חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מגש פירות ויין

מאת: helibaיין ואלכוהול25/10/2011929 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מגש פירות ויין – המתנה המושלמת לכל מטרה...

 

אין רומנטי מזה...

אין רומנטי מלשלוח לאהוב קרוב מגש פירות ויין, מגש מעוצב בטוב טעם בו כל החומרים נבחרו בקפידה מתוך מטרה להעביר את המסר שלכם דרך המתנה המרגשת הזו ישר אל מקבל המתנה...

פירות טריים וטעימים שמוגשים בצורה מגרה בצירוף יין איכותי לרגעים רומנטיים זו המתנה המושלמת להעביר מסר של אהבה.

 

הכי מושלם לחג...

כל המארחים בחג הזה כבר יודעים... עוד וזה ועוד זר פרחים וגם השנה הבית מוצף בחוסר טעם...

תהיו שונים. ביחרו הפעם בדרך אחרת והביאו למארח שלכם את המתנה המושלמת לחג, מגש פירות ויין מעוצבת להפליא שתאמר בדרך אלגנטית תודה על האירוח וחג שמח, כי זו המתנה המושלמת לחג!

 

כשאוהבים באמת...

אוהבים מישהו ורוצים להעביר את המסר בצורה מקורית? זו לא חייבת להיות אהבה רומנטית...הרבה אנשים סביבנו אוהבים ולא מוצאים את הדרך לומר זאת...שילחו מגש פירות ויין מעוצב בקפידה על ידי קסם הפרי ותראו איך ברגע מבין מקבל המתנה שאתם באמת אוהבים...מדובר באחת המתנות האישיות והמרגשות ביותר שאומרת המון, אל תוותרו עליה, תנו לעצמכם לאהוב ולומר זאת בדרך חסרת תקדים, כי זו הדרך המקורית ביותר לומר משהו...

 

 

מגש פירות ויין – קסם הפרי

 

חברת קסם הפרי מובילה את תחום משלוחי הפירות הטריים זה שנים, כך זוכים מידי יום לקוחות רבים לקבל סלסלאות ומגשים מעוצבים בקפידה ובהם שלל פירות טריים ורעננים שנבחרים בקפידה על ידי צוות החברה אשר מיומן בעיצוב מיוחד שיודע להעביר את המסר מתוך המתנה היישר אל לב מקבל המתנה.

מגש פירות ויין זו אחת המתנות המרגשות ביותר שתוכלו להעניק לאהוב או לבן משפחה, מדובר במתנה מקורית ומפנקת שגורמת גם לקשוחים ביותר למתוח חיוך מופתע...מתי לאחרונה קיבלתם כזו מתנה מיוחדת?

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

המאמר נכתב ע"י מדייה גרופ
תגיות:  הסרת שיער | ניתוח פלסטי

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת heliba

מאת: helibaבריאות העין19/08/131019 צפיות
הסרת משקפיים בלייזר ניתוחים להסרת משקפיים בלייזר בדרך כלל נשמעים מפחידים ומרתיעים ,לא כך הוא הניתוח אולי הכי פופולארי כיום בענף רפואת העיניים , מידי יום מתווספים עוד ועוד אנשים שנפתרים ממשקפי הראייה ומעדשות המגע שכל כך הציקו להם במשך שנים ארוכות , ההליך הרפואי הכול כך פשוט הזה הוא אחד הדברים המדהימים ביותר שקרו בעולם הרפואה , לא עוד חיפוש אחר עדשה שנפלה ולא עוד שריטות על משקפי הראייה .

מאת: helibaבריאות ורפואה כללי30/05/13932 צפיות
אחת הדרכים כדי להישאר בריאים, חזקים ויפים היא שמירה על אורח חיים בריא. טיפ זה מומלץ לנשים וגברים בשנות העשרים לחייהם כמו גם הורים וסבים בשנות ה-60 ויותר. אין גיל לאורח חיים בריא ושמירה על כושר גופני. אורח חיים בריא טומן בחובות 3 מרכיבים שאם תשמרו עליהם אתם יכולים להיות בטוחים שהגוף שלכם יראה טוב יותר, חזק יותר ויתפקד בצורה טובה יותר. המרכיב הראשון הינו ביצוע פעילות גופנית ושמירה על כושר. בנוסף לכך יש להקפיד על תזונה נכונה המכילה את כל אבות המזון. המרכיב השלישי הוא חיים שמחים, עם כמה שפחות דאגות

מאת: helibaזוגיות ואהבה05/02/131420 צפיות
רבים חושבים כי מדובר בנושא מביך, אבל האמת היא כי מוצרי סקס יכולים לשדרג פלאים את חיי המין שלכם. כיום החנויות הרבות למוצרי סקס מציעות מגוון רב של מוצרים, הן לזוגות, הן לגברים והן לנשים, ואין כבר שום צורך להגיע לחנות ולפגוש את המוכר פנים אל פנים, בשביל זה יש אינטרנט!

מאת: helibaדיני משפחה04/12/121332 צפיות
משמורת משותפת - אחת הסוגיות המורכבות ביותר בהליכי גירושין של זוגות בעלי ילדים, נוגעת לקביעת זהותו של ההורה אשר יקבל לידיו את החזקה החוקית על ילד או ילדי הזוג. הסיבות לכך ברורות למדי ואינן מצריכות ביאור נוסף, אולם דווקא מתוך מורכבות סוגיה זו, מעניין להציג את אחד הפתרונות היותר שכיחים בעת האחרונה בהליכי גירושין של זוגות עם ילדים והוא – משמורת משותפת.

מאת: helibaקוסמטיקה04/12/121072 צפיות
לימודי קוסמטיקה - לפני מספר שנים סיימה בתי אדווה את לימודיה בתיכון בציונים גבוהים. הצעתי לה ללכת לעבוד כדי לחסוך כסף לאחר הגיוס אך היא שמחה אותי בהחלטה נבונה יותר – היא רוצה ללמוד.

מאת: helibaקייטרינג25/11/121071 צפיות
התחתנתם? מזל טוב! השמחה והחגיגה נמשכות לשבת חתן המתרחשת לרוב בשבת הקרובה שלאחר החתונה. אם אתם מתלבטים איזה קייטרינג לשבת חתן כדאי להזמין הגעתם למקום הנכון. כל מה שצריך לדעת על קייטרינג לשבת חתן נמצא פה.

מאת: helibaניקיון13/08/121292 צפיות
שואב אבק רובוטי הוא מכשיר חדשני שכבר נמצא זמן מה בשימוש אצל המוני לקוחות מרוצים. שואב אבק רובוטי הוא המענה המושלם עבור כולם לניקיון איכותי ביותר של הבית, גם מבלי שתהיו בו וללא כל תפעול מסובך של הרובוט. מדובר במכשיר חכם שניתן לתכנת לפעולות ולמסלול הרצוי בבית ורק להמתין לפעולות הקסם ולבית נקי ומבריק.

מאמרים נוספים בנושא יין ואלכוהול

מאת: רוני הכהןיין ואלכוהול21/12/172755 צפיות
אם עד כה ראיתם רק את אותם מיכלי נירוסטה רק במבשלות גדולות ומוכרות של בירות בארץ הקטנה שלנו, הרי שכיום מבשלות בוטיק בולטות לא פחות ופזורות בכל מיני מקומות בארץ.

מאת: בני דואנייין ואלכוהול29/12/142546 צפיות
יקב בוטיק הוא יקב אשר מייצר לרוב כמות קטנה של יין (כמות שאינה מסחרית באופן כזה שאפשר למכור את היין בסופרים הגדולים) ואשר שם דגש על הטעמים של היינות אותם הוא מוציא, כך שאלו יהיו משובחים במיוחד.

מאת: משקאות דניאליין ואלכוהול03/11/142912 צפיות
אנשים רבים שחושבים שמשקאות חריפים מאוד משמינים, אך במידה ושותים נכון, בכמויות מדודות- אין בהכרח סיבה לבהלה. כולם מכירים את הביטוי "כרס בירה", אך דווקא בבירה בשונה משאר המשקאות החריפים- יש את כמות הקלוריות הנמוכה ביותר.

מאת: בן טליין ואלכוהול09/06/144440 צפיות
קוקטייל העיתונאי הופיע לראשונה בספר 'The Savoy Cocktail Book' שיצא לראשונה ב1930 ונכתב ע"י הארי קראדוק, ברמן אמריקאי אשר היגר לאנגליה לאחר שחוק היובש נכנס לתוקף.

מאת: ד"ר אילן אביטבוליין ואלכוהול13/03/1411800 צפיות
ד"ר אביטבול מסביר על "תהליך בניית בלנד או "ממסך" שכולל בד"כ מיזוג יינות מזנים שונים ומאותו בציר אך ניתן גם כן למזג יינות העשויים מאותו זן מאזורים שונים, בתנאים שונים ואף מבצירים שונים"

מאת: ד"ר אילן אביטבוליין ואלכוהול10/03/148160 צפיות
ד"ר אביטבול, בעל תואר ביננות, מעניק הדרכה חוויתית ביקבים הכוללת הכרות עם תהליך ייצור היינות מהענבים ועד הבקבוק, הסבר אודות תהליך טעימת ורכישת היין וכן התאמת יין ואוכל.

מאת: allgiftsיין ואלכוהול05/02/148477 צפיות
השקעתם ורכשתם יין איכותי, אך אינכם מתכננים לפתוח אותו באופן מיידי. לא פעם עולות השאלות כיצד למנוע התחמצנות של יין וכיצד לשמור על בקבוקי היין באופן האופטימאלי ביותר בתנאים הביתיים

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica