חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הובלות סטודנטים - שירות נצרך בקרב צעירים

מאת: דניאלהתחבורה ורכב - כללי27/10/2011923 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לסטודנטים יש "נישה" משלהם

בעקבות הרצון של חברות הובלה רבות להתחרות ולהציג שירותים אישיים עבור כל מגזר שהוא ניתן לראות כיצד קיים כבר זמן לא מועט שירות חשוב של הובלות סטודנטים. סטודנטים הם כוח לא קטן ולכן חברת הובלות שמכינה את עצמה כראוי יכולה לספק שירות כזה בצורה ממוקדת ויעילה מאוד. הובלות משרדים הן דבר מוכר וכך גם הובלת דירות או הובלת חפצים אישיים בכמויות כאלה ואחרות, אך הובלות סטודנטים הן מיוחדות הרבה יותר.

בראש ובראשונה אנו יכולים לראות כיצד מדובר בפריטים די דומים אצל כל סטודנט כמעט, הן מבחינת הסוג והן מבחינת הכמות. זאת מאחר ומי שהיה פעם סטודנט יודע שלא מדובר בציוד רב שלוקח איתו בחור צעיר למעונות הסטודנטים או לדירה שהוא סוחר עם שותף/ה אחד/ת או יותר. לכן יכול כיום הסטודנט לבצע סקר שוק והשוואת מחירים בצורה הרבה יותר מדויקת ולמצוא הובלה המתאימה לו הן מבחינת היקף והן מבחינת זמן והוצאה כספית.

לא כל חברה ערוכה להובלות ארוכות

בישראל יש 8 אוניברסיטאות של המדינה ועוד עשרות מכללות כשכולן פזורות לרוחבה ולאורכה של ישראל. את המובילים עצמם אולי לא מעניינים מוסדות הלימוד עצמם אך המרחק אליהם משנה להם מאוד. הובלות הן שירות פשוט ביסודו אך לא כל חברה ערוכה לשליחת רכבים שונים לכל קצוות ישראל.

סטודנט מחיפה שהחליט ללמוד בבאר שבע או באריאל חייב הובלה ליעד הנ"ל מעט לפני פתיחת שנת הלימודים (אוקטובר), אלא אם כן הוא מתחיל בסמסטר חורף (אך מדובר במהלך חריג בד"כ). עם כל הכבוד לפרסומים שונים, על כל סטודנט לבדוק גם את יכולתה של חברת הובלות להגיע ליעדו וכמובן גם את זמינותה בתאריך שבו הוא צריך אותה. חברה שלא מספקת שירות מסוג זה יכולה להתקשות בהערכת זמן ההגעה למוסד לימודים מסוים, כך שמי שלא מכיר את תנאי הדרך המדויקים למכללת תל חי ואת הפקקים האופייניים לצמתים שונים בדרך, יכול להרוס לסטודנט יום שלם, וחבל שכך.

כל המקדים הרי זה משובח

יש עוד דבר שכל סטודנט יודע אך מתוקף היותנו ישראלים אנו מוכשרים בלחכות לרגע האחרון ובכך אנו יכולים להיתקע ללא שירות הובלות איכותי או למצוא אחד חובבני שיעלה ביוקר. כל הסטודנטים מתחילים ללמוד ביחד, הרי הדבר ברור, ולכן להבדיל משירות הובלת דירות למשל כאן כל הסטודנטים זקוקים לאותו השירות באותם טווחי זמן.

לכן חשוב "להקדים הובלה למכה" ולסגור עם חברת הובלות מקצועית בכדי שזו תרשום אתכם ותתחייב להעביר את התכולה הצנועה שלכם בתאריך שנוח לכם. מומלץ גם להזכיר לאותה חברה שבוע לפני ההובלה את השירות שאתם מחכים לו בכדי להימנע ממצב שבו מישהו החליט לבצע הובלה רווחית יותר משלכם מבלי להודיע לכם (מעבר לכך שמדובר בדבר לא מקובל ולא חוקי). אם תצליחו לארגן הובלה עם עוד שותף תוכלו לחלוק במחיר או לבקש מהחברה הצעת מחיר טובה יותר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

הובלות בישראל - אתר ההובלות הגדול בישראל, מדריכים וטיפים לבחירת חברת הובלות, ביצוע השוואת מחירים בין חברות ההובלה המובילות בארץ בקליק. כנסו עכשיו וקבלו 5 הצעות מחיר מחברות הובלה באזורכם בחינם ותוך זמן קצר.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דניאלה

מאת: דניאלהתחבורה ורכב - כללי27/10/11922 צפיות
לא אחת אנו חושבים שקרטון הוא רק קרטון, כך שלא צריך לעשות עניין גדול מקרטונים עבור אריזת תכולה לשירות הובלות משרדים או למשל הובלת דירות. מי שיכנס פעם למפעל קרטונים יוכל לראות...

מאת: דניאלהתחבורה ורכב - כללי24/10/11861 צפיות
הובלות משרדים שונות גם בתכולה שלהן. מעבר לכך שחשוב להסתמך על חברת הובלות שמתייחסת בכובד ראש לשולחן ישיבות יוקרתי או כדים יקר ערך, וכד', הרי שחייבת להיות התייחסות מקצועית גם לציוד אלקטרוני מסוים או למחשוב ברמות שונות. אין מדובר על פירוק קווי התקשורת והמחשבים והתקנתם..

מאת: דניאלהתחבורה ורכב - כללי24/10/11893 צפיות
מהן הובלות קטנות? האם חברת הובלות המציעה שירות שכזה יכולה להוביל רק פריט קטן כמו מסך מחשב למשל? ברור שלא. בכל הקשור לנושא של הובלות הרי שהמילה "קטנות" מקבלת משמעות אחרת...

מאת: דניאלהתחבורה ורכב - כללי24/10/11803 צפיות
בעקבות הרצון של חברות הובלה רבות להתחרות ולהציג שירותים אישיים עבור כל מגזר שהוא ניתן לראות כיצד קיים כבר זמן לא מועט שירות חשוב של הובלות סטודנטים...

מאת: דניאלהתחבורה ורכב - כללי04/10/10952 צפיות
הובלת דירה אינה עסק קל, ככל שההכנה מתבצעת בשיקול ובמחשבה כך ביצוע המעבר נהייה קל יותר. מאמר זה בא בכדי לחלוק עימכם מספר טיפים, אותם תוכלו לקחת וליישם בעת מעבר הדירה וההובלה:

מאמרים נוספים בנושא תחבורה ורכב - כללי

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי28/07/213582 צפיות
קלנועיות נעשו הרבה יותר בולטות לעין בעשורים האחרונים, וככל הנראה אנחנו נמשיך לראות סוגים כאלה של כלי נסיעה חשמליים שהם פשוטים לתפעול וגם מאוד חכמים.

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי31/12/204176 צפיות
יש עוד אפשרות לנוע במרחבי העיר, והיא כוללת שימוש בקלנועיות המונעות על ידי שימוש בחשמל ואותן רואים יותר ויותר בדרכים עם דגמים חדשים שמגיעים אל הארץ מידי שנה.

מאת: עידן שלומןתחבורה ורכב - כללי24/05/205095 צפיות
במידה ואתם תושבי קרית מלאכי ואתם מעוניינים להתנייד בקלות אתם מוזמנים לעשות זאת באמצעות מונית ספישל שניתן להזמין 24 שעות ביממה.

מאת: SEONET קידום אתריםתחבורה ורכב - כללי07/03/192546 צפיות
רכישת רכב יד 2 היא הוצאה גדולה שרובנו חוסכים כסף לקנית הרכב. כיום סוכנות הרכב אוטוקאר מאפשרים לכם לבחור בין צבחר של דגמי רכבים וכל זאת במימון מלא של הקניה. לא תבואו?

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי18/11/181360 צפיות
רכבים שמגיעים כמו קיה הקוריאנית עם מחיר בהישג יד, כאשר מעבר לכך מדובר ברכב שקורא נכון את השוק ומביא את הפתרון בכל שנה מחדש.

מאת: עופר שלותחבורה ורכב - כללי28/09/181320 צפיות
חלפים לרכב

מאת: עופר שלותחבורה ורכב - כללי27/08/181523 צפיות
חלפים לרכב לא בכל מקום

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica