חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בהמשך להחלטת שר האוצר לפעולה אקטיבית בנושא חיסכון האנרגיה, תרומה לסביבה ועשייה ירוקה.

מאת: אוריאל נתןאבטחת הבית09/08/20091185 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בעקבות החלטת שר האוצר על גיבוש מדיניות לעידוד מוצרים בעלי תקן סביבתי התורמים לחיסכון מיידי באנרגיה וליעילות כלכלית מרבית בטווח הקצר והארוך, נערכת חברת מגן שמש לביקושים הגדולים ולעלייה בהזמנות מהסקטור המוסדי, הציבורי והפרטי.

חברת מגן שמש- פתרונות מיגון וציפוי בע"מ, הינה חברה ירושלמית פרטית הקיימת כ- 11 שנים (משנת 1997). החברה מתמחה בייבוא, ייצוא, שיווק והתקנה של מגוון ציפויים לזכוכית. הציפויים מותקנים על גבי החלון הקיים למטרות מניעת סנוור, חסימת קרני UV והפחתה בחום ברכבים ובמבנים.

בניגוד לתפיסה הרווחת כי חלון בעל גוון כהה (אנטי סאן) יגרום להפחתת חימום החדר נמצא כי חלונות אלו סופגים חלק גדול מהחום ומועברים לחדר ואינם מונעים את קרני ה-UV המזיקות. התקנת וילון במקרה זה מהווה פיתרון חלקי בלבד, כיוון שהוא מאפשר מעבר חום למרווח שבין החלון והוילון. במגדלים רבי-קומות, בבתים פרטיים ובאולמות התקנת וילונות פוגעת בקו העיצובי האדריכלי וחוסמת את הראות. יתרה מזאת, וילונות צוברים אבק, לכלוך, דורשים תחזוקה מיוחדת ודוהים בשל החדירה של קרני ה-UV המזיקות.

הציפויים החדשים של מגן שמש בעלי עבירות אור משתנה עם דחיית חום גבוהה במיוחד של עד כ- 83%.  במקרים רבים השינוי הוא משמעותי ובא לידי ביטוי בהפחתה של עד כ- 7 מעלות מטמפרטורת החדר המובילה באופן ישיר לחיסכון שנתי משמעותי באנרגיה, תורמת לנוחות השוהה בחלל הרכב או המבנה וכן לעלייה בפריון העבודה במשרדים.

בנוסף לציפויים לדחיית חום וסנוור ניתן לבחור בציפויים שמטרתם הגנה על העובדים או הגנה על מוצרים הרגישים לקרני UV (כל הקשור לבלאי, דהייה ומחלות עור שונות ביניהן סרטן העור). הציפוי המתקדם ביותר בתחום והייחודי למגן שמש הוא בעל מעבר אור של כ- 70% וחסימת של עד ל-99.9% מקרני ה-UV.

לחדרים, מבנים ורכבים המעוניינים לפעול בנושא שימור האנרגיה והפחתת התחממות ייתר מומלץ לבחור בציפוי רפלקטיבי. יש לציין כי זכוכית רפלקטיבית מובנת (ללא פילם או ציפוי) מתחממת יותר מזכוכית עם ציפוי ועלולה לדהות עם הזמן. הציפויים המוצעים מגיעים לרוב עם אחריות של עד 10 שנים, עשויים מהחומרים המובילים בתחום ומהאיכותיים ביותר. הדבקת הציפוי ניתנת להסרה מלאה בכל עת, תוך החזרת המצב לקדמותו ללא פגיעה בזכוכית.

בין לקוחותינו  נמנים מבנים ציבוריים רבים בארץ ובחו"ל, כגון; חדרים שונים במשכן הכנסת, הגו'ינט, ספריות רבות ברחבי הארץ, מוזיאון ישראל, מוזיאון הטבע, מוזיאון ארצות המקרא, מוזיאון חיל הים בחיפה, מוזיאון האיסלאם, בתי כנסת, בית-חולים מעיני-הישועה, בי"ח הדסה, בי"ח סורוקה, מכון ויצמן.

מבנים בעלי מפתחים גדולים כגון; מלונות 'דן' ומלונות 'הילטון'.

אולמות ובתי אירועים, חברות שונות וביניהן חברות הי-טק ומבנים בעלי חלונות רבים כגון; בנק הפועלים, בנק המזרחי, אינטל, נורטל, Yes טלוויזיה בלוויין, 'סטימצקי' ועוד רבים אחרים.

גם במשכן הנשיא, בירושלים, התקינה מגן שמש ציפויי למניעת סנוור במיוחד עבור הפגישה בין הנשיא בוש והנשיא פרס.

למגן שמש ציפויים נוספים בלעדיים עבור חדרים נקיים ומעבדות המונעים UV ואורכי גל שונים שהותקנו בחברות הי-טק רבות ובתעשיות השונות.

ציפויים בתחום ההגנה והבטיחות, למיגון כנגד הדף ורסס, מיגון בפני פריצה (מוכר ע"י חברות הביטוח כתחליף לסורגים).  לאחרונה זכתה החברה במרכז פתוח של פיקוד העורף למיגון כל המבנים הציבוריים בעוטף עזה.
ציפויים נוספים לדקורציה,עיצוב ופרטיות המודבקים על גבי מחציות זכוכית ודלתות בחברות שונות וכן במקלחונים וחוצצים במלונות המדמים עיצוב זכוכית בהתזת חול.
ציפויים למניעת קרינה מאנטנות סלולאריות (הנחתה של עד כ- 90%) ועוד.

חברת מגן שמש התקינה בשנת 2006 למעלה מ 20,000 מ"ר של ציפויים באפריקה, אירופה ומדינות שכנות, כל העבודות בוצעו על ידי צוותי החברה וזכו לתשבחות רבות הן מבחינת איכות העבודה והן מבחינת העמידה בלוחות הזמנים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אוריאל נתן,

מנכ"ל חברת מגן שמש בע"מ,

www.israsun.com

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אוריאל נתן

מאת: אוריאל נתןאבטחת הבית09/08/091264 צפיות
בעבר כשרצינו לצפות זכוכיות בציפוי מגן שמש לצורך הפחתת חום, העבודה היתה מלווה בידיעה שנצטרך להפחית את כמות האור שתחדור לתוך המבנה דרך החלונות , בהרבה מקרים זהו אכן הפתרון הרצוי, אולם במקרים רבים אנו לא רוצים למנוע את חדירת האור אלא רק לעצור את החום.

מאמרים נוספים בנושא אבטחת הבית

מאת: בנימין קלינגראבטחת הבית15/11/201621 צפיות
5. בטיחות, ביטחון ושעת חירום 5.1 בטיחות 5.1-52 סידורי בטיחות במבני מוסדות החינוך מבוא תמצית ההנחיות בחוזר זה נועדו לאדריכלים, למהנדסים, לאנשי בטיחות, לאנשי חינוך ולכל מי שמטפלים בבטיחות בתכנון מוסדות חינוך, בתי ספר וגני ילדים. הן באות להוסיף על החוקים, על התקנות ועל התקנים, ומפרטות את הוראות המשרד המחייבות בנוגע לתנאים הפיזיים של מבני חינוך. התוקף: החל מ-1 בפברואר 2013. התחולה: כלל מערכת החינוך. הסטטוס: החלפה. חוזרים קודמים באותו נושא** - סעיף 131 בחוזר מה/4, "שמירה על אצבעו

מאת: nirאבטחת הבית13/10/201318 צפיות
תמיד רצית לדעת למה מצלמה אחת יותר יקרה מהשנייה? מה זה TVL ומה זה WDR, כנסו לכתבה הבאה והעשירו את הידע שלכם.

מאת: רוניאבטחת הבית07/10/201190 צפיות
מנעולים על סוגיהם השונים הינם חלק בלתי נפרד מחיינו, ורובנו ניתקל בשלב כזה או אחר במנעול שלא נוכל לפתוח. במקרים אלו, שירותיהם של פורצים מקצועיים יכולים להיות יעילים ביותר עבורנו. אחד המקרים בהם שירותי פריצה מקצועיים יכול להיות חשוב ביותר הינו מקרה של פריצת כספות.

מאת: Daniel.Bאבטחת הבית24/10/191540 צפיות
בדיקות האזנה מאפשרות ניטור ואיתור האזנה לשיחות בבית, במשרד, ברכב וכמעט בכל מקום. אם קיים חשד שמתבצעת האזנה, בעזרת אנשי מקצוע אפשר לבצע בדיקה ולנטרל אותה. כיום האזנות מתבצעות עם אמצעים שנגישים לכולם. מכשירי האזנה רבים זעירים בגודלם וניתנים להסלקה באביזרים יום-יומיים באופן שמסווה אותם כליל. מתקינים אותם בגאדג'טים, בקירות הבית, במכשירים סלולריים, מכיוון שאמצעים טכנולוגיים אלה זעירים וקל להתקין אותם במקומות רבים ללא בדיקת האזנה כמעט שאי אפשר לאתר אותם.

מאת: Daniel.Bאבטחת הבית22/04/191966 צפיות
אנשים רבים תרים אחר דרך להתמודד עם הדאגה לשלומם, לביתם ולרכושם. אכן, גורמים שליליים מבצעים מפעם לפעם פעולות זדוניות אשר יש בהם נזק מהותי. כיצד ניתן למנוע אותם? איך מרתיעים ומרחיקים אותם מהשטח? אחד הכלים השימושיים שמהווים כיום גורם הרתעה מעולה הוא מצלמות נסתרות.

מאת: shiritאבטחת הבית30/08/181797 צפיות
במאמר שלפניכם תוכלו לקרוא וללמוד על סוגי מצלמות אבטחה.

מאת: yoni romאבטחת הבית04/06/181445 צפיות
מדוע הנחיצות של מנעולן גבוהה יותר ממה שרובנו חושבים, ובאלו מצבים נצטרך להשתמש בכישורי הפריצה שלו? אם יש לי חוש טכני טוב, האם אני יכול לבצע לבד משימות מנעולנות בבית שלי, או בכלי הרכב, לאחר שנתקעתי מחוצה להם?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica