חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

צילום קווי ביוב ואיתור בעיות

מאת: מיכלבניין ואחזקה - כללי27/11/2011874 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בבתים ישנים, בני שנים ספורות ויותר, יכולות להיווצר בעיות בביוב וכאשר יש סתימה ומים עולים על גדותיהם, חייבים להזמין קבלני ביוב שיבואו ויטפלו בבעיה. לא פשוט ולא נעים להתמודד עם סתימה בביוב, בעיקר בגלל הריח שנוצר מעלייה של המים, שלא לדבר על הזמן שמבזבזים באיסוף המים שעלו. על כן, חשוב לא להמתין ולהזמין קבלני ביוב בהקדם האפשרי.

קבלני ביוב מקצוענים ומנוסים יודעים שהעבודה מתבצעת בצורה הטובה ביותר עם המכשור הטוב ביותר. אם יש למישהו סתימה בביוב הם עושים בדיקת צינור ביוב עם מצלמות מיוחדות. כיום, יש סיבים אופטיים זעירים שמאפשרים לאנשי המקצוע לצלם את הביוב ואת כל מערכת הצנרת בפשטות והם נותנים תמונה ברורה.

בדיקת צינור ביוב עם מכשור מתקדם חוסך זמן ועבודה קשה. בצורה הזו, אפשר למצוא בקלות את הבעיה ולטפל בה במהירות בהקדם. קבלני ביוב יכולים לעשות בדיקת צינור ביוב גם אם אין זה מקרה חירום. כלומר, לא צריך לחכות עד שתהיה בעיה שתראה אותותיה ואפשר לעשות את הבדיקה מעת לעת רק כדי להיות בטוחים שהכל תקין, או לחילופין, למצוא ולתקן בעיות טרם החמירו.

צילום קווי ביוב מתבצע באמצעות מצלמות המיועדות ספציפית לצילום מהסוג הזה. המצלמות האלה הן מצלמות במעגל סגור שמוחדרות לקווי הביוב. המצלמות מצלמות את קווי הביוב בווידאו ואיתן אפשר לבדוק הימצאות ואיתור סתימות, וכל זאת מבלי להרוס את הקירות או הריצוף. צילום קווי ביוב בעזרת מצלמות אלה הוא נחת לכל מי שרק החליף את הריצוף או צבע את הקירות ולא רוצה שהכסף והעבודה ירדו לטמיון.

קבלני ביוב יכולים לעשות צילום קווי ביוב לצינורות בקטרים שונים ולאתר כשלים שונים בצינורות, כמו סדקים, שברים, חורים ועוד. הם אף יכולים לאבחן ולאתר סתימות שחוזרות על עצמן ולמצוא גופים זרים שחדרו למערכת הביוב.

לאחר שאותרו הבעיות, קבלני ביוב מחפשים את הדרך הטובה ביותר לטפל בהן. במקרים מסוימים כל מה שצריך לעשות הוא החלפת צינור ובמקרים חמורים יש להחליף את כל קווי הביוב, כך שמתקבלת מערכת ביוב חדשה לחלוטין.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מיכל

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיכל

מאת: מיכלשיפוצים17/01/161201 צפיות
ביצוע עבודות בנייה יכול להיות תהליך מורכב ותובעני עבור כל משפחה. כאשר שיפוץ או שדרוג נעשה תוך כדי מגורים במקום – התהליך נעשה מורכב ומעיק אפילו יותר. אך ניתן להקל על התהליך באמצעות עבודה עם אנשי מקצוע איכותיים, העושים את העבודה בצורה רגישה ועדינה ותוך שמירה על כבודם של האנשים, עבורם הם מבצעים את העבודה.

מאת: מיכלתיירות ונופש - כללי17/06/151946 צפיות
חופשה מושלמת היא כזו המאפשרת מנוחה לגוף ולנפש ואחת שכזאת תהיה תמיד טובה יותר כאשר היא במסגרת של חבילות ספא ונופש. עוד בעניין זה במאמר הבא.

מאת: מיכלטיולים בארץ17/06/151863 צפיות
ישראל מציעה לאורך כל ימות השנה ובעיקר לתקופת הקיץ, כמו זה שבא עלינו לטובה, שלושה אפשרויות של חופשה על המים וכל יעד הוא בעל אופי שונה לחלוטין – אילת בים האדום, טבריה שלחופי הכנרת או ים המלח.

מאת: מיכלטיולים בחו"ל17/06/151720 צפיות
אחת הערים התיירותיות בעולם היא ברצלונה שבספרד והתייר הישראלי נחשב אחד המעריצים הלוהטים שלה. מדי ששנה עשרות אלפי ישראלים פוקדים את העיר הקטלונית ולא לשווא. מדובר ללא ספק בעיר תיירות נפלאה לאורך כל עונות השנה.

מאת: מיכלבתים משותפים13/04/151123 צפיות
ניהול ועד הבית אינו המצאה ישראלית, אך בעוד במרבית מדינות העולם כבר מזמן העבירו את ניהול הבתים המשותפים לחברות ניהול מקצועיות, נידמה כי עד לעשור האחרון הדבר חילחל רק לערי המרכז ובעיקר לתל אביב. בעת האחרונה הבשורה נידמה כי הגיעה גם לחיפה והצפון.

מאת: מיכלאטרקציות02/04/152581 צפיות
אפריל, מאי ויוני הן ללא ספק שלושת החודשים החשובים ביומן של כל חובב כדורגל מושבע. זהו גם הזמן האידיאלי לצאת לחופשה המבוססת על כדורגל במסגרת חבילות כדורגל שונות ולצפות בשניים או שלושה משחקים בשבוע אחד שכולו מהמיטב שיש לאירופה להציע.

מאת: מיכלבניין ואחזקה - כללי24/03/151335 צפיות
מרכז הארץ בכלל ותל אביב בפרט ידועות כמי שחברות ניהול ואחזקה מנהלות בהן את מרבית הבניינים ואילו בצפון האופנה הזו היתה תקועה מעט ורק לאחרונה ניתן לחוש בעוד ועוד ועדי בניינים שמצטרפים למה שמקובל במרכז הארץ.

מאמרים נוספים בנושא בניין ואחזקה - כללי

מאת: בנימין קלינגרבניין ואחזקה - כללי02/05/222785 צפיות
אז מה זה ארנונה ? ארנונה זה מס שמוטל מכוח חוק בכל שנה והוא מורכב לכאורה ממשוואה מאוד פשוטה: "שטח הנכס" כפול "תעריף לכל מ"ר" – המכפלה של שניהם יוצרת בעצם את החיוב השנתי. אבל למען האמת, זה לא כל כך פשוט, וכפי שנציג כאן, הנתונים של "שטח" ו"תעריף" מצריכים בדיקה דקדקנית ועשויים להתפרש במספר אופנים. וכל שינוי קטן במשוואה הזאת יכול להביא להפחתה של עשרות אחוזים בחיוב הארנונה!

מאת: אבי דוידיבניין ואחזקה - כללי30/01/223092 צפיות
מה חשוב לדעת בשביל להבין מה זה תבע בצורה פשוטה

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי23/08/211367 צפיות
כאשר אתם צריכים לבצע עבודות שונות בבית שלכם, לא תמיד פשוט להבין למי צריך להתקשר כדי שעבודות אלו יבוצעו. ישנם בעלי מקצוע מומחים מסוגים שונים כמו חשמלאי, אינסטלטור או קבלן שיפוצים. אבל מה קורה כאשר אתם רוצים לבצע תיקונים ומשימות תחזוקה ופשוט לא בורכתם בכישורים המתאימים?

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי28/07/211325 צפיות
מחפשים חברת ניהול ואחזקת בתים בצפון? רגע לפני שאתם בוחרים בחברה כזו או אחרת עליכם לתת את הדעת על הנושאים הבאים:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211584 צפיות
המגורים בעיר גדולה כמו חיפה אינה אומרת שעל הבניין שלכם להיראות אפרורי וקודר. להיפך, חיפה עטופה בכל כך הרבה טבע ירוק ומוריק, שזו חובה של ממש להקים גינה משותפת. גינה בבניין תסב הרבה הנאה לדיירים וילדיהם, הם יוכלו לבלות בחוץ, או על הגג, תלוי איפה תמוקם הגינה המשותפת, והבניין יראה פשוט נפלא, ייחודי ומלא באופי. אם שאלתם את עצמכם מה לעשות כדי להקים גינה, כל הפרטים לפניכם:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211559 צפיות
המציאות הטכנולוגית שקיימת כיום, שינתה את החיים שלנו מקצה לקצה בהמון היבטים. ואחד התחומים שהשתנה גם כן כתוצאה מכניסת הטכנולוגיה לחיינו הוא ניהול ועד הבית. טכנולוגיה מתקדמת אשר מותאמת לתחום של ניהול בתים, הפכה את תהליך הניהול למאוד פשוט וידידותי ובעזרת תכנה לניהול בניינים אפשר לנהל את ועד הבית בצורה חכמה, אפקטיבית ובעיקר, שקופה, שזהו פרמטר לא פחות חשוב.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211745 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica