חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פרסום באינטרנט - מה לעשות ומה לא לעשות

מאת: ליאור ניבפרסום באינטרנט02/12/2011720 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

 

גם אתם קיבלתם הצעה חמה לפתוח ערוץ של פרסום באינטרנט? רוצים למקסם את הרווחים של החברה ולהנות, כמו כולם, מההזדמנות החד פעמית של פרסום באינטרנט לציבור גולשים עצום, בעלויות נמוכות ובפרק זמן קצר? צודקים, גם לכם מותר להנות מנתח. אבל לפני שאתם מסתערים על המדיה הפרסומית החמה (פרסום באינטרנט) כדאי שתקראו בעיום מאמר זה הבא להעניק לכם את כל הכלים העיקריים של פרסום באינטרנט - טיפים ומלכודות מהן צריך להזהר.

פרסום באינטרנט - עשה:

פרסום באינטרנט הוא פרסום ממוקד משמע לא מספיק לעלות על סיסמא מכירתית אחת ו/או לא מספיקלעצב באנר אחד אטרקטיבי.כל היתרונות של פרסום באינטרנט - מקורם בריבוי האתרים כשכל אתר מושך קהלי יעד מגילאים שונים, אזורים שונים, שכבות סוציו אקונומיות שונות וכן תחומי עניין שונים. פרסום באינטרנט הוא ממוקד ברמה הזו שהוא פונה לכל קהל יעד עם המסרים הנכונים המעניינים אותו באתרים שלו (של קהל היעד). כלומר אם המוצר שלכם הוא משקה תוסס - בעיתונות תהיה לכם מודעה אחת של בחורה יפה (בר רפאלי לדוגמה) לוגמת מהמשקה ונראית כמו מיליון דולר אבל כאשר מדובר על פרסום באינטרנט - אז יהיו לכם כמה סוגים של מודעות. ילד או ילדה יפה במודעה באתר של ילדים. הומו מפורסם באתרשל הומואים ולסביות. אישה חזקה, עצמאית ונאה בשנות הארבעים -באתר לנשים קרייריסטיות ועוד. המיקוד הוא מילת המפתח והורסטיליות שהמדיה הזו מאפשרת היא רק לטובתכם כל שעליכם לעשות זה ללמוד לעבוד במסגרת של פורמט בו מתנהלות קהילות שונות לחלוטין זו מזו. כל אתר הוא עולם בפני עצמו וכל עולם בפני עצמו הוא קמפיין בפני עצמו. ככל שתהיו יותר ויותר ממוקדים כך תגיעו אל יותר ויותר קהלי יעד במקביל באמצעות פרסום באינטרנט.


פרסום באינטרנט - אל תעשה:

פרסום באינטרנט הוא פרסום דינאמי. מהיר. אינטראקטיבי. הטעות הכי נפוצה היא של פירסומאים שמנסים להיות מקוריים / יצירתיים ומורכבים. אל תפלו למלכודת הזו. אל תנסו להיות מקוריים יותרמידי כי לא יבינו אתכם. הסיסמאות הפירסומיות צריכות להיות קצרות, קולעות וזכירות. כמה שיותר פשוט, כמה שיותר קצר,כמה שיותר לעניין... ככה יותר טוב. כמו כן, כאשר מדובר על החלפת קמפיינים בכלל או על עדכון אימג'ים ושינוי טקסט: מאחר ואנשים מבלים שעות על גבי שעות באינטרנט, הם קולטים מסרים וכאשר אלו ממשיכים להופיע מול הפרצוף שלהם יום אחרי יום, שעה אחר שעה - זה נמאס! חייבים להחליף את הקריאיטיב או לפחות את האימג'ים כמה שיותר מהר בכדי שלא ליצור שחיקה. חשוב להבין כי הציבור מואס מהר מאוד בדברים ישנים וכאשר מדובר על אינטרנט - גם החדשות של הבוקר זה כבר פאסה. אסור לנוח על זרי הדפנה גם במקרים של קמפיינים טובים, גם אם הם טובים - הם ימצו עצמם מהר מאוד. חייבים להתקדם. אז זהו, אלו הטיפים החשובים ביותר, אם תקפידו ליישמם - גם אתם תרויחו מפרסום באתרים.

 

ומה עוד כדאי לכם לעשות ומה לא לעשות? מומלץ לעשות באינטרנט דברים בדרך הבטוחה, מומלץ לא לעשות דברים בדרך החינמית. הרבה אנשים אוהבים שירותים בחינם - ומי כמונו ישראלי יודעים זאת. בניית אתרים וכן אחסון אתרים הם שירותים חינמיים לרוב, אשר ניתנים על ידי חברות אינטרנט גדולות ברשת. השירותים נוחים ופשוטים, גם עבור אנשים שלא בקיאים בעולם אתרי האינטרנט. אך החיסרון הגדול הוא רמת הביצועים של שירותים אלו. תוכלו להרגיש בהבדל הזה ממש כמו שתשכרו שירותי קידום אתרים ממקדם אתרים בעל ניסיון או ממקדם אתרים שלמד בכוחות עצמו את התחום ללא קורס קידום אתרים מקצועי. ההבדל ניכר מיד - למרות שניתן ללמוד את התחום הזה באופן עצמאי. ומה עוד חשוב לעשות? שיווק באינטרנט זהו תהליך לא פחות חשוב - פרסום של תכני כתיבה שיווקית הוא פרסום חינמי שמאפשר לנו לשווק באופן עצמאי.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ליאור ניב

מאת: ליאור ניבריהוט 12/12/111686 צפיות
הרשתות המובילות לבית ולחצר מייצרות שפע של פיתרונות על הקונספט של "עשה זאת בעצמך" ואנשים הופכים להיות סוג של שיפוצניקים בבית ובחצר גם אם אין להם ניסיון והכשרה מעשית

מאת: ליאור ניבחקירות03/12/111152 צפיות
אנחנו מכירים חוקרים פרטיים בעיקר מסדרות בטלוויזיה ומסרטים. ולכן נדמה לנו שעבודת חוקר פרטי היא זוהרת וכי חוקר פרטי נמצא מעל החוק לפעמים וכי לפעמים חוקר פרטי יכול לעבור על החוק רק כדי לפתור תעלומה.

מאת: ליאור ניבחקירות03/12/111178 צפיות
אנשים שואלים מה בעצם עושים משרדי חקירות? משרדי חקירות מבצעים סוגים שונים של חקירות פרטיות באמצעות בלשים או חוקרים פרטיים. סוגי חקירות שמבצעים משרדי חקירות הם למשל חקירות בתחום הכלכלי ממגוון תחומים

מאת: ליאור ניבחקירות03/12/111190 צפיות
עבור כל חוקר פרטי שתמצא לנכון לשאול, מטוס שחג בתחום השמיים הטריטוריאלים של מדינת ישראל ומחכה לאישור נחיתה, מטוס שהוא אינו מטוס קרב של אויב אלא מטוס מסוג בויינג אמריקאני שתוכנן באופן ייחודי

מאת: ליאור ניבחקירות03/12/111171 צפיות
אין דבר ששנוא יותר על אישי ציבור מאשר חקירות. בשל העובדה שמערכת יחסי הציבור שלהם שולחת את זרועותיה לכל המקומות גם אם הם מוטלים בספק - שהרי כל קול חשוב וכל תמיכה שיכולה לבוא מכיוון מסוים תתברך

מאת: ליאור ניבחקירות03/12/111089 צפיות
יש משרד חקירות פרטי ויש משרד חקירות ממשלתי. המשותף לשניהם הוא שלשניהם אף אדם היה רוצה להיכנס כנחקר. משרד חקירות הוא משרד שעובר עשרים וארבע שבע, בין אם מדובר בניתור של מידע שיכול להועיל לחקירה מסוימת

מאת: ליאור ניבחקירות03/12/111057 צפיות
משרדי חקירות פרטיים הם לא אחת אלה שייתנו פיתרון לאזרח המתוסכל שחש כי קצרה ידם של עמיתיהם , בין אם מדובר על משרדי חקירות של המשטרה או אחרים, הממונים על חקירה בנושא מסוים מטעם הסמכות שנתנה המדינה בידם.

מאמרים נוספים בנושא פרסום באינטרנט

מאת: nirפרסום באינטרנט01/11/213457 צפיות
אין נוסחא קבועה עבור ניהול מוניטין ומעולם לא היתה. כל עסק פועל בסביבה עיסקית אחרת מתחרה באתרים שונים ומנסה להשיג מטרות עיסקיות שונות. ועדיין הגישה הבסיסית שמלווה את תחום ניהול המוניטין מספר שנים לא השתנתה בהרבה. מה כן השתנה – היחס של גוגל לפופלאריות.

מאת: משה סויסהפרסום באינטרנט04/12/202196 צפיות
יש ברשותכם עסק פעיל או חדש והינכם מעוניינים לפרסם אותו למכירה באינטרנט, מה עליכם לעשות על מנת למכור את העסק במהירות.

מאת: אמורפרסום באינטרנט01/07/172772 צפיות
פלטפורמת הרשת החברתית מאפשרת לעסקים ולחברות להגיע לקהל יעד רחב, והאפשרויות החינמיות של שיווק דרך פייסבוק מלהיבות ואפקטיביות כשלעצמן. יחד עם זאת, אם אתה בעל עסק המעוניין בקמפיין שיווקי שיקפיץ את העסק שלך לרמות פעילות וחשיפה חדשות במהירות

מאת: אמורפרסום באינטרנט28/06/172692 צפיות
מה היתרונות של שיווק בפייסבוק, ומדוע כדאי גם לעסק שלך להיכנס לרשת החברתית הגדולה ביותר? עבור אלו שעדיין לא קפצו על עגלת הפרסום של הרשתות החברתיות, הנה מדריך קצר בנושא פרסום בפייסבוק באדיבות טרגט, חברה לשיווק באינטרנט.

מאת: שרון צרפתיפרסום באינטרנט30/11/162266 צפיות
איך בדיוק יודעים למקד את הפניות של הלקוחות שהתבצעו מאותם אפיקים מסוימים בלבד ולנטר את הפעילות לפרסום שחוסך משאבים פיננסיים לבית העסק? ניתן למקד את הפניות בעזרת מספרים וירטואליים פשוטים לביצוע, בין היתר. קראו הלאה ותגלו מידע חשוב לפרסום ממוקד.

מאת: רועי כץפרסום באינטרנט08/09/162836 צפיות
חברת בניית אתרים יוצרת עבורך, בעל עסק קטן או גדול, בין אם אתה נגר, מטפל, אמן או חנות, וזקוק לכל הסיוע שתוכל לקבל. הקמת אתר אינטרנט בחינם מאפשרת לך לבנות את אתר האינטרנט שלך כך שלקוחותיך יוכלו למצוא אותך.

מאת: רועי כץפרסום באינטרנט15/08/162739 צפיות
חושב על יצירת אתר אינטרנט בחינם? צור קשר עם חברת בניית אתרים. אתר בחינם מאפשר לך להשיק בלוג, לקבל לידים באמצעות דואר אלקטרוני, ולקבל דומיין אישי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica