חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אריזה - כיצד לארוז באופן בטוח

מאת: דניאלהתחבורה ורכב - כללי27/10/2011922 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מחפשים את החומרים המתאימים לאריזה

לא אחת אנו חושבים שקרטון הוא רק קרטון, כך שלא צריך לעשות עניין גדול מקרטונים עבור אריזת תכולה לשירות הובלות משרדים או למשל הובלת דירות. מי שיכנס פעם למפעל קרטונים יוכל לראות עשרות סוגים של קרטונים שמיוצרים למטרות שונות. לא כל קרטון יכול לעמוד במשקל רב ולא כל קרטון הוא מספיק עבה ומבודד בכדי שיוכל להתמודד עם חבטות, טלטלות, או אפילו מעט לחות. אריזת התכולה שלכם היא אחד החלקים החשובים בכל שירות של הובלות שונות.

ניתן לראות כיצד הובלת חפצים שלא נארזו כנדרש הפכה להיות סיוט מתמשך עבור הלקוחות בגלל שברים או סדקים שהביאו לרכישה מחדש של פריטים חשובים בבית. קרטונים חזקים ועבים (ואם אפשר גם ארגזים נקיים ותקינים) יכולים לעזור רבות להעברת הבית או העסק שלכם מבלי לחשוש רבות לגבי שלמות הפריטים שבדרך ליעד החדש.

לכל פריט קטן יש חלק גדול באריזה

למעט שירות מצומצם של הובלת חפצים בודדים למשל, הרי שכל חברת הובלות המגיעה לבית או למשרד מוצאת לא מעט פריטים להעביר. לכן חשוב להבין עד כמה כל מהלך קטן שתבצעו בעזרת פריטים פשוטים שונים, יעשה לכם שירות גדול.

קנו טוש איכותי, ארגנו מספר דפי מדפסת בגודל A4 , בדקו שלהבי הסכין היפני שלכם אינם חלודים, וחשבו על פריטים נוספים שיעזרו לכם לפעולות הבאות: רישום (בסיסי או מפורט) של תכולת כל קרטון, הצמדת דף לבן עם פרטים בולטים שיעזרו למובילים לשמור על התכולה, ופתיחת הקרטון ביעד החדש גם אם שמתם כמויות אדירות של נייר דבק. אתם מכירים את עצמכם ואת רמת הקפדנות שלכם, כך שכל פריט שיביא לכך שאותה הובלה שלה אתם זקוקים תעבור בצורה חלקה יותר הוא כזה שחשוב להצטייד בו. ניתן לראות כיצד בעת הובלות משרדים עושים העובדים שימוש נרחב בציוד משרדי לאחר שהם בודקים את איכותו.

זה לא הזמן לחסוך כמה אגורות

שירות של חברת הובלות איכותית יהיה כזה שבו המובילים יקפידו לבדוק את התכולה שהם מרימים לקראת ההעמסה לרכב ההובלות. אך עדיין אין זה אומר שגם תשומת לב מקסימאלית יכולה למנוע מקרטון להיפתח בחלקו התחתון. לכן חשוב להבין כיצד כל פריט קטן יכול לשדרג את איכות האריזה שלכם. מאחר ובין פריטים שונים שיכולים לסייע להובלה בטוחה יותר אין הבדל משמעותי מבחינת מחיריהם הרי שחשוב לקנות את הטובים ביותר.

נייר דבק רחב וחזק, מספריים חדות, טוש לא מחיק, ואפילו מכשיר הדבקה שעליו ניתן להתקין את גלילי נייר הדבק ולעטוף בחוזקה רבה יותר ובמהירות גדולה יותר, הם דברים שאסור לוותר עליהם. ביקור קצר בחנות לציוד משרדי תספק לכם את כל הפריטים הדרושים לאריזה מצוינת. כל שירות הובלות שהוא, יכול להיעשות בצורה בטוחה יותר ובשמירה מקסימאלית על התכולה שלכם אם תדאגו לחומרי אריזה טובים ולאריזה סבלנית ושקטה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

הובלות בישראל - אתר ההובלות הגדול בישראל, מדריכים וטיפים לבחירת חברת הובלות, ביצוע השוואת מחירים בין חברות ההובלה המובילות בארץ בקליק. כנסו עכשיו וקבלו 5 הצעות מחיר מחברות הובלה באזורכם בחינם ותוך זמן קצר.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דניאלה

מאת: דניאלהתחבורה ורכב - כללי27/10/11924 צפיות
בעקבות הרצון של חברות הובלה רבות להתחרות ולהציג שירותים אישיים עבור כל מגזר שהוא ניתן לראות כיצד קיים כבר זמן לא מועט שירות...

מאת: דניאלהתחבורה ורכב - כללי24/10/11861 צפיות
הובלות משרדים שונות גם בתכולה שלהן. מעבר לכך שחשוב להסתמך על חברת הובלות שמתייחסת בכובד ראש לשולחן ישיבות יוקרתי או כדים יקר ערך, וכד', הרי שחייבת להיות התייחסות מקצועית גם לציוד אלקטרוני מסוים או למחשוב ברמות שונות. אין מדובר על פירוק קווי התקשורת והמחשבים והתקנתם..

מאת: דניאלהתחבורה ורכב - כללי24/10/11893 צפיות
מהן הובלות קטנות? האם חברת הובלות המציעה שירות שכזה יכולה להוביל רק פריט קטן כמו מסך מחשב למשל? ברור שלא. בכל הקשור לנושא של הובלות הרי שהמילה "קטנות" מקבלת משמעות אחרת...

מאת: דניאלהתחבורה ורכב - כללי24/10/11803 צפיות
בעקבות הרצון של חברות הובלה רבות להתחרות ולהציג שירותים אישיים עבור כל מגזר שהוא ניתן לראות כיצד קיים כבר זמן לא מועט שירות חשוב של הובלות סטודנטים...

מאת: דניאלהתחבורה ורכב - כללי04/10/10952 צפיות
הובלת דירה אינה עסק קל, ככל שההכנה מתבצעת בשיקול ובמחשבה כך ביצוע המעבר נהייה קל יותר. מאמר זה בא בכדי לחלוק עימכם מספר טיפים, אותם תוכלו לקחת וליישם בעת מעבר הדירה וההובלה:

מאמרים נוספים בנושא תחבורה ורכב - כללי

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי28/07/213582 צפיות
קלנועיות נעשו הרבה יותר בולטות לעין בעשורים האחרונים, וככל הנראה אנחנו נמשיך לראות סוגים כאלה של כלי נסיעה חשמליים שהם פשוטים לתפעול וגם מאוד חכמים.

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי31/12/204176 צפיות
יש עוד אפשרות לנוע במרחבי העיר, והיא כוללת שימוש בקלנועיות המונעות על ידי שימוש בחשמל ואותן רואים יותר ויותר בדרכים עם דגמים חדשים שמגיעים אל הארץ מידי שנה.

מאת: עידן שלומןתחבורה ורכב - כללי24/05/205095 צפיות
במידה ואתם תושבי קרית מלאכי ואתם מעוניינים להתנייד בקלות אתם מוזמנים לעשות זאת באמצעות מונית ספישל שניתן להזמין 24 שעות ביממה.

מאת: SEONET קידום אתריםתחבורה ורכב - כללי07/03/192546 צפיות
רכישת רכב יד 2 היא הוצאה גדולה שרובנו חוסכים כסף לקנית הרכב. כיום סוכנות הרכב אוטוקאר מאפשרים לכם לבחור בין צבחר של דגמי רכבים וכל זאת במימון מלא של הקניה. לא תבואו?

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי18/11/181360 צפיות
רכבים שמגיעים כמו קיה הקוריאנית עם מחיר בהישג יד, כאשר מעבר לכך מדובר ברכב שקורא נכון את השוק ומביא את הפתרון בכל שנה מחדש.

מאת: עופר שלותחבורה ורכב - כללי28/09/181320 צפיות
חלפים לרכב

מאת: עופר שלותחבורה ורכב - כללי27/08/181523 צפיות
חלפים לרכב לא בכל מקום

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica