חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הובלות משרדים בצורה האידאלית

מאת: דניאלהתחבורה ורכב - כללי24/10/2011860 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מקפידים על לו"ז מדויק

חשוב להזכיר שכל הובלות משרדים שהן שונות לגמרי מהובלות של אנשים פרטיים. הובלות דירות למשל או הובלת חפצים של אדם פרטי יכולים להרגיז אם הן מתאחרות או משתבשות מעט, אך לא כך כשמדובר בנושא של הובלות משרדים. משרד מספק שירותים לאנשים פרטיים ולאנשי עסקים אחרים. ככזה הוא לא יכול להפסיק את שירותיו למשך זמן רב מאחר והדבר יכול לפגוע בלקוחות המשרד. מה גם שבאופן די ברור אף בעל משרד לא רוצה לראות כיצד הובלה מעכבת את חזרתו לשגרת הפעילות המלאה של משרדו.

לכן חשוב להקפיד על לו"ז מדויק כשיוצרים קשר עם חברת הובלות מסוימת. אין ספק שכל נושא חשוב. העברת ציוד עדין, פריקה מהירה בנקודת היעד, ועוד לא מעט דברים חשובים לכל בעל משרד, אך נושא הלו"ז יכול לפגוע קשות אם חברת הובלות לא מסוגלת לעמוד בהבטחותיה. חשוב ליצור הסכם/חוזה שבו שמים דגש על חובתה של החברה לעמוד בזמנים שימזערו את הזמן שבו המשרד לא פעיל.

האם צריך להעביר את כל הציוד עם חברת ההובלה

הובלות משרדים שונות גם בתכולה שלהן. מעבר לכך שחשוב להסתמך על חברת הובלות שמתייחסת בכובד ראש לשולחן ישיבות יוקרתי או כדים יקר ערך, וכד', הרי שחייבת להיות התייחסות מקצועית גם לציוד אלקטרוני מסוים או למחשוב ברמות שונות. אין מדובר על פירוק קווי התקשורת והמחשבים והתקנתם במשרד החדש אלא על מחשבים ניידים או פריטים אלקטרוניים יקרים מאוד שגם מובילים מקצועיים יכולים לטעות בהם ולגרום להם נזק שלא בכוונה.

לכן אנו יכולים לראות כיצד בעלי משרדים שומעים לעצה רצינית ומשתמשים ברכב העסק או ברכב פרטי בכדי להעביר ציוד עדין מאוד בצורה עצמאית ולפרוק אותו לבד במשרד החדש. הדבר מאפשר לאנשי המשרד להימנע ממצב שבו לא יוכלו לתפעל את המערכות השונות בגלל שבר או אובדן של פריט עדין ו/או מתוחכם כלשהו.

מה עושים עם פריטים "רגישים"

יש חשיבות רבה גם להתייחסות לפריטים שהם תכולה מיוחדת של המשרד. מדובר בתיקי לקוחות, גיבויים אישיים, או כל דבר שיש עליו מידע שאינו אמור להיות חשוף לעיני כל. מעבר לכך שחשוב לבחור חברות הובלה אמינות שידוע שלעולם לא קישרו אליהן מקרים לא נעימים של חוסר דיסקרטיות למשל, הרי שעדיין יש לדאוג לחומרים אישיים בצורה אחרת לגמרי.

כך, בין אם אתם משתמשים בשירות מצומצם בלבד של הובלת חפצים ובין אם מגיעים אליכם אורזים מקצועיים לפני העברת המשרד, חשוב שתהיו אתם אלו שלוקחים את היוזמה ואורזים את החומר הרגיש בעצמכם. אריזה מסודרת וריכוז החומר במקום אחד יאפשר לכם (או לעובד מטעם המשרד) להשגיח עליו במשך כל אותה הובלה בכדי שהכול יגיע למשרד החדש. די במסמך קטן שהולך לאיבוד ואתם חשופים לתביעה משפטית, וכל זאת רק בגלל הובלה. האם זה כדאי?

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

הובלות בישראל - אתר ההובלות הגדול בישראל, מדריכים וטיפים לבחירת חברת הובלות, ביצוע השוואת מחירים בין חברות ההובלה המובילות בארץ בקליק. כנסו עכשיו וקבלו 5 הצעות מחיר מחברות הובלה באזורכם בחינם ותוך זמן קצר.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דניאלה

מאת: דניאלהתחבורה ורכב - כללי27/10/11920 צפיות
לא אחת אנו חושבים שקרטון הוא רק קרטון, כך שלא צריך לעשות עניין גדול מקרטונים עבור אריזת תכולה לשירות הובלות משרדים או למשל הובלת דירות. מי שיכנס פעם למפעל קרטונים יוכל לראות...

מאת: דניאלהתחבורה ורכב - כללי27/10/11921 צפיות
בעקבות הרצון של חברות הובלה רבות להתחרות ולהציג שירותים אישיים עבור כל מגזר שהוא ניתן לראות כיצד קיים כבר זמן לא מועט שירות...

מאת: דניאלהתחבורה ורכב - כללי24/10/11892 צפיות
מהן הובלות קטנות? האם חברת הובלות המציעה שירות שכזה יכולה להוביל רק פריט קטן כמו מסך מחשב למשל? ברור שלא. בכל הקשור לנושא של הובלות הרי שהמילה "קטנות" מקבלת משמעות אחרת...

מאת: דניאלהתחבורה ורכב - כללי24/10/11801 צפיות
בעקבות הרצון של חברות הובלה רבות להתחרות ולהציג שירותים אישיים עבור כל מגזר שהוא ניתן לראות כיצד קיים כבר זמן לא מועט שירות חשוב של הובלות סטודנטים...

מאת: דניאלהתחבורה ורכב - כללי04/10/10951 צפיות
הובלת דירה אינה עסק קל, ככל שההכנה מתבצעת בשיקול ובמחשבה כך ביצוע המעבר נהייה קל יותר. מאמר זה בא בכדי לחלוק עימכם מספר טיפים, אותם תוכלו לקחת וליישם בעת מעבר הדירה וההובלה:

מאמרים נוספים בנושא תחבורה ורכב - כללי

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי28/07/213556 צפיות
קלנועיות נעשו הרבה יותר בולטות לעין בעשורים האחרונים, וככל הנראה אנחנו נמשיך לראות סוגים כאלה של כלי נסיעה חשמליים שהם פשוטים לתפעול וגם מאוד חכמים.

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי31/12/204148 צפיות
יש עוד אפשרות לנוע במרחבי העיר, והיא כוללת שימוש בקלנועיות המונעות על ידי שימוש בחשמל ואותן רואים יותר ויותר בדרכים עם דגמים חדשים שמגיעים אל הארץ מידי שנה.

מאת: עידן שלומןתחבורה ורכב - כללי24/05/205067 צפיות
במידה ואתם תושבי קרית מלאכי ואתם מעוניינים להתנייד בקלות אתם מוזמנים לעשות זאת באמצעות מונית ספישל שניתן להזמין 24 שעות ביממה.

מאת: SEONET קידום אתריםתחבורה ורכב - כללי07/03/192539 צפיות
רכישת רכב יד 2 היא הוצאה גדולה שרובנו חוסכים כסף לקנית הרכב. כיום סוכנות הרכב אוטוקאר מאפשרים לכם לבחור בין צבחר של דגמי רכבים וכל זאת במימון מלא של הקניה. לא תבואו?

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי18/11/181357 צפיות
רכבים שמגיעים כמו קיה הקוריאנית עם מחיר בהישג יד, כאשר מעבר לכך מדובר ברכב שקורא נכון את השוק ומביא את הפתרון בכל שנה מחדש.

מאת: עופר שלותחבורה ורכב - כללי28/09/181317 צפיות
חלפים לרכב

מאת: עופר שלותחבורה ורכב - כללי27/08/181520 צפיות
חלפים לרכב לא בכל מקום

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica