חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך שומרים על המצבר אם לא מתניעים את הרכב לזמן ממושך !!

מאת: עיסא פאידמוטוריקה20/11/20118950 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אם החלטתם פעם לנסוע לחו"ל  או סתם לא להתניע את הרכב לזמן ממושך יותר משבוע למשל , זה עלול לפגוע באורך חיים של מצבר הרכב , בזמן שהרכב לא מותנע הרכב שלכם צורך חשמל דרך מנורות קטנות , או כל אביזר כלשהו שמופעל  מחיבור למצבר  הרכב , הפריקה לאביזרים ומנורות אלה היא איטית , והיא עלולה לרקן את המצבר , היותו והמצבר התרוקן בצורה מוחלטת והרכב לא התניע , כמובן הדבר הראשון זה לחבר את מצבר  הרכב שלנו למצבר רכב אחר  שבעזרתו  נזרים זרם חשמל ונטעין את המצבר המרוקן , לפעמים אחרי שמתניעים את הרכב באמצעות  עזרה מרכב אחר ומשארים אותו מותנע למשך כמה שעות ואחר כך שמכבים את הרכב ובאים להתניע עוד פעם אז לפעמים הוא לא מתניע מכיוון   שבפריקה הייתה איטית .

על מנת להטעין את מצבר הרכב מחדש אנחנו צריכים מטען מיוחד לטעינה איטית וממושכת ל24 שעות לפחות .

בכדי להימנע ממצב כזה  ולא לפגוע במצבר חייבים לפרק את הכבלים שמחברים את הרכב למצבר ולנתק כלל את החשמל מכל אביזרי הרכב השונים שעובדים דרך חשמל .

החלטתם להחזיר את הכבלים ולחבר אותם למצבר , חשוב לבצע פעולה זו בזהירות מאוד בשביל להימנע מגרימת נזק בלתי הפיך  , התקנת מצברים בצורה לא  תקנית תגרום נזק למצבר ולחלקים אחרים ברכב במידה והפעולה זו מסוכנת מומלץ להיעזר במתקין מצברים לרכב מוסמך .

חשוב לזכור ?

ניתוק הרכב מהמצבר והפסקת זרימת חשמל  תנתק את כל האבזרים השונים לרבות אביזרים של מיגון נגד גניבות , כמו  קודים , אזעקה , איתוראן וכל מערכות המיגון המותקנות ברכב , בדרך כלל לאבזרים אלה יש מצברים מיוחדים שמספקים חשמל אם מנתקים את המצברים למשך זמן קטן  ולא לתקופה  ממושכת .

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

עובד בחברת המאסטרו א ע יובוא ושיווק בע"מ www.gantim.com מתמחה בצמיגים גלגלי מגנזיום מצברים ואבזרי רכב

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עיסא פאיד

מאת: עיסא פאידמוטוריקה26/10/128617 צפיות
צמיגים לא איכותיים וללא תו תקן עלולים להוות סכנה ממשית לחייהם של אלו הנמצאים בתוך הרכב ובכלל לאנשים הנוהגים בקרבת רכב זה. צמיגים לא איכותיים עלולים להתפרק במהלך הנסיעה, לגרום לרכב להחליק מחוץ למסלולו ובמקרים אף גרועים יותר להתהפך תוך כדי נסיעה

מאת: עיסא פאידתחבורה ורכב - כללי09/12/111204 צפיות
צמיגים שאינם תקינים עלולים לגרום לתאונת דרכים. בדיקה תקופתית והקפדה על תקינותם של צמיגים אלה, תבטיח לכם נהיגה בטוחה ונוחה יותר. מה חשוב לבדוק לפני הנסיעה ובאופן קבוע, אחת לתקופה? על כך, במאמר הבא.

מאת: עיסא פאידתחבורה ורכב - כללי02/12/111170 צפיות
צמיגים הם דבר בטיחותי ברכב ממדרגה ראשונה, הוא המומנט הראשון המחבר בין הרכב לכביש, הרבה נהגים בארץ דואגים להחלפת צמיגים בעונת החורף למרות שצריך להחליף צמיגים ברכב בכל ימי השנה.

מאת: עיסא פאידתחבורה ורכב - כללי27/11/112364 צפיות
צמיג טויו הוא צמיג פופולארי אצל משפרי הרכב בארץ, יש כמה דגמים שנמכרים בדגם חתך נמוך. TOYO TIRES מיוצרים ביפן, החברה נמצאה במקום ה 12 ברשימת יצרני הצמיגים הגדולים בעולם, יבואנית הצמיגים בישראל היום היא חברת אוטולוקס .

מאת: עיסא פאידתחבורה ורכב - כללי21/11/112231 צפיות
שאלות ותשובות בנושא גאנטים ממגנזיום או - כל מה שכדאי לכם לדעת על גאנטים לרכב

מאמרים נוספים בנושא מוטוריקה

מאת: רוני הכהןמוטוריקה28/01/181172 צפיות
היום רואים יותר ויותר סוגים של רכב היברידי אשר מציע את הנוחיות של נסיעה ברכב שעובד עם תדלוק רגיל, לצד האפשרות הנוחה לא פחות שכוללת טעינת הבטרייה והתנעה חשמלית של הרכב לנסיעה שקטה מאי פעם. מה זה אומר לגבי ענף ייצור כי הרכב בשנים הבאות?

מאת: אמיר פטיטומוטוריקה22/09/143333 צפיות
אם אתה רוצה לדעת איפה אפשר לעשות קורס נהיגה ספורטיבית בישראל אז הגעת למקום המושלם. הסיבה היא שהרבה אנשים שמחפשים איפה אפשר לעשות קורס נהיגה ספורטיבית חושבים כבר בהתחלה על למצוא קורס כזה בגרמניה או במדינות אחרות באירופה.

מאת: ELDADמוטוריקה03/08/142723 צפיות
קוילאברים לרכב הם מערכת בלימת זעזועים שכיום מותקנת באלפי רכבים בישראל, לרבות רכבי שטח גדולים שכידוע סופגים את כמות הזעזועים הגדולה ביותר כאשר הם בשטח. הנה מידע חשוב בנושא.

מאת: רוני מיכאלמוטוריקה08/08/132698 צפיות
כאמור, ברכב ובתעשייה אבל גם בבית - למשל במאוורר ובמוצרים חשמליים אחרים, וגם בתעשייה הרפואית, טכנולוגיה מדעית מתקדמת ובמפעלים.

מאת: ליאת מנדלסוןמוטוריקה07/07/131656 צפיות
אין זה סוד שניתן למצוא ברחבי מדינת ישראל המון כלי רכב על הכביש. באופן טבעי כל כלי רכב מכל סוג שהוא מכיל בתוכו מצבר. תפקידו של המצבר פשוט – לספק לכלי הרכב חשמל על מנת שזה יוכל להתניע, לצפור, להדליק אורות ואפילו לשמוע מוזיקה.

מאת: webresult - קידום אתריםמוטוריקה05/11/128480 צפיות
רוצים לדעת איך קונים מצברים בצורה נכונה ובטוחה? מאמר מאת מצברי שלו יסביר בדיוק איך עושים זאת.

מאת: עיסא פאידמוטוריקה26/10/128617 צפיות
צמיגים לא איכותיים וללא תו תקן עלולים להוות סכנה ממשית לחייהם של אלו הנמצאים בתוך הרכב ובכלל לאנשים הנוהגים בקרבת רכב זה. צמיגים לא איכותיים עלולים להתפרק במהלך הנסיעה, לגרום לרכב להחליק מחוץ למסלולו ובמקרים אף גרועים יותר להתהפך תוך כדי נסיעה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica