חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עיצוב אירועים בנרות

מאת: צביקה לויעיצוב אירועים13/08/20091256 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עיצוב אירועים בנרות הינו עיצוב אירועים מעט שונה - וללא ספק מיוחד מאוד

בשוק עיצוב האירועים קיימים היום המוני ספקים שונים ומשונים - אך בשורה התחתונה בדרך כלל מה שמציעים רובם הינו אותו מוצר פחות או יותר - משהוא בסגנון " אותה גברת בשינוי אדרת" .

אופציה קצת אחרת הינה עיצוב אירועים בנרות.

מדובר למעשה על עיצוב אירועים תוך שימוש בנרות חלולים - אשר יתרונם הגדול הינו באפשרות לבעירת הנרות גם באירועי חוץ - ללא חשש אמיתי מתנאי רוח - כל עוד אלו הינם סבירים , זאת למרות שישנם גם סוגים של נרות חלולים אשר מסוגלים להחזיק מעמד גם בתנאי רוח לא פשוטים.

יתרון נוסף של הבעירה הפנימית של נרות חלולים הינה באפקט מרשים ביותר מבחינת עיצוב אירועים - ובטח כזה המתבסס על תאורת או יותר נכון אוירת נרות - אשר מתקבל על ידי כך שהזריחה הפנימית של הנר הינה במלוא עוצמתה כבר מן הרגע הראשון.

עקב כך שהנר הפנימי אשר נותן את האור אשר מכה על דפנות הנר החלול ממוקם ממש בתוך הנר החלול - לא צריך לחכות - כמו שהיינו פעם מחכים במידה והשתמשנו בנרות יצוקים ולא חלולים - עד אשר הנר יקדח מעין גומה במרכז הנר ושהלהבה תרד מספר מסוים של סנטימטרים כדי להשיג אפקט עיצוב אירועים הדומה לזה של נר חלול.

עקב השימוש בנרות חלולים - אפקט זה מושג מן הרגע הראשון ותורם לאוירה מדהימה בכל האירוע.

ישנם סוגים רבים של נרות חלולים - למעשה יש אופציות עיצוב אירועים בנרות כמספר הדגמים הקיים - אך קיימים מספר דגמים אשר הינם הדגמים המובילים בצורה מאד ברורה.

לא זהו המקום להביא את הרשימה המלאה של כל העדפות הלקוחות - אך נציין שמגמה ברורה מאוד הינה העדפת עיצוב אירועים תוך שימוש בנרות בצורת גליל על פני שימוש באלו אשר הינן מרובעים למשל.

להעדפה זו אין למעשה שום קשר לסוג הנר מבחינת האם הוא חלול או יצוק.

להעדפה זו אין למעשה שום קשר לסוג הנר מבחינת האם הוא חלול או יצוק. לא בקרב לקוחות פרטיים ולא בקרב אנשי מקצוע – היינו מעצבי אירועים , חברות קייטרינג וכדומה.

 



תגיות המאמר: עיצוב אירועים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת צביקה לוי

מאת: צביקה לויאירועים וחתונות – כללי21/12/091205 צפיות
כמו בכל מוצר אחר אשר קונים - גם כאשר קונים נרות איכות המוצר הינה חשובה לא פחות מאשר המחיר.

מאת: צביקה לויקניות 13/09/091063 צפיות
נרות מכל סוג יכולים להיות תוספת מדהימה לכל סוג של שי לחג כמעט - ולא רק אם מדובר על חג החנוכה - אשר בו הדבר כמעט ומתבקש.

מאמרים נוספים בנושא עיצוב אירועים

מאת: Shiraעיצוב אירועים22/06/152235 צפיות
אתם צריכים למצוא אולם אירועים עבור האירוע שלכם. בהתחלה ברור לכם שאתם תבחרו אך ורק באולם איכותי במיוחד, שיהיה הטוב ביותר. אולם לצד כל הארגונים של האירוע, אתם מתחילים להרהר באפשרות של בחירת אולם שיהיה פחות איכותי ופחות טוב ממה שציפיתם

מאת: אביעיצוב אירועים13/01/151612 צפיות
אזור השרון משלב את היתרונות של אזור מרכז עירוני עם טבע ירוק ופורח. גני האירועים בשאזור נהנים מהיוקרה והגישה הנוחה של המרכז ומאפשרות גם לחגוג בלב הטבע. אך, זהו אחד האזורים הנחשקים בארץ לקיום אירוע ועל כן המחירים יקרים יותר ויש להזמין מקום חודשים מראש. אנו, בפורטל מתחתנים, סיכמנו לכם כמה נקודות חשובות שיעזרו לכם בבחירת גן אירועים באזור.

מאת: דודיתעיצוב אירועים18/03/147717 צפיות
עיצוב זרי פרחים וסידורים באירועים הינו נושא מרכזי שדורש מעורבות של שוזרת פרחים מדופלמת שדואגת לבצע הזמנת משלוח פרחים מהסוגים ובכמות שדרושים לצורך ארגון אירוע מרשים ומכובד.

מאת: אבי לויןעיצוב אירועים04/05/131742 צפיות
הזרחן היינו אחד מאבני היסוד של הצמח בפרט ושל הטבע בכלל, במיוחד צמחים במצב הנמצאים בעיצומו של תהליך הפריחה.

מאת: טל לבלעיצוב אירועים28/02/132319 צפיות
עיצוב אירועים בשילוב צמחייה מלאכותית דקורטיבית ייחודית המכניסה את החוץ לפנים ויוצרת חוויה של ישיבה בחוץ תוך בחירה של נוף תואם הקונספט בתוך החלל. היבט חשוב נוסף המעניק פתרונות פונקציונליים ויעילים עבור בעלי המקום ומעצבי האירועים.

מאת: אסף שמעוןעיצוב אירועים30/12/1210782 צפיות
ירידים המציגים תפאורה מרשימה מעוררים עניין באמצעי התקשורת וזוכים לפרסום רב. ישנם מקרים בהם היריד כה מעורר התפעלות עד כי מבקרים מכל רחבי הארץ ממהרים למקום בכדי לחזות בעצמם בפלא

מאת: Shaiעיצוב אירועים27/12/128411 צפיות
פותחים עסק? "נולד" סניף חדש לעסק המתרחב? מעוניינים לערוך מסיבת השקה שלא תישכח? עיצוב בבלונים הוא הדרך שלכם להצליח!

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica