חפש מאמרים:
שלום אורח
04.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אילן יוחסין

מאת: אלי זיוקניות 29/11/20111667 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אילן יוחסין הוא דבר שמתחיל מעבודת שורשים קטנה. אילן יוחסין מראה לכולנו את העבר שלנו, העבר המשפחתי. ישנם אנשים שמומחים בהכנת אילן יוחסין משפחתי. בתחילת העבודה על אילן יוחסין - הם מתחילים לבנות עץ שורשים במסגרת עבודת שורשים רגילה שנותנים בבית ספר. הם בונים אילן יוחסין פשוט המורכב מהמשפחה הקרובה, אבא אמא סבא סבתא אח ואחות.

עם השנים או כשגוברת עליהם הסקרנות וחיידק ההיסטוריה מקנן בהם, הם שואלים שאלות.

הם חוקרים את משפחתם עצמם ובונים לעצמם לאט לאט אילן יוחסין. זה קרה לחברה שלי, היא חקרה את סבתא שלה במשך שעות וימים. סבתא שלה נולדה בפולין ועברה את כל השואה. לאחר מכן עלתה ארצה והקימה משפחה. היא בעצם השורדת היחידה מקרב משפחתה. חברה שלי ישבה ובדקה ומצאה פנקסי קהילות ואלבומים ישנים וספרים ולאט לאט בנתה אילן יוחסין של המשפחה מצד סבתה. היא הצליחה להגיע עשר דורות אחרונים וראתה בכך ספוק רב. בסופו של תהליך, נוצר אילן יוחסין לתפארת.

אחרי עבודה שכזאת, היא לא יכלה להשאיר אילן יוחסין ככה סתם כדפים בקובץ במחשב. היא לקחה את זה לעורכת מקצועית ובנתה מתוך אילן יוחסין זה ספר משפחתי שלם הכולל תמונות וספורים.

רבים מהאנשים מעניקים לעצמם את המתנה הזו של בניית אילן יוחסין והרכבת תמונות לצד תרשימי הזרימה שלו. אין ספק שזו מתנה מיוחדת, ההיסטוריה המשפחתית הכרוכה בעבודה על אילן יוחסין למשפחה, היא אמנם נושא מאוד מעניין ולא פשוט אך לבסוף אנו מקבלים אילן יוחסין מרשים ומרגש גם יחד.

לא אחת הרכבת אילן יוחסין יוצרת גיבוש משפחתי חדש והתקרבות בין בני נוער לדור הקודם המבוגר מהם, וזה מה שפה בעבודה המשולבת הזו.

אילן יוחסין אפשר למצוא באתרי אינטרנט שונים, ישנן גם תוכנות שמציעות לך עזרה בבניית תרשים זרימה ברור וקריא. היום כשהאינטרנט מוצף בידע ואנשים, אפשר למצוא שם גם קרובי משפחה אבודים או רחוקים שלא ידענו שהם שייכים לנו אך אילן יוחסין גילה לנו אותם.

אין ספק, בניית אילן יוחסין היא כמו פאזל,חתיכה ועוד חתיכה ובסוף מגיעים לכדי התמונה השלימה.

לקבלת פרטים נוספים בקרו באתר אוואנגרד ותוכלו למצוא בדיוק את מה או את מי שאתם מחפשים, אוונאגרד תשמח לסייע בכל עת

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אלי זיו

מאת: אלי זיופרסום באינטרנט09/12/111196 צפיות
פרסום באינטרנט הוא חלום רטוב של כל מנהל חברה גדולה כקטנה וחדשה כותיקה. פרסום באינטרנט הוא זול יחסית למדיות המתחרות, אפקטיבי יחסיות למדיות המתחרות ומבטיח תוצאות מהירות ביחס למדיות המתחרות אז מה הפלא?

מאת: אלי זיופרסום באינטרנט09/12/111128 צפיות
אחרי שבניתם אתר, אחרי שהשקעתם שעות בתכנון המבנה שלו, התכנים, העיצוב... אחרי שמצאתם פתרונות אחסון אתרים והעליתם אותו סוף סוף לרשת, ברור שהדבר האחרון שאתם רוצים לעשות כעת הוא להתחיל להשקיע עוד משאבים

מאת: אלי זיופרסום באינטרנט09/12/111265 צפיות
פרויקט בניית אתרים הוא פרויקט גדול ומאסיבי אשר גוזל משאבים רבים בעיקר זמן ותקציב ואנשים משקיעים את מלא המשאבים בתהליכים הראשוניים של תכנון האתר, עיצוב האתר, בחירת התכנים ובכלל.

מאת: אלי זיופרסום באינטרנט09/12/111192 צפיות
בניית אתרים היא חלק בלתי נפרד משוק העבודה כיום וכל חברה שמעוניינת להרחיב את הפעילות העסקית שלה בארץ או בחו"ל פונה אל חברות בניית אתרים לקבלת פתרון מעשי

מאת: אלי זיופרסום באינטרנט09/12/111190 צפיות
אתם מכירים חברה שאין לה מחלקת שיווקית? אתם מכירים תאגיד שאין לא משרד פרסום ו/או יחסי ציבור שעובד בשבילו חמישה ימים בשבוע (לפחות)? אין דברים כאלה ולא ברמת הפתגםאלא אין חברות במודל הזה.

מאת: אלי זיופרסום באינטרנט09/12/111177 צפיות
רוצים להתחיל לנצל את המדיה הוירטואלית לצורך הגדלת היקף המכירות שלכם? לא משנה באיזה תחום אתם עוסקים: ניקוי יבש, טיפולים קוסמטיים, ריפוי בעיסוק, התקנת פרגולות או עיצוב חדרי ילדים ועוד ועוד

מאת: אלי זיופרסום באינטרנט09/12/111114 צפיות
מה זה אומר קידום אתרים בצורה אורגנית? זה אומר שהאתר מקדםאת עצמו במנועי החיפוש באמצעות התכנים הכלולים בו. איך בדיוק זה עובד? פשוט מאוד - המשיכו לקרוא וגלו בעצמכם מה זה קידום אתרים ואיך זה עובד

מאמרים נוספים בנושא קניות

מאת: עידן שלומןקניות 25/07/213753 צפיות
תושבי המדינה נהנים לאחרונה משפע של אפשרויות חדשות לרכישת מתנות מיוחדות. הטכנולוגיה החדשה של עולם הצילום הגיעה בסערה לישראל ומאפשרת פיתוח תמונות והדפסה שלהן כמעט על גבי כל מוצר שתעלו בראשכם. על כך במאמר שלפניכם.

מאת: קניות 23/01/205208 צפיות
פרחים משדרגים כל אירוע והופכים אותו למשמח וחגיגי במיוחד. זר פרחים הנישא בגאון על ידי הכלה ביום החתונה, פרחים ליום הולדת שמעלים חיוך על הפנים מהרגע שהדלת נפתחה וסידורי פרחים מעוצבים שמעניקים לכל שולחן את המראה המהודר והמרשים.

מאת: עידן צורקניות 08/07/186845 צפיות
מה זה GCX DHL EMS וכל שאר השמות המוזרים האלה ומה ההבדלים בינהם. אפשרות לעקוב אחרי חבילה היא אפשרות מדהימה, כי בקניות באינטרנט החל מזמן ההזמנה עד זמן קבלת המוצר ביד הוא ארוך, וסבלנות לא תמיד יש.

מאת: SEOMANקניות 18/05/173166 צפיות
מתנת יום הולדת לבת הזוג - גברים - אלו הן המתנות שאנחנו כל כך רוצות לקבל ליום ההולדת שלנו. המדריך המלא לרכישת מתנת יום הולדת לבת זוגתך.

מאת: SEOMANקניות 15/05/172924 צפיות
איזה מתנה הכי כדאי לקנות לאמהות בימי ההולדת? גם במידה ואין לכם את התקציב הנדרש בשביל לפנק אותה על כל מה שהיא עושה עבורכם במהלך השנה, ריכזנו עבורכם מספר מתנות אופציונליות שיכולות "לעשות את העבודה".

מאת: דודיתקניות 19/09/161595 צפיות
כאשר מזמינים משלוח פרחים של זר פרחים סגול, חשוב להבין מה הסמליות והמשמעות של פרחים סגולים ואיזה פרחים מתאימים להכנת זר פרחים בצבע זה.

מאת: דודיתקניות 19/09/161712 צפיות
פרחים הנם צמחים חיים שדורשים טיפול מקצועי מרגע חיתוכם ועד להכנסתם לאגרטל של הלקוח. לעיתים בתנאי מזג אויר קיצונים מתהווים אתגרים וקשיים מיוחדים באספקה תקינה של משלוחי פרחים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica