חפש מאמרים:
שלום אורח
05.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אדריכלים במרכז לשירותך

מאת: יעל מלמדשיפוצים24/11/2011735 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

איך תוודאו שהבית שלכם מעוצב כמו שצריך? קונים בית חדש? לרובנו יש בית חלומות, חזון מלא לאופן שבו ביתנו צריך להיות, הן מבפנים והן מבחוץ. אך אין זה משנה כמה ממון נשקיע בו, מרביתנו חסרים את הידע המקצועי, הניסיון המעשי, הרצון או הזמן לתכנן הכל מאפס - ולכן במקרים כאלה אנחנו בוחרים לשכור מומחים מהתחום לסיוע.

לא בטוחים היכן למצוא אדריכלים בדרום? להלן מידע וטיפים שיעזרו לכם להכיר את התחום טוב יותר.

אדריכלות היא תחום רחב ביותר אשר נחלק לכמה קטגוריות: אדריכלות בניין כללית, עיצוב פנים ועיצוב נוף. בשלב הראשון, ניגשים לאדריכל הבניין, המתכנן את המבנה המוזמן על כל חלקיו החיצוניים והפנימיים, תוך כדי התחשבות בשילוב נכון בין האסתטי לבין השימושי, ובנוסף עורך את התכנונים הדרושים לכל מבנה, כגון מערכות מים, ניקוז, חשמל, תקשורת ותאורה.

אדריכלי פנים הם המופקדים על הפיכת אזוריו הפנימיים של המבנה לפרקטיים וחינניים ככל האפשר, וזאת באמצעות התאמה נכונה של הרהיטים, האלמנטים המבניים והקישוטיים על פי התכלית של כל אחד מהחללים השונים - מגורים, עבודה איזור מסחרי וכו'.

אדריכלי נוף תפקידם להתאים את סביבתו של המבנה המתוכנן לתנאי השטח ולהעדפת הלקוחות - החל מבחירת סוגי קרקע וצמחייה מתאימים, ועד להתאמת פתרונות ליצירת צל, יצירת אלמנטים דקורטיביים במים וצומח, לכדי שילוב מושלם בין אסתטיקה ופרקטיות.

מעוניינים במידע על אדריכלים במרכז?

לא יודעים איפה לחפש אדריכל טוב? שווה לכם לברר עם חבריכם אם הם יכולים לתת לכם המלצה אודות מישהו מסוים או סטודיו ששכרו בעצמם בעבר.

בעת חיפוש אדריכל, הדרך הטובה ביותר להתרשמות היא על ידי עיון בתיק עבודות. אך אל תסתפקו בזה בלבד, בקשו לראות במו עיניכם כמה עבודות במבנים או סביבות שעוצבו על ידי האדריכלים שבהם אתם מעוניינים.

הגיעו לפגישה כשבידכם רעיונות מוגדרים, אך שמרו על ראש פתוח ולתת לאיש המקצוע להציע עצות משל עצמו.

רוצים עוד? תנו הצצה באתר האינטרנט לכל המידע הרלוונטי בתחום הארכיטקטורה.
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יעל מלמד

מאת: יעל מלמדפסיכומטרי18/01/121360 צפיות
ככל שהשנים עוברות לאחר סיום בי"ס - יהיה לכם קשה יותר להוציא תעודת בגרות. בגלל זה, שווה לפתוח בתהליך במהירות האפשרית. ישנם מספר גדול של מכוני לימוד

מאת: יעל מלמדבניין ואחזקה - כללי18/01/121319 צפיות
מנעולן עם תעודות צריך לשאת עימו תעודת יושרה שקיבל מהמשטרה. בתמורה, תפקידכם יהיה להציג בפניו עדות או הוכחה שאתם ללא ספק גרים בבית הנעול.

מאת: יעל מלמדצרכנות18/01/121246 צפיות
איך שוכרים טכנאי מקררים? איך שומרים על המקרר והמקפיא שלכם במצב תקין? איזה מקררים חדשים מומלצים לקניה?

מאת: יעל מלמדלימודים אקדמאיים18/01/121189 צפיות
בזמנים אלה, אין אדם שלא מבין שאם אין לנו איזושהי השכלה, קשה להתקדם בחיים. ככה זה בחיים, מעסיק לא רוצה לקחת מועמד או מועמדת בלי רקע בלימודים

מאת: יעל מלמדעסקים - כללי08/01/121420 צפיות
בין אם אתם רוצים לרכוש דירה חדשה ובין אם אתם צריכים לכסות את המינוס, מעת לעת תהיו בעלי זכאות להלוואה בריבית שפשוט כדאי לקחת. הלוואה הניתנת לכם עם ריבית מוצמדת נמוכה,

מאת: יעל מלמדלימודים אקדמאיים08/01/121325 צפיות
אנחנו חייבים להשקיע הרבה מחשבה בבחירת הלימודים העתידיים. וזאת בגלל סיבה פשוטה מאוד, שכן הבחירה הזאת משפיעה על שארית חיינו. ישנו סיכוי טוב, שהתואר הראשון שתלמדו, יהפוך בעתיד למקצוע בו תתעסקו בצורה מקצועית. כלומר, ללימודים הקודמים שלכם יש השפעה רבה על הקריירה שתפתחו. אז אין להקל ראש בעניין!

מאת: יעל מלמדבניין ואחזקה - כללי08/01/121300 צפיות
מקובל לחשוב שכמעט כל אדם נותר בשלב מסויים בחוץ בלי יכולת לחזור. במצב כזה, אפשר להיות היסטריים, או לבדוק מנעולנים. להשיג מקצוען בימים אלה - זאת מטלה מאוד פשוטה; אין בעיה למצוא המון אמני פריצות מומחיים שיכולים לבוא בכל זמן נתון.

מאמרים נוספים בנושא שיפוצים

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים25/07/232669 צפיות
מה ניתן לעשות במקרה של צו הריסה מנהלי צו הריסה מנהלי: בענף הבנייה, כל הליך של בנייה נדרש לאישורים מתאימים. אין זה סוד כי במקרה של היתרי בנייה, מדובר בביורוקרטיה מורכבת ומעייפת שעלולה להתארך חדשים ואף שנים, אך עם זאת אסור להתעלם מחשיבותם ונחיצותם העילאית של היתרי בנייה, אשר מבטיחים בנייה מורשית ובטוחה שעברה את כל הבדיקות הנדרשות וקיבלה היתר.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים22/01/223320 צפיות
במסגרת תיקון 101 לחוק התכנון והבניה- ביום 1.8.2014 נכנסו לתוקף תקנות חדשות המאפשרות ביצוע עבודות הפטורות מהיתר בניה, בהתאם לתקנות קבעה הועדה המקומית לתכנון ובניה הנחיות מרחביות משלימות לצורך ביצוע העבודות בתחום שיפוט העיר גבעתיים. כדאי להיוועץ עם מומחה בתחום לפני ביצוע עבודה מאחר ואי פרוש והבנה נכונה של הנחיות, מדיניות הוועדה יכולים להסתיים בצו הריסה וקנס מנהלי קצוב.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים18/12/212884 צפיות
מבנה מסוכן מוגדר כך על ידי מהנדס בניין בהכשרתו, אשר ביצע בדיקה יסודית והגיע למסקנה כי אותו מבנה ספציפי מהווה סכנה עבור דייריו או עוברי אורח. הגדרת מבנה בתור 'מבנה מסוכן' נעשית באמצעות הוצאת 'צו מבנה מסוכן' על ידי מחלקת הנדסה אזרחית או היחידה למבנים מסוכנים של הרשות המקומית. לאחר הבדיקה המקצועית, ולאחר ביצוע התיקונים והעבודה הנדרשת רק מהנדס בניין רשאי להסיר את צו המבנה מסוכן .

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211353 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211230 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: אבי דוידישיפוצים04/10/201406 צפיות
מה חשוב לדעת בכדי לבחור נכון באופן קבוע צבעי מוצרי צריכה לשימוש ביתי?

מאת: yoni romשיפוצים07/09/201137 צפיות
מה עושה מאתר נזילות? למה להשתמש במצלמה תרמית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica