חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כלי הגשה חד פעמיים יוקרתיים – איך הם יכולים להפוך ארוחה למשהו מיוחד

בדרך כלל כשאנחנו מסתכלים על ארוחה, בין אם זו ארוחה רגילה, חג, ארוחת ערב עם חברים או בני משפחה, ארוחה בבית או במסעדה, הרי שאנחנו מתייחסים אך ורק למנות שמוגשות בה. אנחנו מתייחסים לשאלה איזה תפריט מוגש בארוחה ועד כמה הוא מגוון, מיוחד, אטרקטיבי.

אך כמו במקרים רבים בחיים, אנחנו צריכים להסתכל לא רק על התוכן אלא גם על העיצוב, גם על השאלה, איך זה נראה. במילים אחרות, אנחנו צריכים להתייחס לשאלה איך מוגשת הארוחה, באמצעות אילו כלים.

אז מן הסתם, מרבית הארוחות מוגשות בכלים רגילים, פשוטים על פניו, קרי כלים מזכוכית או חרסינה פשוטה. אך אנחנו יכולים גם ליהנות מארוחות עם כלי הגשה יוקרתיים, כלים שמוגשים פעם בכמה זמן, בארוחות מיוחדות, בין אם זה בארוחות שאנחנו מארגנים לחברים ובני משפחה או בסיטואציות אחרות, כמו למשל, בארוחות במסעדה ובמקומות אחרים.

צריך לומר, כשמדובר על כלי הגשה יוקרתיים, הכוונה היא לא רק לכלים רגילים, קרי זכוכית, חרסינה, פורצלן או כל חומר דומה. אנחנו יכולים גם להיעזר בכלי הגשה יוקרתיים עשויים מפלסטיק, כלים חד פעמיים. שכן היום אפשר למצוא סטים של כלים כאלה, שהם יוקרתיים ויכולים להתאים לארוחות שונות.

איך בוחרים סט של כלי הגשה יוקרתיים

ראשית, אנחנו צריכים לבחון לשם מה אנחנו צריכים אותם. כלומר, עבור איזו ארוחה אנחנו רוצים להשתמש באותם כלים. לא לכל ארוחה יתאימו כל הכלים. אין טעם לקנות כלים יותר מדי יוקרתיים לארוחות סטנדרטיות ומצד שני, זה לא יהיה נכון לארח עם כלים חד פעמיים פשוטים.

שנית, אנחנו צריכים לקנות סטים שיתאימו לצרכים שלנו, סטים שיתאימו לסוג האוכל שאנחנו מגישים, בין אם מדובר בצלחות גדולות, קטנות, קערות, כוסות לשתייה קלה או כוסות ליין ועוד.

שלישית, אנחנו צריכים לבחור כלים בעיצוב הנכון. כלומר, כלים שיתאימו לעיצוב השולחן בכלל ובפרט לעיצוב האירוע. זה נכון בוודאי אם אנחנו מבקשים להשתמש באותם כלים באירוע גדול, ארוחת חג, מסיבה או כל דבר אחר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מיזם גרופ פתרונות אינטרנט בע"מ - שיווק באינטרנט, קידום אתרים באינטרנט, בניית אתרים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דוד כהן

מאת: דוד כהןבניית אתרים18/11/213627 צפיות
סוג נפוץ של אתרים הוא חנות וירטואלית שמציעה לגולשים מגוון מוצרים לרכישה מקוונת. קיראו מה ניתן למכור בחנות הווירטואלית וכיצד לעשות זאת נכון.

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211348 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211226 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: דוד כהןאדריכלות22/04/212185 צפיות
מחפשים מנוף לקומות גבוהות, מנוף לקומה 20 או יותר? המאמר הזה יסכם לכם כל מה שחשוב לכם לדעת.

מאת: דוד כהןעיצוב פנים27/11/202889 צפיות
עיצוב חלל הבית יכול להעשות באמצעות שילוב תמונות יפות לחדרי השינה והסלון. אפשר לבחור תמונות מסוגים שונים וזה המקום לעשות סדר.

מאת: דוד כהןרפואה23/09/201468 צפיות
בימינו, כשהבריאות עולה לראש סדרי העדיפויות, חשוב לדעת לבחור רופא מומחה לרפואת אוזן גרון, כדי למנוע בעיות עתידיות, כדי לטפל בבעיות קיימות וכדי לשלול מחלות.

מאת: דוד כהןאומנות - כללי23/09/205179 צפיות
דווקא בתקופה הנוכחית כשכולנו בבתים, מבלים ויוצאים פחות, זה הזמן לשדרג את ניראות הבית. ככה בוחרים היום תמונות לחדרי הבית.

מאמרים נוספים בנושא מתכונים ואוכל - כללי

מאת: עופר שלומתכונים ואוכל - כללי24/03/205208 צפיות
ציוד למסעדות

מאת: shlomy מתכונים ואוכל - כללי22/01/205509 צפיות
מתכננים אירוע בקרוב? רוצים לבחור את הקייטרינג הנכון ביותר עבור האירוע, וזה שיתרום להצלחה שלו בצורה הטובה ביותר? אם כן כדי לכם לקרוא את המאמר הבא:

מאת: ניב אבןמתכונים ואוכל - כללי21/01/205599 צפיות
אך מה ניתן לעשות כאשר רוצים לחגוג אירוע באווירה יותר אישית, מבלי לאבד את הייחודיות של ארוחת שף טעימה ומזמינה ללא טרחה שמצריכה עמידה מול כיריים ותנורים בוערים? בשביל זה בדיוק קיימים שפים אישיים.

מאת: שרון צרפתימתכונים ואוכל - כללי13/11/195915 צפיות
יש לשים את הדגש לגבי התוכן האישי על מנת לרדת מהר ובהצלחה

מאת: עופר שלומתכונים ואוכל - כללי30/07/196118 צפיות
ציוד למסעדות

מאת: חיים נוימתכונים ואוכל - כללי25/10/183094 צפיות
מסעדת "וינה" השוכנת ברחוב בן יהודה 62 בתל אביב היא מסעדה ותיקה שנוסדה לפני כשבעים שנה והמתמחה באוכל יהודי נוסח מזרח-אירופה. בשנים האחרונות קמה לה עדנה לארוחה מבית האימא הפולניה או הרומניה או הרוסיה ורבים שבים ופוקדים מסעדות המתמחות באוכל היהודי המנחם הזה, חלק רב מהם תיירים ולאחרונה גם צעירים שחזרו ממסע קניות בארצות מזרח אירופה ובמיוחד מפולין, שם הפירוגי הוא מאכל לאומי.

מאת: דודישמתכונים ואוכל - כללי24/08/186679 צפיות
אמנם פורים כבר עבר אבל עבור טבעונים, תחפושת היא לא רק עניין של לבוש. הזמנתם חברים לא טבעוניים לארוחת ערב ואתם רוצים להמם אותם במנה שתגרום להם לחשוב פעמיים?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica