חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מטבחים קטנים

מאת: פורטל שיפוצים ריהוט 25/11/2011650 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

תקועים עם מטבח שירשתם ביחד עם הדירה של הסבתא? אחד הדברים המהנים ביותר הוא שיפוץ גדול בבית. השיפוץ זו אפשרות נדירה לשנות חלקים מיושנים או פגומים ובאותה העת גם לרענן את מראה הדירה או הבית בקצת סגנון עדכני. אך שיפוץ הוא עניין לא פשוט בכלל וכל אחד יאמר לכם ששיפוץ של מטבחים הוא השיפוץ הכי מסובך.

כאשר משפצים מטבח, השינוי בבית מאוד משמעותי בשל העובדה שבדרך כלל מדובר בשיפוץ יקר וכוללני אשר כולל החלפה של משטחי עבודה, ארונות מטבח, גופי תאורה ומוצרי חשמל רבים. חוסר הנוחות והשינוי הגדול במהלך תקופת העבודות בבית מביאים אנשים רבים להירתע ואף להמנע מהשיפוצים. אולם הנסיון מראה שהזיעה והכסף אשר מושקעים בעבודה מסוג זה מאד משתלמים בסופו של דבר מבחינת המראה הכולל, נוחות השימוש בחלל החדש ואף בהעלאת ערכו של הבית.

האופציות המוצעות בשוק מחולקות לשתיים- רכישת מטבחים קטנים מרשת או הזמנה פרטית מנגר. מטבחים אשר משווקים ברשתות גדולות נוטים להיות פחות יקרים ממטבחים בעיצוב אישי, אולם בגלל ייצורם התעשייתי הם אינם מותאמים במדויק למבנה הדירה ובמקרים רבים הם נוטים להיבנות מחומרי גלם פשוטים. מטבחים זולים בהזמנה אישית מנגר בדרך כלל מבטיח רמת איכות גבוהה, בעת ההזמנה מבחר העיצובים והחומרים כמעט אינסופי, אבל זוהי הוצאה מאוד גדולה.

בשנים האחרונות קיימת גם האפשרות לשפץ או להחליף רק את החלק החיצוני של ארונות המטבח וכך לשפר את מראה המטבח תוך חסכון ניכר בעלויות. אולם חשוב מאוד לזכור כי מדובר בשיפוץ ויזואלי בלבד אשר לא מסוגל לפתור בעיות כמו רקבון בפנים הארון או מערכת מים תקולה. הדבר הכי חשוב הוא בשום אופן לא לוותר על איכות החומרים ולמצוא את האיזון הנכון בין אסתטיקת המטבח למידת השימושיות שלו.

אז אם מתחשק לכם לקרוא עוד על הנושא ארון נעליים  חזרו אל הבלוג וקראו את המאמרים שיעסקו בנושאים הבאים:

 



תגיות המאמר: מטבחים קטנים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

רוצים לשמוע עוד על שיפוץ דירה בבית? בקרו באתר שלנו www.helemtarbut.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת פורטל שיפוצים

מאת: פורטל שיפוצים שיפוצים15/01/12925 צפיות
התקנת גופי תאורה מעוצבים ורהיטים כמזנונים מגבס אשר משתלבים בטבעיות עם קיר הבית. כך הדבר גם עם הצבעים, אשר עם פיתוח של אינספור גוונים שונים, הסוגים השונים של הצבע והשיטות למתן אפקטים מיוחדים, מסוגלים לרענן כל חלל משעמם.

מאת: פורטל שיפוצים שיפוצים06/01/12864 צפיות
התעקשו לחתום על חוזה העברה שכולל את מחיר העבודה הכוללת, הסכם ביטוח ההעברה, זמן תחילת העבודה ואת כל החפצים שיש להעביר. חוזה מסודר פותר המון בעיות.

מאת: פורטל שיפוצים שיפוצים31/12/11899 צפיות
אולי זה יקר יותר, אבל בסופו של דבר, אתם תוציאו את מה שחסכתם על כירופרקטים ואורתופדים. ככה תתפנו לניהול העבודה. נוסף על כך, אם תזמינו הובלות דירה בירושלים אפשר לרכוש ביטוח תכולה בתעריף מוזל.

מאת: פורטל שיפוצים שיפוצים30/12/11880 צפיות
במקרה שרכשתם את דוד השמש שלכם בתקופה של פחות מ-5 שנים, אז הוא עדיין תחת אחריות. מצאו את תעודת האחריות וקראו לתיקון מטעם החברה ללא תשלום.

מאת: פורטל שיפוצים שיפוצים27/12/11908 צפיות
אדריכלים ומעצבי פנים תפקידם להפוך את חללי הבניין לשימושיים ואסתטיים, בעזרת בחירה טובה של פריטי הריהוט, האלמנטים הקישוטיים והמבניים ע"פי התפקיד של כל אחד מהחללים השונים - חדר אירוח, חדר שינה חלל מסחרי וכיו"ב.

מאת: פורטל שיפוצים הדברה27/12/11843 צפיות
הדברת עכברושים זה שירות הכרחי ביותר, כי לא רק שמעופפים וזוחלים למיניהם הם מטרד לא נעים, ריבוי מזיקים מסוג תיקנים, פשפשים ויתושים מסמן על בעיה במבנה או ברמת הנקיון, ועלול להפוך לסכנה בריאותית.

מאת: פורטל שיפוצים עסקים קטנים ובינוניים25/12/11979 צפיות
איך הכי טוב לבחור ייעוץ עסקי שיווקי ומה חשוב לדעת רגע לפני שאתם משלמים כסף רב? הכנו לכם כמה עצות וטיפים שיעזרו לכם המון:

מאמרים נוספים בנושא ריהוט

מאת: tiloniריהוט 12/11/201575 צפיות
אז קנים בית חדש? מזל טוב! סוף סוף יש לכם האפשרות לרכוש את דירת החלומות שלכם ולא לגור בשכירות. סוף סוף תוכלו לעצב את הדירה בדיוק לטעמכם, לבחור את צבע הקירות, הריצוף או הפרקט, הוילונות ועוד. זה עכשיו זה שלכם!

מאת: רוני הכהןריהוט 16/09/201152 צפיות
מה מוביל את הצרכנים לרכישה של מיטה בשנת 2020? כן כל הפרטים.

מאת: אבי דוידיריהוט 16/02/201709 צפיות
עבודה נכונה עם צבע עץ לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

מאת: ניב אבןריהוט 09/01/201796 צפיות
זה דבר אחד להניח סחורה ולרכוש ציוד עבור יצירה של חנות פעילה, וזה דבר שונה לחלוטין לעבור על פני כל מה שחנות צריכה על ידי עיצוב חכם.

מאת: דוד כהןריהוט 07/02/191604 צפיות
צימרים הם מקור פרנסתם של משפחות רבות בישראל. התחרות על הצימרים הולכים וגוברת מדי שנה ואנשים רבים מעדיפים להשכיר לילה בצימר מאשר במלון, בשל הקרבה לאטרקציות השונות, ההנאה מהאווירה הפסטורלית, הפרטיות וכמובן המחיר האטרקטיבי יותר. אחד המדדים החשובים ביותר המבדילים בין צימרים איכותיים לבין צימרים פחות אטרקטיביים הם הרהיטים ועיצוב הגינה במקום.

מאת: דוד כהןריהוט 30/01/191584 צפיות
איך לבחור חדר שינה ולמקם את המיטה ושאר הרהיטים באופן אופטימלי במרחב החדר ולבסוף להתאיםם לריהוט תאורה וצבעים

מאת: רוני הכהןריהוט 16/01/191584 צפיות
אם שואפים לשדרוג חכם של הדירה, צריכים לחשוב חכם ולהציב שטיח pvc במקום זה העשוי חוטי בד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica