חפש מאמרים:
שלום אורח
17.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איטום קירות חוץ

הדירה מלאה במים? צריכים שירות מקצועי? בימים קרים וגשומים וגם בקיץ הישראלי הרבה בתים בארץ סובלים מבעיות רטיבות בקירות הבית ובגג. מזג האוויר בישראל גורם לנזקים רציניים אבל לא רק, גם הזנחה גורמת לנזקים בגגות ובקירות.

הגג הוא המעטפת שמגנה עלינו מפני פגעי מזג האוויר לכן אנחנו צריכים לוודא בתחילת כל חורף שהקירות בדירה יבשים שאין נזילה בגג ולא לחכות לדקה התשעים שהמים יתחילו לחדור לבית. יש המון סוגי איטום לגג ולקירות, איטום גשם, איטום ששומר על טמפרטורה קבועה בבית , זיפות, יריעות ועוד.

רוצים למצוא תיקון מהיר? זקוקים לאיטום גגות? אין בעיה, אתם מוזמנים לקרוא מספר מדריכים בתחום וחוות דעת על הקבלנים המומלצים ביותר בתחום האיטום, היכנסו לאתר שלנו לקבלת פרטים נוספים.

בתחילת כל חורף יש להזמין אנשי איטום לערוך בדיקה מקיפה או שתעשו בדיקה לבד, מומלץ לשפוך מים על גג הדירה, בנוסף עברו על כל הקירות בחדרים להיות בטוחים שאין נזילות. הקפידו על כך, חבל להמתין לדקה התשעים אחרת יהיה לכם נזק עצום.

אם אתם זקוקים ל קבלן זיפות נצלו את האינטרנט לבדיקת אנשי מקצוע, לבדוק מחירים וביקורות של גולשים. אפשרות נוספת היא לבדוק עם שכנים אולי גם הם סבלו מבעיות איטום ויש להם איזה פתרון מומלץ.

כאשר אתם מזמינים זיפות גגות שאלו על איכות החומרים שבהם משתמשים בעלי המקצוע, בנוסף כדאי להיות נוכחים בזמן התיקון, לאשר את העבודה ולערוך בדיקה לאחר סיום העבודה, אז תוכלו להיות רגועים שאתם מקבלים את הכי טוב.

חשבו טוב את העלויות, בקשו לקבל מספר הצעות מחר, בדקו כמה זמן דרוש לסיום הפרויקט, דרשו לקבל אחריות על התיקון ועדיף בכתב.

חייבים גגות קלים? מעוניינים לשלם פחות? נשמח להמליץ לכם על השירות הטוב ביותר במחיר שפוי, היכנסו לאתר שלנו ואנחנו נעשה עבורם את השאר שירותי ייעוץ בכל אזור בארץ.

 



תגיות המאמר: זיפות גגות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

רוצים לשמוע עוד על שיפוץ דירה בבית? בקרו באתר שלנו www.helemtarbut.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת פורטל שיפוצים

מאת: פורטל שיפוצים שיפוצים15/01/12924 צפיות
התקנת גופי תאורה מעוצבים ורהיטים כמזנונים מגבס אשר משתלבים בטבעיות עם קיר הבית. כך הדבר גם עם הצבעים, אשר עם פיתוח של אינספור גוונים שונים, הסוגים השונים של הצבע והשיטות למתן אפקטים מיוחדים, מסוגלים לרענן כל חלל משעמם.

מאת: פורטל שיפוצים שיפוצים06/01/12864 צפיות
התעקשו לחתום על חוזה העברה שכולל את מחיר העבודה הכוללת, הסכם ביטוח ההעברה, זמן תחילת העבודה ואת כל החפצים שיש להעביר. חוזה מסודר פותר המון בעיות.

מאת: פורטל שיפוצים שיפוצים31/12/11899 צפיות
אולי זה יקר יותר, אבל בסופו של דבר, אתם תוציאו את מה שחסכתם על כירופרקטים ואורתופדים. ככה תתפנו לניהול העבודה. נוסף על כך, אם תזמינו הובלות דירה בירושלים אפשר לרכוש ביטוח תכולה בתעריף מוזל.

מאת: פורטל שיפוצים שיפוצים30/12/11879 צפיות
במקרה שרכשתם את דוד השמש שלכם בתקופה של פחות מ-5 שנים, אז הוא עדיין תחת אחריות. מצאו את תעודת האחריות וקראו לתיקון מטעם החברה ללא תשלום.

מאת: פורטל שיפוצים שיפוצים27/12/11908 צפיות
אדריכלים ומעצבי פנים תפקידם להפוך את חללי הבניין לשימושיים ואסתטיים, בעזרת בחירה טובה של פריטי הריהוט, האלמנטים הקישוטיים והמבניים ע"פי התפקיד של כל אחד מהחללים השונים - חדר אירוח, חדר שינה חלל מסחרי וכיו"ב.

מאת: פורטל שיפוצים הדברה27/12/11842 צפיות
הדברת עכברושים זה שירות הכרחי ביותר, כי לא רק שמעופפים וזוחלים למיניהם הם מטרד לא נעים, ריבוי מזיקים מסוג תיקנים, פשפשים ויתושים מסמן על בעיה במבנה או ברמת הנקיון, ועלול להפוך לסכנה בריאותית.

מאת: פורטל שיפוצים עסקים קטנים ובינוניים25/12/11979 צפיות
איך הכי טוב לבחור ייעוץ עסקי שיווקי ומה חשוב לדעת רגע לפני שאתם משלמים כסף רב? הכנו לכם כמה עצות וטיפים שיעזרו לכם המון:

מאמרים נוספים בנושא בניין ואחזקה - כללי

מאת: בנימין קלינגרבניין ואחזקה - כללי02/05/222777 צפיות
אז מה זה ארנונה ? ארנונה זה מס שמוטל מכוח חוק בכל שנה והוא מורכב לכאורה ממשוואה מאוד פשוטה: "שטח הנכס" כפול "תעריף לכל מ"ר" – המכפלה של שניהם יוצרת בעצם את החיוב השנתי. אבל למען האמת, זה לא כל כך פשוט, וכפי שנציג כאן, הנתונים של "שטח" ו"תעריף" מצריכים בדיקה דקדקנית ועשויים להתפרש במספר אופנים. וכל שינוי קטן במשוואה הזאת יכול להביא להפחתה של עשרות אחוזים בחיוב הארנונה!

מאת: אבי דוידיבניין ואחזקה - כללי30/01/223084 צפיות
מה חשוב לדעת בשביל להבין מה זה תבע בצורה פשוטה

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי23/08/211365 צפיות
כאשר אתם צריכים לבצע עבודות שונות בבית שלכם, לא תמיד פשוט להבין למי צריך להתקשר כדי שעבודות אלו יבוצעו. ישנם בעלי מקצוע מומחים מסוגים שונים כמו חשמלאי, אינסטלטור או קבלן שיפוצים. אבל מה קורה כאשר אתם רוצים לבצע תיקונים ומשימות תחזוקה ופשוט לא בורכתם בכישורים המתאימים?

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי28/07/211322 צפיות
מחפשים חברת ניהול ואחזקת בתים בצפון? רגע לפני שאתם בוחרים בחברה כזו או אחרת עליכם לתת את הדעת על הנושאים הבאים:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211583 צפיות
המגורים בעיר גדולה כמו חיפה אינה אומרת שעל הבניין שלכם להיראות אפרורי וקודר. להיפך, חיפה עטופה בכל כך הרבה טבע ירוק ומוריק, שזו חובה של ממש להקים גינה משותפת. גינה בבניין תסב הרבה הנאה לדיירים וילדיהם, הם יוכלו לבלות בחוץ, או על הגג, תלוי איפה תמוקם הגינה המשותפת, והבניין יראה פשוט נפלא, ייחודי ומלא באופי. אם שאלתם את עצמכם מה לעשות כדי להקים גינה, כל הפרטים לפניכם:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211555 צפיות
המציאות הטכנולוגית שקיימת כיום, שינתה את החיים שלנו מקצה לקצה בהמון היבטים. ואחד התחומים שהשתנה גם כן כתוצאה מכניסת הטכנולוגיה לחיינו הוא ניהול ועד הבית. טכנולוגיה מתקדמת אשר מותאמת לתחום של ניהול בתים, הפכה את תהליך הניהול למאוד פשוט וידידותי ובעזרת תכנה לניהול בניינים אפשר לנהל את ועד הבית בצורה חכמה, אפקטיבית ובעיקר, שקופה, שזהו פרמטר לא פחות חשוב.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211742 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica