חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

גלולות למניעת הריון

מאת: יוסי קרמר זוגיות ואהבה29/11/2011993 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

גלולות למניעת הריון.
מהם ההשלכות? הרצון ליהנות מקיום יחסי מין, גרם לכך שהמדענים המציאו בעבור הנשים את אמצעי המניעה, את הגלולות שעשויות מחומרים כימיים, וזאת על מנת לשבש את התהליך הפיזיולוגי הטבעי לכניסה להריון, וגם למניעת המשך ההריון לימים אחדים שלאחר הכניסה להריון, וזאת כדי שהשפעתם של הגלולות לא יאפשרו את הכניסה להריון או המשך ההריון של האישה לאחר קיום יחסי המין.
מה משדרת האישה לגופה הפיזי?
כלומר, מצד אחד האישה רוצה ליהנות מעצם קיום יחסי המין ולא להביא תינוק לעולם, ומצד שני מעצם קיום יחסי המין, האישה מכינה את גופה לכניסה להריון, ולכן היא זקוקה לגלולות כנגד ההריון.
התנהגות זו גורמת לכך, שהאישה מכניסה את עצמה לבלבול ומבלבלת את גופה, בגלל שהיא מכניסה את עצמה לקונפליקט תודעתי, ניגוד תודעתי, פיצול אישיות, מה שלא בריא לעשות.
למה? כיוון, שהמהות ומטרת עצם קיום יחסי המין היא להביא תינוק לעולם, לכן הגבר מייצר את הזרע והאישה מייצרת את הביצית, התנהגות זו תואמת לזהות האמיתית שלנו, גם של הגברים וגם של הנשים.
כלומר, דמות אחת קיימת תודעתית באישה, כדי לממש את הצורך והנזקקות הרגשית שלה לקיים יחסי מין ליהנות ולהגיע לאורגזמה, והזהות האמיתית הקיימת באישה שגם לה הצורך לקיים יחסי מין, אבל זאת כדי להביא תינוק לעולם, ולכן היא מכינה את גופה לכך, לשם העברה ושמירה על הגנים שיעברו מדור לדור בתהליך האבולוציה.
בשני המצבים שציינתי, האישה מכינה את גופה לכניסה להריון.
הקונפליקט התודעתי, הניגוד התודעתי, הפיצול האישיותי, משתקף ברציונאלי ובאמוציונאלי.
למה הצורך והנזקקות הרגשית ליהנות מעצם קיום יחסי המין?
הצורך והנזקקות הרגשית, ליהנות מעצם קיום יחסי המין וההגעה לאורגזמה, נעשה לשם הפולחן הרגשי.
כלומר, הצורך והנזקקות הרגשית הוא כדי שנרגיש טוב מעצם קיום יחסי המין וההגעה לאורגזמה, והוא נובע מהצורך והנזקקות הרגשית שלנו כדי שלא נרגיש רע עם עצמנו.
מהם הרגשות הפנימיים שבנו?
הרגשות הפנימיים שבנו הם, הרגשות החיוביים שגורמים לנו להרגשה הטובה, כמו: אהבה, אושר, שמחה, צחוק, הנאה, יצר מיני ועוד, והם גם הרגשות השליליים שגורמים לנו להרגשה הרעה, כמו: פחד, חרדה, דיכאון, כעס, לחץ, צער, עצב ועוד.
כלומר, הצורך להרגיש את הרגשות החיוביים מעצם קיום יחסי המין וההגעה לאורגזמה, מאפשר לאישה שלא להרגיש רע עם עצמה, וזהו מהותו ומטרתו של הפולחן הרגשי המיני.
לכן, בשלב זה של תהליך החקירה, הלמידה, וההתפתחות האבולוציונית שלנו, אנחנו חיים בנדנדה רגשית, עם בזיגזג רגשי, שנע בין הרגש הטוב שבנו לבין הרגש הרע שבנו ולהפך, יחסי מין לשם ההנאה וההגעה לאורגזמה משתקפים בהתנהגות מינית זו.
מהי האלטרנטיבה? האלטרנטיבה היא להתחבר לזהותנו האמיתית, שמשקפת את הרוגע, הרציונאליות, וההתייחסות העניינית שמאפשרת את הבריאות.
מהי זהותנו האמיתית? זהותנו האמיתית היא כאשר אנחנו רגועים.
הרוגע הפנימי הוא ללא הרגשות החיוביים הטובים שבנו, וגם ללא הרגשות השליליים הרעים שבנו.
ההתחברות לזהותנו האמיתית, מאפשרת לנו להיות רגועים, רציונאליים, אנשים שמתייחסים לגופנו הפיזי באופן הענייני, ולא מבלבלים אותו, מה שמאפשר לנו את הבריאות ואת השפיות.
לכן, ההתייחסות לקיום יחסי המין וההגעה לאורגזמה, רצוי שתהיה רציונאלית ולא אמוציונאלית.
מהם ההשלכות להכנסת חומרים כימיים לגופנו?
חשוב להבין ולזכור, שכל מה שבריא להכניס לגוף וזאת כדי לשרוד ולחיות זו התזונה והשתייה שאותה רצוי לדעת, כמו מה, כמה, איך, מתי ולמה לאכול, וכמובן הספקת חמצן באמצעות נשימות סדירות.
כלומר, כל דבר שאנחנו מכניסים לגוף שהוא אינו תואם לתפריט שלו זקוק הגוף כדי לחיות ולשרוד, יש לכך השפעה שמתבטאת בתופעות לוואי, סימפטומים, שמשדר לנו הגוף בעת של מצוקה.
לכן, בעת לקיחת גלולות והכנסת חומרים כימיים מסיבה כזו או אחרת לתוך הגוף המעשה גורם לתופעות לוואי, שבעצם גורמות לנו לסבל, לרוב שלא במודע.
לכן, חשוב להיות קשובים לשדרים שמשדר לנו הגוף לזהותם ולתקנם, אחרת המעשה יכול לפגוע לנו בבריאות.
כלומר, לשם ההנאה מעצם קיום יחסי המין וההגעה לאורגזמה, מוכנה האישה, אם המעשה נעשה במודע או שהוא נעשה שלא במודע, לסבול ולסכן את בריאותה.
שלב התפתחותי מתקדם יותר יהיה כאשר, נכון להיום רמת המודעות שלנו היא במחשבה שגויה, שאין ביכולתנו לשלוט, להשפיע, ולשנות הרגלים שגויים בגופנו הפיזי.
כלומר, שלב התפתחותי מתקדם יותר יהיה, כאשר נבין מהם היכולות שלנו ונתחבר לזהותנו האמיתית.
זה אומר, שלא נצטרך את כל הפולחן הרגשי, שכולל בתוכו את ההתנהגות שבה אנחנו מקיימים יחסי מין לשם ההנאה וההגעה לאורגזמה, אלא נתייחס לנושא המיני באופן רציונאלי, שהוא לשם הבאת ילדים לעולם והעברת הידע הגנטי שלנו לדורות הבאים, כשהבסיס הוא שמירה על בריאותנו.
תובנה זו שציינתי, משדרגת אותנו מבחינה התפתחותית, ומאפשרת לנו את היכולת לעבור מוטציה גנטית, שתשתקף ביכולת שלנו להיות בריאים יותר ולהאריך חיים.
חשוב להבין כמה דברים, לאישה יש את היכולת הפיזיולוגית על גופה, זה הגוף שלה, אך ברמת המודעות שלנו כיום, היא אינה מודעת ליכולות שלה.
כלומר, לאישה יש את היכולת להחליט, האם היא רוצה להיכנס להריון או שלא.
לאישה יש את היכולת להפסיק את המחזור החודשי שלה, מחזור שמשקף את הקונפליקט התודעתי, שמצד אחד האישה מייצרת את הביצית וזאת כדי להיכנס להריון, ומצד שני היא מפילה את הביצית כדי שלא להיכנס להריון.
לאישה יש את היכולת להפסיק הריון, במידה והיא לא רוצה בו, מסיבה כזו או אחרת.
כיוון שלאישה יש את היכולת להרות, יש בה יכולות שהיא אינה מודעת אליהן, גם בתכנון ובנייה גנטית של הוולד, גם ביצירת קשר טלפתי עם הוולד שברחמה הוא שוכן, גם בתיקון בריאותי כזה או אחר של הוולד וגם שלה עצמה, ועוד.
אך כל הידע שציינתי ועוד, לרוב אינו קיים במודע אצל האישה.
האישה מבולבלת בכל הקשור ליחסי מין, והגלולות למניעת הריון משקפים זאת.
לכן, רצוי שהאישה תהיה מודעת ליכולות שלה, רק חשוב להבין ולזכור, שמה שאנחנו מבינים היום, יעזור אולי לנו בדור הנוכחי, אבל בעיקר לדורות הבאים, שינויים אבולוציוניים, מוטציות גנטיות מצריכים תהליך ארוך, כלומר אם הבנתי משהו על עצמי היום, השינוי לא יתבצע מיד למחרת.
מסקנה: לקיחת גלולות למניעת ההריון, משקפת את הבלבול והקונפליקט התודעתי, שבין הרציונאליות לבין האמוציונאליות הקיים אצל האישה.
סיכום: אומרים שהמקצוע העתיק ביותר בעולם הוא מקצוע הזנות, מקצוע שנבע מהצורך הקיומי שהיה לנו ושעדיין קיים בנו, כדי ליהנות מעצם קיום יחסי המין וההגעה לאורגזמה.
אבל, עוד הרבה לפני שהמין האנושי המציא את המושג מקצוע, היה לו את הצורך הקיומי בפולחן רגשי.
כלומר, קיום יחסי המין לשם ההנאה וההגעה לאורגזמה, הוא האמצעי ההתנהגותי שנבע מתוך הצורך והנזקקות הרגשית והקיומית שלנו לשרוד, ומבין הראשונים שהמציא בן האנוש לשם טקס הפולחן הרגשי.
וכל זאת בגלל הרגשות החיוביים הטובים והרגשות השליליים הרעים שבנו, רגשות שאנחנו מייצרים בתוכנו, הגוף שלנו הוא בית חרושת לייצור סמים רק שאנחנו קוראים להם רגשות, ובעזרתם אנחנו מפעילים את עצמנו ומתנהגים בזיגזג רגשי, נדנדה הרגשית.
הרגשות הפנימיים שבנו, מנתקים אותנו מזהותנו האמיתית, והם אינם מאפשרים לנו את הבריאות את הבהירות, ואת השפיות.
המסר במאמר: שלב התפתחותי מתקדם יותר יהיה, כאשר האישה תוכל להחליט ולקבוע בעצמה על גופה באופן רגוע, רציונאלי, ענייני והבריא לה, ותתאים אותו למהות ומטרת החיים האבולוציוניים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

יוסי קרמר מייעץ ומלווה למודעות רגשית והתפתחות אישית.
המודעות העצמית, השפיות, שאחרי הסכיזופרניה, מניה דפרסיה, הדיכאון, הפחד, החרדה, הקולות הפנימיים, ההרס העצמי ועוד, שחוויתי אותם ועברתי את התהליך ללא עזרה וללא כדורים, רוצים לדעת איך יוצאים מהבלבול המוחי הזה...? 
האם ביכולתכם לזהות את הרגשות הפנימיים שבכם? האם אתם סובלים מהרגשות שלכם? האם אתם מפרשים נכון את רגשותיכם? כי במידה ולא האני והמציאות מתבלבלים מה שיוצר כאוס בחיים, רוצים לדעת איך יוצאים מהמבוך המוחי הזה...??? 
יוסי קרמר מייעץ למודעות רגשית והתפתחות אישית.
לקריאת מאמרים נוספים שלי כנסו לבלוג שלי.

http://krameryossi.blogspot.com

פל. 0522798272

לתשומת לבכם: הידע שלי אינו מהווה תחליף לייעוץ פסיכולוגי ו/או פסיכיאטרי ו/או רפואי ו/או אחר, כל הנאמר והנכתב הוא בגדר ידע בלבד, ואין להתבסס עליו או לפעול לפיו ללא יעוץ עם הרופא המטפל.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יוסי קרמר

מאת: יוסי קרמר בריאות הנפש14/06/161038 צפיות
הרגשות הפנימיים השליליים שהתעצמו עקב תהליך המעבר מהאינסטינקט שנולדים איתו למודעות עצמית וחיבור רגשי, מובילים להרס עצמי וחוסר הרצון לחיות, כתוצאה מפרוש שגוי וחוסר ההבנה איך להתייחס לאותם הרגשות ואי היכולת להכיל את הסבל הרגשי עם ההשלכות הפיזיולוגיות שנובעות מכך, הם הגורמים העיקרים לתופעת איי.אל.אס. כשבאמצעות ניוון השרירים בעל התופעה מוביל את עצמו עד למצב של שיתוק שרירי הגוף וניתוק התודעה מהגוף, כלומר מימוש הרצון למוות ולהשתחרר מהגוף.

מאת: יוסי קרמר הורות15/02/141412 צפיות
למה לילדים בורח השתן? ההורים בחיים המודרניים מתייחסים לכל נושא בריחת השתן אצל ילדים באופן שהוא אינו ענייני, למה? כי שכחנו איך התנהגנו כשהיינו בטבע. כשהיינו צרכים בטבע לעשות את צרכינו עשינו ללא כל צורך להתאפק, כלומר היה לנו צורך שחררנו, וככה זה עבר מדור לדור. המשך במאמר...

מאת: יוסי קרמר סרטן15/02/148949 צפיות
לוקמיה. מהי הסיבה ללוקמיה? לוקמיה היא תופעה פיזיולוגית שמטרתה השמדה עצמית פנימית לשם מימוש הרצון למות. לוקמיה מחולקת לשתי תופעות פיזיולוגיות, אחת שנפוצה בקרב הילדים הנקראת לימפוציטית ואחת שנפוצה אצל מבוגרים הנקראת מיאלואידית. המשך במאמר...

מאת: יוסי קרמר בריאות הנפש15/02/141440 צפיות
מהי הסיבה לסוכרת? סוכרת היא תופעה פיזיולוגית שבה הגוף אינו מיצר אינסולין ברמה מספקת, וזאת כדי שיוכל לפרק את הגלוקוז הנמצא בדם לרמה הרצויה והבריאה לשם תפקוד מכוון של הגוף, מה שיוצר רמה גבוה של גלוקוז בדם ובשתן, שיוצר תהליך של שחיקה שפוגע באופן תקינות ובריאות הגוף. המשך במאמר...

מאת: יוסי קרמר בריאות הנפש15/02/141230 צפיות
ממה נובעת תסמונת טורט? הגוף שלנו הוא בית חרושת לייצור סמים רק שאנחנו מכנים אותם רגשות חיוביים ושליליים שגורמים לנו למצבי הזיה, מחשבות שווא, דמיון ושאר בעיות האישיות הקיימות בנו שכוללות גם את תסמונת טורט. כלומר, הסיבה לתופעה הפיזיולוגית שמכונה טורט שמלווה בטיקים שיוצר דפוס התנהגות רגשי שחוזר על עצמו מפעם לפעם באופן .תדיר ושיוצר עיוות התנהגותי שמלווה לפעמים בדיבור לא ענייני, הסיבה היא הרגשות הפנימיים החיוביים והשליליים. המשך במאמר...

מאת: יוסי קרמר בריאות הנפש15/02/141859 צפיות
ממה נובעת התופעה? תסמונת דאון היא תופעה פיזיולוגית הגורמת לקשיי תקשורת של בעל התופעה עם הסובבים אותו ובעיות התפתחויות מגוונות. כדי להבין את תופעת תסמונת דאון רצוי שנבין איך מתנהל תהליך העברת הידע הגנטי לדור הבא, וכדי להבין את התהליך רצוי שנבין ממה מורכב בן האנוש? המשך במאמר...

מאת: יוסי קרמר בריאות הנפש15/02/141225 צפיות
מה הסיבה לתופעה? תופעת סיסטיק פיברוזיס משפיעה בעיקר על הריאות, הלבלב, בלוטות הזיעה, מערכת העיכול ומערכת המין, שגורמים לשיעול וליחה מרובה וקשיי נשימה, דלקות ריאות חוזרות, משקל נמוך ובעיית תיאבון, פעילות מעיים לא תקינה ועוד. המשך במאמר...

מאמרים נוספים בנושא זוגיות ואהבה

מאת: אמורזוגיות ואהבה14/12/206348 צפיות
כולם אוהבים סקס. זה מהנה, זה מענג וזה עושה נעים בגוף ובנפש. אך האם ידעתם שבקרב הציבור הדתי קיום יחסי מין הוא בגדר חובה?

מאת: משה סויסהזוגיות ואהבה07/11/204881 צפיות
במגזר החילוני מה עדיף להירשם למשרד שידוכים לחילונים או לאתר הכרויות? רבים מהחילונים מחפשים בת זוג והאופציה הראשונה הינה אתר הכרויות! הבעיה מתחילה בהצא וביקוש בתחום זה וגם בתחום של שידוכים לחילונים!

מאת: אבי דוידיזוגיות ואהבה17/10/204667 צפיות
איך לרגש את בני הזוג עם ארוחה רומנטית בתקופת הקורונה. ארוחה טעימה ורומנטית אצלכם בבית.

מאת: אמורזוגיות ואהבה14/09/192797 צפיות
הפעם מנקודת מבט של מארחת בשם ענבר, בת 36 מאזור המרכז, העובדת כחדרנית במתחם צימרים וחדרים לפי שעה. ענבר שיתפה אותנו לאחרונה בחוויות משעשעות מעבודתה, כחדרנית היא מוצאת לא פעם "מציאות" בחדרים, למשל כסף, משקפי שמש, מפתחות, תכשיטים וכמובן לא מעט

מאת: אמורזוגיות ואהבה13/06/182306 צפיות
הזמנה דיסקרטית- בעבר אנשים היו צריכים ללכת לחנות סקס באזורים נידחים ומפוקפקים בשולי הערים ולכן חוויה זו הייתה מלווה במבוכה רבה עד כדי הימנעות כוללת. חוסר הדיסקרטיות, המפגש עם המוכרים, רכישה של מוצרים שונים והתעניינות בהם, הייתה דבר שקשה מאוד לרוב האוכלוסייה לעשות

מאת: אמורזוגיות ואהבה05/06/182743 צפיות
אמור חנות אביזרי מין דיסקרטיים הינה יבואנית של אביזרי מין גדולה ומקצועית ולה ניסיון רב שנים. כתוצאה מכך ניתן למצוא בחנות מגוון רחב של אביזרי מין ומוצרי סקס, כאלו שלא ניתן למצוא בחנויות סקס אחרות וכן מוצרים ייחודיים שונים כמו הלבשה סקסית

מאת: אמורזוגיות ואהבה26/03/181899 צפיות
ויברטורים חיצוניים לאישה ( רוקט פוקט , מסג'ר ) הם מוצרי סקס פופולריים לצורך אוננות בקרב נשים רבות ה-ויברטורים חיצוניים עוצבו כדי להעניק גירוי לדגדגן ועוזרים לנשים רבות להגיע

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica