חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עיצוב מטבחים – היכן מתחילים?

טרם רכישת מטבח חדש עלינו לעשות עבודת הכנה ולעצב את המטבח. עיצוב מטבחים מתחיל בבירור הרגלי השימוש של בני הבית וסגנונות עיצוביים מועדפים. לאחר מכן, מומלץ להיעזר במעצב מטבחים מקצועי שיוכל לעצב עבורנו את המטבח המושלם.

מה חשוב לקחת בחשבון לפני תכנון המטבח?

עיצוב מטבחים הוא תחום מורכב וחשוב להיערך בהתאם לפני שמתחילים לתכנן את המטבח שלנו. עלינו לשאול את עצמינו כמה שאלות מרכזיות :

·         מי משתמש במטבח ובאיזה אופן?

·         מה תכיפות השימוש?

·     מה מטרת המטבח מעבר להכנת ארוחות? האם ישמש גם כמקום אכסון? ישולב בפינת אוכל, יכלול מזווה וכדומה.

·         האם נרצה שהמטבח שלנו יהיה פתוח הוא שמא חדר נפרד וסגור?

·      אילו מכשירי חשמל ישולבו במטבח? מדיח כלים, מכונת כביסה, מקפיא ועוד

·     האם נרצה שהמטבח יתאים בעיצובו ליתר הבית או יעוצב כחלל נפרד העומד בפני עצמו?

·         מה התקציב העומד לרשותנו?

·         האם יש לנו עדיפות לחומרים מסוימים? עץ , מתכת, ברזל, שיש וכדומה

מה השלב הבא?

לאחר שבררנו עם עצמנו את הפרטים הבסיסיים יש להחליט על קו מנחה למטבח שלנו. ישנם סוגים שונים של מטבחים וסגנונות עיצוב רבים. ניתן כמובן לשלב כמה סגנונות עיצוביים ולהחליט על עיצוב משלנו. מומלץ לעשות את הליך העיצוב מול מעצב מטבחים מקצועי שיוכל ללוות אותנו בכל שלב. כדאי ורצוי "לטייל" בין חנויות, לבדוק באינטרנט ובמגזיני עיצוב ולראות מה מוצא חן בעיננו. ככל שנראה יותר אופציות עיצוביות כך יהיה לנו קל יותר להחליט על סגנון המטבח.
האם הטעם שלנו נוטה יותר לסוג של מטבח רטרו שנחשב לעיצוב יותר "ותיק" או למטבח יותר מודרני כמו מטבחים בסגנון הייטק וכדומה http://www.pashtoot.co.il/he-IL/page.aspx?id=24&cc=9

עיצוב מטבחים – מה עלינו להכין מראש?

טרם ניפגש עם מעצב מטבחים עלינו כמובן לעשות עבודת הכנה. מעבר לתשובות לשאלו ששאלנו את עצמנו קודם חשוב להגיע עם פרטים קונקרטיים.יש לעשות מדידת מטבחים, כולל גובה התקרה, לבדוק היכן נמצאות יציאות המים, נקודות חשמל מרכזיות וכדומה. מעצב המטבחים יציע לנו כמה אופציות לעיצוב המטבח שלנו ויכין סקיצות ראשונות. במידת האפשר, מומלץ לקבוע פגישה עם המעצב בבית על מנת שיוכל לראות ולמדוד את החלל בעצמו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אקסטרה - קידום אתרים

מאת: אקסטרה - קידום אתריםעסקים - כללי12/05/141138 צפיות
שוק המנעולנים הינו מגוון מאוד - הוא מכיל מנעולנים מקצועיים, מוסמכים ומלאי ניסיון אך גם מנעולנים חסרי ניסיון אשר עלולים לגרום לנזקים ולבזבוז כספים. מנעולן טוב יהיה בעל מקצוע שסיים קורס מנעולנות, עבר הכשרות, הסמכות, קיבל אישור מטעם משטרת ישראל (כך שאין לו עבר פלילי), וצבר ניסיון. כאשר מחפשים מנעולן, חשוב לפנות אל מנעולן באזור קרוב. מנעולן אשר מספק שירותים בעיר אחרת או במקום רחוק יותר, עשוי לגבות מחיר גבוה יותר מהמחיר הסטנדרטי.

מאת: אקסטרה - קידום אתריםרפואה סינית22/05/131250 צפיות
רפואה סינית מהווה תחליף לרפואה המערבית שכולם מכירים. הטיפול ברפואה הסינית הוא שילוב של מזרח ומערב, ולכן מטופלים יכולים ליהנות משני העולמות. מעבר לשיפור במצבם של המטופלים רפואה סינית תורמת גם לשמירת מצב הרוח של המטופלים. במאמר שלפניכם תוכלו לקרוא כיצד טיפול ברפואה הסינית מסייע הן לסטודנטים הלומדים את התחום והן למטופלים.

מאת: אקסטרה - קידום אתריםבריאות ורפואה כללי20/05/131394 צפיות
גסטרוסקופיה נחשבת לאחת הבדיקות השכיחות ביותר ברפואה המבוצעת לצורך אבחון וטיפול במחלות של מערכת העיכול העליונה. מטרת הבדיקה היא הסתכלות רחבה באיברי מערכת העיכול העליונה. בנוסף לצפייה בפרטים של מערכת העיכול ניתן לבדוק גידולים , לשלוף גופים זרים. מה כוללת הכנה לבדיקת גסטרואנטרולוגיה- המידע במאמר שלפניכם.

מאת: אקסטרה - קידום אתריםאדריכלות פנים19/05/131182 צפיות
בעת בניית בית יש להיעזר בבעלי מקצוע מומחים בתחום הבנייה והעיצוב. עיצוב בית יפה מתחיל במחשבה תחילה. כיום ניתן למצוא מגוון דרכים שונות לעצב את הבית ולהשאיר רושם על אורחים ובני משפחה. מיהם בעלי המקצוע שיסייעו לכם לעצב את הבית- כל התשובות במאמר שלפניכם.

מאת: אקסטרה - קידום אתריםניקיון16/05/131185 צפיות
רוב האוכלוסייה לא מבינה את החשיבות של ניקוי פריטי ריהוט שונים בצורה מקצועית ולא בבית. ניקוי פריטי ריהוט למשל, שטיח אצל חברה מקצועית יכול לחסוך לכם זמן וכסף, בייחוד כאשר מדובר במקרה של שריפה ובו אין לכם את הכלים המתאימים לניקוי שטיחים או וילונות.

מאת: אקסטרה - קידום אתריםניקיון16/05/131079 צפיות
רוב האוכלוסייה לא מבינה את החשיבות של ניקוי פריטי ריהוט שונים בצורה מקצועית ולא בבית. ניקוי פריטי ריהוט למשל, שטיח אצל חברה מקצועית יכול לחסוך לכם זמן וכסף, בייחוד כאשר מדובר במקרה של שריפה ובו אין לכם את הכלים המתאימים לניקוי שטיחים או וילונות.

מאת: אקסטרה - קידום אתריםביטוח דירה09/05/132896 צפיות
לעתים אנשים מחליטים לשפץ את הדירה שלהם שיפוץ מקיף או חלקי.עבודות שיפוצים יכולות להיות רחבות ולכלול החלפה של המטבח הישן בחדש, שבירת קירות , בניית מחיצות. ההחלטה לשפץ את הבית היא החלטה שמתקבלת בכובד ראש כתוצאה מהרצון לחלק את שטח הדירה בצורה טובה יותר. שיפוץ הבית מחייב אתכם להודיע לחברת הביטוח שלכם על הצורך בביטוח דירה על מנת להגן עליכם מפני נזקים של רטיבות.

מאמרים נוספים בנושא שיפוצים

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים25/07/232621 צפיות
מה ניתן לעשות במקרה של צו הריסה מנהלי צו הריסה מנהלי: בענף הבנייה, כל הליך של בנייה נדרש לאישורים מתאימים. אין זה סוד כי במקרה של היתרי בנייה, מדובר בביורוקרטיה מורכבת ומעייפת שעלולה להתארך חדשים ואף שנים, אך עם זאת אסור להתעלם מחשיבותם ונחיצותם העילאית של היתרי בנייה, אשר מבטיחים בנייה מורשית ובטוחה שעברה את כל הבדיקות הנדרשות וקיבלה היתר.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים22/01/223288 צפיות
במסגרת תיקון 101 לחוק התכנון והבניה- ביום 1.8.2014 נכנסו לתוקף תקנות חדשות המאפשרות ביצוע עבודות הפטורות מהיתר בניה, בהתאם לתקנות קבעה הועדה המקומית לתכנון ובניה הנחיות מרחביות משלימות לצורך ביצוע העבודות בתחום שיפוט העיר גבעתיים. כדאי להיוועץ עם מומחה בתחום לפני ביצוע עבודה מאחר ואי פרוש והבנה נכונה של הנחיות, מדיניות הוועדה יכולים להסתיים בצו הריסה וקנס מנהלי קצוב.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים18/12/212871 צפיות
מבנה מסוכן מוגדר כך על ידי מהנדס בניין בהכשרתו, אשר ביצע בדיקה יסודית והגיע למסקנה כי אותו מבנה ספציפי מהווה סכנה עבור דייריו או עוברי אורח. הגדרת מבנה בתור 'מבנה מסוכן' נעשית באמצעות הוצאת 'צו מבנה מסוכן' על ידי מחלקת הנדסה אזרחית או היחידה למבנים מסוכנים של הרשות המקומית. לאחר הבדיקה המקצועית, ולאחר ביצוע התיקונים והעבודה הנדרשת רק מהנדס בניין רשאי להסיר את צו המבנה מסוכן .

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211344 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211224 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: אבי דוידישיפוצים04/10/201398 צפיות
מה חשוב לדעת בכדי לבחור נכון באופן קבוע צבעי מוצרי צריכה לשימוש ביתי?

מאת: yoni romשיפוצים07/09/201131 צפיות
מה עושה מאתר נזילות? למה להשתמש במצלמה תרמית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica