חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בקרה לבנק לאומי סייעה ללקוח למחוק כ-60% מיתרת חוב לבנק אשר שוויה 700 אלף שקל

בהסכם פשרה שקיבל לאחרונה תוקף של פסק דין, מחק הבנק סכום של כ- 410 א' שקל ויקבל ב-39 תשלומים חודשיים  סך של 290 א', ללא ריבית וללא הצמדה

 ביולי 2004, הגיש הבנק בבית משפט השלום בנתניה כתב תביעה מתוקן בסדר דין מקוצר על סך של 372,641 שקל נגד לקוח עסקי , ונגד הערבים לחובותיו. זאת, בגין יתרות חוב בחשבון השוטף ובהלוואות

הנתבעים הגישו לבית המשפט באמצעות בא כוחם עו"ד תאופיק ביאדסי ,  בקשת רשות להתגונן, בה טענו בין היתר, כי הבנק כפה עליהם הפקדת כספים בתכניות חיסכון,  במניות ובפיקדונות כתנאי לקבלת אשראי, כי הבנק חייב את חשבונם בריבית גבוהה מהמוסכם וכי יש חשש בליבם שנעשו בחשבון פעולות וחיובים ללא הרשאה וללא קבלת הסכמתם.

הנתבעים צרפו לתצהיר הבקשה את חוות דעתו של דוד אברון,  מנכ"ל חברת חברת מ.א בקרה וניהול בע"מ מתמחה בחישובי ריבית ובדיקת חשבונות בנקים.

בתאריך 23/10/08 קיבל בית המשפט חלק מטענות ההגנה ונתן לנתבעים רשות להתגונן כנגד כל סכום התביעה.

במקביל להליך המשפטי, שהתנהל בבית משפט השלום בנתניה, ניהלו הצדדים משא-ומתן, על מנת להגיע לפשרה. במשא ומתן, שלווה בייעוץ מקצועי של דוד אברון, הציגו הנתבעים את הטעויות והליקויים של הבנק בחשבון. 

בתאריך 18/07/09 חתמו הצדדים על הסכם פשרה, לפיו הסכים הבנק למחוק סך של כ- 410 א' שקל משווי התביעה, כך שלמרות שיתרת החוב עומדה ביום הפשרה על סך של כ- 700 א'  שקל, הרי שבמידה והנתבעים ישלמו לבנק סך של 290 אלף שקל, ב- 39 תשלומים חודשיים רצופים (ללא תוספת ריבית),  יחשב החוב כמסולק. כאמור, שופטת בית משפט השלום בנתניה, הדס עובדיה נתנה להסכם הפשרה תוקף של פסק דין. 

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חברת  מ.א  בקרה  וניהול בע"מ עוסקת מזה כ - 22 שנה בניתוח ושיחזור של  חשבונות  בנק, ובהכנת חוות דעת מומחה לצרכים משפטיים לרבות הופעות רבות בבתי משפט לצורך מתן עדות מומחה.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מ.א. בקרה וניהול בע"מ

מאת: מ.א. בקרה וניהול בע"מדיני עבודה26/03/091357 צפיות
כלכלני מ.א בקרה וניהול מעריכים כי הגידול בהלנות השכר בחודש פברואר עלה בכ – 17% בהשוואה לינואר. כך קורה גם במשבר הנוכחי: על פי נתונים של חברת מ.א בקרה וניהול, המתמחה בחישובי ריבית ובדיקת חשבונות בנק, מעריכים כלכלני החברה כי במהלך פברואר חל גידול של כ - 17% בשיעור הלנות השכר, בהשוואה לחודש ינואר השנה.

מאת: מ.א. בקרה וניהול בע"מבנקאות19/03/091674 צפיות
מסתבר שמחיקות חוב אינן נחלתן הבלעדית של טייקונים ותאגידים. בדיקת בנק שביצעו כלכלני מ.א. בקרה וניהול סייעו לדחות בהסכמה תביעת בנק דיסקונט בסך 2 מיליון שקל נגד ערבה לחובותיה של חברה

מאת: מ.א. בקרה וניהול בע"מבנקאות26/02/091437 צפיות
12 מיליון שקל, זהו הסכום אותו הייתה חייבת חברה ישראלית לבנק הפועלים. בהסדר פשרה, בו סיפקה מ.א בקרה וניהול לנתבעים חוו"ד, מחק הבנק כ-85% מהחוב והעמיד אותו על 1.9 מיליון שקלים.

מאת: מ.א. בקרה וניהול בע"מבנקאות12/02/091214 צפיות
בהודעה שפרסם הבנק נאמר, שהחל מה-13.2, תופחת הריבית לעסקים המנהלים חשבונות מסוג חח"ד כללי ב-1.4% ומנגד, תועלה הריבית בשיעור זהה עבור מגזר העסקים הגדולים, בעלי חשבונות "חח"ד עסקי/מסחרי"- ריבית החובה לבעלי חשבונות "חח"ד כללי" תסתכם במדרגה הראשונה בפריים + 6.8% ובמדרגה השנייה בפריים + 8%.

מאמרים נוספים בנושא בנקאות

מאת: דניאל מלמדבנקאות17/05/201246 צפיות
כאשר אדם מגיע למצב שבו הוא כבר לא יכול לעמוד בהוצאות החודשיות שלו והוא מתמוטט כלכלית – הוא צריך להכריז על חדלות פירעון ולפתוח צו פשיטת רגל בבית המשפט. להמשך קריאה כנסו לפוסט >>

מאת: רוי ורלבנקאות23/10/171442 צפיות
Does thinking about your credit report give you awake? The sound advice above will help you fix your credit and be proud that you are financially responsible again.

מאת: רוי ורלבנקאות16/10/171535 צפיות
Now is the best time to start taking charge of your personal financial issues. Use the tips and techniques from this article to learn some sound personal finance tips. You do not need to take classes or years of training to start seeing big savings by improving your financial management skills. Every single knowledge you learn will help.

מאת: נועם קוריס משרד עורכי דיןבנקאות01/06/171823 צפיות
הבנקים מחוייבים בחובת גילוי מוגברת כלפי לקוחותיהם, מהי חובת הגילוי של הבנק כלפי הערבים של לקוחותיהם ?

מאת: נועם קוריס משרד עורכי דיןבנקאות01/06/171533 צפיות
האם בנק יכול לסרב לתת שירות ללקוחות מסויימים ? מהם התנאים לחוקיות סירוב הבנק לתת שירות ללקוח

מאת: איילתבנקאות20/01/162028 צפיות
טיפים - איך לא להיכנס למינוס מאת עו"ד רוני ברוש: על רקע מציאות כלכלית לא פשוטה ולעיתים אפילו סבוכה מאוד קל להתפתות לקחת עוד הלוואה או להיכנס למינוס בבנק. למעשה, יותר מידי הלוואות או משיכת יתר

מאת: ירון כהןבנקאות30/07/1510844 צפיות
יש לא מעט מוסדות ומשרדים שמבקשים אישורים נוטריונים עבור מסמכים שונים שמגיעים בשפות זרות. מסמכים כגון מסמכי לידה, תצהירים, דרכונים, תעודות, תעודות פטירה, תעודות נישואין או גירושין, מסמכי בעלות על רכוש והרשימה עוד ארוכה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica