חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מהו ClubWear?

מאת: ניקיטה זינגראופנה13/08/20091104 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מזה שנים תרבות הבילוי במועדונים ברחבי העולם מתרחבת  וכוללת יותר ויותר אנשים בטווחי גילאים שהולכים ומתרחבים. מועדונים חדשים ונוצצים לכל סוג אוכלוסיה, גיל וטעם מוזיקאלי נפתחים חדשות לבקרים. גם בארץ תרבות זאת התבססה וכוללת לא רק את איזור המרכז אלא גם את אזורי הפריפריה והערים הקטנות. הבדל מהותי אחד בינינו לבין העולם הינו ששם חלק גדול מבאי המועדונים מגיעים לבושים בבגדים מיוחדים לבילוי במועדון ואילו אצלנו ממשיכים להשתמש בפריטי לבוש יום יומיים כאשר מנסים לשוות להם מראה מיוחד למועדון. במאמר זה ננסה לבחון מהו לבוש מיוחד למועדון או בשמו בעולם ClubWear וכיצד ניתן לאפיין אותו.

 

ClubWear הינו מושג רחב ומשמש לתיאור של כל האופנה הקשורה בבגדי יציאה למועדוני ריקודים, בארים ומסיבות. מושג זה נפוץ בעולם המערבי ומתאר אופנה עדכנית וסקסית של בגדים אשר מטרתם היחידה הינה ללבישה ליציאה.

בקטגורית הלבוש הנ"ל כלולות שמלות, חצאיות מיני, מכנסיים ואוברולים, גופיות ואף נעליים. המשותף לכל הבגדים בקטגוריה הינו היום סקסיים ותפורים במיוחד ליציאה למועדון או כל בילוי לילי אחר ואינם מתאימים לשימוש יומיומי רגיל.

אופנה זו מאוד פופולארית וצוברת תאוצה ככל שתרבות הבילוי במועדונים מתרחבת לקטגוריות גילאים מבוגרות יותר. המאפיינים שלה הינו בדים נוצצים או בצבע מטאלי אשר מבליטים את הלובשת אותם בכל מקום שאליו תצא. הבדים בדרך כלל עשויים שילובי לייקרה אשר מוסיפים למראה הנוצץ. השמלות הינן בדרך כלל שמלות מיני קצרות במיוחד המבליטות רגליים יפות או שזופות. לאילו מביננו שניחנו ביתרונות פיזיולוגיים אחרים מומלץ ללבוש אוברולים עם מחשוף או עם גב חשוף או סטים של מכנס וחלק עליון אשר מבליטים בטן שטוחה.

מומלץ לכל אחת לבחור את סגנון הלבוש שלה באופנה זו שמאפשרת מגוון רחב שלבגדים וסגנונות אשר כולם מדגישים את המראה הסקסי והנוצץ של הלובשת אותן.

ניקיטה ממליצה לכן לבחון את סגנון האופנה הזה ולהתנסות במה שנשים רבות ברחבי העולם כבר בחרו כסגנון המועדף לבילוי לילי.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ניקיטה זינגר

ניקיטה הלבשה תחתונה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ניקיטה זינגר

מאת: ניקיטה זינגראופנה09/04/111619 צפיות
הפסח כבר בפתח וקצת לאחרין תפתח עונת הרחצה והמוני בני ובנות ישראל ישטפו את חופי הזהב. הגיע הזמן לרוץ קצת יותר לחדר הכושר כדי להציג חיטובים מתאימים וכמובן לרכוש בגד ים חדש. להלן 11 טרנדים שיאפיינו את בגדי הים מודל 2011 ואשר יעזרו לך בבחירת בגד ים אולטימטיבי לעונה:

מאת: ניקיטה זינגרנשים - כללי15/03/112284 צפיות
האם את שוקלת להשתגע מעט ולקנות לעצמך בגד ים מיקרו או מיני ביקיני? אם את נראית טוב מספיק אז אין שיטה טובה יותר מזו למשוך את תשומת לב הגברברים בחוף ולהבטיח לעצמך שיזוף איכותי מקסימאלי. על מנת למנוע בעיות ועוגמת נפש שאלי את עצמך את השאלות באות לפני שאת מזמינה את בגד הים הנחשק:

מאת: ניקיטה זינגראופנה12/02/111326 צפיות
אם עקבתם בשנים האחרונות אחרי אופנת תחפושות הפורים, הרי מראות אלו מוכרים לכם. נשים ונערות רבות יותר ויותר נוטשות את התחפושות המסורתיות ובוחרות בחג הזה להתהדר בבגד סקסי שלעולם לא ילבשו בכל יום אחר.

מאת: ניקיטה זינגראופנה12/02/111154 צפיות
פורים כבר מתדפק על דלתנו ורבים רצים לבחור תחפושת חדשה שתעלה לנו לא מעט כסף. אך האם לא כדאי היה לשמור את התחפושת הישנה ולחסוך מזומנים לצרכים אחרים? רכזנו לפניכם מספר עצות כיצד ניתן לשמור על תחפושת הפורים משנה שעברה כך שתראה עמו חדשה.

מאת: ניקיטה זינגראופנה28/09/101281 צפיות
האישה המודרנית ממלאת בימינו תפקידים רבים - אשת קריירה, מפרנסת, אימא, מתנדבת, בת זוג ומאהבת. מצופה ממנה למלא את תפקידיה המרובים בזקיפות קומה ובחן. בחירת הלבשה תחתונהמתאימה מהווה אחד מהבסיסים החשובים בחיים עמוסים ומורכבים אלו. לבני נשים נוחים שנבחרו בקפידה הנם חלק מהבסיס להצגת עצמך בחברה.

מאת: ניקיטה זינגראופנה05/02/101444 צפיות
כידוע פורים מגיע אלינו עוד מעט אך איננו היחידים בעולם אשר חוגגים חג בו ילדים ומבוגרים אוהבים להתחפש בתחפושות שונות ומשונות. החלטנו להשביע את סקרנותכם ולרכז לכם מספר מפורסמים ואלו תחפושות העדיפו ללבוש.

מאת: ניקיטה זינגראופנה05/02/102339 צפיות
פורים מתקרב עלינו לטובה וילדים כמבוגרים כאחד מרגישים את ההתרגשות לקראת החג הנפלא והשמח הזה המגיע אלינו פעם בשנה. רוב האנשים משקיעים מחשבה לא מעטה בקניה או בתפירת תחפושת פורים שלהם. ניקיטה הלבשה תחתונה החליטה לרכז עבורכם מספר עצות מועילות לבחירת תחפושת אשר תהיו גאים בה בפורים הקרוב.

מאמרים נוספים בנושא אופנה

מאת: עומריאופנה02/06/162143 צפיות
כשמדברים או נזכרים בתכשיטים, אוטומטית צצה לנו בראש תמונה של אישה. אך בימים אלו סדר הדברים משתנה: טרנד התכשיטים תופס תאוצה רבה בקרב הגברים המודרניים. למרבית תכשיטים והאביזרים הגבריים (בין אם מדובר בתליון, שרשרת או צמיד לגבר) יש מטרה, וכל פריט בא להדגיש ולהבליט תכונה שונה.המבחר עשיר ושופע, וגבר המעוניין לקשט עצמו ולשפר את ההופעה עלול ללכת לאיבוד. לכן כדאי שנעשה סדר בתכשיטים הקיימים ונפרט מהם הטרנדים החמים ועל מה מומלץ לשים דגש בבחירת תכשיטים לגבר.

מאת: אבי דוידיאופנה29/03/162105 צפיות
טיפים חיוניים לקניית בגדים ואביזרי אפנה בזול בישראל ובאתרי אינטרנט.

מאת: רועי כץאופנה11/02/162056 צפיות
שעונים הם האקססוריז הפופולארים ביותר לגבר

מאת: אודי ביגאופנה06/08/152428 צפיות
הילדים שלנו הם הדבר החשב ביותר לנו בחיים, אנו עושים הכול בשביל שהם יהיו מאושרים ורוצים רק בטובתם. כשיש אירוע משמעותי כזה או אחר בחיים שלהם ההתרגשות שלנו רבה, ואך טבעי הוא הדבר שבאירוע שלהם נרצה שהם ייראו הכי טוב והכי נוצץ. בת מצווה היא עוד אירוע מהאירועים החשובים הללו בחיים שלהם, ובשביל להתלבש טוב הכלה צריכה למדוד שמלות בת מצווה בכדי שהיא תמצא את מה שהכי מתאים לה. אירועי בת מצוות הם אירועים רבי משמעות וכל אחד רוצה שהילדה שלו תיראה במיטבה, אז הנה כמה טיפים בעניין של שמלות.

מאת: דוד כהןאופנה31/07/151890 צפיות
מה מייחד בגדי תינוקות מבגדים לגילאים מבוגרים יותר? איך מתאימים בגד לעונת השנה? איך בוחרים מותגים לפעוטות?

מאת: אודי ביגאופנה16/05/151907 צפיות
אחד הדברים הכי שובי לב, חמודים ועוצרי נשימה זה להביט על שורת ילדות קטנות, לובשות בגדי שושבינות ומקבלות לאחר כבוד את פני החתן והכלה. עם זאת שמלה עבור שושבינה ניתן למצוא במגוון מידות, כך שגם ניתן למצוא שמלות עבור נערות ונשים, אך עדיין הקסם הגדול ביותר טמון בשמלות של שושבינות קטנות. מה בדיוק עובד כ"כ טוב? ובכן לא ברור אם זה השילוב של הבד העשיר עם המראה התמים ילדי, אם זה המעמד שמתחבר אל מהות השמלה, או עם זה המראה של הלבוש המושקע והמוקפד אשר מולבש על ילדות מרוגשות וחייכניות שהולכות לפני הזוג המלכותי.

מאת: ravivorאופנה22/04/152983 צפיות
בניגוד למה שנהוג לחשוב, יבוא מקביל של מותגים הוא חוקי בישראל - כל עוד מקפידים על כך שהמוצרים אכן מקוריים ולא מזויפים. הנה כמה מהיתרונות של יבוא מותגים מקביל.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica