חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פרסום באינטרנט - בשביל זה יש מנוע חיפוש

מאת: ליאור ניבפרסום באינטרנט29/11/2011612 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

 

כאשר מדברים היום על פרסום באינטרנט, עם כל הכבוד לבאנרים, עם כל הכבוד לפרסום הסמוי ועם כל הכבוד ויש כבוד למודעות יח"צ, המודל החזק ביותר אשר מבטיח לכם תוצאות וודאיות בפרק זמן קצר הוא המודל של פרסום באינטרנט באמצעות מנועי החיפוש וכמובן שבארץ הכוונה היא לגוגל ישראל. מאחר ומנוע החיפוש הוא בעצם בעל "המפתח" להצלחה המסחרית של אתרים מסויימים והוא האחראי לכישלון של אתרים אחרים, הכל תלוי בהצלחה של האתר במנוע החיפוש ולכן המקום הטוב ביותר להתמקד בו בכדי להגדיל את מחזור המכירות של החברה באמצעות פרסום באינטרנט הוא כאמור - פרסום במנועי החיפוש.

אנשים אינם זוכרים את שמות האתרים וגם באם הם זוכרים הם מתעצלים (כן כן, מתעצלים) להקליד את הכתובת הארוכה של האתר ולכן הם מחפשים נושאים במנועיי החיפוש. כך הגולש הממוצע מכניס מילות חיפוש כגון: בתי מלון באילת, דילים לטורקיה, ספא בצפון או מיטות נוער ומנוע החיפוש הוא זה שאחראי לבחור את האתרים הרלוונטיים העונים על הדרישות (כי הרי מנוע החיפוש נועד להעניק חוויית גלישה) ואז עובר מנוע החיפוש לשלב הקריטי של תעדוף האופציות על פי דירוג משלו. כלומר אם יש 100 אתרים אשר עונים על הדרישות של הגולש אשר חיפוש מידע על מלונות באילת, מנוע החיפוש לא יכול וגם לא רוצה להפנות את הגולש האומלל ל-100 אתרים - אז הוא מגיש לו רשימה כרונולוגית כשבראשה האופציות הכי רלוונטיות על פי מנוע החיפוש.

בכדי להגיע לקהל היעד הרחב אשר כבר מגלה עניין בתחום העיסוק שלכם אתם צריכים למקסם את המאמצים שלכם בערוץ של פרסום באינטרנט עם דגש על מנוע החיפוש.

פרסום באינטרנט - קידום אורגני:

פרסום באינטרנט באמצעות מנוע חיפוש חייב להיות פרסום הגיוני כלומר אתם לא יכולים לצפות ממנוע חיפוש שיפנה גולש שמחפש חדרי כושר אליכם לאתר אם האתר שלכם עוסק בכלל באופנת גברים. פרסום באינטרנט מתבסס על הרלוונטיות של הגולשים לאופי החברה (כלומר פרסום באינטרנט נועד למשוך קהל יעד מוגדר מראש). לכן, בכדי להצליח למשוך אליכם גולשים ישירות מעמוד מנוע החיפוש, עליכם לקדם את התחום של פרסום באינטרנט באמצעות תוכן רלוונטי.


פרסום באינטרנט -קידום באמצעות קמפיין אד וורדס:

אד וורדס הוא המודל הנפוץ ביותר כיום של פרסום באינטרנט באמצעות מנועי חיפוש. העקרון הוא מאוד פשוט, לאחר שבניתם אתר בית ממוקד המשקף את אופי פעילות החברה ויתרונותיה, אתם רוכשים "מילים וביטויים" מהתחום ומבטיחים לשלם למנוע החיפוש בכל פעם שהוא יפנה אליכם גולשים אשר חיפשו את המושג וכך אתם מגבירים את הסיכוי שמנוע החיפוש יפנה אליכם גולשים לפני המתחרים. קיים גם מודל דומה של אד סנס - היינו מנוע החיפוש מפנה אליכם, תמורת תשלום, גולשים אשר גולשים באתרים אשר תחום העיסוק שלהם זהה או מקביל לשלכם ויש סיכוי גבוה שהם יתעניינו באתרכם.

אז מה אתם חושבים שמתאים לאתר שלכם? קמפיין שיווק באינטרנט באמצעות רשתות חברתיות, קידום אתרים , פרסום בגוגל, או הפצת תכנים שיווקיים (על בסיס עקרונות כתיבה שיווקית הידועה לנו גם במדיומים אחרים כמו עיתונות)? לכל אתר יש את הפתרון הפרסומי שלו - מומלץ להיוועץ בחברת בניית אתרים בה בניתם את האתר ושם גם רכשתם שירות אחסון אתרים . אנשי המקצוע של החברה מכירים את האתר שלכם, וודאי יעניקו לכם חוות דעת מקצועית.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ליאור ניב

מאת: ליאור ניבריהוט 12/12/111685 צפיות
הרשתות המובילות לבית ולחצר מייצרות שפע של פיתרונות על הקונספט של "עשה זאת בעצמך" ואנשים הופכים להיות סוג של שיפוצניקים בבית ובחצר גם אם אין להם ניסיון והכשרה מעשית

מאת: ליאור ניבחקירות03/12/111152 צפיות
אנחנו מכירים חוקרים פרטיים בעיקר מסדרות בטלוויזיה ומסרטים. ולכן נדמה לנו שעבודת חוקר פרטי היא זוהרת וכי חוקר פרטי נמצא מעל החוק לפעמים וכי לפעמים חוקר פרטי יכול לעבור על החוק רק כדי לפתור תעלומה.

מאת: ליאור ניבחקירות03/12/111178 צפיות
אנשים שואלים מה בעצם עושים משרדי חקירות? משרדי חקירות מבצעים סוגים שונים של חקירות פרטיות באמצעות בלשים או חוקרים פרטיים. סוגי חקירות שמבצעים משרדי חקירות הם למשל חקירות בתחום הכלכלי ממגוון תחומים

מאת: ליאור ניבחקירות03/12/111190 צפיות
עבור כל חוקר פרטי שתמצא לנכון לשאול, מטוס שחג בתחום השמיים הטריטוריאלים של מדינת ישראל ומחכה לאישור נחיתה, מטוס שהוא אינו מטוס קרב של אויב אלא מטוס מסוג בויינג אמריקאני שתוכנן באופן ייחודי

מאת: ליאור ניבחקירות03/12/111171 צפיות
אין דבר ששנוא יותר על אישי ציבור מאשר חקירות. בשל העובדה שמערכת יחסי הציבור שלהם שולחת את זרועותיה לכל המקומות גם אם הם מוטלים בספק - שהרי כל קול חשוב וכל תמיכה שיכולה לבוא מכיוון מסוים תתברך

מאת: ליאור ניבחקירות03/12/111089 צפיות
יש משרד חקירות פרטי ויש משרד חקירות ממשלתי. המשותף לשניהם הוא שלשניהם אף אדם היה רוצה להיכנס כנחקר. משרד חקירות הוא משרד שעובר עשרים וארבע שבע, בין אם מדובר בניתור של מידע שיכול להועיל לחקירה מסוימת

מאת: ליאור ניבחקירות03/12/111056 צפיות
משרדי חקירות פרטיים הם לא אחת אלה שייתנו פיתרון לאזרח המתוסכל שחש כי קצרה ידם של עמיתיהם , בין אם מדובר על משרדי חקירות של המשטרה או אחרים, הממונים על חקירה בנושא מסוים מטעם הסמכות שנתנה המדינה בידם.

מאמרים נוספים בנושא פרסום באינטרנט

מאת: nirפרסום באינטרנט01/11/213453 צפיות
אין נוסחא קבועה עבור ניהול מוניטין ומעולם לא היתה. כל עסק פועל בסביבה עיסקית אחרת מתחרה באתרים שונים ומנסה להשיג מטרות עיסקיות שונות. ועדיין הגישה הבסיסית שמלווה את תחום ניהול המוניטין מספר שנים לא השתנתה בהרבה. מה כן השתנה – היחס של גוגל לפופלאריות.

מאת: משה סויסהפרסום באינטרנט04/12/202195 צפיות
יש ברשותכם עסק פעיל או חדש והינכם מעוניינים לפרסם אותו למכירה באינטרנט, מה עליכם לעשות על מנת למכור את העסק במהירות.

מאת: אמורפרסום באינטרנט01/07/172771 צפיות
פלטפורמת הרשת החברתית מאפשרת לעסקים ולחברות להגיע לקהל יעד רחב, והאפשרויות החינמיות של שיווק דרך פייסבוק מלהיבות ואפקטיביות כשלעצמן. יחד עם זאת, אם אתה בעל עסק המעוניין בקמפיין שיווקי שיקפיץ את העסק שלך לרמות פעילות וחשיפה חדשות במהירות

מאת: אמורפרסום באינטרנט28/06/172692 צפיות
מה היתרונות של שיווק בפייסבוק, ומדוע כדאי גם לעסק שלך להיכנס לרשת החברתית הגדולה ביותר? עבור אלו שעדיין לא קפצו על עגלת הפרסום של הרשתות החברתיות, הנה מדריך קצר בנושא פרסום בפייסבוק באדיבות טרגט, חברה לשיווק באינטרנט.

מאת: שרון צרפתיפרסום באינטרנט30/11/162266 צפיות
איך בדיוק יודעים למקד את הפניות של הלקוחות שהתבצעו מאותם אפיקים מסוימים בלבד ולנטר את הפעילות לפרסום שחוסך משאבים פיננסיים לבית העסק? ניתן למקד את הפניות בעזרת מספרים וירטואליים פשוטים לביצוע, בין היתר. קראו הלאה ותגלו מידע חשוב לפרסום ממוקד.

מאת: רועי כץפרסום באינטרנט08/09/162835 צפיות
חברת בניית אתרים יוצרת עבורך, בעל עסק קטן או גדול, בין אם אתה נגר, מטפל, אמן או חנות, וזקוק לכל הסיוע שתוכל לקבל. הקמת אתר אינטרנט בחינם מאפשרת לך לבנות את אתר האינטרנט שלך כך שלקוחותיך יוכלו למצוא אותך.

מאת: רועי כץפרסום באינטרנט15/08/162737 צפיות
חושב על יצירת אתר אינטרנט בחינם? צור קשר עם חברת בניית אתרים. אתר בחינם מאפשר לך להשיק בלוג, לקבל לידים באמצעות דואר אלקטרוני, ולקבל דומיין אישי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica