חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שם המאמר: עיצוב נוף, על גינון ואדריכלות חצר הבית

מאת: אביז לאמביןשיפוצים20/11/2011589 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עיצוב נוף

עיצוב נוף הוא תכנון של מרחבים פתוחים, עיצוב נוף נועד ליצור מראה מעוצב למקומות ציבוריים שונים כמו כיכרות, גינות ציבוריות או פארקים ציבוריים טיילות, צידי דרכים לאורך הכביש. עיצוב נוף נעשה על ידי אדריכלי נוף שלמדו את המקצוע כתואר ראשון באוניברסיטה. עיצוב נוף לוקח בחשבון את השטחים הפתוחיםוהקשר ביניהם ובין המבנים סביבם או בתוכם הם נמצאים.

מתי התחיל הנושא של עיצוב נוף?

עיצוב נוף החל כבר בימי קדם בגנים ובארמונות במסופוטמיה. גננים בבבל הקדומה ניסו ליצור מראה של גן עדן עלי אדמות המושקה על ידי נחלים זורמים שנבנו בו בצורה מלאכותית. התנ'ך מספר לנו על עיצוב נוף על ידי שלמה המלך שהיה לו גן גדול בירושלים בו הוא נטע את כל סוגי העצים והצמחים הקיימים בעולם.

גם ביוון ורומא הקדומה תכננו האדריכלים גינות ציבוריות או פרטיות מיוחדות לבתי האחוזה ולערים החשובות. ביקור בכל אחד מארמונותיו של הורדוס מצביע על חשיבה ודגש רב על עיצוב נוף סביב ובתוך הארמונות.

גננים

גן הוא מקום פתוח פרטי או ציבורי שנועד לצורך הפנאי של האדם ולייפוי הסביבה של החיים או המגורים.

על מנת לקבל גן יפה ומעוצב בצורה יפה ואסטטית חשוב לפנות לאנשי מקצוע, ואלו הם גננים. גננים הם בעלי מקצוע אשר למדו את רזי הנושא. גננים מכירים את כל סוגי הצמחים ולאן הם מתאימים, ואת סוגי התשתיות הקיימות וכיצד לנצל אותן בצורה הטובה ביותר, על מנת לקבל גינה יפה ומעוצבת.

גננים בשירות הציבורי

גננים מועסקים על ידי עיריות ומועצות אזוריות שונות על מנת לדאוג לעיצוב של הגינות הציבוריות והמראה הכללי של העיר, גננים דואגים לביצוע של שילוב בין השטחים הפתוחים ובין המבנים והבתים סביבם הם מצויים.

גננים גם לבתים פרטיים

כל אדם שיש ברשותו גינה רוצה שתהיה מרשימה ויפה כדי שיהיה לו מקום נחמד לארח חברים בערבי קיץ או להירגע אחרי יום עבודה. לאנשים שאינם יודעים לעשות זאת בעצמם כדאי להיעזר בשירות של גננים מקצועיים.

 



תגיות המאמר: עיצוב נוף, תגיות גננים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אתרים מומלצים :

אמבין - אביזרי אמבטיה , ארונות לאמבטיה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אביז לאמבין

מאת: אביז לאמביןדיני עסקים23/11/111257 צפיות
היתרון של עורך דין מומחה, למשל בתחומי תאונות דרכים, הוא ברור: שליטה מוחלטת בכל הדקויות של החוק הרלוונטי למצב הבעייתי שבו האדם נמצא, אם זה הוצאה לפועל..

מאת: אביז לאמביןעסקים - כללי23/11/111186 צפיות
גם הופעה של איש שליחויות – מה הוא לובש, האם הוא מגולח, מטופח וריחני, בפירוש יקבעו את רמת שביעות הרצון של מקבל החבילה ובוודאי של המזמין/משלם. במקריפם רבים, חברת שליחויות..

מאת: אביז לאמביןעיצוב פנים23/11/111183 צפיות
לתוך המגוון העצום של כיור מכל סוג ומין שמוצע היום ללקוח חדר הטרנד החדש, והוא שילוב פסיפס בעיצוב המוצר. פסיפס (בלועזית מוזאיקה), כמו שמגדיר אותו מילון אבן שושן הוא "מערכת אבנים קטנות, מסותתות..

מאת: אביז לאמביןעיצוב פנים23/11/111203 צפיות
אז זהו, שיש מי שיודע יותר מאיתנו. נכון שלטעם שלנו יש את המשקל הכי חשוב בשיפוץ דירה ובקניית רהיטים, כמו למשל שולחנות אוכל, אבל את הטעם הזה צריך לפרוט לתוכנית פעולה

מאת: אביז לאמביןחוק ומשפט - כללי23/11/111150 צפיות
בכל מקרה, אותו עורך דין הוצאה לפועל יהיה זה שבהמשך יוכל לקדם את החייב לצאת מאותו הליך פשיטת רגל שהוגש ומאז הוא נתון בסד קשה של אורח חיים סגפני..

מאת: אביז לאמביןשיפוצים23/11/111198 צפיות
חברת אחזקה מטפלת באופן שוטף ומיידי בכל המערכות האלקטרו מכאניות שתומכות במעליות, מיזוג אוויר משותף והסקה מרכזית. בנוסף אנשי מקצוע מטעם חברת אחזקה יתייצבו לעבודות..

מאת: אביז לאמביןשיפוצים23/11/111175 צפיות
בעיקר בולט הצורך בפתרון כזה בכל ארונות הזזה שיש בכל חדר בבית. אם היו שם דלתות נפתחות רגילות הן היו פוגעות מידי פעם בסביבה שלהן כמו חיפוי קירות שעלול להינזק מהן. חוץ מזה הן

מאמרים נוספים בנושא שיפוצים

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים25/07/232602 צפיות
מה ניתן לעשות במקרה של צו הריסה מנהלי צו הריסה מנהלי: בענף הבנייה, כל הליך של בנייה נדרש לאישורים מתאימים. אין זה סוד כי במקרה של היתרי בנייה, מדובר בביורוקרטיה מורכבת ומעייפת שעלולה להתארך חדשים ואף שנים, אך עם זאת אסור להתעלם מחשיבותם ונחיצותם העילאית של היתרי בנייה, אשר מבטיחים בנייה מורשית ובטוחה שעברה את כל הבדיקות הנדרשות וקיבלה היתר.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים22/01/223273 צפיות
במסגרת תיקון 101 לחוק התכנון והבניה- ביום 1.8.2014 נכנסו לתוקף תקנות חדשות המאפשרות ביצוע עבודות הפטורות מהיתר בניה, בהתאם לתקנות קבעה הועדה המקומית לתכנון ובניה הנחיות מרחביות משלימות לצורך ביצוע העבודות בתחום שיפוט העיר גבעתיים. כדאי להיוועץ עם מומחה בתחום לפני ביצוע עבודה מאחר ואי פרוש והבנה נכונה של הנחיות, מדיניות הוועדה יכולים להסתיים בצו הריסה וקנס מנהלי קצוב.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים18/12/212867 צפיות
מבנה מסוכן מוגדר כך על ידי מהנדס בניין בהכשרתו, אשר ביצע בדיקה יסודית והגיע למסקנה כי אותו מבנה ספציפי מהווה סכנה עבור דייריו או עוברי אורח. הגדרת מבנה בתור 'מבנה מסוכן' נעשית באמצעות הוצאת 'צו מבנה מסוכן' על ידי מחלקת הנדסה אזרחית או היחידה למבנים מסוכנים של הרשות המקומית. לאחר הבדיקה המקצועית, ולאחר ביצוע התיקונים והעבודה הנדרשת רק מהנדס בניין רשאי להסיר את צו המבנה מסוכן .

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211341 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211221 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: אבי דוידישיפוצים04/10/201395 צפיות
מה חשוב לדעת בכדי לבחור נכון באופן קבוע צבעי מוצרי צריכה לשימוש ביתי?

מאת: yoni romשיפוצים07/09/201126 צפיות
מה עושה מאתר נזילות? למה להשתמש במצלמה תרמית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica