חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

רוצה להתגרש - האם יש פתרון מושלם להליכי גירושין בישראל

מאת: עו"ד יצחק קרטייעוץ משפטי17/09/20111287 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כל אחד בישראל שרוצה להתגרש, משקיע זמן ומשאבים ללמוד את התחום לפני שהוא נוקט בצעד כלשהו. לכן חשוב של כל אדם ששוקל את צעדיו יכיר היטב את כל הסוגיות בפניהם הוא עומד בעת גירושים בישראל.
הליך גירושין מטיבו עמוס ברגשות עזים שונים המורכבים על פי רוב מכעסים, אכזבה, ייאוש ועד רצון לנקמה. ברגע שצד אחד מבני הזוג אומר שהוא רוצה להתגרש עליו לנקוט בצעדים על מנת לפתוח בתביעת גירושין בבית הדין הרבני.
אך מה נכון לעשות ? האם ישר כדאי להכריז מלחמה ?
האם אין דרך אחרת , דרך ביניים שגם תספק הגנה ממרוץ הסמכויות הקיים בין ערכאות המשפט בישראל בנושא גירושים וגם תאפשר הליך גירושין מהיר ללא מיריבות מיותרות והעצמת המחלקות בין בני הזוג המתעדים להתגרש.

אם כך קיים הליך גירושין שהוא בעצם הליך גישור מוגן, זה פתרון הקרוי שביל הזהב.
פתרון זה נבנה על ידי עורכי דין גירושין ממשרד קרט ושות' בראשותו של עורך דין יצחק-ארז קרט ומטרתו להספק הגנה מירבת לבן הזוג שרוצה להתגרש תוך דאגה לצרכיו ולאינטרסים שלו ובנוסף מאפשר הליך פרידה מהירה תוך שימוש בכלים של גישור גירושין והליכי משא ומתן מתקדמים בין עורכי הדין של הצדדים.

להורדת הספר שביל הזהב חינם לחץ על הקישור: http://www.karat-law.co.il/Gold

יש להדגיש כי הליך גישור גירושין בא לנסות ולמצוא פשרה בין בני הזוג שחושבים להתגרש וזאת על מנת להימנע מהתדיינות ארוכת שנים בבתי המשפט ובתי הדין הרבנים.
בהליך גישור גירושין יש התייחסות לפן הרגשי, הפן הכספי כאן המקום להדגיש כי גירושין, שמלווים בפרידה של בני הזוג, גוררים את חלוקת הרכוש. לרוב הדבר גורם לכך כי כל בן זוג יאלץ לחיות ברמת חיים נמוכה מזו שהיה רגיל אליה.
כלומר בנוסף לניסיון להגיע להסכם גירושין הכולל את כל המרכיבים שעל הפרק בעת גירושים בין בני זוג יהודים כגון: משמורת ילדים, הסדרי ראיה, מזונות אישה, מזונות ילדים, חלוקת רכוש וכיוצא בזה. יש התייחסות גם לפן הרגשי של כל אחד מבני הזוג ולכן לפעמים מגיעים להסכם שלום בית במקום הסכם גירושין.

 





 
     
     
     
   
   
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עו"ד יצחק קרט

מאת: עו"ד יצחק קרטדיני משפחה24/03/12960 צפיות
עורך דין מגשר ידע להביא לפתרון הסכסוך המשפטי ביעילות ומהירות יחסית כל זאת תוך כדי שהוא חוסך לבני הזוג את טירחת בית המשפט, ולא פחות חשוב את מפח הנפש שנגרם להם כתוצאה מויכוחים מיותרים בנוגע למציאת פתרונות משפטיים. כל זאת והחסכון הוא גם ללא ספק כלכלי יותר. מגשר גירושין שהוא עורך דין מביא עימו את המעלות שלו בכך שיש לו ידע משפטי שהוא כמובן קביל בבית המשפט, כך שכשהתהליך מסתיים הזוג יכול להיות סמוך ובטוח שאכן ההסכם אליו הם הגיעו בסופו של דבר בהסכמה הדדית אכן תהיה קבילה בבית המשפט.

מאת: עו"ד יצחק קרטדיני משפחה17/03/121177 צפיות
גירושים עלולים לגרור שברון לב לילדים, טראומות נפשיות ופגיעות רגשיות אצל בני הזוג הנפרדים, ופגיעה כלכלית נרחבת בכל אחד מהצדדים, ולכן בכל מקרה, גירושים הם הצעד האחרון. במידה וניסיתם הכל ובכל זאת החלטתם להתגרש, מגיע שלב ההחלטות והשאלות – איך להתגרש נכון?

מאת: עו"ד יצחק קרטזוגיות ואהבה03/11/11944 צפיות
כשהשאלה נוגעת לאהבה, לזוגיות או בטיפול זוגי, מתחילות החששות מהרשת הקרה, מכיוון שמדובר בנושא מורכב ורגיש הרבה יותר. ובכל זאת, לאתר אינטרנט יש יתרונות רבים בעזרה בטיפול זוגי, שלפעמים הם עולים על תמיכה פיזית וממשית של פנים מול פנים.

מאת: עו"ד יצחק קרטדיני משפחה20/10/111009 צפיות
עורך דין יצחק-ארז קרט שנחשב כיום כמנהל משא ומתן מן השורה הראשונה המשלב דרך קבע חשיבה מחוץ הקופסה בעת משא ומתן מבהיר כי האינטרסים של בני הזוג חייבים לבוא לידי ביטוי לאורך כל הליך גישור גירושין. האינטרסים הם הצרכים, החששות והפחדים של כל אחד מבני הזוג העומדים בפני סיום קשר הנישואים שלהם ויציאה לדרך חדשה.

מאת: עו"ד יצחק קרטדיני משפחה17/09/111422 צפיות
באיזה מהירות ניתן להתגרש בצורה היעילה והמהירה ביותר, תוך הגעה להסכם גירושין מקיף ומלאה המגן על המתגרש וילדיו בצורה הטובה ביותר.

מאת: עו"ד יצחק קרטדיני משפחה11/12/091069 צפיות
מתי בפעם האחרונה נשאלתם כמה אתם שווים ? אם מישהו היה קונה אתכם ? את הכישרון שלכם? את הפוטנציאל שלכם ? את המותג שבכם שטרם פרץ החוצה ?

מאת: עו"ד יצחק קרטדיני משפחה05/12/091367 צפיות
האם יש הבדל בין בקשה להפחתת מזונות לבקשה להגדלת מזונות.

מאמרים נוספים בנושא ייעוץ משפטי

מאת: בנימין קלינגרייעוץ משפטי22/07/222374 צפיות
בקשה לשינויים בהיתר - בסמכות מהנדס העיר לאחר קבלת ההיתר, מבוצעים לעתים שינויים מזעריים במהלך הבנייה, או שנולד צורך בשינויים אלה לעומת המאושר בהיתר, עוד בטרם תחילת ביצוע הבנייה. מהנדס העיר רשאי לאשר, בעצמו או מי מטעמו, חלק מהשינויים (ראו רשימה בהמשך), ללא צורך בדיון או באישור של ועדת המשנה או רשות הרישוי. זאת, על פי תקנות התכנון והבנייה (התרת שינויים בהיתר על ידי מהנדס ועדה מקומית), תשנ"ב-1992. לבקשה בהליך זה לא נדרש תיק מידע. ההיתר נמסר לאחר בדיקת תכנית השינויים, במידה שהם עומדים בדרישות המפורטות בתקנות.

מאת: בנימין קלינגרייעוץ משפטי13/07/201144 צפיות
בית המשפט זיכה בעל חברה אשר אשר השכירה נכס למכון קוסמטיקה ללא היתר. אף שיש לה כמה בעלי מניות, רק נגד אחד מהם נפתחו הליכים. בבית המשפט נחשף קשר חברי בין מפקח בעירייה לבין אחד מבעלי המניות. באשר לאכיפה בררנית והגנה מן הצדק קבע השופט כי מדובר באחד מאותם מקרים חריגים ונדירים המצדיקים את קבלת הטענה.

מאת: עו"ד אברהם זאדה הרפזייעוץ משפטי11/04/201222 צפיות
הגשתם בקשה להיתר בניה וקיבלתם סירוב? התקבלה החלטה בעניינכם ללא שנתנה לכם האפשרות לטעון את טענתכם? לא העניקו לכם הזדמנות לטעון את טענותיכם? מה ניתן לעשות במקרים כאלה ומהם זכויותיו של האזרח בפני הרשות ומהם חובותיה של הרשות?

מאת: tiloniייעוץ משפטי11/06/191264 צפיות
ישנם מקרים רבים בהם נגרמים לאנשים תמימים נזקי רכוש עקב רשלנות או אשמת צד שלישי. אלו נזקים שביכולתם להיגרם לדירה, לרכב, לעסק ולרכוש אחר, בדרכים שונות. אלו נזקים שעשויים להתרחש עקב אירועי שריפה, שיטפון, נזילות, שריפה, פריצה, אסונות טבע, ליקוי בניה ואחרים.

מאת: רוי ורלייעוץ משפטי25/01/191334 צפיות
זו הסיבה מדוע יש צורך ייתכן שתצטרך עזרה. המאמר להלן מספק עצות מצוינות כדי לעזור לך לנצח במקרה שלך פגיעה אישית.

מאת: נועם קוריס משרד עורכי דיןייעוץ משפטי24/06/173522 צפיות
רלה הגישה לתיק ההוצאה לפועל בקשה בטענת פרעתי וטענה בין היתר שנגבו ממנה סכומים עודפים ומופרזים שכלל לא היו צריכים להיגבות ובאופן מפתיע (או שלא) טענתה התקבלה ולאחר חישוב הסכומים שנגבו ביתר במהלך השנים, יצא דווקא שהבנק פתאום חייב לה מיליונים של שקלים.

מאת: אופירייעוץ משפטי02/09/162059 צפיות
לנוטריון יש מגוון תפקידים. בין היתר הוא צריך לאשר ולאמת מגוון מסמכים, ולו על מנת שאלו יהיו קבילים להוות ראיות בבית המשפט- אם בארץ ואם בחו"ל.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica