חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קייטרינג קוקטייל

מאת: prokid2מתכונים ואוכל - כללי01/12/2011944 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

קייטרינג קוקטייל הידוע גם כ"פינגר פוד" הוא פסגת היצירה שלנו כשפים וכמשוגעים/מאוהבים במקצוע...
האפשרויות האין סופיות שמוענקות לנו בבניית תפריט קוקטייל גורמות לי אישית, כשף מאוהב לתחושת כיף גדול.

אין סוף המנות והוריאציות מאפשרות לקייטרינג שלנו, "ארץ גשן", לתת לכם חוויה בלתי נשכחת, אתם שואלים מדוע?

אז ככה, תפריט של קייטרינג קוקטייל הוא תפריט רחב ומגוון, פשוט בגלל שהמנות קטנות ומאפשרות לסועד לטעום מכל העולמות ביחד ובנפרד...
בכל מנה אנו משתמשים בחומרי גלם שונים ומגוונים כמו גם בטכניקות בישול רבות :
צלייה, אפייה, בישול, הקפצה, סאטה, קר חם ועוד ועוד.

אנחנו בקייטרינג קוקטייל "ארץ גשן" רק ממתינים לאירועים כאלו! ממש כמו שספורטאי ממתין לתחרות גדולה בה יוכל להפגין את מיטב כישוריו, כך אנחנו...

אבל אוכל זה לא כל הסיפור, קייטרינג קוקטייל צריך להיות מיומן ומסונכרן בכדי לאפשר למטבח לשחרר כמה שיותר מהר את מגוון המנות הגדול שממתין רק למוצא/הכנסת הפה של הסועדים...
צוות מיומן צריך לרוץ זמן רב ביחד בכדי להגיע כמה שיותר קרוב לשלמות, בין אם בחיוך, בהבנת צורך הסועדים, בהסבר ידידותי ובכלל להיות בני אדם.

תפריט קייטרינג קוקטייל צריך להיות יצירתי מאוד וגם מרשים לעין! הרבה מ"המשחק" בו היא הפרזנטציה שמקבלת משנה תוקף על צלחת כפנינה על צדף בחוף הים.

רוב אירועי קייטרינג קוקטייל מתקיימים בעמידה ומאופיינים ע"י קהל איכותי ומבין. האירועים עצמם הם בד"כ מפגש של אנשים לכבוד אירוע מיוחד כגון השקה, חתונה, אירוע עסקי, תערוכות ועוד. לכן ובהתאם לכך, חיפוף ועיגול פינות הוא לא במילון שלנו!

קייטרינג קוקטייל "ארץ גשן" שייך לעילית של אירועי היוקרה ובהתאם לכך עושה ימים כלילות בכדי לעמוד בציפייה ומעבר...

אנו בקייטרינג "ארץ גשן" מוכנים ודרוכים לעשות לכם אירוע של פעם בחיים!

 





 
     
     
     
   
   
     
   
 

מאמרים נוספים מאת prokid2

מאת: prokid2לימודי שפות15/12/11714 צפיות
אחד השימושים ("אפליקציות" !) הנפוצים של אנגלית עסקית היא בכתיבת מיילים לגורמים שונים בחו"ל. הרי, לא כולנו מנהלי שיווק או מנהלי רכש אשר נדרשים לנסוע לאירופה, ארה"ב או אסיה לנהל משא ומתן עם לקוחות, ספקים או שותפים עסקיים אחרים. לימודי אנגלית עסקית כן מעניינים רבים משום שאין כמעט עובד מכיר עד הזוטר ביותר שלא כותב מיילים באנגלית, ושמבין את חשיבות אנגלית עסקית בנושא זה. על כן, הפעם נראה אנגלית עסקית באחד הצורות הפופולאריות שלה.

מאת: prokid2מתכונים ואוכל - כללי01/12/111150 צפיות
אז כאמור, אומנם מדובר באירוע פחות רשמי אך לא כדאי להתפשר על ה-איכותי... קייטרינג לשבת חתן מאפשר לנו לעשות אירוע מקסים בשבת בצהריים בין אם חלבי/בשרי

מאת: prokid2מתכונים ואוכל - כללי01/12/11884 צפיות
קייטרינג לחתונה צריך שיהיה הרבה יותר מסתם טעים, הוא צריך להיות קודם כל ולפני הכול אמין, שירותי וכלכלי.

מאמרים נוספים בנושא מתכונים ואוכל - כללי

מאת: דוד כהןמתכונים ואוכל - כללי02/04/205286 צפיות
כשמתכוננים לעריכת ארוחה חגיגית, לא מתחשבים רק באוכל אלא גם בעיצוב השולחן. בדרך כלל משתמשים בכלי הגשה יוקרתיים. כלים אלה יכולים להיות גם מפלסטיק, כלים חד פעמיים. הבאנו כמה טיפים לשימוש בכלי הגשה חד פעמיים יוקרתיים.

מאת: עופר שלומתכונים ואוכל - כללי24/03/205203 צפיות
ציוד למסעדות

מאת: shlomy מתכונים ואוכל - כללי22/01/205506 צפיות
מתכננים אירוע בקרוב? רוצים לבחור את הקייטרינג הנכון ביותר עבור האירוע, וזה שיתרום להצלחה שלו בצורה הטובה ביותר? אם כן כדי לכם לקרוא את המאמר הבא:

מאת: ניב אבןמתכונים ואוכל - כללי21/01/205596 צפיות
אך מה ניתן לעשות כאשר רוצים לחגוג אירוע באווירה יותר אישית, מבלי לאבד את הייחודיות של ארוחת שף טעימה ומזמינה ללא טרחה שמצריכה עמידה מול כיריים ותנורים בוערים? בשביל זה בדיוק קיימים שפים אישיים.

מאת: שרון צרפתימתכונים ואוכל - כללי13/11/195910 צפיות
יש לשים את הדגש לגבי התוכן האישי על מנת לרדת מהר ובהצלחה

מאת: עופר שלומתכונים ואוכל - כללי30/07/196116 צפיות
ציוד למסעדות

מאת: חיים נוימתכונים ואוכל - כללי25/10/183092 צפיות
מסעדת "וינה" השוכנת ברחוב בן יהודה 62 בתל אביב היא מסעדה ותיקה שנוסדה לפני כשבעים שנה והמתמחה באוכל יהודי נוסח מזרח-אירופה. בשנים האחרונות קמה לה עדנה לארוחה מבית האימא הפולניה או הרומניה או הרוסיה ורבים שבים ופוקדים מסעדות המתמחות באוכל היהודי המנחם הזה, חלק רב מהם תיירים ולאחרונה גם צעירים שחזרו ממסע קניות בארצות מזרח אירופה ובמיוחד מפולין, שם הפירוגי הוא מאכל לאומי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica