חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שאלות ותשובות בנושא גאנטים ממגנזיום או - כל מה שכדאי לכם לדעת על גאנטים לרכב

בשנים האחרונות הפכו הגאנטים מסוג מגנזיום , לשיפור המראה החיצוני העיקרי בתוספות יוקרה  של הרכב ,  היום ניתן למצוא חישוקי מגנזיום בכל פנצריה  או חנות אבזרי רכב .

יש היום בארץ כמה יבואני גאנטים , אך רוב סוגי הגאנטים  השונים מיוצרים בסין  , ויש כמה דוגמאות בודדות תוצרת טייוואן , וגם בתאילנד שם רמת העיצוב והגימור טובה ומושקעת יותר מהגאנטים הסינים , והמחיר יותר יקר בסביבות בין 25%  עד 40% , אולם צריך להדגיש שיש מפעלים שמיצרים גאנטים בסין שרמת העיצוב והפיניש די טובה ועומדת בסטנדרטים עולמים . כל הגאנטים שמיובאים מסין מאושרים על ידי משרד התחבורה , שדורש מיבואנים לבצע בדיקה של כמה דוגמאות מאותו יצרן , במכון התקנים הישראלי , ולבדוק שהם עומדים בתקנים שמקובלים בעולם ובארץ .האם ניתן להזמין גנטים ביבוא אישי ? יש כאלה שמעדיפים לרכוש  גאנטים בייבוא אישי דרך אתרי האינטרנט השונים בעולם , המציעים דוגמאות במחירים זולים לעומת מה שמוצע כאן בארץ  או , דוגמאות שלא נמצאות בארץ . משרד התחבורה מחייב בדיקת מקור הגאנט , ושהוא עומד בסטנדרטים של מכון התקנים , אחרי הכול  חשוב לזכור שגלגלים זה דבר בטיחותי .למי מותר למכור גאנטים ? מכירת גנטים מחייבת רישיון ממשרד התחבורה , כמו כל מכירת חלקי רכב  כאשר המוכר עובר בחינות עיוניות , ועומד בדרישות של משרד התחבורה . החנות שמוכרת חישוקי מגנזיום  אסור לפרק ולהרכיב צמיגים  וחישוקים  , אלא אם  היא פנצריה מוסמכת לפי החוק . בכל התקנה של חישוקים לרכב  חובה על המתקין לאזן את הגלגלים  אפילו אם מותקנים צמיגים חדשים .  
•  מה עדיף גאנטים מגנזיום או  גאנטים ברזל ?חוץ מהמראה  המושך  והיפה יש עוד כמה יתרונות:
• חומר המגנזיום או , האלומיניום הוא פחות קשיח מהברזל , והמסקנה שנהיגה עם רכב עם חישוקים קלים מרגישים פחות את הרעש והקפיצות תוך כדי נסיעה .
• משקל קל : החומר של גלגלי מגנזיום הוא יותר קל מגנט רגיל שעשוי מברזל .
• אוורור: גאנט המגנזיום בדרך כלל הוא פתוח לעומת גנט ברזל ולכן מעבר האוויר למערכת הבלימה טובה יותר,  והסיכוי נמוך יותר להתחממות מהגאנטים הרגילים .
• חום: הגאנט שמיוצר מברזל מתחמם יותר לעומת גאנטים מגנזיום או אלומיניום , שצריכים  טמפרטורה גבוהה יותר בשביל להתחמם , זאת אומרת המגנזיום מבצע עבודה כמו של רדיאטור האוויר שבתוך הצמיג ולמערכת הבלימה .חשוב לזכור ! גאנטים שלא מותקנים כראוי , ובלי כל חלקיהם הנלווים  יגרמו לרכב להתחיל לרעוד בזמן נסיעה ויגרום נזק למערכת הפרונט ברכב דבר העלול , לסכן את נהיגת הרכב ולאיבוד שליטה  תוך כדי נסיעה

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

עובד בחברת המאסטרו א ע יובוא ושיווק בע"מ www.gantim.com מתמחה בצמיגים גלגלי מגנזיום מצברים ואבזרי רכב

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עיסא פאיד

מאת: עיסא פאידמוטוריקה26/10/128616 צפיות
צמיגים לא איכותיים וללא תו תקן עלולים להוות סכנה ממשית לחייהם של אלו הנמצאים בתוך הרכב ובכלל לאנשים הנוהגים בקרבת רכב זה. צמיגים לא איכותיים עלולים להתפרק במהלך הנסיעה, לגרום לרכב להחליק מחוץ למסלולו ובמקרים אף גרועים יותר להתהפך תוך כדי נסיעה

מאת: עיסא פאידתחבורה ורכב - כללי09/12/111203 צפיות
צמיגים שאינם תקינים עלולים לגרום לתאונת דרכים. בדיקה תקופתית והקפדה על תקינותם של צמיגים אלה, תבטיח לכם נהיגה בטוחה ונוחה יותר. מה חשוב לבדוק לפני הנסיעה ובאופן קבוע, אחת לתקופה? על כך, במאמר הבא.

מאת: עיסא פאידתחבורה ורכב - כללי02/12/111170 צפיות
צמיגים הם דבר בטיחותי ברכב ממדרגה ראשונה, הוא המומנט הראשון המחבר בין הרכב לכביש, הרבה נהגים בארץ דואגים להחלפת צמיגים בעונת החורף למרות שצריך להחליף צמיגים ברכב בכל ימי השנה.

מאת: עיסא פאידתחבורה ורכב - כללי27/11/112364 צפיות
צמיג טויו הוא צמיג פופולארי אצל משפרי הרכב בארץ, יש כמה דגמים שנמכרים בדגם חתך נמוך. TOYO TIRES מיוצרים ביפן, החברה נמצאה במקום ה 12 ברשימת יצרני הצמיגים הגדולים בעולם, יבואנית הצמיגים בישראל היום היא חברת אוטולוקס .

מאת: עיסא פאידמוטוריקה20/11/118949 צפיות
טיפול במצברים לאחר תקופה ממושכת ללא התנעת הרכב , איך להימנע מגרימת נזק למצבר .

מאמרים נוספים בנושא תחבורה ורכב - כללי

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי28/07/213573 צפיות
קלנועיות נעשו הרבה יותר בולטות לעין בעשורים האחרונים, וככל הנראה אנחנו נמשיך לראות סוגים כאלה של כלי נסיעה חשמליים שהם פשוטים לתפעול וגם מאוד חכמים.

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי31/12/204166 צפיות
יש עוד אפשרות לנוע במרחבי העיר, והיא כוללת שימוש בקלנועיות המונעות על ידי שימוש בחשמל ואותן רואים יותר ויותר בדרכים עם דגמים חדשים שמגיעים אל הארץ מידי שנה.

מאת: עידן שלומןתחבורה ורכב - כללי24/05/205084 צפיות
במידה ואתם תושבי קרית מלאכי ואתם מעוניינים להתנייד בקלות אתם מוזמנים לעשות זאת באמצעות מונית ספישל שניתן להזמין 24 שעות ביממה.

מאת: SEONET קידום אתריםתחבורה ורכב - כללי07/03/192544 צפיות
רכישת רכב יד 2 היא הוצאה גדולה שרובנו חוסכים כסף לקנית הרכב. כיום סוכנות הרכב אוטוקאר מאפשרים לכם לבחור בין צבחר של דגמי רכבים וכל זאת במימון מלא של הקניה. לא תבואו?

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי18/11/181357 צפיות
רכבים שמגיעים כמו קיה הקוריאנית עם מחיר בהישג יד, כאשר מעבר לכך מדובר ברכב שקורא נכון את השוק ומביא את הפתרון בכל שנה מחדש.

מאת: עופר שלותחבורה ורכב - כללי28/09/181318 צפיות
חלפים לרכב

מאת: עופר שלותחבורה ורכב - כללי27/08/181521 צפיות
חלפים לרכב לא בכל מקום

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica