חפש מאמרים:
שלום אורח
04.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כיצד אתר יכול לעזור בטיפול זוגי

מאת: עו"ד יצחק קרטזוגיות ואהבה03/11/2011947 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

פעמים רבות כאשר אנו נתקלים בשאלה ולא יודעים כיצד לענות עליה אנו פונים לאינטרנט במטרה לחפש את התשובה. באינטרנט ניתן למצוא כמעט הכל - מתכונים, מדריכי "עשה זאת בעצמך" בווידאו, סרטים, שירים, רעיונות, ואפילו פורומים מקצועיים בהם ניתן לקבל תשובות מעמיקות מאנשי מקצוע. כשהשאלה נוגעת לאהבה, לזוגיות או בטיפול זוגי, מתחילות החששות מהרשת הקרה, מכיוון שמדובר בנושא מורכב ורגיש הרבה יותר. ובכל זאת, לאתר אינטרנט יש יתרונות רבים בעזרה בטיפול זוגי, שלפעמים הם עולים על תמיכה פיזית וממשית של פנים מול פנים.

דיסקרטיות

בניגוד למפגש פנים מול פנים, האינטרנט מאפשר לנו לתקשר עם גורמים אחרים ולהיחשף לרעיונות מבלי להיחשף. פעמים רבות, כשמדובר בנישואים שעולים על סרטון או בקשר זוגי שמתהפך על צירו, הבושה, המבוכה, העצב והכעס גדולים מאוד, ולא כל אדם מרגיש בנוח להיחשף עם רגשות שכאלה בפני אדם זר, לא משנה עד כמה מיומן ומקצועי הוא. באתר אינטרנט אפשר לקבל ייעוץ ראשוני בטיפול זוגי ולשמור על דיסקרטיות בין אם בטלפון או בצ'אט און ליין.

האהבה לא מתה

בחלק מהמקרים בהם סיפורי אהבה מצליחים הופכים לריבים מטופשים, כל מה שחסר בין שני בני הזוג הוא עניין מחודש והפתעות. לפעמים מדובר בחידוש הקשר המיני שאולי התרחק או הטשטש עם השנים, לפעמים מדובר בכל אותן מילות חיבה ואהבה שנשמעו כבר אלף פעמים מפי בני הזוג וכבר לא נושאות את אותה הכוונה שנשאו בתחילה. לפעמים הקשר הזוגי נהיה מובן מאליו כי החיזור הטבעי נעלם עם הזמן.

באתר אינטרנט העוסק בתחום של זוגיות, תוכלו למצוא משחקי אהבה שונים שיחזירו את העניין והחשק המיני בין בני הזוג, פתגמי אהבה רבים שיתנו לכם רעיונות ויצירתיות למתן חיבה לבני הזוג בצורה חדשה ומעניינת, תוכלו לשמוע על סיפורים של זוגות שהצליחו להתגבר על משברים גדולים בנישואים או בזוגיות, ולקבל רעיונות והשראה כמעט מכל כיוון.

לסיכום,  ניתן לומר כי אתר אינטרנט העוסק בטיפול זוגי יכול לעזור לבני זוג שנמצאים במשבר על ידי מתן השראה ועצות, תוך כדי שמירה על דיסקרטיות מלאה.

 





 
     
     
     
   
   
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עו"ד יצחק קרט

מאת: עו"ד יצחק קרטדיני משפחה24/03/12961 צפיות
עורך דין מגשר ידע להביא לפתרון הסכסוך המשפטי ביעילות ומהירות יחסית כל זאת תוך כדי שהוא חוסך לבני הזוג את טירחת בית המשפט, ולא פחות חשוב את מפח הנפש שנגרם להם כתוצאה מויכוחים מיותרים בנוגע למציאת פתרונות משפטיים. כל זאת והחסכון הוא גם ללא ספק כלכלי יותר. מגשר גירושין שהוא עורך דין מביא עימו את המעלות שלו בכך שיש לו ידע משפטי שהוא כמובן קביל בבית המשפט, כך שכשהתהליך מסתיים הזוג יכול להיות סמוך ובטוח שאכן ההסכם אליו הם הגיעו בסופו של דבר בהסכמה הדדית אכן תהיה קבילה בבית המשפט.

מאת: עו"ד יצחק קרטדיני משפחה17/03/121181 צפיות
גירושים עלולים לגרור שברון לב לילדים, טראומות נפשיות ופגיעות רגשיות אצל בני הזוג הנפרדים, ופגיעה כלכלית נרחבת בכל אחד מהצדדים, ולכן בכל מקרה, גירושים הם הצעד האחרון. במידה וניסיתם הכל ובכל זאת החלטתם להתגרש, מגיע שלב ההחלטות והשאלות – איך להתגרש נכון?

מאת: עו"ד יצחק קרטדיני משפחה20/10/111013 צפיות
עורך דין יצחק-ארז קרט שנחשב כיום כמנהל משא ומתן מן השורה הראשונה המשלב דרך קבע חשיבה מחוץ הקופסה בעת משא ומתן מבהיר כי האינטרסים של בני הזוג חייבים לבוא לידי ביטוי לאורך כל הליך גישור גירושין. האינטרסים הם הצרכים, החששות והפחדים של כל אחד מבני הזוג העומדים בפני סיום קשר הנישואים שלהם ויציאה לדרך חדשה.

מאת: עו"ד יצחק קרטדיני משפחה17/09/111426 צפיות
באיזה מהירות ניתן להתגרש בצורה היעילה והמהירה ביותר, תוך הגעה להסכם גירושין מקיף ומלאה המגן על המתגרש וילדיו בצורה הטובה ביותר.

מאת: עו"ד יצחק קרטייעוץ משפטי17/09/111292 צפיות
רוצה להתגרש חושב לדעת בפני מה אתה עומד. האם קיימת דרך אידאלית להתגרש קיום בישראל ? מהי הדרך וכיצד יש לפעול.

מאת: עו"ד יצחק קרטדיני משפחה11/12/091070 צפיות
מתי בפעם האחרונה נשאלתם כמה אתם שווים ? אם מישהו היה קונה אתכם ? את הכישרון שלכם? את הפוטנציאל שלכם ? את המותג שבכם שטרם פרץ החוצה ?

מאת: עו"ד יצחק קרטדיני משפחה05/12/091371 צפיות
האם יש הבדל בין בקשה להפחתת מזונות לבקשה להגדלת מזונות.

מאמרים נוספים בנושא זוגיות ואהבה

מאת: אמורזוגיות ואהבה14/12/206477 צפיות
כולם אוהבים סקס. זה מהנה, זה מענג וזה עושה נעים בגוף ובנפש. אך האם ידעתם שבקרב הציבור הדתי קיום יחסי מין הוא בגדר חובה?

מאת: משה סויסהזוגיות ואהבה07/11/204928 צפיות
במגזר החילוני מה עדיף להירשם למשרד שידוכים לחילונים או לאתר הכרויות? רבים מהחילונים מחפשים בת זוג והאופציה הראשונה הינה אתר הכרויות! הבעיה מתחילה בהצא וביקוש בתחום זה וגם בתחום של שידוכים לחילונים!

מאת: אבי דוידיזוגיות ואהבה17/10/204709 צפיות
איך לרגש את בני הזוג עם ארוחה רומנטית בתקופת הקורונה. ארוחה טעימה ורומנטית אצלכם בבית.

מאת: אמורזוגיות ואהבה14/09/192809 צפיות
הפעם מנקודת מבט של מארחת בשם ענבר, בת 36 מאזור המרכז, העובדת כחדרנית במתחם צימרים וחדרים לפי שעה. ענבר שיתפה אותנו לאחרונה בחוויות משעשעות מעבודתה, כחדרנית היא מוצאת לא פעם "מציאות" בחדרים, למשל כסף, משקפי שמש, מפתחות, תכשיטים וכמובן לא מעט

מאת: אמורזוגיות ואהבה13/06/182318 צפיות
הזמנה דיסקרטית- בעבר אנשים היו צריכים ללכת לחנות סקס באזורים נידחים ומפוקפקים בשולי הערים ולכן חוויה זו הייתה מלווה במבוכה רבה עד כדי הימנעות כוללת. חוסר הדיסקרטיות, המפגש עם המוכרים, רכישה של מוצרים שונים והתעניינות בהם, הייתה דבר שקשה מאוד לרוב האוכלוסייה לעשות

מאת: אמורזוגיות ואהבה05/06/182753 צפיות
אמור חנות אביזרי מין דיסקרטיים הינה יבואנית של אביזרי מין גדולה ומקצועית ולה ניסיון רב שנים. כתוצאה מכך ניתן למצוא בחנות מגוון רחב של אביזרי מין ומוצרי סקס, כאלו שלא ניתן למצוא בחנויות סקס אחרות וכן מוצרים ייחודיים שונים כמו הלבשה סקסית

מאת: אמורזוגיות ואהבה26/03/181908 צפיות
ויברטורים חיצוניים לאישה ( רוקט פוקט , מסג'ר ) הם מוצרי סקס פופולריים לצורך אוננות בקרב נשים רבות ה-ויברטורים חיצוניים עוצבו כדי להעניק גירוי לדגדגן ועוזרים לנשים רבות להגיע

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica