חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מתנות ללקוחות

מאת: אלי זיוקניות 29/11/2011655 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ישבתי וחשבתי כיצד אוכל להנעים את שהותם של העובדים איתי. השנה החדשה בפתח ורציתי למהר ולהספיק לתת מתנות ללקוחות.

כבעל עסק שמכבד את עצמו וכאחראי על צוות עובדים משובח ופרודוקטיבי רציתי להודות להם על העמל הרב שהושקע בשנה החולפת ולומר תודה גם על העבודה שנעשתה. מתנות ללקוחות יוכלו להביע את הערכתי והכרת תודתי בצורה הכי טובה.

מתנות ללקוחות גם ידרבנו ויעוררו מוטיבציה בקרב העובדים שלי להמשך הדרך ולהמשך עבודתנו המשותפת.

החלטתי שכדאי גם לרכוש מתנות ללקוחות לעמיתים שלי ובכך להותיר להם זיכרון טוב מעבודתנו המשותפת ויש בכך גם אמירה של רצון להמשיך ולהיות בשבילם תמיד בשיתופי פעולה ושיזכרו אותי לטובה גם לבאות.

השאלה אילו מתנות ללקוחות הכי מתאימות להביע את רצוני. לא חפצתי במתנות ללקוחות בנאליות ורגילות. ביקשתי מתנות ללקוחות בהן מורגשת אמירה של רצון טוב ושירגישו שהושקעה גם מחשבה. מצד שני, עד כמה מתנות ללקוחות יכולות להיות אישיות וייחודיות אם הן ניתנות למספר אנשים לא מבוטל..

מאחר ואני בעל עסק ואני מכיר היטב את השוק ידעתי שבקניית מתנות ללקוחות אני עושה בחירה כלכלית נבונה. המחירים וודאי יורדים ואוכל לקנות יותר מהמוצר או הרעיון ובכך להנעים לכמה שיותר אנשים הבאים עמי במגע.

כשאתה מתגמל בן אדם על עבודה שנעשתה, או על קניה טובה ומצ'פר אותו במתנה אתה לא רק מודה לו על כך שהוא לקוח שלך אלא מראה לו שאתה מוכן ומאוד רוצה להמשיך ולבוא במגע עמו גם בעתיד. מתנות ללקוחות הן דרך מעולה לחתום תקופה ולהודות עליה ולרמוז על תקווה לתקופה חדשה.

באותה הזדמנות, חשבתי גם על אישתי. הגעתי למסקנה שגם לה מגיעה לה מתנה- שהייתה איתי בטוב וברע ובכלל,על כך ששרדה איתי עוד שנה.. בעזרת תגמול בצורת מתנה, אולי גם אצליח לדרבן אותה להישאר עוד קצת בסביבה וליזום שיתופי פעולה נוספים ופוריים בעתיד.

מתנות ללקוחות זה מאוד משתלם וכך גם הלקוחות מגיעים יותר ורוצים להיות בקשר רציף יותר כיוון שהם מקבלים תמורה, ולא תמיד זה הכסף, אלא התשומת לב והתודה שאומרת הכל.

לקבלת פרטים נוספים בקרו באתר אוואנגרד שם תוכלו לשאוב רעינות ודוגמאות רבות למתנות ללקוחות, כך גם הלקוחות ייצאו מרוצים, וגם אתם תהנו מכך, לקוחות רבים ישארו איתכם, וכך אתם יכולים לשמר אותם, יחד עם זאת כאשר מישהו רואה את המתנה המקורית שלכם והוא אינו לקוח שלכם, אולי בזכות המתנה המקורית ללקוח מעכשיו הוא יהיה.

מתנות ללקוחות זה רעיון נפלא, אבל צריך לדעת בדיוק איזה מתנה כדאי לתת להם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אלי זיו

מאת: אלי זיופרסום באינטרנט09/12/111192 צפיות
פרסום באינטרנט הוא חלום רטוב של כל מנהל חברה גדולה כקטנה וחדשה כותיקה. פרסום באינטרנט הוא זול יחסית למדיות המתחרות, אפקטיבי יחסיות למדיות המתחרות ומבטיח תוצאות מהירות ביחס למדיות המתחרות אז מה הפלא?

מאת: אלי זיופרסום באינטרנט09/12/111124 צפיות
אחרי שבניתם אתר, אחרי שהשקעתם שעות בתכנון המבנה שלו, התכנים, העיצוב... אחרי שמצאתם פתרונות אחסון אתרים והעליתם אותו סוף סוף לרשת, ברור שהדבר האחרון שאתם רוצים לעשות כעת הוא להתחיל להשקיע עוד משאבים

מאת: אלי זיופרסום באינטרנט09/12/111262 צפיות
פרויקט בניית אתרים הוא פרויקט גדול ומאסיבי אשר גוזל משאבים רבים בעיקר זמן ותקציב ואנשים משקיעים את מלא המשאבים בתהליכים הראשוניים של תכנון האתר, עיצוב האתר, בחירת התכנים ובכלל.

מאת: אלי זיופרסום באינטרנט09/12/111189 צפיות
בניית אתרים היא חלק בלתי נפרד משוק העבודה כיום וכל חברה שמעוניינת להרחיב את הפעילות העסקית שלה בארץ או בחו"ל פונה אל חברות בניית אתרים לקבלת פתרון מעשי

מאת: אלי זיופרסום באינטרנט09/12/111187 צפיות
אתם מכירים חברה שאין לה מחלקת שיווקית? אתם מכירים תאגיד שאין לא משרד פרסום ו/או יחסי ציבור שעובד בשבילו חמישה ימים בשבוע (לפחות)? אין דברים כאלה ולא ברמת הפתגםאלא אין חברות במודל הזה.

מאת: אלי זיופרסום באינטרנט09/12/111173 צפיות
רוצים להתחיל לנצל את המדיה הוירטואלית לצורך הגדלת היקף המכירות שלכם? לא משנה באיזה תחום אתם עוסקים: ניקוי יבש, טיפולים קוסמטיים, ריפוי בעיסוק, התקנת פרגולות או עיצוב חדרי ילדים ועוד ועוד

מאת: אלי זיופרסום באינטרנט09/12/111110 צפיות
מה זה אומר קידום אתרים בצורה אורגנית? זה אומר שהאתר מקדםאת עצמו במנועי החיפוש באמצעות התכנים הכלולים בו. איך בדיוק זה עובד? פשוט מאוד - המשיכו לקרוא וגלו בעצמכם מה זה קידום אתרים ואיך זה עובד

מאמרים נוספים בנושא קניות

מאת: עידן שלומןקניות 25/07/213724 צפיות
תושבי המדינה נהנים לאחרונה משפע של אפשרויות חדשות לרכישת מתנות מיוחדות. הטכנולוגיה החדשה של עולם הצילום הגיעה בסערה לישראל ומאפשרת פיתוח תמונות והדפסה שלהן כמעט על גבי כל מוצר שתעלו בראשכם. על כך במאמר שלפניכם.

מאת: קניות 23/01/205181 צפיות
פרחים משדרגים כל אירוע והופכים אותו למשמח וחגיגי במיוחד. זר פרחים הנישא בגאון על ידי הכלה ביום החתונה, פרחים ליום הולדת שמעלים חיוך על הפנים מהרגע שהדלת נפתחה וסידורי פרחים מעוצבים שמעניקים לכל שולחן את המראה המהודר והמרשים.

מאת: עידן צורקניות 08/07/186787 צפיות
מה זה GCX DHL EMS וכל שאר השמות המוזרים האלה ומה ההבדלים בינהם. אפשרות לעקוב אחרי חבילה היא אפשרות מדהימה, כי בקניות באינטרנט החל מזמן ההזמנה עד זמן קבלת המוצר ביד הוא ארוך, וסבלנות לא תמיד יש.

מאת: SEOMANקניות 18/05/173163 צפיות
מתנת יום הולדת לבת הזוג - גברים - אלו הן המתנות שאנחנו כל כך רוצות לקבל ליום ההולדת שלנו. המדריך המלא לרכישת מתנת יום הולדת לבת זוגתך.

מאת: SEOMANקניות 15/05/172920 צפיות
איזה מתנה הכי כדאי לקנות לאמהות בימי ההולדת? גם במידה ואין לכם את התקציב הנדרש בשביל לפנק אותה על כל מה שהיא עושה עבורכם במהלך השנה, ריכזנו עבורכם מספר מתנות אופציונליות שיכולות "לעשות את העבודה".

מאת: דודיתקניות 19/09/161589 צפיות
כאשר מזמינים משלוח פרחים של זר פרחים סגול, חשוב להבין מה הסמליות והמשמעות של פרחים סגולים ואיזה פרחים מתאימים להכנת זר פרחים בצבע זה.

מאת: דודיתקניות 19/09/161706 צפיות
פרחים הנם צמחים חיים שדורשים טיפול מקצועי מרגע חיתוכם ועד להכנסתם לאגרטל של הלקוח. לעיתים בתנאי מזג אויר קיצונים מתהווים אתגרים וקשיים מיוחדים באספקה תקינה של משלוחי פרחים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica