חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

10 משחקים מומלצים להעביר את הזמן

מה עושים כשיש זמן פנוי? איך מעבירים את הזמן מבלי להשתעמם? איך מנצלים את הזמן נכון ולא מבזבזים אותו על משחקים טיפשיים? לכל אחד יש את הדרכים שלו לנצל רגעים של זמן פנוי, אבל אנחנו ממליצים שאם רוצים לנקות קצת את הראש ואם יש זמן פנוי "לשרוף", הכי טוב לעשות את זה עם משחקים מיוחדים ומומלצים ולא עם סתם משחקים אקראיים שנתקלתם בהם – ככה שלפחות תכירו כמה משחקים חדשים ולא שגרתיים על הדרך...

משחקים ספורטיביים

אוהבים משחקים ספורטיביים? ההמלצה שלנו לכם היא על משחק קצת אחר ולא עוד גרסה של משחקי מרוצי מכוניות או כדורגל. גלישת גלים היא חוויה מסעירה ומהנה במיוחד במציאות וגם המשחק המדמה גלישת גלים עושה עבודה מצוינת כחיקוי של המציאות. לא קל לעלות על הגלשן וגם לא להחזיק עליו מעמד – אבל זה כל הרעיון. ברגע שהתגברתם על האתגר צפויות לכם דקות ארוכות של הנאה וסיפוק.

משחקים קלאסיים

התפנה לכם זמן, אבל דווקא לא בא לכם להכיר משחקים חדשים אלא לשחק במשהו ישן וטוב, משהו שיזכיר לכם ימים נשכחים שבהם באמת היה לכם זמן? שני הנציגים הפופולאריים והאהובים ביותר של המשחקים של פעם הם סופר מריו ובאבלס. האחים סופר מריו היום פעם מעצמה בתחום משחקי הסוני ויש להם נציגות בכמה משחקי הרפתקאות ומרוץ ברשת גם היום. למי שצעיר ולא הספיק להכיר – מומלץ לעשות הכרות. באבלס, למי שלא יודע, הוא משחק פשוט וממכר שכל תכליתו הוא לפוצץ בועות בצבעים תואמים. לא ברור מה סוד הקסם שלו אבל קשה מאוד לעזוב אותו.

משחקים חדשים

בקרב המשחקים החדשים שכבשו את זירת המשחקים בשנה האחרונה יש שני נציגים דומיננטיים ברשת, שלכל אחד מהם יש לא מעט גרסאות. המשחק חותך פירות הוא משחק פשוט אבל כיפי וממכר – כל מה שצריך לעשות הוא לחתוך את הפירות באוויר בסכין ולזכות בנקודות. המשחק 'אנגרי בירדס' – ציפורים כועסות בתרגום לעברית הפך ממש למותג עולמי. מי שעוד לא יצא לו לשחק בו באייפון או בטבלט יכול לנצל זמן פנוי כדי לעשות הכרות עם גרסאות הרשת שלו.

משחקי לוח

בקטגורית משחקי הלוח אנחנו ממליצים דווקא על שח מט. נכון, זה לא המשחק הכי קליל בעולם אבל הוא מאתגר ומספק מאוד, בעיקר עם מנצחים והוא מפעיל מאוד את המוח ומפתח את החשיבה. מבוגרים יכולים להגיד לעצמם שאמנם הם שרפו זמן במשחק אבל לפחות במשחק איכותי. ילדים יכולים להראות להורים המון משחקים לגיל הרך כמו שח מט  שבו הם יכולים לשחק במקום לעשות שיעורי בית. עוד אלטרנטיבה מקטגוריה הזאת הם משחקי סודוקו. במקום לחפש סודוקו בעיתון , משחקי סודוקו מספקים לכם לוחות בכל רמות הקושי וגם רמזים למקרה שאתם נתקעים .

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת לינקשייק שיווק באינטרנט

מאת: לינקשייק שיווק באינטרנטעיצוב פנים11/07/191634 צפיות
לפניכם 4 טיפים לבחירת פריטי ריהוט שמתאימים למי שרוצה עיצוב פנים בסגנון שתמיד נשאר באופנה.

מאת: לינקשייק שיווק באינטרנטעיצוב פנים11/07/192662 צפיות
לפניכם 4 טיפים לבחירת פריטי ריהוט שמתאימים למי שרוצה עיצוב פנים בסגנון שתמיד נשאר באופנה.

מאת: לינקשייק שיווק באינטרנטצרכנות30/08/121030 צפיות
אחת מבין המתנות המגניבות ביותר שניתן להעניק לכל אירוע - יום הולדת, מסיבה או כל דבר אחר, היא מתנה של זר מתוק המעוצב בסגנון מקורי וייחודי.

מאת: לינקשייק שיווק באינטרנטצרכנות30/08/121056 צפיות
זרים מתוקים אלו זרים אשר במקום להכיל פרחים שנובלים לאחר מספר ימים, מכילים הפתעות מתוקות כמו שוקולדים מיוחדים, פרלינים איכותיים, סוכריות צבעוניות וממתקי גומי שונים.

מאת: לינקשייק שיווק באינטרנטתעשייה03/05/121515 צפיות
את סוגי הדבקים בכלל ובדגש על דבקים מבניים, ניתן למיין כיום על פי מספר רב של קטגוריות, אשר כל אחת מהן משמשת לצרכים שונים

מאת: לינקשייק שיווק באינטרנטמסחר יומי29/04/121420 צפיות
מי שמתחיל את התהליך של מסחר בבורסה צריך להיות מוכן לתקופה ארוכה בה הוא ייאלץ ללמוד את התחום ופעמים רבות גם לספוג הפסדים כספיים יחסית גבוהים.

מאת: לינקשייק שיווק באינטרנטאילוף בעלי חיים29/04/121221 צפיות
אילוף כלבכם עשוי להיות משימה לא פשוטה בכלל. בין אם אימצתם גור לראשונה, אימצתם חיה מבוגרת יותר, או שאתם מנוסים בגידול כלבים, ברוב המקרים, בהתחשב באופיו הייחודי של הכלב הפרטי שלכם,

מאמרים נוספים בנושא משחקי אונליין

מאת: עדי לויןמשחקי אונליין13/09/172376 צפיות
אני מניח כי הילדים והילדות יודעים שהחופש הגדול הוא החופש הכי כיף בעולם שהם הכי מחכים לו. כל הילדים והילדות מחכים בקוצר רוח לחופש הגדול ומחכים שהוא כבר יתחיל והם יהנו ממנו, אך יש בעיה אחת גדולה בחופש הגדול. רוב הילדים והילדות לא יכולים להנות מכל הקיטנות השונות, החוגים השונים וכל הדברים שחלק מן הילדים הולכים ונרשמים אליהם, ולכן רוב הילדים בכלל לא נהנים בחופש הגדול ולא מוצאים שום דבר לעשות בו.

מאת: עדי לויןמשחקי אונליין13/09/172420 צפיות
אני מניח שהילדים והילדות כבר יודעים שהמשחקים שנהפכו להיות המשחקים האהובים והמוכרים ביותר בקרב הילדים והילדות בשנים האחרונות אלה כמובן משחקי אונליין. משחקי אונליין נהפכו בזמן האחרון למשחקים המוכרים והאהובים ביותר בקרב ילדים וילדות שרוצים להעביר את הזמן שלהם מבלי להשתעמם לרגע, ואני יכול להבין את הילדים ומדוע הם כל כך אוהבים ומעריצים את המשחקים הללו.

מאת: עדי לויןמשחקי אונליין13/09/176749 צפיות
המשחק באבלס הפך לדבר כל כך חריף ועצבני, באבלס הוא משחק ממכר שכל אחד התמכר לו ואפילו יצא לי לראות את מיכאל לביא מהשכבה שלי מדבר עם עוד כמה ילדים על המשחק באבלס הוא סיפר איך הוא הפך להיות אלוף הבאבלס של כל העיר שלו, בין סימון סיפר כי חיפש בגוגל את המונח "באבלס" ולאחר מכן נכנס לאתר דרדסים.נט משחקים, שיחק במשחק "באבלס" ונוכח לדעת שזהו משחק מאוד ממכר וכיף.

מאת: רוני הכהןמשחקי אונליין17/04/152706 צפיות
המאמר מציג את אתר פריקס, אתר משחקים חדשים ברשת.

מאת: דניאל רוברץמשחקי אונליין08/01/148212 צפיות
משחקי רשת הם כמובן משחקים אשר נמצאים ברשת האינטרנט הענקית, ולהם יש הרבה מאוד סגנונות ותחומים מגוונים, כגון 'משחקי פעולה', 'משחקי אסטרטגיה' ואף 'משחקי בנות' שהם משחקים ייחודיים לבנות מכל הגילאים, אשר כוללים משחקים המתאימים במיוחד להן.

מאת: דניאל רוברץמשחקי אונליין19/12/138273 צפיות
משחקים לילדים אילו משחקים הפופלארים ביותר בקרב משחקים ברשת.

מאת: דניאל רוברץמשחקי אונליין19/12/138020 צפיות
בעולם המודרני של היום יש המון סוגי משחקים שונים למשל: משחקי מחשב, משחקי פלסטיישן, משחקים ברשת, משחקי דפדפן וכדומה. במאמר זה כפי שכבר הבנתם מכותרת המאמר הסביר על סוג אחד של משחקים אשר נקרא "משחקים ברשת".

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica