חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

יורו-2012

מאת: גיל יצחקמשחקי כדור22/10/20111770 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לפני כשנה וחצי החלו להם מוקדמות יורו-2012 אשר הפגישו כל מדינות אירופה למשחקי כדורגל זו מול זו, בהתאם לבתי המשחקים בהם הוצבו, לתחרות ומשחקים צמודים במיוחד בדרך להגעה למקום הראשון בכל בית ובית אשר ממנו עולים בוודאות לתחרות היורו 2012. לאחר גמר הטורניר משחקות הקבוצות אשר הגיעו למקום ה 2 בכל בית זו מול זו במטרה להביא לעלייתן של כמה נבחרות נוספות אשר ישלימו את התמונה הכוללת , יחד עם הנבחרות המארחות, של משחקי היורו.

את חגיגות משחקי הכדורגל של היורו לא ניתן לשכוח מימים עברו עם משחקים כמעט בכל יום, משחקים המפגישים את כל הקבוצות האירופאיות לשלבים ראש בראש אחת עם השנייה למשחקים מסקרנים במיוחד. חגיגות כדורגל של ממש עתידות להתרחש ברחבי פולין ואוקראינה המארחות את משחקי היורו 2012 כשהן כבר כמה שנים עובדות ושוקדות על הקמת תשתיות ושיפוץ ובנייה של אצטדיונים חדשים ומפוארים שנועדו לארח את חגיגת הכדורגל העתידה למשוך מאות אלפי תיירים מכל העולם לאדמת פולין ואוקראינה לצפייה בשורת המשחקים המרתקים של היורו.

לאחר שלב הבתים ביורו מגיע לו שלב הנוק-אאוט המפגיש את האריות האירופאיות ראש בראש במשחקי הצלבה בהם אין הזדמנות שנייה. המנצחת בכל שלה מתקדמת עוד שלב בדרך לניצחון ביורו 2012. לאחר שלב שמינית הגמר רבע הגמר וחצי הגבר מגיע לו משחק גמר היורו-2012 לנבחרות המפגיש את שני הקבוצות החזקות של אירופה למגש על התואר הנחשק בוא תצא רק אחת כשידה על העליונה ורק היא תניף את גביע אירופה.

יורו 2012 או בשמו האנגלי euro 2012 הוא לאל ספק חגיגת כדורגל המושכת עניין רב בעולם כולו עם סיקור תקשורתי נרחב ומאות אלפי אוהדים מכל אירופה המגיעים לעודד את הנבחרות הלאומיות שלהם בדרך לקטיפת התואר הנחשק באירופה שיקבע מי היא הנבחרת הטובה באירופה לשנת 2012 הלא היא אלופה יורו-2012.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גיל יצחק

מאת: גיל יצחקהשמה10/03/131084 צפיות
עבודה חוקית באירופה אינה דבר של מה בכך וחברות רבות בוחרות להעסיק צעירים ישראלים ללא רישיון עבודה חוקי להעסקה חוקית של ישראלים באירופה. מי שנפגע מכך הם הצעירים הישראלים. חשוב לבחון היטב את החברה המעסיקה ואת החוקיות של העבודה בחברת ההשמה לעבודה באירופה בעגלות.

מאת: גיל יצחקעיצוב16/10/121205 צפיות
עיצוב בתים הפך במהלך השנים האחרונות לנושא בעל חשיבות עצומה ברחבי העולם המודרני, כשכמעט כל אחד שואף כיום להשיג את המראה המיוחד והמרשים ביותר ברחבי ביתו. ברוב הפעמים בהם מעוניינים בהטמעת עיצוב מודרני בבית, פונים לקבלת שירותי עיצוב בתים, הניתנים בידיהם של אדריכלים ומעצבי פנים מובילים. למרוח זאת, לאלו היצירתיים שבינינו קיימת תמיד האפשרות לעשות זאת באופן עצמאי, ובכך, להביא לידי ביטוי את כל הרעיונות, האלמנטים והטרנדים המועדפים עליהם בעולם העיצוב.

מאת: גיל יצחקעיצוב16/10/12923 צפיות
נושא העיצוב תופס כיום חלק משמעותי במיוחד בחיינו, במיוחד כשמדובר על עיצוב בתים. בהתאם לכך, מעוניין כמעט כל אחד בהטמעת העיצוב הייחודי והיפה ביותר לביתו, בין אם מדובר במסגרת מעבר לבית חדש, או לחילופין בשיפוץ הבית הנוכחי. כמו כן, כולל במסגרתו עיצוב בתים מבחר עצום של דרכים ייחודיות בהן ניתן כיום לעצב כל בית, כשכל אחד יכול למצוא לעצמו את זו המועדפת והאהובה ביותר על פניו. בסקירה זו נציג לפניכם מספר טיפים מרכזיים לעיצוב בתים, כששימוש בהם יוכל לסייע לכם להגיע בסופו של דבר לקבלת העיצוב עליו חלמתם בבית

מאת: גיל יצחקצילום13/08/121024 צפיות
לחובבי הצילום שבינינו, הגדלה, פיתוח והדפסת תמונות נבחרות מן המצלמה האישית, הינם דבר שבשגרה, כשקיימות כיום מספר טכנולוגיות עיקריות לשם כך. הדפסה על קנבס, היא ללא ספק הבולטת מבין הטכנולוגיות הללו, כשמאפשרת להפוך כל תמונה ליצירה אומנותית מופלאה. כמו כן, להדפסה על קנבס קיימים יתרונות רבים על פני שאר טכנולוגיות הפיתוח וההגדלה האחרות, ההופכים אותה לבחירה הראשונה של מרבית מחובבי הצילום.

מאת: גיל יצחקפרסום13/08/121130 צפיות
כמעט בכל מקום בו נעבור במשך היומיום, ניתן יהיה להבחין בנוכחותם של שלטים, המהווים כיום בעצם חלק בלתי נפרד מחיינו. בהתאם לכך, נוהגים כיום להשתמש בשירותם של שלטים למספר רב של מטרות, כשתפקידם המרכזי מתמקד למעשה בהעברת מסרים מסוימים לציבור, המופנים אליו מגורמים שונים. לכן, לכל שלט שעל פניו נראה לנו כחסר משמעות ותועלת בכל פעם שאנו חולפים על פניו, קיימת קרוב לוודאי חשיבות גדולה עבור אנשים מסוימים.

מאת: גיל יצחקעיצוב05/08/121007 צפיות
השגת עיצוב פנים מוצלח ברחבי הבית, נמדדת בעיקר בדרך בה בחרו לעצב את הסלון והמטבח, כשמדובר בשני החללים המרכזיים והמשמעותיים ביותר בכל בית, בהם מתרכזת מרבית הפעילות היומיומית של דייריו. הסלון והמטבח, יוצרים למעשה את אזור המגורים המרכזי בבית, כשבנוף העיצוב של היום לא קיימת ביניהם הפרדה, כפי שהיו נוהגים לעשות בעבר. לכן, מדובר בשני חללים הדורשים מחשבה ותכנון רב במציאת עיצוב הפנים המתאים, תוך מציאת האלמנטים והמאפיינים העיצובים המשתלבים ביותר ביניהם, כשיובילו לבסוף לעיצוב פנים מצליח.

מאת: גיל יצחקטכנולוגיות חדשות09/07/121096 צפיות
בהתאם לעליות ולמורדות שחווה הכלכלה בעולם, המתאפיינות בשינויים קיצוניים ותכופים במדדים השונים, מחפשות מרבית החברות וארגוני העבודה המסודרים באופן מתמיד אחר דרכים להתייעלות כלכלית. במסגרת ההתייעלות הכלכלית, נמדדת לרוב התועלת הכללית של כוח האדם המועסק באותו ארגון עבודה, המתמקדת ביחס שבין תוצרת העבודה שמספק, לבין שעות העבודה והשכר החודשי אותו מקבל. לשם כך, משתמשים כיום חלק גדול מארגוני העבודה השונים ברחבי העולם בשירותיו של שעון נוכחות, המציג בפניהם את הנתונים המדויקים ביחס לתוצרת וליעילות הכללית של כ

מאמרים נוספים בנושא משחקי כדור

מאת: ליאורמשחקי כדור01/01/173573 צפיות
טניס שולחן לבית שלכם, מאפשר לכם לערוך משחקים עם חברים ובני משפחה, בכל זמן שנוח לכם. שולחן של המשחק, אפשר להציב במקומות שונים בבית, כמו למשל על הגג, או במרתף, או בגינה של הבית, או במרפסת.

מאת: בן לוזמשחקי כדור02/04/152326 צפיות
בעונת 2002-2003 זכתה מכבי ת"א באליפות המדינה. בכתבה שפורסמה באתר Ynet סוקר מחזור הסיום וגם קבוצת הפועל תל אביב, בה שיחק בן לוז באותה תקופה. הפועל תל אביב סימה את העונה במקום השלישי לאחר שקבעה ניצחון של 6:1 על הפועל כפר סבא, וצמד שערים של בן לוז.

מאת: דודו דגמימשחקי כדור14/05/145192 צפיות
אוהד את ברצלונה, מעריץ את אינייסטה ומשחק בריאל מדריד – לקראת גמר ליגת האלופות, דודו דגמי עונה לכם על השאלה – מי אתה פרנסיסקו איסקו?

מאת: דודו דגמימשחקי כדור27/02/148458 צפיות
שאלת מיליון הדולר, או אם תרצו, מי מרוויח יותר – מסי או רונאלדו, מעסיקה חובבי כדורגל רבים ברחבי העולם.

מאת: דודו דגמימשחקי כדור03/11/138383 צפיות
שיאניות ההופעות במונדיאלים עד היום, ועדיין לפני מונדיאל 2014 המתקרב הן: ברזיל עם 19 הופעות, והיא גם הנבחרת היחידה שהופיעה בכל המונדיאלים מאז החל המפעל הזה.

מאת: דודו דגמימשחקי כדור12/08/131891 צפיות
מכבי תל אביב ממשיכה להתחזק לקראת העונה הקרובה. סגנית האלופה הודיעה כי הגארד-פורוורד האוסטרלי, ג'ו אינגלס, חתם לשנתיים רשמית. עבור דייויד בלאט מדובר בשחקן מכבי הראשון ממוצא אוסטרלי שהוא יאמן.

מאת: לוטונטמשחקי כדור20/05/131846 צפיות
לאחר תבוסה של 0:4 במשחק הראשון שנערך במינכן לפני שבוע, תגיע הערב ברצלונה למשחק גורלי כאשר תארח את באיירן ותקווה לנצח אותה בתוצאה של 0:5 ולעקוף אותה בדרך לשלב הגמר. ייתכן ? אפשרי ? אולי, אבל הסיכוי די קלוש. ריאל מדריד הובסה 4:1 במשחק הראשון בדורטמונד וניצחה 0:2 במדריד, אך הודחה בסיום. המשימה של ברצלונה קשה אף יותר ומצפה לה יריבה קשה מאוד ששיחקה משחק נפלא לפני שבוע במינכן וניצחה בצדק. באיירן מעוניינים להעפיל לגמר שני ברציפות ואף לנסות ולזכות בגביע אחרי שבשנה שעברה כשלו ברגע האמת מול צ'לסי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica