חפש מאמרים:
שלום אורח
11.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מוצרי חלב, הבריאות מהטבע

גם אימכם הייתה מתעקשת כל בוקר שתשתו חלב או שוקו בטרם יציאתכם לגן או לבית הספר, אז דעו לכם כי היה צדק במעשיה, ולא מדובר בתרופת סבתא אלא במזון בריא המותאם במיוחד לגיל הרך, היות והסידן המצוי בחלב מסייע להליך בניית המערכת השלדית, חיזוק העצמות והתפתחותן הטבעית והבריאה. סידן מצוי בשפע בחלב, וכוס אחת מספקת את הכמות היומית הרצויה. עם זאת שתיית חלב אינה הכרחית ורצויה רק לגיל הרך ולהתבגרות אלא מטיבה גם עם המבוגרים שבחבורה, לשמירה על חוזק עצמותיהם, ומניעת מחלות עצם וכאבים.

חלב גם נמצא כיעיל במיוחד להתאוששות גופינו לאחר פעילות גופנית מאומצת, נניח לאחר אימון מתיש בחדר כושר, חלב יסייע בהחזרת הנוזלים לגופינו, לחיזוק ולבניית השרירים ולהתאוששות מהירה של הגוף. כמו כן חלב מסייע לתחושת שובע וזאת הודות לסיבים תזונתיים המצויים בו, כך שחלב על הבוקר יעניק לכם תחושת שובע. חלב אף מכיל אמור ויטמינים כדוגמת איי ודי, המסייעים לפיתוח המערכת העצבית והמוח, מה עוד צריך, חלב פרה, חלב עיזים, חלב גמלים, בריאות מהטבע ללא כל חומרים מלאכותיים, ממותקים או כימיקלים. חלב מוצע במבחר סוגים, גדלים וברמות שומן שונות, אם הנכם שומרי משקל מומלץ להתמקד בחלב דל שומן כדוגמת 1% או 0% המעושר בסידן. חלב ישמש אתכם ככוס של הבוקר, נס קפה, עם חלב כמו האנגלים או עם תוספת כקורנפלקס.

אינכם מחויבים לצרוך רק חלב וניתן כמובן לאכול מוצרי חלב נוספים כדוגמת שמנת ושוקו. שוקו, האהוב כל כך על ילדים תודות לטעם מתוק מעניק לגופם את כל הצרכים הבריאותיים בדומה לחלב, סידן, ויטמינים, רכיבים תזונתיים ועוד. לעיתים ילדים נמנעים משתיית חלב עקב טעמו וכוס שוקו תפתור את כל מאבקי הכוח המיותרים. ילדכם ייהנו מטעם נפלא ואיכותי ואתם תדעו בליבכם כי מוענקת להם באותו זמן יחדיו גם בריאות.

באפשרותכם לרכוש שוקו מוכן, בשקית, בבקבוק אישי, במיכל משפחתי או לחילופין באבקת שוקו כך שאתם תשלטו על כמות המתיקות והסוכר. כאשר הכמות המומלצת היא כפית שטוחה במקסימום. כמו כן שוקו מוצע במספר טעמים, שוקו נקי, שוקו בננה, שוקו וניל וכן בשילוב מילקשייק, מילקשייק וניל, שוקו שוקו, וניל שוקו וכו'.ילדכם יכולים לחמם את שקית השוקו וליהנות משוקו חם, המשקה האולטימטיבי של חורף קר, או לקחת עימם לבית הספר בקבוק שוקו אישי. האפשרויות בלתי מוגבלות בהתאם לצרכים ולדרישות.

כמו כן אתם כמובן יכולים ליהנות מהבריאות המוצעת לכם בגבינות, רכות, קשות, חמוצות ומלוחות, מוצרי חלב המעניקים בריאות וטעם יחדיו. אין כמו למרוח על פרוסת לחם גבינה לבנה, טעם המזכיר את הבית, או ליהנות מגרגרי קוטג' נימוחים וטעימים בשילוב עגבנייה, מלפפון ובצל, מוצרי חלב גם יסייעו כמובן על שמירת הגוף, התפתחות מערכת העצמות, המערכת החיסונית, הפחתת הכולסטרול הרע ומניעת מחלות. ספורטאים רבים נוהגים מיד לאחר חדר כושר לאכול קוטג' המעניק לגוף מנת חלבונים ופחמימות וסידן המסייעים לבניית השרירים ולחיזוקם. ישנם אחרים המעדיפים לאכול שמנת מתוקה או חמוצה כתוספת לסלט או לפשטידה. ואל תטעו בשמה, אולי שמה שמנת אך ניתן כיום לרכוש שמנת דלת שומן, לבריאות מיטבית והנאה מטעם נפלא.

 



תגיות המאמר: חלב, סידן, שוקו, מוצרי חלב, שמנת


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

רם כהן

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רם כהן

מאת: רם כהןמתכונים ואוכל - כללי29/11/111248 צפיות
בדומה ליינות, ישראל אט אט תופסת את מקומה בקרב מדינות העולם באיכות, וביוקרה בכל הנוגע לייצור שמן זית ודבש. איכותו של שמן הזית תלויה במספר גורמים, בשלות הזיתים, איכותם, זנם, הליך ייצורם, הליך שימורם ועוד, כאשר התוצאה המתקבלת הינה שמן זית איכותי וטבעי ללא כל תוספות מלאכותיות או כימיקלים.

מאמרים נוספים בנושא מתכונים ואוכל - כללי

מאת: דוד כהןמתכונים ואוכל - כללי02/04/205327 צפיות
כשמתכוננים לעריכת ארוחה חגיגית, לא מתחשבים רק באוכל אלא גם בעיצוב השולחן. בדרך כלל משתמשים בכלי הגשה יוקרתיים. כלים אלה יכולים להיות גם מפלסטיק, כלים חד פעמיים. הבאנו כמה טיפים לשימוש בכלי הגשה חד פעמיים יוקרתיים.

מאת: עופר שלומתכונים ואוכל - כללי24/03/205247 צפיות
ציוד למסעדות

מאת: shlomy מתכונים ואוכל - כללי22/01/205545 צפיות
מתכננים אירוע בקרוב? רוצים לבחור את הקייטרינג הנכון ביותר עבור האירוע, וזה שיתרום להצלחה שלו בצורה הטובה ביותר? אם כן כדי לכם לקרוא את המאמר הבא:

מאת: ניב אבןמתכונים ואוכל - כללי21/01/205636 צפיות
אך מה ניתן לעשות כאשר רוצים לחגוג אירוע באווירה יותר אישית, מבלי לאבד את הייחודיות של ארוחת שף טעימה ומזמינה ללא טרחה שמצריכה עמידה מול כיריים ותנורים בוערים? בשביל זה בדיוק קיימים שפים אישיים.

מאת: שרון צרפתימתכונים ואוכל - כללי13/11/195949 צפיות
יש לשים את הדגש לגבי התוכן האישי על מנת לרדת מהר ובהצלחה

מאת: עופר שלומתכונים ואוכל - כללי30/07/196156 צפיות
ציוד למסעדות

מאת: חיים נוימתכונים ואוכל - כללי25/10/183106 צפיות
מסעדת "וינה" השוכנת ברחוב בן יהודה 62 בתל אביב היא מסעדה ותיקה שנוסדה לפני כשבעים שנה והמתמחה באוכל יהודי נוסח מזרח-אירופה. בשנים האחרונות קמה לה עדנה לארוחה מבית האימא הפולניה או הרומניה או הרוסיה ורבים שבים ופוקדים מסעדות המתמחות באוכל היהודי המנחם הזה, חלק רב מהם תיירים ולאחרונה גם צעירים שחזרו ממסע קניות בארצות מזרח אירופה ובמיוחד מפולין, שם הפירוגי הוא מאכל לאומי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica