחה לתעשיית מטוסי המנהלים והטיסות הפרטיות

מאת: lynxjet - לינקס ג'טתעופה06/11/20111076 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

תעשיית מטוסימהנהלים מצפה ל-2012 בכדי לציין את שנת הגידול הראשונה מאז המשבר הכלכלי, אך לא לכולם בתעשיה הדרך לשם תהיה קלה כל כך.

"התחזיות שלנו ל-2011 שכללו גידול משמעותי בהזמנות התבדו, על כן אנומכוונים את התקוות שלנו ל-2012", אומר ג'נס הניג, סגן נשיא תחום תפעולבארגון יצרני מטוסי התעופה הכללית (General Aviation ManufacturersAssociation), קבוצה בין-לאומית היושבת בוושינגטון ועוקבת אחר התעופה הלאמסחרית.

ב-Honeywell International, יצרנית מנועי המטוסים, חושבים גם כן כיזמנים טובים עומדים להגיע. "אנו מאמינים כי 2011 תהיה נקודת השפל", אומררוב ווילסון, נשיא יחידת התעופה העסקית של האניוול.
"הזמנת היחידות תגדל ל-3% עד 5% ב-2012, כאשר דגמים חדשים כמו הGulfstream650ארוך הטווח יכנסו לשירות", ציינה האניוול בסקירת התעופה העסקית השנתיתשלה שפורסמה לאחרונה.
הביקוש למטוסי מנהלים צנח ב-2009, לאחר 5 שנים של צמיחה באספקה, כאשר חברותהחלו לצמצם בהוצאות לאחר שהמשבר הכלכלי העולמי פרץ ב-2008 והאשראי המצומצםהקשה על רכישת המטוסים.
מכירת מטוסי המנהלים צנחה שוב ב-2010 וירדה ב-27% במחצית הראשונה של השנה,זאת לפי ארגוןGAMA. השווקים הלא יציבים והידיעה שמצב הכלכלה עוד יכוללהדרדר, השפיעו על הקונים.


"המדד הקלאסי למכירות מטוסי מנהלים, הוא רווחי תאגידים, אשר נמצאים ברמותשיא", אומר ריצ'ארד אבולעפיה, אנליסט תעופה מקבוצת Teal. "הבעיה היא שאנשיםלא מתלהבים לבזבז כרגע".
מטוסים גדולים יותר, המשמשים חברות גדולות יותר ואנשים עשירים מאוד, הצליחולהמכר טוב יותר מאשר הקטנים, אשר הלקוחות הראשיים שלהם הם עסקים קטנים אשרנחלשו.

מכירותדגמי מטוסי המנהלים הגדולים צמחו ב-13% מ-2008 עד 2010, כאשרמכירות מטוסי המנהלים הקטנים צנחו ב-61% במהלך הזמן הזה, לפי מידע של איגודהיצרנים.
ככל שהמטוס גדול יותר, כך השוק חיובי יותר לגביו", אומר אדי פיאניאזק, מנהלבחברת יעוץ התעופה הגלובאלית – Ascend. "תחום המטוסים הקלים דורש צמיחהכלכלית יציבה יותר בכדי שתדחוף אותו קדימה".

"נפח היצור של המטוסים הפרטיים הוא גדול מדי ואני לא חושב שכולם ישרדו",אומר קנת ריקי, מנהל בפירמת ההשקעות הפרטית – Aviation Capital. "אני לאחושב שנפח הייצור הזה ישרוד 5 שנים מעכשיו".
צמיחה בהזמנות ועליה בביטולים, הובילו יצרני מטוסים קלים כמו: ססנה, הוקרובומברדייה, לקצץבמשרות בארה"ב בשנים האחרונות. חברות המתמחות במטוסיםקטנים יותר, יחוו קשיים בטווח הארוך ויעברו שינויים ארגוניים משמעותיים,אומר ריקי.

"אני חושב שיהיו מיזוגים ואיחודים בין חברות", אומר ריקי, "התוצאההישירה תהיה הקטנה בנפח הייצור לענף התעופה העסקית, פחות אספקה ואני חושבשזה יוביל לצמיחה מחודשת".
לסיכום אומר אבולעפיה: "אם לא תהיה צמיחה מחודשת, משהו יהיה חייב לקרות. אם שתראו עליה או שמישהו חייב ללכת".

חברת Lynxjet מספקת שירותי טיסות פרטיות מישראל, טיסות מנהלים ושירותי השכרת מטוס לצרכים ויעדים מגוונים. לפרטים נוספים - צרו קשר עוד היום

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ייחודה של חברת LynxJet הוא בשאיפה המתמדת ובמחויבות לשירות מצויין,למקצועיות ולבטיחות. אנו מציעים ללקוחותינו ערך מוסף על ידי חשיבה מחוץלקופסה ומציאת הפתרונות המשתלמים ביותר לכל לקוח, ביניהם גם מגוון פתרונות ייחודיים אשר בדרך כלל אינם מוצעים למשתמשי התעופה הפרטית והעסקית.

http://www.lynxjet.aero/

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת lynxjet - לינקס ג'ט

מאת: lynxjet - לינקס ג'טתעופה03/06/121111 צפיות
החלטתי לפתוח את הבלוג עם השאלה הנפוצה ביותר בתחום, שאלה שאני נשאל עשרות פעמים בפניות שמתקבלות לחברה אותה אני מנהל.

מאת: lynxjet - לינקס ג'טתעופה27/03/121180 צפיות
חברת קייטרינג לונדונית, המתמחה בשירות למטוסים פרטיים, הכריזה לאחרונה על פרוייקט חדש בשם "שף בשמיים" ('Chef in the sky'). השירות החדש כולל שף אישי שיתלווה לטיסה הפרטית שיכין ויבשל ארוחות לנוסעים- תוך כדי הטיסה

מאת: lynxjet - לינקס ג'טתעופה17/01/121160 צפיות
ענקית התעופה הברזיאלית, חברת אמבריאר (Embraer), עומדת להשיק בתחילת שנת 2013 את התוספת החדשה למשפחת מטוסי המנהלים שלה- ה Legacy 500.

מאת: lynxjet - לינקס ג'טחיות מחמד22/10/111142 צפיות
בניו יורק טיימס פורסם שלאחרונה אסרו מרבית חברות התעופה בארצות הברית על הכנסתם של כלבים מעורבים קטני מימדים מזן הבולדוג הצרפתי לבטן המטוס. הנביחות או הנשיכות הפוטנציאליות לא היו המניע להחלטה. הסיבה לאיסור הייתה הרבה יותר משמעותית – הניסיון לימד כי מספר רב של כלבים מסוג זה הלכו לעולמם במהלך הטיסות ולכן ההחלטה שהתקבלה הייתה בבחינת ניסיון להקדים תרופה למכה.

מאמרים נוספים בנושא תעופה

מאת: רוני הכהןתעופה24/01/181224 צפיות
חלק מהשדרוגים הלו קשור גם אל העולם של טיסות פרטיות אשר עדיין יש להן דרישה גדולה. מדוע? קראו הלאה את הדברים החשובים הבאים.

מאת: ניב אבןתעופה15/11/171539 צפיות
ישנם אנשים אשר הטיסה היא חלק בלתי נפרד מן העולם שלהם, כאשר הם צריכים לצאת אל עבר טיסה למטרות עסקיות בצורה תדירה למדי, ועבורם כניסה אל מטוס מנהלים הוא חלק בלתי נפרד מן המעמד, ומן התפקיד גם כן. למה דווקא מטוס שכזה הולם את התפקיד? קראו הלאה.

מאת: articlestbdתעופה31/01/172205 צפיות
מה חשוב לדעת ומה יתרונותיה של הסעה לשדה התעופה?

מאת: articlestbdתעופה10/05/161596 צפיות
הסעות לשדה התעופה – לא רק עבור נסיעה סטנדרטית לשדה התעופה. אלא גם עבור...

מאת: נדב אלטלייףתעופה17/07/132430 צפיות
תיאור של שיטות הלימוד והנושאים הנלמדים במסגרת קורסי טייס. המאמר גם מדבר על הנושא של הגדר מכשירים.

מאת: מיכל שדהתעופה20/05/131741 צפיות
הן האמצעי הקרוב ביותר של האדם לחוש כמו ציפור ולטוס מעל הקרקע ולהגיע למחוזות אחרים. החלו כבר בשנת 1783 כאשר הטיסו כדור פורח

מאת: דורון שפיראתעופה21/04/132739 צפיות
החלום להטיס מטוס משותף להרבה אנשים, חלקם ינסו להגשים אותו בצבא, חלקם באזרחות אבל רבים ישארו עם החלום. בפעם הבאה כשאתם מחפשים איזו מתנה לתת למישהו קרוב, לרגל אירוע מיוחד, או כשאתם רוצים לרגש באופן מיוחד, הגשימו לאותו אדם חלום וקנו לו במתנה טיסה מסוג "טייס ליום אחד", את המתנה הזאת לא שוכחים במהרה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica