חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

צלולייט צלולייט צלולייט

מאת: בלה שמואלניתוחים פלסטיים31/10/2011874 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מת לעצב את האף?

לא אחת אנחנו בטוחים שכל האנשים סביבנו נראים כאילו יצאו ממגזין אופנה ושהם לא מכירים פגמים גופניים. אבל, אם פעם נבדוק זאת ודאי נגלה שכל אחד מאיתנו חסר ביטחון בשל איזושהי בעיה פיזית. הנה רשימה חלקית - כתמי היריון, ורידים בולטים, חזה שטוח ואפילו שן אחת עקומה. ממש לא משנה כמה נתאמץ לשכנע אדם שהוא נראה טוב מאוד ושהכל פרי דמיונו המפותח, אם הוא לא יוכל להרגיש זאת בעצמו, הוא ימשיך להיות לא מרוצה. אז למה לסבול?

צלולייט - כל-כך הרבה פיתרונות...

נניח שזה לא עניין מסכן חיים, אם אתם לא בטוחים בגוף שלכם, צריך לפעול בעניין. שאיבת שומן מחיר, תיקוני אף, העלמת צלקות - ובסה"כ מדובר על מס' דוגמאות של תחום טיפולי האסתטיקה. במאה העשרים ואחת קיימים טיפולים שונים, מסובכים או פשוטים, שיכולים לתקן בעיות וצרות רבות ולשדרג את איכות חייכם.

אז מה אתם מחפשים?

אם כבר יש לכם מושג מה תרצו לתקן, אתם יכולים להתחיל בתהליך. לכו לרופא והתייעצו עימו לגבי האופציות שיסייעו לכם. חשוב להפנים שלא תמיד ניתן לסדר הכל, אבל ניתן יהיה למזער את הפגמים הפיזיים וכמובן לאפשר לכם להיות יפים יותר.

ממש לא משנה אם הדיבור הוא על משהו קליל או טיפול רציני יותר, אתם חייבים לוודא שאכןאתם בידיים של איש מקצוע מתאים. בררו את הרקע של הקליניקה, שקלו גם את הידע של המטפל ובקשו לבדוק תוצאות של מטופלים אחרים. אפילו אם מדובר בניתוח מהיר, יכול להיגרם לגופכם נזק רציני, דבר שלא תרצו לעבור.

בררו באינטרנט איך רצוי להיערך נפשית לפני הניתוח או הטיפול, והתייחסו ברצינות להנחיות הרופא שלכם. בסופו של דבר, עוד מעט תעברו טיפול רציני וכדאי לעבור את זה על פי הכללים, שכן אחרת אולי תידרשו לחזור שנית על התהליך.

אם יש לכם עוד חששות או שאלות, אתם נמצאים במקום הנכון. אינפורמציה בנושא רפואת אסתטיקה ועצות שימושיות של רופאים, אפשר למצוא בפורטל האסתטיקה שלנו גם אתם מסוגלים להרגיש בטוחים בעצמכם!
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בלה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת בלה שמואל

מאת: בלה שמואלהפקות אירועים19/06/121656 צפיות
איך יוצרים רושם במסיבה? זו מעל כל ספק אחת השאלות הקריטיות ביותר שכל מארגן אירוע חושב עליה בטרם תכנון האירוע המשמעותי שלו.

מאת: בלה שמואלקורסים וסדנאות20/02/121770 צפיות
ככל שתתנו לזמן לעבור אחרי התיכון - כך קשה יותר להשלים בגרויות. מהסיבה הזו, כדאי להתחיל בהקדם האפשרי. יש בארץ מספר גדול של מכונים שתוכלו להיעזר בהם.

מאת: בלה שמואלאירועים וחתונות – כללי20/02/121370 צפיות
אז כיצד יוצרים אקסטזה באירועים? זו בהחלט אחת ההתלבטויות הקריטיות ביותר שכל אדם מתייעץ עם אחרים לגביה לפני תכנון הארוע. לשאלה הזאת אין פתרון אחד

מאת: בלה שמואלהלוואות20/02/121968 צפיות
רבים מאיתנו מתנהלים קבוע על מיצוי המסגרת בחשבון הבנק. עובדה שהרבה אנשים לא יודעים שעדיף לקחת הלוואה על מנת שזו תכסה את האובר דרפט מפני שהריבית המלווה לגרעון הולכת וגדלה ככל שהמינוס גדל וגדלה במהירות לאחוזים גבוהים במיוחד.

מאת: בלה שמואלבר ובת מצווה20/02/121452 צפיות
לפני שאתם סוגרים תפריט תחשבו בקפידה מי הם האנשים שיהיו החלק בעל המשמעות הגדולה ביותר בטקס שלכם. אם קורה ומדובר במוזמנים מהמעמד האמצעי, אוהבי אוכל הביתי,

מאת: בלה שמואללימודים אקדמאיים20/02/121709 צפיות
אזור - כדאי מאוד לבחור מוסד לימודים שנמצא קרוב לעיר המגורים לשם שלא ילך לכם לאיבוד זמן יקר על הנסיעות.

מאת: בלה שמואלבר ובת מצווה20/02/121576 צפיות
אחרי שסגרתם מספר מוזמנים, רישמו כיוונים מגוגל לגבי אולמות לעריכת הארוע. אפילו אם נמצאו רשימה של ביקורות משבחות על מקום כלשהו,

מאמרים נוספים בנושא ניתוחים פלסטיים

מאת: אוריניתוחים פלסטיים04/11/161780 צפיות
ניתוחים פלסטיים הפכו עם השנים להליכים נפוצים ושכיחים בכל העולם, וגם בישראל עוברים אותם בכל שנה אלפי מטופלים. בדרך כלל, המטרה העיקרית של ניתוחים אלו היא לשפר את המראה החיצוני של המטופל....

מאת: אוריניתוחים פלסטיים03/08/161674 צפיות
הסרת שיער בלייזר היא אחת השיטות הנפוצות ביותר כיום להסרתן של שיערות מכל אזורי הגוף. היא נחשבת בטוחה ויעילה יחסית, וכרוכה במספר טיפולים שלאחריהם יידרש לעיתים המטופל להגיע לפגישות השלמה. למעשה, מטרתה היא להסיר את השיער הבלתי רצוי לתמיד, וזאת באמצעות הריסת הזקיקים על ידי קרן אור מרוכזת (לייזר). אם גם אתם שוקלים לבצע הסרת שיער במכון זה או אחר, כדאי שתדעו תחילה כמה פרטים חשובים הנוגעים להליך.

מאת: amirdadon90ניתוחים פלסטיים22/06/161777 צפיות
הצרת היקפים הינו הליך חיובי למדי אשר מאפשר לרבים לשפר באופן ניכר את איכות החיים. מדובר בהליך אשר במרכזו הסרה של כמות שומן גדולה מגוף האדם, שומן אשר לא ניתן להסירו בשום דרך אחרת.

מאת: amirdadon90ניתוחים פלסטיים21/06/161615 צפיות
מעוניינים להיות יפים יותר ולגרום לסובבים אתכם לקנא ולרצות בקרבתכם? בעזור שיפור היופי שלכם תוכלו ליהנות מאורח חיים משופר וטוב יותר.

מאת: מגניב ניתוחים פלסטיים29/10/152272 צפיות
לטיפול בבוטוקס יש היבטים רבים ומועילים. מלבד להחלקת קמטים ובעיות עור, בוטוקס יכול לעזור גם לאלה מאתנו הסובלים מתופעת הזעת יתר. קראו כאן איך!

מאת: ד"ר רעות גליניקניתוחים פלסטיים23/06/151777 צפיות
חוטי סילואט משמשים: - לתקן את סימני ההזדקנות, קמטים, לשחזר הגדרת קו לסת תחתונה, מיצוק עור שאיבד את גמישותו וקבלת פנים צעירות ורעננות; - מטופלים שעברו מתיחת פנים בעבר וכעת רוצים לרענן את המראה ולהחזירו למצב כמו של מיד לאחר הניתוח;

מאת: מגניב ניתוחים פלסטיים11/06/152305 צפיות
חושבים לעבור ניתוח מתיחת פנים? דעו כי כיום מדובר בניתוח פופולרי מאד. יש שמבצעים את הניתוח משיקולים קוסמטיים ויש כאלו שזקוקים לו מבחינה רפואית (העור הנפול גורם לקושי בראייה ואפילו לקשיי נשימה). אך רוב המבקשים ומבקשות לעבור אותו הם אנשים רבים המעוניינים חזרה במראה פנים רענן, צעיר ובעיקר מתוח ולא מקומט.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica