חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לא מפסיקים לחגוג בקריות

מאת: יעקב אקבולוטחתונות07/11/2011649 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מתלבטים לגבי תכנון מסיבה? מארגנים אירוע משפחתי בלתי נשכח ואתם לא יודעים עם מה חשוב להתחיל?

הפקה של אירועים היא התחלה של מסע קטן. ארועים משפחתיים מורכבים מחלקים רבים, כשכל פרמטר צריך תשומת לב ראויה. כשמגיעים ליום המשמח אתם קוצרים את הפירות, אחרי שארגנתם ארוע שלא ישכח במהרה!

מחפשים עצה בנושא אולמות אירועים בקריות? בוא ללמוד כל שדרוש לכם לדעת על תחום האירועים.

מרגישים שאתם צריכים להכיר כל מה שיש לדע על הרמת מפגש מהמם? קיימים גורמים רבים שיש לזכור בהרמת אירוע: כמה אנשים יגיעו לאירוע, בידור, בר וקיטרינג, עיצוב המקום, בגדים מעוצבים, תיעוד וכיוצא בזה. לכל אלה נתייחס כאן.

אולמות אירועים חדרה זה מקום טוב להתחיל בו

מקום לאירוע -
כדי לקבוע מקום ראוי למסיבה שלכם, חייבים לקחת בחשבון כמה פרטים: אופי הארוע, האקלים, איפה גרים המוזמנים ומספר האנשים באירוע. איפה תרצו לערוך את האירוע? גן אירועים, אולם אירועים, או אירוע בטבע? אולי תעדיפו בכלל אירוע בבית? אל תהיו פזיזים לפני שאתם חותמים על חוזה מול אולם או גן, האם הוא בטוח ממלא את כל הדרישות שסימנם לעצמכם?

שרות הסעדה - אי אפשר לתכנן מפגש ולא לספק קייטרינג. טעמו את האוכל ובדקו כי הגן דואג לכם למזון איכותי. אם תכננתם אירוע, בטבע תצתרכו לדאוג לשירותי ההסעדה מצידכם, על ידי השכרת שרותים מחברת מזון לארועים לפי העדפותיכם. לא לשכוח, אם לאורחים יש דרישה לכשרות, שימו לב שלקייטרינג יש תעודה.

משקאות - בר אקטיבי או פסיבי ניתן מתוקף שרותי המקום או בשרות חיצוני. מחירי האלכוהול מושפעים מיוקר המשקאות, סוגי האלכוהול, אופי ההגשה והתוספות שתבחרו להוסיף.

חליפה ושמלה - הבגדים תלויים ברצונותיכם. בגדים לאירועים הם , שלאו דווקא חייבים להשקיע בו כל כך הרבה משאבים. לא לשכוח המאורע הוא חד פעמי ונראה שלא תהיה לכם אפשרות ללבוש את הבגדים האלה אחרי האירוע הזה. חשבו על האופציה להשכרה של הבגדים. תוכלו לתפור תלבושת יחודית, לחסוך בהוצעות על מותג. תוכלו להסתכל אם יש בידכם בגד נפלא או אולי להזמין דרך הרשת.

העיצוב של האירוע - בלב הארוע; אולמות וגני הארועים מציעים מספר אפשרויות לעיצוב המקום. אל תסכימו להתפשר על האווירה המרגשת שאתם מבקשים ליצור.

להקה או די. ג'י. - מוסיקה זה עמוד השידרה של הארוע הופעה חיה או תקליטן, העיקר שיגרמו הנאה לאורחים. אם הטעם המוסיקלי שלכם לא שיגרתי, אל תזניחו את העובדה שהדודים לא ישמחו כל כך וצריך לבדר את כולם.

שרותי צילום - כל יום משמח חייב להיות מתועד, רצוי בידי צוות של מקצוענים. בדרך כלל יצולמו גם את ההכנות למסיבה ועוד תמונות מרגשות. זכרו לתעד את חגיגות השמחה גם בוידאו.

חושבים על ארוע העשור? רוצים לקרוא עוד על תחום האירועים? המשיכו לקרוא כאן לכל המידע, החדשות הלוהטות והטיפים הכי חמים לשמחות שלכם.
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יעקב אקבולוט

מאת: יעקב אקבולוטטיולים בחו"ל19/08/121173 צפיות
הרווח שלך מעבודה במדינה אחרת הוא שגם קיבלת טיול ארוך ומספק. אין פה ויכוח, העבודה מאוד פיסית והימים ארוכים ומעיקים, אולם, אתה חופשי בסופ"ש, סופג תרבויות שונות וחווה הרפתקות במקום זר לתקופה מסויימת.

מאת: יעקב אקבולוטתקליטנים19/08/121106 צפיות
מעבר להחלטה על המקום, שללא ספק היא מרכזית וחשובה, מומלץ לחשוב בנוסף על המנות שיוגשו שיהיו במשתה. גם אם זה בחתונת כסף או בכלל במסיבת סיום חטיבה, חלקים אלו הם בגדר חובה ואי לזאת, כדאי לחשוב עליהם לעומק.

מאת: יעקב אקבולוטאחסון אתרים16/08/121266 צפיות
באינטרנט ניתן למצוא לא מעט טכנולוגיות נפרדות, דפי אינטרנט נבנים באופן שונה ולא כל סוג שרת מתאים לאחסן את האתר שברשותכם. יש צורך לברר בטרם עת אם השרתים של החברה מתאימים לאתרכם.

מאת: יעקב אקבולוטהריון ולידה16/08/121142 צפיות
כל תחום הקטנטנים מלא בלא מעט מונחים שכנראה לא הכרנו עד לשלב ההריון. החל מהמוצצים לתינוק וכלה במשחקים המיוחדים ובמיטות שילוו את הילד לאורך שנות ההתפתחות. מהסיבה הזאת כשתהיו הורים חשוב לרכוש לא מעט רהיטים ואביזרים לביתכם.

מאת: יעקב אקבולוטאירועים וחתונות – כללי16/08/121201 צפיות
המיקום שתבחרו מיועד לשקף את בעלי השמחה ואת הקריטריונים שחשובים לכם. וילה בכוכב יאיר תשקף אקסקולוסיביות, חתונה על הים תעיד על ילדותיות מבורכת, אולם חגיגי ירמוז על עושרכם בעוד שגן או אולם אינטימי ישקף חמימות.

מאת: יעקב אקבולוטבגרויות16/08/121240 צפיות
ככל שיותר זמן עובר לאחר סיום התיכון - ככה תתקשו יותר להשלים בגרויות. זה למה, שווה לפתוח בתהליך בשלב מוקדם. יש הרבה מוסדות שתוכלו להירשם אליהם. עוד מידע על מוסדות אלו אפשר למצוא ללא בעיה באינטרנט. היה ואתם חיילי סדיר, קבע, או אם השתחררתם לאחרונה, ניתן לקבל הטבות והנחות מסויימות על קורסי השלמת בגרות.

מאת: יעקב אקבולוטהדברה08/08/121150 צפיות
מצאתם לשלשת יונים? כשיש בסביבה ריבוי יונים, אין צורך לעשות שימוש בחומרים רעילים. היום קיימות כל מיני שיטות שמרחיקות יונים בלי לפגוע בהן. כמו מה? רשתות מיוחדות ודיסקים תלויים.

מאמרים נוספים בנושא חתונות

מאת: אבי דוידיחתונות23/12/182895 צפיות
היא רוצה לימוזינה ואתה רצת פחות. למה כדאי לך להשתכנע או מדוע היא שוב צודקת?

מאת: shiritחתונות11/06/181367 צפיות
כשאתם מתחתנים בקיץ או בחורף – ישנם הבדלים גדולים מאד בין 2 סגנונות החתונה.

מאת: רוני הכהןחתונות14/03/181503 צפיות
קראו הלאה את הדברים החשובים הבאים טרם ההחלטה לגבי השכרה של לימוזינה או כל רכב יוקרה אחר.

מאת: SEOMANחתונות16/01/181581 צפיות
מהו המקום המושלם לאירועים במרכז ואיך גם אתם יכולים לשריין לעצמכם מועד לחתונה באחד מאולמות האירועים המובילים בישראל מבלי לבזבז את זמנכם היקר בהתרוצצויות מיותרות בין גני אירועים.

מאת: בני דואניחתונות05/09/172058 צפיות
מה יכול להיות משמח, שונה ומיוחד כמו להחליט על איחוד עם בן הזוג ולהתחתן בצורה מכובדת ויפה?

מאת: moraleחתונות08/08/172175 צפיות
כל זוג שעומד להתחתן, לא משנה באיזה גיל, עומד בפני שורה של שאלות לגבי אופי האירוע אותו הוא רוצה לערוך. שאלות אלו, במקרים רבים, הן בסיסיות ומהותיות שכן הן יקבעו את כל אופי התכנון של האירוע, וכן את כל מהלך האירוע עצמו. במאמר זה ננסה לענות על השאלות השונות על מנת להעניק לזוגות מענה שלם וכולל, מענה אשר יאפשר להם לערוך אירוע כפי שהם רוצים וחולמים

מאת: שרון צרפתיחתונות08/06/172104 צפיות
כאשר מגיעים אל השלב הזה של החתונה מגלים עד כמה כל מה שהיה עד עכשיו נראה כמו משחק ילדים מפני שכל העבודה שצריכים לבצע עבור הקמה של חתונה מצריך התמקדות ביעד והבנה במורכבות של איך לארגן חתונה מבלי להגיע אל מצב של ריבים ופרידה סופית...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica