חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

גנן עם זקן על הנדנדה ראיתם כבר?

מאת: יויומדיה (yoyomedia)גני ילדים15/11/20111311 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כבר נתקלתם בבואכם לחפש גן ילדים לילדיכם הרך בגנן עם זרועות שריריות/שעירות המחזיקברוך פעוט  ?
פרצוף מחייך חיוך רחב וזקן שטרם גולח?

נכון עדיין קטן מס' הגברים הבוחרים ללמוד את מקצוע הגננות אך בכל זאת חלה התקדמות ותאוצה בתחום זה שבעבר היה  נחלתם של נשים בלבד!
אנחנו עדיין למדים ורואים ,כי תחום זה  שמרני  , המשכורת אינה קורצת,אינה מפתה כלל ועיקר וההתייחסות של ציבור ההורים הינה שמרנית/ הססנית וספקנית.
לאמרות זאת שילוב של גנן זכר בגן הפך לעובדה שמתחילה לתפוס עוצמה בקרב גני ילדים בהוד השרון וכן גני ילדים בכפר סבא.
מהם התכונות שאנו מצפים מאיש/אשת החינוך המטפלים בילדינו הרכים? רוך, אהבה, חמלה, עידון,חיזוק, חינוך לערכים, עוצמה והקשבה..

מה קורה כשיש בצוות גנן/מטפל ממין זכר?

נכון, החינוך מקבל היבט רחב יותר של שוויוניות.
מהו המסר הנמסר בעצם נוכחותו של הגנן בגן הילדים?
זוהי אמירה  נינוחה ,טבעית ושקטה שאומרת : כן בגן יש גם גנן וזה טבעי ונכון ,דמות גברית  ,שווה ,אוהבת, נותנת, מלמדת ומעניקה את הצרכים להם נזקקים הילדים בגן.
הילדים מקבלים ומתחנכים באופן שיוויוני ומבינים,  שגם הגבר תפקידו בחינוך כמוהגננת- האישה.
אך האם קיימת באמת מוכנות מצד החברה  לקיומו של גנן בגן כדבר מובן מאליו?
הדעות חלוקות לכאן ולכאן.
בחברה החילונית משתמשים ומציגים את התופעה כגימיק שיווקי- ייחודי לגן וישנם משפחתונים בהוד השרון שמבליטים את ייחודיותו של המשפחתון בכך שקיים גנן זכר במשפחתון.
לעומת זאת בחברה הדתית דמות המחנך בגיל הרך הינה טבעית ואפילו  יוקרתית.

מהם תפקידי הגנן בגיל הרך?

מפגש- בוקר, משחקים דידקטיים, חינוך לערכים, חיזוקים חיוביים, משחקי- חצר, יצירה, חינוך לניקיון אישי והפעלה מוטורית - בדיוק כפי שגננת מבצעת.

גנן וגננת מהווים ביחד  תמונה משלימה  של תא- משפחתי.
במשפחות חד -הוריות זה מהווה איזון משלים בחינוך הילד.
ישנם יתרונות נוספים לגנן בגן  למשל:
טיפול בגינת הירק/הלימודית, משחקי – כדורגל, משחקי- כדורסל,
התעמלות ועוד...
אז מה יש לנו? דמות גברית שמעניקה אהבה, מעצימה, משתובבת ומזמנת שוויוניות כעובדה כבר מגיל- רך.

ישנם הורים  ששוללים ומסתייגים מנוכחות גבר במסגרת החינוכית של ילדם.
הסיבות לכך שונות: "גנן  אינו רך  כגננת", "לא אוכל לדבר איתו באופןגלוי ,פתוח ושווה", "אני חוששת שהוא קשוח מידי", "אני חוששת מדמות גברית בגן –לא טבעי לי".
לעומת זאת ישנם הורים המברכים על הימצאותו של גנן בגן.

בסופו של דבר כאשר הורה מכניס את ילדו לגן שבו ישנם אנשי- חינוך משני המינים הילד יוצא נשכר בכל המובנים ולומד לחיות באווירה שוויונית נעימה, מגוונת, מהנה ומנצחת!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חברת יויומדיה שיווק באינטרנט מרכזת עבורך תחת קורת גג אחת, בדיוק את מה שהעסק שלך צריך כדי ליצור רווחים ומיתוג על ידי שיווק באינטרנט והכל במחיר אטרקטיבי והוגן: בניית אתרי אינטרנט , קידום בגוגל, שיווק בפייסבוק, פיתוח אפליקציות לשיווק העסק והכל תוך כדי מתן יחס אישי ומחויבות לתוצאות.
תוצאה - העסק שלך משווק באינטרנט באופן אופטימלי

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יויומדיה (yoyomedia)

מאת: יויומדיה (yoyomedia)נדל"ן ומקרקעין15/01/13991 צפיות
עבודתו של עורך דין מקרקעין היא בתחום הנדל"ן על הסתעפויותיו השונות. מדובר על אחד התחומים המורכבים ביותר בעולם המשפטי. עורכי דין העוסקים בתחום נוגעים בנושאים כגון מכירת או השכרת נכסים, ליווי פרויקטים של בנייה שונים, תמ"א 38, פרויקט 'פינוי-בינוי', קבוצות רכישה ועוד. בכל מקרה בו מדובר בנכס נדל"ני, עורך דין נדל"ן הוא האדם שיש לפנות אליו.

מאת: יויומדיה (yoyomedia)תחבורה ורכב - כללי06/12/121190 צפיות
עבור בני גיל הזהב, ניידות היא נושא חשוב מעין כמוהו. בגיל הזהב, פעמים רבות התניידות למרחקים קצרים אפילו עשויה להיות משימה לא פשוטה. הצורך להיעזר בזולת עבור פעילות שבעבר הייתה קלה גורמת לא אחת לתחושת חוסר אונים ואף לבידוד חברתי וירידה קשה במצב הרוח. קשישים שאיבדו את היכולת לנהוג ברכבם וללכת ברגל מחוץ לבית עשויים להתקשות להגיע למכולת, לקופת החולים, לחברים ובני משפחתם, לפעילויות חברתיות ויכולים אף להגיע למצב בו הם כאסירים בביתם שלהם. הפתרון הטוב ביותר לחידוש העצמאות הוא רכישת קלנועית. בעזרת קלנועית

מאת: יויומדיה (yoyomedia)פסיכולוגיה28/11/121520 צפיות
אנשים רבים מכירים את המושג 'טיפול פסיכולוגי' או 'טיפול נפשי', רבים עוד יותר מחזיקים בדעות כאלו ואחרות אודות התחום, לא תמיד מתוך ידע והבנה. עבור כל אחד מאתנו, חשוב מאוד לדעת קצת יותר על פסיכותרפיה שכן היא כלי עזר אדיר שבכוחו לשפר את חיינו ולעזור לנו להגשים את עצמנו ואת מטרותינו.

מאת: יויומדיה (yoyomedia)בריאות השן18/11/121222 צפיות
פלאי הטכנולוגיה המודרנית לא פסחו גם על תחום רפואת השיניים. אכן, בשנים האחרונות אנו עדים להתפתחויות רבות בתחום, בייחוד ברפואת שיניים משקמת כמו השתלות שיניים בשיטות מתקדמות, שתלים מודרניים ועוד. כל רופא שיניים המכבד את עצמו ופועל בראש ובראשונה למען מטופליו מחזיק בציוד החדיש ביותר ועוד בשיטות מודרניות החל מרופא בירושלים ועד רופא שיניים בכפר סבא - הטכנולוגיה הופכת את רפואת השיניים לבטוחה יותר, מהירה יותר ואפקטיבית יותר.

מאת: יויומדיה (yoyomedia)נדל"ן ומקרקעין14/11/121054 צפיות
עסקאות נדל"ן / מקרקעין הן עסקאות בעלות מורכבות משפטית ופיננסית רבה. בעסקאות אלו מעורבים סכומי כסף גדולים ולא אחת המיסוי עליהן נרחב. בשל כל זאת, חשוב מאוד לשכור את שירותיו של עורך דין מקרקעין מנוסה, מקצועי ואמין שיוכל להנחות ולייצג אותנו בעסקאות השונות.

מאת: יויומדיה (yoyomedia)עסקים בינלאומיים14/11/121095 צפיות
ישראלים רבים בוחנים בימים אלו את האפשרות לרכוש נדל"ן בארה"ב להשקעה. הרווח המתקבל הוא משכירות ארוכת טווח. אחד האלמנטים החשובים בהערכת כדאיות העסקה הוא מיסוי. טרם רכישת דירות בארה"ב להשקעה חשוב לדעת את חוקי המס, מתי ולמי מדווחים על ההכנסה וכיצד להימנע מתשלום מס כפול.

מאת: יויומדיה (yoyomedia)טלפונים סלולריים15/09/121183 צפיות
לא מצליח להבין למה אתה לא עומד בקצב של המתחרים? מחפש דרך להגדיל את מאגר הלקוחות שלך? אפליקציות לסמרטפונים הן הדבר הגדול הבא בעולם השיווק - אם אתה בעל עסק אתה כבר יודע שכדי להרוויח אתה חייב לעמוד בקצב של המתחרים שלך, חלק נכבד מזה היא התקדמות עם הטכנולוגיה.

מאמרים נוספים בנושא גני ילדים

מאת: נאוה סלורגני ילדים16/02/152743 צפיות
מעברים ושינויים הם תהליכים לא קלים, לא לנו המבוגרים ובטח שלא לילדים שלנו. אם אתם חוששים לקראת עלייתו של הילד לכיתה א', אם יש לך התכווצויות בבטן כשאת רק מדמיינת אותו נדרש לקרוא, ואם אתה לא לגמרי משוכנע שהוא מוכן לחוויה שכזו- יש לכם עוד מספיק זמן (כחצי שנה זה בהחלט מספיק...) עד שנת הלימודים הבאה, כדי להכין אותו כראוי לקראת הצפוי לו. לפניכם כמה דרכים שיעזרו לכם לעזור לילד להיות מוכן ובשל יותר.

מאת: נאוה סלורגני ילדים16/02/151924 צפיות
מעברים ושינויים הם תהליכים לא קלים, לא לנו המבוגרים ובטח שלא לילדים שלנו. אם אתם חוששים לקראת עלייתו של הילד לכיתה א', אם יש לך התכווצויות בבטן כשאת רק מדמיינת אותו נדרש לקרוא, ואם אתה לא לגמרי משוכנע שהוא מוכן לחוויה שכזו- יש לכם עוד מספיק זמן (כחצי שנה זה בהחלט מספיק...) עד שנת הלימודים הבאה, כדי להכין אותו כראוי לקראת הצפוי לו. לפניכם כמה דרכים שיעזרו לכם לעזור לילד להיות מוכן ובשל יותר.

מאת: רפי רזניקגני ילדים02/11/142750 צפיות
רוב שנות הילדות שלנו אנו לומדים. זה מתחיל כבר בפעוטון בו מלמדים אותנו להבדיל בין טוב לרע, בין מסוכן לחיובי, צבעים בסיסיים, קצת חיות ועוד אלמנטים חשובים הקשורים לבניית השפה.

מאת: ציוד לגני ילדים רעיון בקרטוןגני ילדים07/04/132160 צפיות
פעילויות לגני ילדים חשובים מאין כמוהם הם על המולדת. גני הילדים עושים עבודה מצויינת לאורך השנה אך ניכר כי יש נתק רגשי בין נושאיי הפעילויות לגני ילדים לרגש שהם אמורות לעורר. הפעילויות לגני ילדים ליום העצמאות למשל מתהדרות בדקורציה של הגן ביום החגיגי ולא במידע הרב שהילדים הקטנים צריכים לספוג ועל התחושות שיתעוררו מתוך הציוד לגני ילדים החגיגי והפעלות לגני ילדים הנערכות.

מאת: ציוד לגני ילדים רעיון בקרטוןגני ילדים31/03/131977 צפיות
פעילויות לגני ילדים שהם כמו תקליט שבור מסייעים לילדים בהבנה וקליטה. זה קורה לכל הילדים בגן בשעת המשחק בציוד לגני ילדים, הם לא מפסיקים לזמזם שיר מסוים,שכאילו נתקע להם בראש ולא עוזב.ערכתם פעילויות לגני ילדים במהלך השבוע ולעתים מדובר רק בשורה אחת שהם זוכרים מהשיר שלמדו ומרגישים צורך לא מובן לזמזם אותו שוב ושוב. בחברות המייצרות ציוד לגני ילדים בעולם כולו וכן מפעילי חוגים לילדים והפעלות לגיל הרך מנסים לבדוק מה פשר התופעה

מאת: ציוד לגני ילדים רעיון בקרטוןגני ילדים21/01/138484 צפיות
ציוד לגני ילדים להפעלת פעילויות בגני ילדים הינם משפחה אחת גדולה ששמות הפריטים מתחדש שם מדי יום. בגן הילדים עלינו ללמד,לתרגל ולהביא את הילדים להישגים לימודיים ולא רק חוויתים. האם ניתן לערוך פעילות לימודית מעניינת סת'ם עם הציוד לגן ילדים שקיים ובלי להשתגע עם כלים דידקטיים דרמתיים ?

מאת: ציוד לגני ילדים רעיון בקרטוןגני ילדים16/01/138671 צפיות
לאחרונה הציוד לגני ילדים הפך לחלליות מוארות וצבעוניות שכבר אי אפשר להבין האם רק מתגלשים או גם קופצים עליהם. ציוד לגני ילדים בסיסי זה כדור,חבל או רק עמוד גבוה, סביבו הילדים והגננת צריכים להקים פעילות ראויה שהיא גם לימודית,גם מלאה הומור וגם חוויתית. במאמר זה נביא הוראות ברורות כיצד להפעיל את ילדי הגן עם ציוד לגני ילדים בסיסי כמו בפעילות: "מעגל הצפרדעים" או "מרבד הקסמים".

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica