חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מה אתם עושים באמצעות הקופה הממוחשבת שלכם

מאת: מו דוידיניהול20/11/2011810 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הקדמה על קופות ממוחשבות

כשמדובר על קופות ממוחשבות אתם מדברים על עולם ומלואו, אתם רואים מול העיניים עסק שאין בו קופה ממוחשבת. כזו שבאמצעותה עושים את כול הפעולות השוטפות בעסק אתם וודאי מכירים קופות ממוחשבות משולבות חומרת IBM. שהן המוצר הכי נפוץ בשוק. מדובר על עולם ומלואו עם עבר ממש ותיק ועתיד ממש מבטיח.

ניהול המלאי אצלכם בחנות או בבית הקפה

אתם הולכים עם מסופון ביד כזה שבאמצעות הרשת האלחוטית מאפשר לכם לנהל את המלאי ולהעביר את המידע לשאר המחשבים. אין ספק כי מאז עידן הקופה הממוחשבת ניהול המלאי הפך להיות הרבה יותר קל. מעבר לנוחות הגדולה יש פה גם עניין ממש גדול שקשור לעובדה שניהול ממוחשב של מלאי מאפשר לכם לחסוך כספים בצורה ממש משמעותית

ניהול הקשרים עם הלקוחות

נכון להיום קופות ממוחשבות מאפשרות לכם לעשות הרבה דברים שהם מעבר לקבלת כסףעבור רכישה של מוצרים שזוהי בעצם הפעולה הכי בסיסית של קופה עוד מהימים הראשונים שרק המציאו אותה. כשמדברים על פעולות שמעבר, הכוונה היא ליכולתם שלכם לנהל תקשורת שלמה עם לקוחות. למשל לנהל עבורם מעין כרטיס אישי כזה שכולל מה הם רכשו. אתם יכולים לקבל מהם כספים בהקפה. לרשום את הפרטים האישיים שלהם ולנהל איתם תקשורת שוטפת כך שאתם בעצם יכולים להעצים את הקשר מולם ולעשות פעולות שיווקיות כאלו ואחרות.

ניהול שוטף של העובדים שלכם

קופות רושמות של פעם היו מוצרים יחסית פשוטים, כאלו שאפשרו לכם רק לעשות פעולות חישוביות פשוטות לעומת זאת המוצרים של היום מאפשרים לכם לנהל גם את העובדים שלכם.מדובר על ניהול שוטף שכולל רישום כניסה ויציאה ויותר מכך רישום של סידור העבודה שלהם. ישנם עסקים שגם מאפשרים להם לשלוט על העניין מרחוק. מדובר על אחת הפעולות הכי נפוצות באמצעות קופות ממוחשבות.

קבלת הזמנות של שולחנות במסעדה

בהמשך ליכולת שלכם לנהל את העובדים שלכם ישנה הפעולה של קבלת הזמנות במסעדה. באמצעות המערכת הממוחשבת תוכלו לרשום הזמנות של אורחים למסעדה. עברו הימים בהם צריך להסתובב עם פנקס. הצג הגרפי הזה שעליו יופיעו כל השולחנות הופך את העניין למאוד נוח. אין היום כמעט מסעדה שלא משתמשת בכלי הזה. יותר מכך ישנם גם כלים שמאפשרים לאורחים להזמין מקום דרך האינטרנט

ניהול שוטף בזמן אמיתי אבל מרחוק

תחשבו על הסיטואציה הבאה אתם שוכבים על החוף ביוון עם האי פד ביד ורואים בדיוק מה קורה אצלכם בעסק בתל אביב. יש הכנסות, אין הכנסות. אם יש לכם כמה בתי קפה תוכלו בזמן אמיתי לדעת מה קורה איתם. תוכלו לעשות השוואות שונות. תוכלו לקבל בזמן אמיתי נתונים על מצב המלאי שלכם, אין ספק שכול העניין של השליטה מרחוק על העסק שלכם היא משהו שממש נוח להשתמש בו. הכול בזכות האינטרנט ומערכות הענן מתקדמות שחודרות לשוק.

סיכום קצר

אין ספק כי מאז הומצאה הקופה הרושמת לפני יותר ממאה שנים נרשמה התפתחות גדולה. יחד עם זאת המערכת כפי שאתם חווים אותה כיום היא עניין של פחות מעשרים שנים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מו דוידי

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מו דוידי

מאת: מו דוידיביטוח משכנתא01/04/12992 צפיות
עד לפני כמה שנים הייתם נכנסים לבנק המשכנתאות וכחלק מתהליך נטילת המשכנתא פשוט היו מחתימים אתכם על ט

מאת: מו דוידיביטוח רכב01/04/12891 צפיות
ודאי יצא לכם לחשוב למה אתם משלמים סכום אחד על ביטוח ואחרים משלמים סכום שונה על הביטוח שלהם. העובדות אומרות שהמחירים של הביטוחים משתנים

מאת: מו דוידיביטוח נסיעות01/02/12874 צפיות
נקודה שהרבה אנשים לא חושבים עליה היא פגיעה בצד ג. נניח שאתם יוצאים מהמלון שלכם עם המזוודה והיא נופלת על עובר אורח, הוא שובר אצבע, מאושפז אפילו יום בבית חולים ומפסיד כמה ימי עבודה. אתם עשויים להיתבע על כך שלא לדבר על כך שיכולים לעכב אתכם. הפתרון הוא מין הסתם ביטוח צד ג שיתן לכם כיסוי מתאים

מאת: מו דוידיעסקים קטנים ובינוניים27/11/11841 צפיות
אתם רוצים לעקוב אחרי המכירות בעסק שלכם, לקבל החלטות נכונות, לדעת מי איש המכירות הכי טוב, מי הלקוח שעושה הכי הרבה הזמנות. אין דבר יותר פשוט מכך כאשר יש לכם קופה ממוחשבת כזאת שהיא מרכז ניהול ממוחשב. אין כיף יותר גדול מאשר לשבת רגועים מרחוק ולתכנן מהלכים עסקיים נכונים בזכות מערכת השליטה הזאת שהיא כל כך ידידותית.

מאת: מו דוידיCRM31/07/111102 צפיות
בסוף המאה ה19 ותחילת המאה העשרים נרשמה המהפכה התעשייתית שהביאה איתה את הייצור ההמוני. קופות רושמות הן חלק מאותה מהפכה, מצד אחד מוצר מורכב שהחל להיות מיוצר בצורה המונית, מאידך מוצר שהפך להיות חובה בכל עסק

מאת: מו דוידיעסקים - כללי29/07/111047 צפיות
תשלום באמצעות כרטיס אשראי – פעולת הסליקה משלבת שלשה תהליכים: החישוב הכספי עצמו, הדפסת החשבונית, הפעולה החשובה ביותר היא התקשורת מול חברת האשראי לצורך אישור

מאמרים נוספים בנושא ניהול

מאת: עוזי פלגניהול17/05/201483 צפיות
ארגון עסקי בכל גודל, נדרש לבצע שינויים והתאמות במהלך חיו העסקיים. תדירות השינויים וגודלם נגזרים ממטרת השינויים, שאת רובן ניתן לסווג כצורך: בפתוח עסקי, שיפור וייעול תהליכים עסקיים קיימים, התאמות לתנאי התחרות בשוק ועוד. במאמר הנוכחי אתייחס לשני חוקים מתחום הפיזיקה של אייזיק ניוטון, ונבצע דרכם אנלוגיות בתחום הניהול העסקי ונזהה "זיקה בין פיזיקה וניהול עסקי", אך לפני כן נגדיר מספר מושגים מתחום הפיזיקה.

מאת: עוזי פלגניהול16/05/201594 צפיות
תוצר ניהולי הוא התוצאה המתקבלת מפעילות ניהולית. תוצר ניהולי המשיג את מטרתו הוא תוצר אפקטיבי ולהיפך, תוצר ניהולי אשר יוצר תוצאה בעייתית, ההופכת בעצמה לבעיה ואף יוצרת בעיות נוספות, הוא "וירוס ניהולי" ברמות חומרה שונות, ובתור שכזה יש לטפל בו למניעת נזק חמור למערכת. "ווירוס ניהולי" לא נוצר בכוונה תחילה.

מאת: עוזי פלגניהול16/05/201611 צפיות
הנעת עובדי הארגון העסקי במטרה להשגת בצועים עסקיים משופרים, צריכה להיות אחת המטרות המרכזיות בכל אסטרטגיה ניהולית עסקית, ההשקעה בפתוח עובדי החברה היא אחת ההשקעות החשובות והמשתלמות ביותר לכל ארגון עסקי. לא מספיק שעובדי החברה יהיו משכילים, מיומנים ומנוסים, חשוב שכל הכישורים והתכונות שצוינו, יבואו לידי ביטוי באופן חופשי ושוטף בהתנהלות העובד הבודד והארגון.

מאת: עוזי פלגניהול16/05/201328 צפיות
במאמר זה רוכזו תובנות המתייחסות לסיטואציות שונות בתחומי הניהול. הנושאים מוצגים באופן מטפורי לעיתים באופן אירוני או אבסורדי באנלוגיה לתהליכי הניהול העסקי הנדרשים. בחרתי בדרך זו להציג ולהסביר תהליכים ואירועים בניהול עסקי שקשה היה להסבירם או להבינם, בעקר לחסרי ניסיון ניהולי עסקי.

מאת: עוזי פלגניהול03/05/201284 צפיות
"השער האסטרטגי", הוא השער שדרכו אמורים להיכנס לעסק, תוצרים של החלטות אסטרטגיות כבדות משקל לעתידו של העסק. משמע נדרש שיקול דעת מעמיק לגבי כל מה שנדרש לעבור דרכו. נדרש סוג סינון צפוף שימנע כניסה של מזיקים

מאת: עוזי פלגניהול03/05/201143 צפיות
עסק הוא מפעל חיים והוא קרוב לליבנו, מאידך בעסק צריך לטפל לא דרך הלב. נדרשת דרך, כלים ותהליכי ניהול מסודרים ושיטתיים. אף אחד מאתנו איננו מושלם ואיננו צריך לדעת הכול. גם אם אנחנו יודעים, קשה לנו לטפל בנושאים הקשורים בנו רגשית, מאחר ואיננו אובייקטיבים כלפי עצמינו וכלפי הקרובים לנו.

מאת: עוזי פלגניהול03/05/201039 צפיות
הדברים הנכונים לעסק הם לא תמיד ובהכרח: הדברים שהמנהל אוהב לעשות, או יודע לעשות, או רוצה לעשות, או יכול לעשות. הדברים הנכונים לעסק הם הדברים הנדרשים והקריטיים לעסק. בלעדיהם העסק יישחק, יתקע או יקרוס.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica