חפש מאמרים:
שלום אורח
05.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך בוחרים מכונות אספרסו למשרד?

מאת: דקלה בומזהקפה27/10/2011860 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כאשר עומדים לעצב את פינת הקפה למשרד או כאשר חושבים לרכוש מכונת אספרסו למשרד, הבחירה אינה פשוטה. אם פעם פינת קפה למשרד כללה קומקום חשמלי מיושן, קופסאות פלסטיק ובתוכן קפה נמס פשוט וסוכר, הרי שכיום כל בעל משרד המכבד את עצמו ירכוש מכונות אספרסו למשרד, לפחות למשרד הראשי, אליו מגיעים עמיתי המשרד ואורחיו. אז איך לבחור מכונות קפה למשרד? האם חשוב שבמשרד יהיה קפה אספרסו או מספיק שתהיה פינת קפה ובה מבחר של שקיות תה צמחים וחלב עמיד?

איזה סוגים של מכונות קפה למשרד אפשר להשיג?

כדי להתמקד בבחירת מכונות אספרסו למשרד המתאימות ביותר לצרכים ולרצונות של בעל המשרד, כדאי להבין שקיימות שלוש קטגוריות עיקריות של מכונות קפה אספרסו: מכונות קפה ידניות, מכונות קפה חצי אוטומטיות ומכונות קפה אוטומטיות.

מהן מכונות קפה אספרסו ידניות?

מכונות קפה אספרסו ידניות הן מכונות המופעלות על ידי לחיצה על ידית המותקנת בהן. הידית קובעת את הלחץ הנדרש להכנת קפה אספרסו. יתרונן של מכונות קפה אספרסו ידניות הוא בכך שאיכות הקפה נקבעת על ידי האדם המכין קפה אספרסו. מכונות קפה אספרסו ידניות מתאימות בעיקר לבעלי מקצוע המתמחים בהכנת קפה (בריסטה, על כך בסוף המאמר). מכונות קפה אספרסו ידניות נחשבות למכונות איכותיות מאד ויש להן קהל מעריץ משלהן. קפה אספרסו במכונות קפה אספרסו נעשה על ידי שימוש בקפה טחון הנבחר בקפידה על ידי בעליהם של מכונות הקפה.

מהן מכונות קפה אספרסו חצי אוטומטיות?

מכונות קפה אספרסו חצי אוטומטיות מופעלות על ידי לחיצה על מתג אלקטרוני המפעיל משאבה חשמלית. במכונות קפה אספרסו לחץ הקפה קבוע מראש, בדומה למכונות קפה אספרסו הנמצאות בבתי הקפה ובפיצוציות. במכונות קפה אספרסו חצי אוטומטיות יש להוסיף את הקפה ולדחוס אותו היטב, כדי לקבל משקה טעים ואיכותי. יתרונן של מכונות קפה אספרסו חצי אוטומטיות הוא בכך שהן מאפשרות שליטה על כמות הקפה וסמיכותו וכן בחירת סוג הקפה הרצוי. כדי להכין קפה במכונות קפה חצי אוטומטיות יש להשתמש בקפה טחון לפי בחירה, בקפסולות או בפודים. קפה טחון אפשר להכין לבד, אך בבתי הקפה עדיף שיכין אותו בריסטה מומחה.

מהן מכונות קפה אספרסו אוטומטיות?

מכונות קפה אספרסו אוטומטיות הן מכונות קפה אספרסו מהחדישות ביותר כיום. אלו מכונות אספרסו הטובות להכנת קפה למשרד ובכל מקום בו אפשר להציב מכונות קפה אספרסו.  כאשר מכינים קפה למשרד, אין צורך להחזיק בריסטה שיכין קפה למשרד, כל אחד יכול לגשת אל המכונה, ללחוץ על הכפתור ולמזוג לעצמו קפה אספרסו בטעם האהוב עליו.

קיימים שני סוגי מכונות אספרסו למשרד:

  • מכונות אספרסו למשרד המוזגות קפה אספרסו שהוכן מקפה טחון. מכונות אספרסו למשרד טוחנות בעצמן את הקפה ברגע בו הופעלו, דוחסות אותו היטב ומייצרות קפה אספרסו חם וטרי המסופק למבקש מייד. מובן שכדי להכין קפה אספרסו במכונות אוטומטיות לא נדרשת התערבותו של הבריסטה.
  • מכונות אספרסו למשרד המוזגות קפה שהוכן מקפסולות המכילות קפה בכמות מדודה. קפה זה מוכן מקפסולות מוכנות מראש ולא ניתן לבחור את כמות הקפה או את דחיסותו. תהליך הכנת הקפה של מכונות אספרסו למשרד הוא אוטומטי לחלוטין ולא נדרשת התערבות ידנית.

מה זה או מי זה בריסטה?

בריסטה באיטלקית פירושו מוזג. בשפה מקצועית נחשב בריסטה לאדם שהתמחותו העיקרית היא הכנת קפה במכונות אספרסו. בריסטה אמור להכיר היטב את סוגי הקפה השונים ואת איכויותיהם המיוחדות ולדעת איזה קפה קלוי מתאים לכל מכונות אספרסו למשרד ולבית הקפה. בריסטה אמור גם להכיר סוגים שונים של מכונות אספרסו ואת כל הציוד הנדרש להכנת קפה אספרסו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דקלה בומזה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דקלה בומזה

מאמרים נוספים בנושא קפה

מאת: בני דואניקפה20/07/164295 צפיות
קיום של אירועים עסקיים זה דבר שבשגרה בקרב חברות ואנשי עסקים. אם אתם לוקחים חלק בארגון של ארגון כזה או אחר בתחום העסקי, אנו בטוחים שעומדים בפניכם לא מעט לבטים בכל הקשור לאופן ארגון האירוע.

מאת: דודישקפה04/05/146297 צפיות
50 גוונים של אפור: מאחר ואני עוד לא גיבשתי החלטה, החלטתי לצאת ולבדוק את העובדות עם מומחים. שאלנו אותם על היתרונות והחסרונות של תה, קפה וכן תה ללא קפאין ואלו התשובות שקיבלנו.

מאת: שלום כהןקפה24/03/147333 צפיות
כאשר אתם מחפשים מכונות קפה למשרד, אתם ודאי מעוניינים ברמת קפה איכותית, מכונות עמידות ואיכותיות ובעלות סבירה. המבחר והאפשרויות הרבות בתחום זה מבלבלות וקשה לעתים לקחת החלטה לגבי מכונת קפה בביטחון ובלב שלם. קפה עלית לעסקים העלה את הרף בשוק זה של מכונות קפה והביאה אותו למצוינות ואיכות בכל היבט אפשרי.

מאת: אריאל בן-נוןקפה05/01/148334 צפיות
הצבת מכונת קפה בבית העסק היא ללא ספק פעולה עליה יברכו אתכם לא מעט לקוחות, קולגות וגם צוות העובדים. מכונות הקפה המודרניות הן מכונות קטנות ויעילות במיוחד המסוגלות לספק לכם כמות אדיבה של ספלי קפה טעים ואיכותי בזמן הקצר ביותר. על מנת להבטיח לעצמכם רכישה של מכונת קפה איכותית לבית העסק, ריכזנו עבורכם מספר טיפים ועצות.

מאת: אריאל בן-נוןקפה15/12/138314 צפיות
פינת הקפה המשרדית היא ללא ספק אחת מעמדות העבודה הכי חשובות במשרד, שם מתחילים שיחות קטנות בין העובדים שיכולים להוביל לרעיונות גדולים, סביבה מתנהלים דיונים שונים אודות מקום העבודה, ובעיקר היא מסמלת את ההווי החברתי של המשרד.

מאת: אריאל בן-נוןקפה29/10/138231 צפיות
כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון כאשר בוחרים ספק עבור מכונות קפה למשרד תחום מכונות הקפה למשרד משגשג בשנים האחרונות הודות למגוון ספקים הצומח באופן תדיר, מחירים אטרקטיביים ובעיקר בזכות האהבה לקפה בישראל

מאת: tkidumקפה04/07/131812 צפיות
בשבוע שעבר נתקעתי בפקק בכביש החוף, ומחשבות עלו לי בראש. למה אין דוכן קפה בכל הדרך הארוכה הזו? לא חסרים נהגים עייפים בדרך, מבואסים ושבוזים מהפקקים הארוכים בכל בוקר ובכל ערב. אז חשבתי, למה שאני לא אפתח דוכן בעצמי? אז דיברתי עם חבר טוב והתחלנו להעלות רעיונות. חשבנו על הקמת מספר דוכנים לאורך הכביש, ובשני צידי הדרך. בגלל שעיקר הפקקים בשעות הבוקר והערב, הדוכן יהיה פתוח בעצם רק לחמש שעות במשך כל היום. כך שזה לא יפגע לנו בעבודה, ועדיין תהיה לנו הכנסה נוספת, וסטארט-אפ נחמד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica