חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הדפסה על קאפה כתפאורה לבית הספר

כששלחנו את הבת השלישית לכיתה א', הבטחתי לעצמי שהפעם לא יצליחו לגייס אותי לוועד הכיתה, או לוועד השכבה, ובוודאי שלא לוועד הבית ספרי. די! אני את שלי תרמתי עם השניים הבוגרים וכבר ממש לא היה לי כוח, חשק או סבלנות לדאוג שוב למזגן שהתקלקל ואין תקציב לתקנו, או לקניית המתנות המתאימות לכל מורה ומורה לפי טעמם האישי בסוף השנה. אבל הנה הקטנטונת הגיעה לסיום בית הספר היסודי ואני כרגיל הפרתי את ההבטחה שנתתי לעצמי.

האמת היא שפשוט לא הצלחתי לעמוד מול המחנכת המקסימה שלנו, זו שלימדה גם את ילדינו האחרים והכירה אותי מסופי שנה קודמים. היא התחננה לעזרה, מכיוון שפתאום הסתבר ששום דבר לא סגור לקראת מסיבת סוף המחזור, בעיקר התפאורה לטובת ההצגה של הבוגרים. המורות אומנם ניסו לארגן משהו יצירתי עם הילדים, אבל הסתבר שכל אפשרות שהועלתה, נפלה מהפרק מכיוון שהייתה יקרה מידי או מסובכת מדי ודרשה זמן עבודה רב וידיים יצירתיות שלא נמצאו בשפע. האמת שכבר הייתי בלבטים הללו בעבר- בריסטולים לא יחזיקו מעמד עד הפרימיירה, וצביעה על בדים היא יותר מתוחכמת וזקוקה לבעלי מקצוע או להמון הורים מתנדבים שיסכימו לפנות זמן רב בעשייה.

ואז עלה הרעיון להשתמש בלוחות קאפה, וזו ידידיי, הייתה פשוט הברקה. מדובר בחומר שניתן לקבלו בכל גודל נדרש, הוא קל מאוד ונוח לאיחסון, מגיע במידות עובי שונים, וההדפסה עליו בעזרת טכנלוגיית צילום חדישה יוצאת משובחת ומצטיינת במראה מוקפד, שמעניק לתפאורה לוק של תיאטרון מקצועני ביותר. 

בראייה לטווח רחוק, בחרנו לחלק את התפאורה לכמה דקים בגדלים שונים והעדפנו יצירה כללית לצורך ההדפסה. כל זאת בכדי שההדפסים על קאפה יתאימו בעתיד לכל הופעה ולכל הצגה שנרצה להעלות בבית הספר. העלות הנמוכה של ההזמנה והמהירות שבה הוכנו המסגרות, הפכו את המבצע לשמח במיוחד, וכך גם הידיעה שבשנה הבאה יוכלו ליהנות מהתפאורה, למרות שאני- סוף כל סוף- כבר לא אהיה זו שתצטרך להוציא אותה מהמחסן.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אמא במשרה מלאה לשני ילדים מדהימים, חובבת לייפסטייל, חידושים לבית ולגן ותזונה נכונה. מנצלת את מעט זמני הפנוי בכדי לכתוב ולתעד את תחומי העניין וחוויות היומיום העוברות עליי ועל סובביי. באהבה :)

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דפנה מירוביץ'

מאת: דפנה מירוביץ'דיני תעבורה16/03/121330 צפיות
מבין כל האלמנטים המסוכנים והמזיקים ביותר, תאונות דרכים הן, בלי צל של ספק, מגורמי הנזק המשמעותיים ביותר בישראל, ובין הבולטים בעולם. עשרות שנות מחקרים, ניסויים, מבצעי אכיפה וזהירות בדרכים, שיטור מוגבר ואפילו ניסיון לחינוך ולהעלאת מודעות לנושא, לא הביאו למיגור התופעה ואפילו לא לצמצום משמעותי שלה..

מאת: דפנה מירוביץ'עיצוב פנים29/11/11917 צפיות
נראה שאת הקפיצה הגדולה שלו, עשה עולם השטיחים בעשורים האחרונים בשני מסלולים: האחד הוא ההשתחררות מכבלי המסורות העתיקות שהביאו את המרבדים האוריינטליים מכמה פינות בעולם והשני, הצעיר יותר, הוא חדירתו של השטיח מקיר לקיר.

מאת: דפנה מירוביץ'אורטופדיה ופיזותרפיה17/11/11876 צפיות
כל עוד גררתי את עצמי בקושי לסופרמרקט על אף כאבי הרגליים האיומים ונשכבתי בזמן העבודה מדי פעם על הרצפה מאחורי השולחן על מנת ליישר את הגב, חשבתי שאין לי ברירה אלא להתרגל למצבי הגופני החדש בעל המיחושים הבלתי פוסקים.

מאמרים נוספים בנושא עיצוב אירועים

מאת: Shiraעיצוב אירועים22/06/152237 צפיות
אתם צריכים למצוא אולם אירועים עבור האירוע שלכם. בהתחלה ברור לכם שאתם תבחרו אך ורק באולם איכותי במיוחד, שיהיה הטוב ביותר. אולם לצד כל הארגונים של האירוע, אתם מתחילים להרהר באפשרות של בחירת אולם שיהיה פחות איכותי ופחות טוב ממה שציפיתם

מאת: אביעיצוב אירועים13/01/151613 צפיות
אזור השרון משלב את היתרונות של אזור מרכז עירוני עם טבע ירוק ופורח. גני האירועים בשאזור נהנים מהיוקרה והגישה הנוחה של המרכז ומאפשרות גם לחגוג בלב הטבע. אך, זהו אחד האזורים הנחשקים בארץ לקיום אירוע ועל כן המחירים יקרים יותר ויש להזמין מקום חודשים מראש. אנו, בפורטל מתחתנים, סיכמנו לכם כמה נקודות חשובות שיעזרו לכם בבחירת גן אירועים באזור.

מאת: דודיתעיצוב אירועים18/03/147717 צפיות
עיצוב זרי פרחים וסידורים באירועים הינו נושא מרכזי שדורש מעורבות של שוזרת פרחים מדופלמת שדואגת לבצע הזמנת משלוח פרחים מהסוגים ובכמות שדרושים לצורך ארגון אירוע מרשים ומכובד.

מאת: אבי לויןעיצוב אירועים04/05/131744 צפיות
הזרחן היינו אחד מאבני היסוד של הצמח בפרט ושל הטבע בכלל, במיוחד צמחים במצב הנמצאים בעיצומו של תהליך הפריחה.

מאת: טל לבלעיצוב אירועים28/02/132321 צפיות
עיצוב אירועים בשילוב צמחייה מלאכותית דקורטיבית ייחודית המכניסה את החוץ לפנים ויוצרת חוויה של ישיבה בחוץ תוך בחירה של נוף תואם הקונספט בתוך החלל. היבט חשוב נוסף המעניק פתרונות פונקציונליים ויעילים עבור בעלי המקום ומעצבי האירועים.

מאת: אסף שמעוןעיצוב אירועים30/12/1210782 צפיות
ירידים המציגים תפאורה מרשימה מעוררים עניין באמצעי התקשורת וזוכים לפרסום רב. ישנם מקרים בהם היריד כה מעורר התפעלות עד כי מבקרים מכל רחבי הארץ ממהרים למקום בכדי לחזות בעצמם בפלא

מאת: Shaiעיצוב אירועים27/12/128412 צפיות
פותחים עסק? "נולד" סניף חדש לעסק המתרחב? מעוניינים לערוך מסיבת השקה שלא תישכח? עיצוב בבלונים הוא הדרך שלכם להצליח!

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica