חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קצת על אופנה

מאת: אופיר בוקובזהאופנה13/11/20111252 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אופנה

אופנה – מידע כללי

אופנה הוא תחום בלתי נפרד מחיי היום יום שלנו, ישנם הרבה אנשים אשר המקצוע שלהם ובסיס החיים שלהם הוא אופנה, לכל תקופת זמן מסוימת יש תחום אופנה כלשהו לדוגמא: אופנת שנות ה80, ה70 ועוד זמני אופנה שונים אשר בכל תקופה אחרת לבשו בגדים שונים.
בשנת האלפיים ישנה חזרה של האופנה של פעם, הרבה אנשים מתחילים ללבוש בתקופה מסוימת בגדים של אופנת שנות ה80 ו70 ואפשר להגיד שזה סוג של חזרת האופנה אבל עם שינויים קטנים של שנות האלפיים.
כיום ישנם הרבה מאוד חברות מעצבים אשר עורכות פעם בתקופה מסוימת בדרך כלל בכל תחילת עונה את בגדיהם לקהל הנרחב ובכך הם גם מפרסמים את עצמם.

מעצבי אופנה

עוד דבר שחשוב מאוד לציין הם מעצבי אופנה, ללא מעצבי אופנה לא יהיו את עיצובי האופנה השונים אשר מייחדים כל אדם ואדם:

· עיצובים ייחודיים – הדבר הראשון אשר מאפיין כל מעצב אופנה הוא עיצוב ייחודי אשר אותו מעצב אופנה יצר, בדרך כלל עיצובים ייחודיים של מעצבי אופנה יכולים להגיע לעשרות ואפילו למאות אלפי שקלים.

· קטלוגים – הדבר השני אשר כל מעצב אופנה עושה בכל תחילת עונה היא הוצאת קטלוגים עם העיצובים החדשים שהוא הכין וישנם הרבה עיצובים.

· תצוגת אופנה – הדבר השלישי ואולי העיקרי ביותר אשר כל מעצב אופנה עושה הוא תצוגת אופנה עם דוגמניות אשר מראה לאנשים בעיניהם את הבגדים ואת הגזרה שלהם.

אופנה – לא בשבילי

ישנם הרבה מאוד אנשים שכאשר הם שומעים על המילה אופנה הם ישר אומרים שזה לא בשבילם.
הבחירה של השקעה בבגדים ובחירת בגדי אופנה הם בהחלטת האדם עצמו בלבד, אך עדיין הרוב  השולט אשר משקיע בבגדי אופנה הם אך ורק הבנות, היום כמעט ואין בחורה אשר דואגת ללבוש בגד שהוא "במודה", לעומת זאת הגברים אינם תמיד משקיעים באופנה מאחר והם לא חושבים שזהו דבר משמעותי בחייהם.
כמובן כי יש גם הרבה אנשים אשר הם אינם אוהבים להשקיע על בגדי מעצבים או על מותגים, מאחר והמחיר של הבגדים לא נראה להם משתלם בכלל.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ניתוח הסרת משקפיים בלייזר הוא הדרך הטובה ביותר של הסרת משקפיים.

לעשות עבודה בארה"ב , כי עבודה בארה"ב זה לא דבר קשה.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אופיר בוקובזה

מאת: אופיר בוקובזהתיירות ונופש - כללי11/03/131080 צפיות
חולמים על נסיעה בקרוב לארה"ב? עדיין לא הגשתם בקשה לקבלת ויזה? הבאנו לפניכם במאמר זה את כל הדרכים אליהם ניתן היום לפנות על מנת לקבל ויזה לארה"ב.

מאת: אופיר בוקובזהטיולים בחו"ל20/08/121065 צפיות
ישנם היום הרבה מאוד אנשים אשר מחפשים עבודה לתקופה ארוכה אשר תהיה קצת שונה משאר העבודות המזדמנות שקיימות, קשה מאוד למצוא עבודות כאלה ואם אנו נמצא עבודות אלו יתבססו בעיקר על מכירות, אחת מן העבודות אשר נכללות בתחום המכירות היא עבודה בארה"ב.

מאת: אופיר בוקובזהבניין ואחזקה - כללי04/07/121110 צפיות
אחד מן החלקים הכי חשובים במעבר הדירה היא העברת החפצים בעזרת חברת הובלות. כל אדם רוצה שהעברת החפצים שלו תתבצע בצורה הטובה והמהירה ביותר שיש ללא כל שגיאות בין אם זה פגיעה בחפצים או בין אם זה תקלה אחרת בהובלה.

מאת: אופיר בוקובזהבניין ואחזקה - כללי04/07/121131 צפיות
כולנו מגיעים מתישהו ליום שבו עלינו להעביר את הדברים שלנו למקום אחר, אם זה לעזוב את הבית על מנת לעבור לדירה חדשה, או אם זה לעבור בשביל הלימודים, מתישהו אנו נזדקק לחברת הובלות טובה אשר תעזור לנו להעביר את הדברים שלנו ממקום למקום.

מאת: אופיר בוקובזהעבודה וקריירה - כללי05/02/121413 צפיות
כאשר אנו שומעים על עבודה בהוואי השאלה הראשונה אשר עוברת בראשנו היא למי עבודה בהוואי נחשבת כמשתלמת ?, התשובה לכך היא כי עבודה בהוואי מתאימה בעיקר לצעירים בגילאים 20 – 35 והכי הרבה הם החיילים אשר סיימו את שירותם הצבאי ורוצים לעשות טיול לאחר הצבא.

מאת: אופיר בוקובזהעבודה וקריירה - כללי30/01/121734 צפיות
אתם בטח רואים את כל המודעות האלו בצד של הפייסבוק או של האימייל שלכם- "בעלי דרכון אירופאי?" או "לאזרחים אמריקאים בלבד!" ואתם חושבים- מה איתנו? מה עם הישראלי שרוצה לעבוד בחו"ל חוקי? אז הנה הפתרון ! עבודה חוקית בקנדה !

מאת: אופיר בוקובזהעבודה וקריירה - כללי29/01/121375 צפיות
איזה ישראלי לא חולם על אמריקה? יבשת הבייסבול, הרוקנ'רול, המקדונלס, הצ'יפס וההמבורגר, הדולרים, הסופרמן והכוכב הנולד (המקורי!), יבשת ה"הכול בגדול" וה"הכול אפשרי". כמה שירים אפשר לכתוב על אמריקה? שואלים ברי סחרוף ורמי פורטיס (בשירם "אמריקה"), ואנחנו שואלים: למה לכתוב שירים על אמריקה כשאפשר לנסוע לעבוד ולחיות באמריקה?

מאמרים נוספים בנושא אופנה

מאת: עומריאופנה02/06/162143 צפיות
כשמדברים או נזכרים בתכשיטים, אוטומטית צצה לנו בראש תמונה של אישה. אך בימים אלו סדר הדברים משתנה: טרנד התכשיטים תופס תאוצה רבה בקרב הגברים המודרניים. למרבית תכשיטים והאביזרים הגבריים (בין אם מדובר בתליון, שרשרת או צמיד לגבר) יש מטרה, וכל פריט בא להדגיש ולהבליט תכונה שונה.המבחר עשיר ושופע, וגבר המעוניין לקשט עצמו ולשפר את ההופעה עלול ללכת לאיבוד. לכן כדאי שנעשה סדר בתכשיטים הקיימים ונפרט מהם הטרנדים החמים ועל מה מומלץ לשים דגש בבחירת תכשיטים לגבר.

מאת: אבי דוידיאופנה29/03/162105 צפיות
טיפים חיוניים לקניית בגדים ואביזרי אפנה בזול בישראל ובאתרי אינטרנט.

מאת: רועי כץאופנה11/02/162057 צפיות
שעונים הם האקססוריז הפופולארים ביותר לגבר

מאת: אודי ביגאופנה06/08/152428 צפיות
הילדים שלנו הם הדבר החשב ביותר לנו בחיים, אנו עושים הכול בשביל שהם יהיו מאושרים ורוצים רק בטובתם. כשיש אירוע משמעותי כזה או אחר בחיים שלהם ההתרגשות שלנו רבה, ואך טבעי הוא הדבר שבאירוע שלהם נרצה שהם ייראו הכי טוב והכי נוצץ. בת מצווה היא עוד אירוע מהאירועים החשובים הללו בחיים שלהם, ובשביל להתלבש טוב הכלה צריכה למדוד שמלות בת מצווה בכדי שהיא תמצא את מה שהכי מתאים לה. אירועי בת מצוות הם אירועים רבי משמעות וכל אחד רוצה שהילדה שלו תיראה במיטבה, אז הנה כמה טיפים בעניין של שמלות.

מאת: דוד כהןאופנה31/07/151890 צפיות
מה מייחד בגדי תינוקות מבגדים לגילאים מבוגרים יותר? איך מתאימים בגד לעונת השנה? איך בוחרים מותגים לפעוטות?

מאת: אודי ביגאופנה16/05/151907 צפיות
אחד הדברים הכי שובי לב, חמודים ועוצרי נשימה זה להביט על שורת ילדות קטנות, לובשות בגדי שושבינות ומקבלות לאחר כבוד את פני החתן והכלה. עם זאת שמלה עבור שושבינה ניתן למצוא במגוון מידות, כך שגם ניתן למצוא שמלות עבור נערות ונשים, אך עדיין הקסם הגדול ביותר טמון בשמלות של שושבינות קטנות. מה בדיוק עובד כ"כ טוב? ובכן לא ברור אם זה השילוב של הבד העשיר עם המראה התמים ילדי, אם זה המעמד שמתחבר אל מהות השמלה, או עם זה המראה של הלבוש המושקע והמוקפד אשר מולבש על ילדות מרוגשות וחייכניות שהולכות לפני הזוג המלכותי.

מאת: ravivorאופנה22/04/152983 צפיות
בניגוד למה שנהוג לחשוב, יבוא מקביל של מותגים הוא חוקי בישראל - כל עוד מקפידים על כך שהמוצרים אכן מקוריים ולא מזויפים. הנה כמה מהיתרונות של יבוא מותגים מקביל.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica