חפש מאמרים:
שלום אורח
05.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שקיות בד למיתוג עסקי מקצועי ואיכותי

מאת: יוסי כהןמיתוג23/11/2011923 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

שקיות בד - מרבית האפשרויות בשקית בודדת
שקיות בד חדרו לחיים שלנו לפני מספר שנים רבות, ומתופעה מאוד מינורית הן הפכו ללהיט. אפשר לצפות אותן עפ"י רוב כמעט בכל מקום שראוי ועושה רושם שהן ללא כל ספק פה בשביל להישאר.
התועלות של השקיות האלו הינם לא מעטים, כשבתחילה כמובן כדאי לזהות את העובדה שהינן רב פעמיות. לא חובה לזרוק אותן בגמר פעם שתי פעמים, אלא אפשרי להסתייע עוד פעם . יש בכך בוודאות תרומה ממש גדולה לאיכות הסביבה- במקום לזהם עם המוני שקיות ניילון, פשוט אפשר למצוא שקיות בד ירוקות שאינן מזיקות. שלב לא גדול בשבילך- שלב רב לסביבה שנותר לנו.

יתרון נוסף של שקית הבד הנו הנוחות הרבה- אנחנו מדברים על בשקית שמתפקדת ממש דוגמת כל תיק רב שנכנס בו כל דבר, יחד עם הדבר רב נוסף, ידית אחיזה איתנה שאינה נקרעת בגלל כובד המשקל. למי מאתנו בתכלס לא יצא ששקית הניילון נקרעה באמצע הדרך הבטוחה ותכולתה נשפכה? באמצעות שקיות בד שתפורות במקצועיות הסיכוי לסיטואציה שכזאת הנו אפסי. המימדים הרציניים של השקית מאפשרים להיות איתה למסע רכישות בלי החשש כיצד בדיוק אנו מתכוונים להרים את הכול עד בתינו.

וללא ספק אף אחד לא יכול להתעלם מהשיק האופנתי- שקיות בד מעוצבות כיום בשלל צורות וצבעים, שיש להן אופציה לטקסט ותמונה לפי הזמנה ובתוספת קישוטים במגוון סגנונות. בדיוק בגלל כך שקיות בד נהיו לפלטפורמת פרסום ראוייה- בעלי חברות מגוונים הבינו את ההזדמנות הגלומה בשקיות האלו ומדפיסים עליה לוגו וצילומים פרסומיות. הקליינטים מרוויחים שקיות בד עשירות שיק שכיף להשתמש בהן, ואולם מנהלי עסקים מרוויחים חשיפה משותפת עם לוגו שהולך ממקום לכל מקום יחד באמצעות הלקוחות.

אפילו מחיר הטיפול של פרסום כמו זה הוא בהחלט משתלם, הרי ממש לא מדובר במודעה שהיום מופיעה ומחר נזרקת לפח האשפה, כי אם במוצר פרודוקטיבי שהקליינט ימשיך להשתמש בושוב ושוב. רשתות איכותיות ליד חנויות ובוטיקים, רבים ושונים אפילו נותנים שקיות בד משלהן לקהל הקונים.

התועלת האחרון הנו וזאת במחיר- מדובר כאן בפתרון אינו גבוה שעושה יופי של פעולה! ומכיוון שלא מדובר כאן בתיק מיוחד ש"חבל לקלקל אותו", ההשתמשות היומיומי והמחיר השווה בכל נפש רבה ללא כל ספק עושים חשק לקנות שקיות בד על כל מטרה: לקניות בסופר, לחוף הים או לחילופין לצעצועים של הצעירים.

 



תגיות המאמר: שקיות בד


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יוסי כהן

מאת: יוסי כהןספורט ימי 24/06/121028 צפיות
תחום האופנה מושפע ממקורות שונים, ולצד מעצבי אופנה יוקרתיים אשר מוכרים למאיון העליון חודרים לעולם האופנה גם כן אלמנטים שלקוחים מן התרבות הפופולארית

מאת: יוסי כהןספורט ימי 12/06/121169 צפיות
ללכת לים זו הנאה גדולה. לשכב על החוף, להתרענן במים, ליהנות מכוס בירה טובה. אבל בזמן שאתם נהנים "על אש קטנה", יש כאלו שעבורם ים זו חוויה מטורפת, גדושה בכמויות של אדרנלין והרגשה שאין שנייה לה. קוראים להם גולשי הגלים

מאת: יוסי כהןספורט ימי 08/06/12984 צפיות
לימוד גלישה ישנו בכל רחבי ארץ ישראל בקורסים אלו ואחרים בני 6-10 שעות, במרבית המקרים. לימוד תיאורטי קצר יוביל אתכם בדרך אל שפת הים בה תתרגלו תנועות נכונות, מעבר משכיבה לעמידה, יציבה ממולצת, חילוץ עצמי ממצבים מסוכנים וכדומה

מאת: יוסי כהןספורט ימי 08/06/121337 צפיות
החלטת שנמאס לך לרבוץ על גבי החוף כמעט כל היום ומתאים עבורך להיות צד מחבורת קהל הגולשים האמיצה שבים. מעולה. עכשיו מה שנותר לך הוא רק לבחור אחר הגלשן

מאת: יוסי כהןספורט ימי 08/06/121112 צפיות
אחר התופעה המתרחבת הנקראת גלישת גלים במדינת ישראל כולם מכירים. בשבתות, בימים אשר בהם הרוח רצינית, כמעט בכל חוף שמאפשר גלישה מעולה

מאת: יוסי כהןאירועים וחתונות – כללי06/06/121105 צפיות
אחד מבין היתרונות שנמצא בכמעט כל מסעדה בשרון היא הנוף המאפיין את כל הסביבה. בין אם מדובר כאן במסעדה הממוקמת בלב ליבו של היישוב, באמצע חורשה או לחילופין על חוף הים, בכל המקרים אפשר ליהנות מן ההרגשה הטבעית של השרון

מאת: יוסי כהןאירועים וחתונות – כללי06/06/121085 צפיות
חתונות הן מועד משמח, אולם לעתים נראה שהן דומות יותר מדי אחת לשנייה. בני זוג שמתכננים חתונה מוצאים את עצמם בהחלט לא פעם מיואשים מן המפרטהמצומצם שמוצע להם. למרות הכמות הלא קטנה של אתרים במדינה, החל מאולמות סגורים ועד לגני חגיגות, בסוף כולם נותנים את אותו דבר

מאמרים נוספים בנושא מיתוג

מאת: שלום כהןמיתוג27/09/192739 צפיות
רוצים להדפיס מדבקות למשרדים? מחפשים בית דפוס בו תוכלו להדפיס את המדבקות המתאימות לכם באיכות גבוהה מאוד, ובמחיר משתלם ונוח? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: ויקטוריה פיינרמןמיתוג09/08/176202 צפיות
נניח שאתה מפיק סרט תדמית או סרטון הדרכה עם קריינות בשביל לקוח, ואתה מחפש קריין. אתה מקבל כמה הצעות מחיר מכמה קריינים שמקליטים מאולפן ביתי, אבל התעריפים והשירותים בהצעות השונות לגמרי שונים אלה מאלה. איך תחליט במי לבחור? כדאי ללכת על ההצעה הכי זולה? כדאי ללכת עם מי שנותן הקלטה מחדש בחינם? אולי כדאי ללכת עם מי שנותן תנאי תשלום נוחים?

מאת: amirdadon90מיתוג27/12/162604 צפיות
את דודי מליץ כמעט כולנו מכירים, וזאת לאחר שבשנת 2009 השתתף בתוכנית הריאליטי הפופולרית "האח הגדול" ואף זכה בה - אבל מליץ, וזאת כבר לא רבים יודעים, הוא גם אחד מאנשי המקצוע המוכשרים ביותר בתחום האסטרטגיה התקשורתית ובעליו של משרד יחסי ציבור מצליח הנושא את שמו.

מאת: שלום כהןמיתוג15/08/162701 צפיות
בשנים האחרונות אפשר לראות לא מעט אנשים שהחליטו לעשות שינוי בחיים, לעזוב את העבודה בתור שכירים ולהקים עסקים עצמאיים.

מאת: דרורמיתוג04/07/162193 צפיות
לפני נתונים של חברת טיוטה, בשנים האחרונות נמכרו למעלה מ-5 מיליון מכוניות היברידיות אשר החברה ייצרה. בישראל נמכרו למעלה מ-10 אלף מכוניות שכאלה. מכוניות אלו הפכו פופולאריות מאוד בעולם ובישראל, בזכות העוצמה שלהן, בזכות היכולות המרשימות, אך בעיקר בזכות העובדה שמדובר בכלי רכב ידידותי לסביבה.

מאת: דרורמיתוג04/07/162121 צפיות
אחד הויכוחים שנשמעים בשנים האחרונות בעולם הרכב הוא, האם משתלם לרכוש רכב היברידי או שמא מדובר בכלי רכב שהפרסום החיובי אודותיו עולה על הביצועים שלו בשטח? ויכוח זה נשמע לאור העובדה שבישראל נמכרו למעלה מ-10 אלף כלי רכב היברידיים של חברת טיוטה, החברה המובילה בייצור מכוניות היברידיות בעולם. הרכב מכרה עד היום למעלה מ-5 מיליון כלי רכב מסוג זה בכל רחבי העולם.

מאת: SEOMANמיתוג22/03/162014 צפיות
בעולם המודרני לא פשוט להפוך את העסק למותג בקרב הציבור ובקרב קהל הלקוחות. אנשי מקצוע רבים מתקשים לפרסם את העסק שלהם ולמתג אותו בקרב קהלי היעד שלהם. להלן מספר טיפים שיוכלו לסייע לכם למתג את העסק שלכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica