חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טפטים מקסימים לחדר השינה

מאת: יעקב אקבולוטאומנות - כללי21/11/2011985 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מוכנים לשינוי?

אם בדיוק מצאתם בית חדש, עברתם למקום חדש או שפשוט מצבכם הפיננסי נראה מבטיח, יש לכם אחלה תירוץ לעצב מחדש את הבית. כולנו נמצאים שעות רבות בתוך הבית, והעיצוב של המקום משפיע רבות על המצב הרוח והאווירה. לכן, כבר שנים טוענים בפנינו ששינוי קטנטן כל כמה שנים, ממש לא שיפוץ נרחב, יכול לשנות לגמרי את הצורה בה אנו תופסים את סביבת מגורינו.

עיצוב בתים - מה עושים?

תיקון מרצפות, הדבקת אריחים, טפט לקיר, צביעת קיר או שניים, קניית ריהוט עתיק... אם אתם חפצים בשינוי בביתכם, יש הרבה רעיונות טובים, לכם נותר רק לבצע החלטה. קבלו מס' רעיונות פשוטים בשביל עיצוב הבית:

לא לפחד לצבוע - אנו נמצאים בעולם צבעוני במיוחד, ודי חבל להשאיר את הצבע מחוץ לבית. לסייד חדר שלם או רק את אחד הקירות, להדביק איזשהו טפט או פרסקו איכותי, אלה בהחלט יכולים לשדרג את המראה מבלי לשלם יותר מידי. תהיו בהלם כשתגלו כמה ישפיע הצבע עליכם.

למצוא רהיטים - בין אם קניתם בית חדש או בין אם החלטתם על שדרוג, באמצעות ריהוט טוב אפשר ליצור בבית שלכם אווירה חמימה ונעימה. לשם כך בחרו רהיטים לבית שמבטאים את האישיות שלכם, שימו עין על התקציב שהגדרתם מראש ובדקו גם את ההיבט הפראקטי.

הזזת הריהוט - אתם מניחים שחובה לרוץ ולקנות ספות, שולחנות, כסאות או אולי טפטים לחדרי שינה? לעיתים אפשר גם להשתמש בריהוט הקיים. שדרגו את החלל על ידי הזזה של הריהוט לעיצוב מוצלח יותר. בסופו של יום, מישהו החליט ששולחן האוכל חייב לעמוד קרוב לחלון?

לעבוד לבד או להיעזר במעצב?

מעצבי פנים מקצועיים יציעו לכם רעיונות שאתם לא מכירים, ובלא מעט מקרים הם מציעים הצעות יצירתיות ע"מ להפוך כל דירה קטנטנה למקום נעים ומרווח. אבל מה לעשות, להעסיק מעצב פנים זאת הוצאה כלכלית רצינית, ובכלל לא קל לבחור את המעצב הנכון בשביל הפרויקט. אם מבחינה פיננסית אתם מסוגלים לכך, ואם מצאתם אדם שהוא מה שאתם רוצים, כדאי בהחלט להתייעץ עימו.

לקבלת מידע בנושא עיצוב בית חדש, עיינו קצת בבלוג. קדימה לעבודה!
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יעקב אקבולוט

מאת: יעקב אקבולוטטיולים בחו"ל19/08/121174 צפיות
הרווח שלך מעבודה במדינה אחרת הוא שגם קיבלת טיול ארוך ומספק. אין פה ויכוח, העבודה מאוד פיסית והימים ארוכים ומעיקים, אולם, אתה חופשי בסופ"ש, סופג תרבויות שונות וחווה הרפתקות במקום זר לתקופה מסויימת.

מאת: יעקב אקבולוטתקליטנים19/08/121108 צפיות
מעבר להחלטה על המקום, שללא ספק היא מרכזית וחשובה, מומלץ לחשוב בנוסף על המנות שיוגשו שיהיו במשתה. גם אם זה בחתונת כסף או בכלל במסיבת סיום חטיבה, חלקים אלו הם בגדר חובה ואי לזאת, כדאי לחשוב עליהם לעומק.

מאת: יעקב אקבולוטאחסון אתרים16/08/121267 צפיות
באינטרנט ניתן למצוא לא מעט טכנולוגיות נפרדות, דפי אינטרנט נבנים באופן שונה ולא כל סוג שרת מתאים לאחסן את האתר שברשותכם. יש צורך לברר בטרם עת אם השרתים של החברה מתאימים לאתרכם.

מאת: יעקב אקבולוטהריון ולידה16/08/121142 צפיות
כל תחום הקטנטנים מלא בלא מעט מונחים שכנראה לא הכרנו עד לשלב ההריון. החל מהמוצצים לתינוק וכלה במשחקים המיוחדים ובמיטות שילוו את הילד לאורך שנות ההתפתחות. מהסיבה הזאת כשתהיו הורים חשוב לרכוש לא מעט רהיטים ואביזרים לביתכם.

מאת: יעקב אקבולוטאירועים וחתונות – כללי16/08/121203 צפיות
המיקום שתבחרו מיועד לשקף את בעלי השמחה ואת הקריטריונים שחשובים לכם. וילה בכוכב יאיר תשקף אקסקולוסיביות, חתונה על הים תעיד על ילדותיות מבורכת, אולם חגיגי ירמוז על עושרכם בעוד שגן או אולם אינטימי ישקף חמימות.

מאת: יעקב אקבולוטבגרויות16/08/121242 צפיות
ככל שיותר זמן עובר לאחר סיום התיכון - ככה תתקשו יותר להשלים בגרויות. זה למה, שווה לפתוח בתהליך בשלב מוקדם. יש הרבה מוסדות שתוכלו להירשם אליהם. עוד מידע על מוסדות אלו אפשר למצוא ללא בעיה באינטרנט. היה ואתם חיילי סדיר, קבע, או אם השתחררתם לאחרונה, ניתן לקבל הטבות והנחות מסויימות על קורסי השלמת בגרות.

מאת: יעקב אקבולוטהדברה08/08/121151 צפיות
מצאתם לשלשת יונים? כשיש בסביבה ריבוי יונים, אין צורך לעשות שימוש בחומרים רעילים. היום קיימות כל מיני שיטות שמרחיקות יונים בלי לפגוע בהן. כמו מה? רשתות מיוחדות ודיסקים תלויים.

מאמרים נוספים בנושא אומנות - כללי

מאת: אופיראומנות - כללי28/02/223288 צפיות
תכשיט עתיק הם עולם ומלואו. אלו תכשיטים המושכים את תשומת הלב ומצריכים גם עולם הערכת תכשיטים מיוחדת בעלת חשיבות עבור תכשיטים הנשמרים בצורה שלמה. למשל, תכשיטים מתחילת המאה ה19, וגם לפני. הערכת תכשיטים הוא מקצוע שחשוב להכיר אותו היטב. כשמדובר על תכשיטים עתיקים, חשוב לדעת שצריך ללמוד את הנושא מהבסיס, על מנת לבצע הערכה ראויה ומדויקת. חלק מההערכה המובן חייבת להתבסס על המידע מבעלי התכשיטים. הקשר המשפחתי מאד חשוב כאן, וכל פיסת מידע מסייעת.

מאת: אופיראומנות - כללי18/01/223574 צפיות
אין הערכת אומנות הדומה אחת לשניה אך כל הערכת אומנות מתקיימת באותה הדרך ובאופן של התאמה אישית לסוג הפריט. פסל לדוגמא עובר תהליך אחר וזאת גם הסיבה שהאימות נעשה בהתאם לסוג הפריט.

מאת: danisapirאומנות - כללי07/01/223316 צפיות
דעו לכם כי חוגים למבוגרים בחיפה יכולים להעשיר את שעות הפנאי של המבוגרים ולהפוך אותם לכאלה שיהיו אנשים שמחים יותר. לאור זאת יהיה כדאי לכל אחד מכם לחפש אחר חוגים שיוכלו להתאים בדיוק לו ולהסב לו הנאה רבה. זה בוודאי יהיה מאוד חכם מצדכם ולא תרצו להתפשר בעניין הזה וזאת כאשר חושבים על הנושא הזה ומביאים בחשבון את כל ההיבטים השונים שיהיו קשורים לכך. אז אל תשכחו זאת.

מאת: דוד כהןאומנות - כללי23/09/205171 צפיות
דווקא בתקופה הנוכחית כשכולנו בבתים, מבלים ויוצאים פחות, זה הזמן לשדרג את ניראות הבית. ככה בוחרים היום תמונות לחדרי הבית.

מאת: Danaאומנות - כללי01/07/205212 צפיות
החזרה לשגרה לאחר תקופת ההסגר פתחה בפנינו דלתות חדשות בחיים. בין אם פתחנו עסק חדש לאחר תקופת הקורונה, או פתחנו מחדש את העסק, או התחלנו עבודה חדשה ופשוט רוצים להתחדש בציור קיר. זאת הייתה תקופה קשה לכולנו, בין אם כלכלית, נפשית, או גם וגם.

מאת: מסגרתאומנות - כללי01/01/206150 צפיות
הדפסה על קנבס בחיפה – הדפסה של תמונות מטיולים כאשר אנחנו מטיילים בעולם אנחנו מצלמים הרבה תמונות. תמונות אלו לא שוות הרבה אלא אם נפתח אותן ונדפיס אותן כך שנתלה אותן בבית שלנו. הדפסה על קנבס בחיפה יכולה לאפשר לנו להדפיס את התמונות הכי יפות מהטיולים שלנו

מאת: שלום כהןאומנות - כללי27/09/192338 צפיות
סרטי תדמית אנו פוגשים במסגרות כמו מערכות בחירות ובחירת ראשי איגודים ולשכות ציבוריות, אך בתחום המכירות יש לתחום הזה משמעות ענפה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica